-
Sieci handlowe a preferencje konsumenta
Biedronka okazała się sklepem, który Polacy poleciliby swoim znajomym. Jak wynika z badania On Board PR Ecco Network oraz PBS DGA zdobyła ona uznanie niemal 57% badanych. Wyniki tego samego raportu pokazują, że badani, podobnie jak w 2006 roku, uznają jakość produktów za najważniejszą cechę sieci handlowych. Jak wynika z raportu „Wizerunek sieci ...
-
Preferencje konsumentów: Polacy otwarci na nowości
... z badania przeprowadzonego przez Ipsos, w którym aż 60 procentów respondentów zadeklarowało chęć zapoznania się z nowinkami. Okazuje się też, że z punktu widzenia konsumenta bardziej interesujące są takie produkty, które mogą być dopasowane do indywidualnych potrzeb. Otwartość na nowości Polacy rzeczywiście nie boją się ...
-
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
... kupującym dodatkową wartość bycia odbiorcą komunikacji omnichannel, chętniej wyrażą na to zgodę. Po rejestracji w naszym serwisie, należałoby też spytać o zainteresowania i preferencje. Indywidualne podejście i ewaluacja danych oraz zachowań klienta, pozwoli na całościowe pokazanie marki i oferowanych przez nią produktów. 2. Wybór kanałów Które ...
-
Broker danych - wirtualny cień konsumenta
... one im potrzebne? Nadal niestety głównym źródłem danych o nas jesteśmy my sami oraz nasza nieostrożność w sieci. Z jednej strony zdradzamy nasze preferencje biorąc udział w licznych testach i quizach publikowanych w internecie. Za przykład służyć mogą sondaże preferencji politycznych, w których bezpośrednio deklarujemy chęć zagłosowania na ...
-
Konsumenci wolą marki lokalne?
... „Wyniki wskazują na to, że niezależnie od kraju pochodzenia produktu czy konsumenta, marki mają duże znaczenie i stanowią funkcjonalny i emocjonalny punkt odniesienia w zachowaniach ... satysfakcji emocjonalnej” - dodaje Hofmyer. Preferencje odnośnie marek na świecie Konsumentów zapytano o ich preferencje w stosunku do marek różnorodnych produktów i ...
-
Telefonia ruchoma: ceny usług 2008
... aż 30-krotnie od najdroższej w zestawieniu oferty sieci Sami Swoi – 6,10 PLN/MB. Cenowe preferencje konsumentów Realizowane corocznie przez UKE badania opinii publicznej jednoznacznie dowodzą ... powoduje pozorny wzrost ceny usługi, nawet gdy jej realna cena dla konsumenta w walucie krajowej spada. Warto podkreślić, iż UKE nie odnotowało w analizowanym ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... konsumenci zapominają o jej wartości. 2. Trzeba dbać o uczestnika konkursu. Konkurs może zawieść konsumenta. Konsument wykonuje pewną akcję, stara się i... nic nie dostaje. Zawiedziony - ... klientów, także cechy demograficzne, psychograficzne dane dotyczące ostatnich zakupów, preferencje co do określonych mediów oraz inne potrzebne danej firmie ...
Tematy: -
Czy ubezpieczenia dogonią bankowość mobilną?
... są one w stanie doścignąć bankowość mobilną? Jak wynika z raportu opracowanego przez KPMG, preferencje konsumentów wyprzedzają obecne funkcjonalności cyfrowe dostępne na rynku ubezpieczeń ... od rodzaju ubezpieczenia, ale również od indywidualnych potrzeb i oczekiwań konsumenta, jego doświadczenia, złożoności produktu czy konieczności szybkiego zakupu. ...
