-
Pierwsza Komunia Święta: dron i quad w prezencie
12:37 17.05.2016
Maj to miesiąc, kiedy dzieci tradycyjnie przystępują do Pierwszej Komunii Świętej. Jest to wyzwanie nie tylko dla nich i ich rodziców, lecz również dla zaproszonych gości, którzy muszą zmierzyć się z oczekiwaniami w kwestii wyboru odpowiedniego prezentu. Dawniej wystarczał medalik ...
-
Jak social media wpływają na rynek nieruchomości?
15:01 16.05.2016
Media społecznościowe istotnie oddziałują na nasze codzienne życie, i nie pozostają bez wpływu na branżę nieruchomości - wynika z badania przeprowadzonego przez Freedom Nieruchomości i IMM. W jaki sposób nowe media wpłynęły na sposób poszukiwania nieruchomości przez klientów? Jak ...
-
Amazon porywa Polaków. Dyskutujemy o nim 3 razy częściej
00:45 15.05.2016
Amazon ogłosił, że polskie firmy będą mogły sprzedawać swoje produkty na jego platformie. I choć Polska nadal czeka na otwarcie pełnej krajowej wersji sklepu, to w dyskusjach internautów marka sklepu pojawia się dziś blisko trzy razy częściej niż przed rokiem.
-
Robert Lewandowski najpopularniejszy na Instagramie
00:44 14.05.2016
Obecnie najpopularniejszy polski profil na Instagramie należy do Roberta Lewandowskiego. Wysoko znalazła się również jego żona Anna. NapoleonCat przyjrzał się, które profile cieszą się największym zainteresowaniem w czterech kategoriach, między innymi "marki" oraz "osoby".
-
Prezes Rzepliński milczy, a Internet szaleje #BoRejting
10:35 13.05.2016
Kilka dni temu minister Szałamacha wezwał prezesa Rzeplińskiego do powstrzymania się od wypowiedzi w mediach do dnia ogłoszenia wiarygodności kredytowej naszego kraju. Temat natychmiast podchwycili internauci. Od 5 maja akcja #borejting zdołała podbić media społecznościowe - na Facebooku ...
-
Technologie w mediach: Facebook angażuje, a Samsung emocjonuje
12:12 12.05.2016
Polacy w internetowych rozmowach o najdroższych technologicznych markach świata najczęściej wymieniają Facebooka, lecz największe emocje wywołują dyskusje o Samsungu - wynika z analizy wpisów w mediach społecznościowych w IMM. Siły podobnie rozkładają się w mediach tradycyjnych, lecz ...
-
Podatek obrotowy w social media
15:25 10.05.2016
Jak dotąd 62% zawierających opinię komentarzy w mediach społecznościowych wyraża krytyczny stosunek do wprowadzenia podatku obrotowego, zwanego też "podatkiem od hipermarketów" – wynika z analizy IMM prowadzonej od lutego do kwietnia. W prasie ogólnopolskiej i regionalnej nastroje są ...
-
Chcesz popularności? Zniknij jak Radiohead!
10:54 09.05.2016
Jeżeli znikać z mediów społecznościowych, to tylko tak jak zespół Radiohead. Od kiedy grupa przygotowując się do promocji nowej płyty usunęła wpisy ze swoich kont na Facebooku i Twitterze, mówi się o niej nawet 6 razy częściej niż zwykle. Jak wynika z analizy publikacji w social ...
-
Oddajemy krew w social media
13:48 02.05.2016
Facebook, Twitter i Instagram coraz częściej służą osobom prywatnym, fundacjom i instytucjom do promocji krwiodawstwa i poszukiwania dawców krwi dla potrzebujących osób - wynika z analizy publikacji w social media w IMM. Od stycznia do kwietnia w serwisach społecznościowych pojawiło się ...
-
Najczęściej cytowane media III 2016
00:59 02.05.2016
W marcu bieżącego roku pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęła Rzeczpospolita, drugie miejsce przypadło Gazecie Wyborczej, a trzecie portalowi wpolityce.pl.
-
Miasta wojewódzkie w mediach w I kw. 2016 r.
11:43 29.04.2016
Jak wynika z najnowszego cyklicznego raportu "Stolice Regionów", przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów", w pierwszym kwartale 2016 roku na temat miast wojewódzkich ukazały się w prasie, internecie radiu i telewizji łącznie blisko 2 miliony informacji. Zdecydowanym liderem ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
12:04 28.04.2016
Banki, ubezpieczyciele, firmy leasingowe, firmy udzielające kredytów i pożyczek, biura maklerskie oraz fundusze inwestycyjne w czwartym kwartale 2015 r. wydały na reklamę łącznie blisko 132 mln zł. To o 15% mniej niż w analogicznym okresie 2014 r. Całość wydatków reklamowych branży ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
12:48 27.04.2016
W badanym okresie ponad 90% informacji na temat branży bankowej opublikowano w social media oraz na portalach. To z jednej strony pokazuje, jak wiele emocji w internautach wzbudzają dyskusje o oszczędnościach, a z drugiej strony jest wskazówką dla banków, że mogą aktywnie prowadzić dialog ...
