Kosmetyki w mediach
2007-02-03 00:11
Przeczytaj także: Kosmetyki w mediach 2008
Jeszcze większa przewaga L’Oreal nad innymi firmami rysuje się po uwzględnieniu wyników wszystkim marek koncernu (w tym: Cacharel, Garnier, Helena Rubinstein, Lancome, Kerastase, La Roche-Posay, Maybelline, Vichy, Viktor&Rolf). Łącznie, w zakresie publikacji PR, jest to wynik ponad 3-krotnie wyższy (2176) niż w przypadku najbliższych konkurentów: Louis Vuitton (654 – m.in. Dior, Givenchy, Guerlain), Procter&Gamble (572 – m.in. Wella, Max Factor, Olay, Pantene Pro-V), Coty (556 – m.in. Astor, Rimmel, Adidas, Esprit), Beiersdorf (480 – m.in. Nivea, La Prairie), Dr Irena Eris (433 – m.in. Eris, Lirene, Pharmaceris).
fot. mat. prasowe
Udział procentowy informacji PR na temat marek poszczególnych koncernów w 50 wybranych czasopismach.
fot. mat. prasowe
Udział procentowy reklam marek poszczególnych koncernów w 50 wybranych czasopismach.
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
-
Polak dba o wygląd zewnętrzny bardziej niż przeciętny Europejczyk?
-
Polskie firmy kosmetyczne przestają eksportować na Wschód?
-
Polki i kosmetyki
-
Pielęgnacja skóry i włosów wg Polaków
-
Mniej chętnych na kosmetyki ekologiczne. Wartość rynku spadła o 9 proc.
-
Sprzedaż internetowa w branży beauty: Polska na czele
-
7 produktów, które wolimy kupić stacjonarnie zamiast online
-
GfK: kupujemy mniej kosmetyków