-
Kupno nieruchomości: 20% Polaków rozmyśliło się
... oferowane są one za ceny wciąż trudne do przyjęcia dla przeciętnego konsumenta. Jeszcze dwa lata temu wysokie ceny były częściej akceptowane przez nabywców, ... Nowy Adres S.A. i autorka badań. Informacje o badaniu Raport „Polski Rynek Mieszkaniowy 2009 - Popyt i preferencje nabywców” został opracowany pod koniec 2009r. przez firmę Nowy Adres S.A. przy ...
-
Dobra konsumpcyjne: rewolucja technologiczna u progu
... stosowaniem nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Mogą one usprawnić niemal każdy aspekt działalności firm, pozwalają szybciej reagować na zmieniające się potrzeby i preferencje konsumentów, a także wykorzystać nowe kanały dystrybucji i marketingu, przede wszystkim internetu i urządzeń mobilnych. Warto pamiętać, że branża dóbr konsumpcyjnych jest ...
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... ich potrzebom. Z badania opracowanego przez Mood Media wynika, że preferencje klientów sklepów stacjonarnych w znacznej mierze uzależnione są od oferowanych im doświadczeń zmysłowych ... znalezienie odpowiedzi na następujące pytania: Jak lepiej zrozumieć współczesnego konsumenta? Co wpływa na decyzje konsumentów o wyborze stacjonarnego punku sprzedaży, ...
-
Najpierw lajk, a potem pieniądze. Jak kupuje pokolenie Y?
... sprzedawcy za wszelką cenę starają się poznać jego model zachowań oraz preferencje. Służą temu takie badania jak to, które ostatnio przeprowadziły firmy PAYBACK oraz Bain ... jest jednym z głównych czynników wpływających na zmianę procesu zakupowego. Nowy typ konsumenta jakim jest millennials to osoba będąca non-stop online. Spędza on w Internecie dwa ...
-
Nie ma cię w e-commerce, nie istniejesz. 84% Polaków robi zakupy online
... zakupów w sieci się utrzymuje oraz preferencje konsumenta, aby kupować szybko, łatwo i wygodnie, się nie zmieniają. Ponadto z raportu wynika, że powrót do życia po pandemii tego nie zmieni. Wnioski z raportu to również wyraźny sygnał dla biznesów, gdzie należy szukać konsumenta - w e-commerce” - mówi Patrycja Sass-Staniszewska ...
-
Polski e-konsument 2010
... MNiSW pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania". Efektem badań jest "fotografia" konsumenta w sieci oraz jego "koszyka zakupów". Co kupuje e-konsument ... kawę Jacobs i Nescafe (blisko 30%) oraz czekoladę firmy Milka (40,9%) i Wedel (38,6%). Preferencje e-konsumentów wobec marek instytucji finansowych Blisko co czwarty e-konsument najczęściej ...
-
Nowe technologie: nadchodzi zmiana trendów?
... ” mają największy potencjał w zakresie komercyjnego wykorzystania internetu przedmiotów. System, w którym dom jest połączony z samochodem, wykorzystując indywidualne potrzeby i preferencje konsumenta, może np. sygnalizować brak mleka z lodówce w momencie, gdy przejeżdżamy obok ulubionego sklepu. Kolejnym, potencjalnie najbardziej dochodowym (aż 22 ...
-
Kuchnia polska. Jak gotują internauci?
... konkretów na ten temat znajdziemy w opracowanym przez Mindshare Polska raporcie „Nawyki i preferencje związane z gotowaniem”. Z opracowania wynika m.in., że w kuchni inspirujemy się przede ... ważne w dobie działań komunikacyjnych mających dotrzeć do konsumenta w najbardziej odpowiednim dla niego momencie i kontekście – podsumowuje Michał Machnikowski ...
-
Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?
