-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... marketing. Katalogi wydrukowane na grubym, błyszczącym papierze i dopracowane spoty reklamowe. Eleganckie biura i takiż personel. Modele kształtowania cen Punktem wyjścia dla kształtowania cen ... . KSZTAŁTOWANIE CEN to książka szwedzkiego autora Björna Lundéna, traktująca o trudnej sztuce ustalania cen na oferowane produkty. Właściwe kształtowanie cen ...
-
E-mail marketing w Polsce 2009
... w ostatnim roku wykorzystało e-mail marketing. Ponad połowa z nich do prowadzonych przez siebie akcji wykorzystała profesjonalny system e-mailingowy. ... serwisu www. W rezultacie aż sześć na dziesięć osób odpowiedzialnych za kształtowanie polityki informacyjnej w swoich firmach, planuje zwiększenie intensywności działań promocyjnych wykorzystujących ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... uznaje się ją za ważnego gracza w rynkowym krajobrazie. Marketing wirusowy Polega on na przygotowaniu np. ... niekończącemu się procesowi budowy zaufania. Kształtowanie zachowania konsumentów we wczesnych fazach i zapewnienie ... markę, którą zna, niskie ceny, możliwość porównywania cen, wyszukiwania promocji i okazji) oraz dokonanie segmentacji (wg ...
-
Kreatywność w marketingu
... kształtowanie postrzegania marki oraz przez kształtowanie postrzegania układu odniesienia. W jednej z prac Roberta Cialdiniego i jego współpracowników ukazał się opis eksperymentu z kartami win dwóch fikcyjnych restauracji. W pierwszej wina w karcie ułożono według cen ... rozwiązywania problemu. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... trudno je pozyskać, ponieważ nie ma fizycznej możliwości zapoznania się z produktem. Czynnikiem mającym wpływ na kształtowanie zaufania jest brak kontaktu wzrokowego ze sprzedawcą. Aby sklep internetowy pozbawiony był anonimowości należy ... ?i=2&menu=ebiz&text=btxt/ecommerceissues Kwarciak B.: "56,7 kilobajtów zaufania na sekundę", Modern Marketing ...
-
Sezon turystyczny 2010: podsumowanie
... to śmiało mogą je przełożyć także na nowoczesny marketing i turystyczną sprzedaż. W 2008 roku do ... , zimą i wczesną wiosną, ale obniżenie cen w tych kierunkach poskutkowało wzmożonymi wyjazdami także w ... działania na rynku, głównie w początku roku. Umiejętne kształtowanie sprzedaży w rejestrach popytu i podaży przyniosło szybki efekt w postaci tytułu ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... . To właśnie w największym stopniu decyduje o ich oczekiwaniu wobec reklam. Najmłodszych o wiele bardziej pociąga przekaz, który umożliwia im kreację lub kształtowanie przebiegu sytuacji. W przypadku Pokolenia Y i X widać silniejszą preferencję wobec otrzymania większej ilości informacji o marce” – zauważył Duncan Southgate, Global Brand Director ...
-
Strategie firm deweloperskich 2011
... roku, co powinno korzystnie wpływać na kształtowanie się popytu konsumpcyjnego, w tym także na ... Eksperci oczekują bowiem powolnego ale ciągłego wzrostu cen materiałów budowlanych o 10-15% w całym roku 2011. Strategia ... towarzyszyć będzie, obserwowane już w 2010 roku, ograniczanie wydatków na marketing i skromniejsze upusty cenowe, które dotyczyć będą ...