-
Monitoring mediów: cytowania III 2016
12:00 22.04.2016
W marcowym Rankingu Cytowań i Informacji NEWTON Media liderem dzienników ogólnopolskich pod względem cytowań została Rzeczpospolita (226), która wyprzedziła Gazetę Wyborczą (214). Trzecie miejsce zajął Fakt (77). W rankingu tygodników ogólnopolskich ponownie zwyciężyła Polityka ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
11:41 21.04.2016
Tylko od początku kwietnia Polscy internauci na Facebooku i Twitterze blisko 10 tysięcy razy pytali o polecane miejsca zakupu różnego rodzaju produktów i usług - wynika z monitoringu social media w IMM. Wpisy, w których treści padły słowa „gdzie kupić...” lub „gdzie”, doczekały ...
-
Robert Lewandowski pokonał w marcu Agnieszkę Radwańską
13:00 20.04.2016
Choć Agnieszka Radwańska bardzo dobrze radziła sobie w marcu nie tylko na korcie, ale i w mediach, musiała uznać wyższość Roberta Lewandowskiego. Na temat piłkarza pojawiło się aż 7,9 tys. doniesień, o 2,5 tys. więcej niż o tenisistce.
-
Michał Sołowow ulubieńcem mediów
13:05 19.04.2016
Jeśli dziesięciu najbogatszych Polaków musiałoby wydać na promocję tyle, ile wyniosła wartość informacji medialnych na ich temat, to ich majątek uszczupliłby się o - bagatela - 190 mln złotych - wynika z analizy zrealizowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Jej autorzy ...
-
Sklepy meblowe w mediach: IKEA, a potem długo, długo nic
14:20 15.04.2016
Krzesła, sofy, kanapy, stoły i szafy. Czy stawiamy na wnętrze bardziej minimalistyczne czy w stylu „na bogato” – dokonujemy zawsze mniej lub bardziej świadomego wyboru marki, na której produktach będziemy odpoczywać, pracować, czy gotować. Z zakupem mebli wiąże się wiele decyzji ...
-
Uppies czy oldschoolowiec? Sprawdź, jak konsumujesz media
15:01 13.04.2016
Jakie wymagania, potrzeby i preferencje charakteryzują polskich konsumentów przekazów medialnych? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwali autorzy raportu zatytułowanego „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne”. Oto wyniki ich analizy. Sprawdź, czy należysz do Uppies ...
-
Paweł Kukiz i Ryszard Petru podbili marcowe media
14:56 08.04.2016
Jak wynika z badania „Scena Polityczna”, przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, w marcu najpopularniejszym politykiem niezmiennie pozostawał Jarosław Kaczyński. Na uwagę zasługują jednak Paweł Kukiz i Ryszard Petru, w odniesieniu do których wzrost publikacji ...
-
Patriotyzm gospodarczy w social media, czyli burza wokół Poli
12:43 07.04.2016
Polacy w serwisach społecznościowych często deklarują dumę z krajowych produktów, a w mediach pojawia się coraz więcej wzmianek o patriotyzmie gospodarczym – wynika z analizy mediów społecznościowych w IMM. Na przełomie marca i kwietnia dyskusję na ten temat rozbudził m.in ...
-
Jak Puszcza Białowieska i minister Szyszko podzielili social media
13:13 01.04.2016
Informacja o zwiększeniu wycinki w Puszczy Białowieskiej wywołała gorącą dyskusję w mediach społecznościowych. Od początku marca na temat działań Ministra Środowiska Jana Szyszko ukazało się w mediach społecznościowych blisko 4,5 tys. komentarzy z czego ponad 3 tys. tylko w ...
-
Najczęściej cytowane media II 2016
13:32 25.03.2016
W lutym bieżącego roku pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęła Gazeta Wyborcza, drugie miejsce przypadło RMF FM, a trzecie - Rzeczpospolitej. Wśród mediów biznesowych najczęściej cytowano Dziennik Gazetę Prawną – wynika z najnowszego raportu Instytutu ...
-
Politycy i partie w mediach II 2016
14:42 24.03.2016
W lutym 2016 r. Jarosław Kaczyński pozostawał najczęściej przywoływanym w mediach politykiem - zdołał zdeklasować bardzo popularnych Ryszarda Petru i Grzegorza Schetynę. Na kolejnych pozycjach uplasowali się Paweł Kukiz i Władysław Kosiniak-Kamysz. Popularność Kaczyńskiego nie ...
-
Lokowanie miast w serialach w II połowie 2015 roku
00:15 22.03.2016
Już po raz szósty „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przyjrzał się promocji, jaką dają polskim miastom najpopularniejsze seriale telewizyjne. Analiza objęła II półrocze 2015 roku i dowiodła, że Warszawa pozostaje miastem najsilniej promowanym w serialach. Popularnością cieszyły ...