... z klientem? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza raport “Komunikacja Marki - Oczekiwania Konsumenta”. Badanie zrealizowane dla SMSAPI przez Agencję Badawczą Biostat wskazuje ścieżki, ... komentuje wyniki badania Jan Zając z firmy Sotrender. - Najciekawsze dla mnie są preferencje klientów dla pozostawienia firmom kontaktu do siebie. Większość nie ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... platformie ma największe szanse na to, aby być znaczącą i przydatną dla konsumenta. Gdzie jeszcze kupujący znajdują przydatny dla nich przekaz reklamowy? Z tego tekstu ... Ad Equity według rynków W przeciwieństwie do wyników z ubiegłego roku, tegoroczne preferencje konsumentów podzieliły się równo między globalne i lokalne platformy medialne. Na 29 ...
-
Składowe powodzenia produktu
... atrybutów może spowodować relatywny wzrost użyteczności tego elementu dla konsumenta. Ponieważ już na poziomie pojedynczego respondenta poznajemy jego preferencje, praktycznie w dowolny sposób możemy analizować preferencje całych segmentów konsumenckich. Możemy także estymować preferencje koncepcji, które de facto nie były prezentowane podczas ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... że przekaz marki musi dobrze pasować do stylu życia konsumenta, a marka musi być dostępna dla konsumenta w dowolnym miejscu i czasie. W samym centrum tych osobnych ... temat preferencji mieszkańców USA przy korzystaniu z wielu ekranów. Wynika z niego, że preferencje są kształtowane przez dwa kluczowe czynniki: pokolenie, do którego należy dana osoba, a ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Czy mobile sprzedaje?
... pomiędzy mobile a desktop jest inny sposób wykorzystania ekranów przez konsumenta i marketerów. W przypadku znakomitej większości briefów celem biznesowym kampanii jest ... przykładów z obszaru mobile należy w najbliższej przyszłości spodziewać się więcej. Preferencje użytkowników mobile Mobile jak każde medium dzieli się na segmenty użytkowników ...
-
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
... lojalności klientów. Narzędzia budowania relacji Celem CRM jest dostarczanie ludziom tego, czego dokładnie chcą, uwzględniając osobiste preferencje odbiorców. Aby dokładnie zrozumieć potrzeby konsumenta zastosowanie tradycyjnych narzędzi marketingu-mix już nie wystarczy. Trzeba stworzyć między klientem a organizacją skuteczną platformę komunikacji ...
-
Nowa era innowacji
... , ale też dokładnie dopasowaną do twoich stóp. Od tego czasu twoje preferencje i wymagania są składnikiem bazy danych, tak że możesz zamawiać dowolny ... = 1 (doświadczenie pojedynczego konsumenta w danym czasie). Żadna firma nie jest aż tak wielka pod względem zasięgu i rozmiarów, aby zadowolić doświadczenia pojedynczego konsumenta w danym czasie. ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... "Lojalność.com. Zarządzanie relacjami z klientami w nowej erze marketingu internetowego", IFC PRESS, Kraków 2002 Windham L., Orton K.: "Dusza Nowego Konsumenta. Postawy, zachowania i preferencje e-klientów", CeDeWu, Warszawa 2001 Zikmund W.G., d'Amico M.: "Marketing. Creating and Keeping Customers in an e-commerce Worl"d, South - Western College ...
-
Polscy konsumenci i zakupy online
... ankietowanych przez EY deklaruje, że w żaden sposób nie docierają do nich informacje o produktach. Badanie EY pokazuje również preferencje dotyczące komunikacji na poszczególnych „Etapach Życia” konsumenta. Większe gospodarstwa domowe (szczególnie z dziećmi) oraz „młodzież” to grupy najbardziej intensywnie poszukujące informacji online. Warto też ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... PRESS, Kraków 2002 4. Mruk H. (red.): "Strategie marketingowe", Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2002 5. Windham L., Orton K.: "Dusza nowego konsumenta. Postawy, zachowania i preferencje e-klientów", CeDeWu, Warszawa 2001 6. Adamczyk J., dodatek "Poradnik praktyczny" do czasopisma Internet, listopad 2002 7. http://www.imetria ...
-
Trafić z ceną
... miejsca zakupu oraz dostępnych w nim produktów alternatywnych, • dostępności funduszy konsumenta, • świadomości samego istnienia produktu oraz jego dostępności, • autentyczności produktu ... cenowej (zbyt niska, wysoka, zbyt wysoka, dobra cena)? • Jakie są preferencje zakupowe na produkty nasze i konkurencji przy różnych układach cen? • Dokąd „ ...
-
Walka o customer experience musi trwać
... automatycznych zamówieni oraz polecania konkretnych produktów w oparciu o osobiste preferencje. Obecnie 47% działów marketingu z branży dóbr konsumpcyjnych już ... tyle – 44% stosuje narzędzia, a 66% planuje ich wykorzystywanie w ciągu 2 lat. Chociaż z perspektywy konsumenta używanie danych osobowych często odbierane jest negatywnie, wśród ...
-
Podświadome zakupy online
... obiektem badań. Eksperci próbują odrzeć go z tajemnicy, analizując jego zwyczaje i preferencje, śledząc jego ścieżki zakupowe, monitorując transakcje, a nawet projektując jego ... się nawet pojęcie konsumenta digitalnego, czyli takiego, który w Internecie rozpoczyna proces zakupowy albo go tam kończy. Wśród cech charakteryzujących konsumenta ...
-
Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?
... wywołują u klientów założone wcześniej reakcje i skojarzenia, podnoszą świadomość marki oraz budują przywiązanie konsumenta na głębszym, emocjonalnym poziomie. Człowiek ma trzy zmysły, na ... , rolę jaką zapach ma spełnić w jej realizacji oraz przede wszystkim – preferencje klientów. Nie jest to jednak rozwiązanie, które może być stosowane wszędzie ...
-
Internet Rzeczy - o krok przed rewolucją
... przez klienta przed konkretną półką sklepową w tradycyjnym sklepie np. dzięki beaconom lub innego rodzaju czytnikom lokalizującym konsumenta oraz zbierającym dane o jego zainteresowaniach produktowych. Znając preferencje klienta co do wybranych produktów, znacznie łatwiej będzie zaproponować mu reklamę, która go zainteresuje. Wzrost dostępu ...
-
Marka globalna czy lokalna? Kraj pochodzenia produktu ma znaczenie
... że kraj pochodzenia marki jest tak ważny – lub nawet ważniejszy – dla konsumenta, jak pozostałe kryteria determinujące zakup, takie jak cena czy jakość – mówi Patrick Dodd ... maszynki do golenia, szampony i odżywki, kosmetyki oraz dezodoranty w każdym regionie. Podobne preferencje konsumentów dotyczą past do zębów, mydeł do rąk i ciała oraz balsamów w ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... zrozumieć, jakie aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji konsumenta z marką i jej produktami. Cyfryzacja dynamicznie zmienia oczekiwania polskich ... 2017 r. widoczny jest wzrost wartości indeksu Customer Experience Excellence mimo, że preferencje i oczekiwania klientów wobec firm zmieniają się dynamicznie pod wpływem ...
-
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
... zwiększy i tak szybkie tempo cyfrowych zmian, a pojawienie się nowego typu konsumenta skłania instytucje finansowe do tworzenia oferty produktów i usług odpowiadających na ... w konsekwencji zmian ich zachowań transakcyjnych i dalszego spadku znaczenia gotówki. Preferencje w zakresie dokonywania codziennych transakcji w sposób cyfrowy sięgają aż 85%, ...
-
Rynek mediów: treści rozrywkowe przodują
... firmę doradczą Deloitte. Trzecia edycja globalnej ankiety „Stan demokracji w mediach” zbadała preferencje ponad 8,8 tys. konsumentów w wieku od 14 do 75 lat, pochodzących z ... wykazało również, że reklamy telewizyjne najsilniej wpływają na decyzję konsumenta w sprawie zakupu produktów. Reklamy zamieszczane w prasie i Internecie mają drugorzędne ...