-
Facebook w Polsce II 2014
12:31 12.03.2014
Drugi miesiąc bieżącego roku, choć krótki, nie zmniejszył aktywności na Facebooku. Administratorzy komercyjnych profili, trafieni chyba strzałą amora, opublikowali 14 lutego o 1/5 wpisów więcej niż zwykle. Nie można również nie wspomnieć o 10 rocznicy urodzin, którą największy ...
-
Reklamy "śmieciowej żywności": KRRiT chce wyjaśnień od telewizji
22:25 04.03.2014
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji żąda od kilku stacji telewizyjnych wyjaśnień w sprawie emitowania przez nie w programach dla dzieci reklam artykułów spożywczych lub napojów zawierających składniki, których obecność w nadmiernych ilościach w codziennej diecie jest niewskazana ...
-
Banki w sieci XI-XII 2013
12:32 04.03.2014
Banki mają problem ze swoim wizerunkiem w sieci. Klienci coraz rzadziej dyskutują o konkretnych ofertach marek, skupiając się na wytykaniu bankom wpadek oraz awarii – wynika z III edycji raportu „Banki w sieci” przygotowanego przez Re:buzz i Brand24.
-
Kto porzucił media dla PR?
12:06 27.02.2014
W zeszłym roku portal PRoto.pl 17 razy informował o dziennikarzach, którzy zdecydowali się na przejście do PR-u. Najczęściej porzucali oni prasę. Biorąc jednak pod uwagę poszczególne redakcje, największa liczba dziennikarzy odeszła z TVN24. Gdzie byli już pracownicy mediów ...
-
Najczęściej cytowane media I 2014
13:34 25.02.2014
Gazeta Wyborcza była najczęściej cytowanym medium w styczniu, na drugim miejscu znalazła się Rzeczpospolita – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Na trzecim miejscu uplasował się Wprost.
-
Dealerzy samochodów na Facebooku
13:53 24.02.2014
W najpopularniejszym serwisie społecznościowym profile dealerów samochodowych posiadają łącznie około 300 tys. fanów i są coraz istotniejszym elementem promocyjnym w branży automotive. Średnio na markę przypada 12 takich fanpage’ów. Badanie „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” ...
-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.
13:26 18.02.2014
Gwiazdy dziennikarstwa i publicystki przyciągają reklamodawców i tym samym dają milionowe dochody telewizyjnym stacjom. „Dzień na Żywo” z oferty TVN 24 wśród propozycji publicystycznych okazał się najlepszą lokomotywą reklamową w polskiej telewizji w 2013 roku.
-
Polska scena polityczna w mediach 2013
10:51 18.02.2014
O 11 proc. wzrosła liczba publikacji prasowych dotyczących partii politycznych w minionym roku względem 2012. Najbardziej medialna okazała się Platforma Obywatelska, która wyprzedziła lidera z 2012 roku – Prawo i Sprawiedliwość. Takie dane opublikował „PRESS-SERVICE Monitoring ...
-
Prezydenci miast w mediach 2013
12:10 17.02.2014
W ubiegłym roku najczęściej mogliśmy zetknąć się z informacjami na temat Hanny Gronkiewicz-Waltz, Hanny Zdanowskiej i Rafała Dutkiewicza – wynika z podsumowania wyników analizy „Prezydenci miast wojewódzkich”, przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
10:01 12.02.2014
Mocna integracja social media z innymi elementami marketing mixu, dywersyfikacja kanałów, wzrost znaczenia influencerów oraz kampanii video i powrót do korzeni, to przyszłość branży social media w 2014 r. Przewidują tak m.in. Hubert Tworkowski z SoTrender, Katarzyna Młynarczyk z ...
-
Najczęściej cytowane media 2013
13:32 11.02.2014
W 2013 roku media najczęściej powoływały się na informacje opublikowane w dzienniku Rzeczpospolita - wynika z rocznego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media” Instytutu Monitorowania Mediów. Wśród stacji radiowych najczęściej cytowano informacje z RMF FM, w kategorii telewizja ...
-
YouTube: trendy I 2014
13:01 10.02.2014
Sotrender, znany do tej pory przede wszystkim z raportu #FanpageTrends, rozpoczyna nowy cykl analiz tym razem dedykowanych serwisowi YouTube. #YouTubeTrends Styczeń 2014 to pierwszy raport z cyklu i zarazem pierwsze w Polsce tak szczegółowe opracowanie poświęcone YouTube, w którym można ...
-
Polski internet a Igrzyska Olimpijskie w Soczi
13:27 07.02.2014
Popularność Igrzysk Olimpijskich w sieci - polityka, sport i ... toalety. Od początku roku Igrzyska Olimpijskie w Soczi rozgrzewają wyobraźnię i nadzieje. Nie milkną spekulacje o szansach medalowych Polaków, rozmachu przygotowań do olimpiady, a także o … wieloosobowych toaletach.
-
Facebook w Polsce 2013
13:12 05.02.2014
Firma analityczno-badawcza Sotrender opublikowała całoroczne wydanie raportu #FanpageTrends, który podsumowuje działania marek, mediów oraz osób na Facebooku w całym 2013 r. Na potrzeby raportu Sotrender przeanalizował komunikację ponad 8 tys. profili. Załączona do raportu infografika ...
-
Jak e-sklepy wykorzystują social media?
10:17 04.02.2014
Aż 84 procent sklepów wykorzystuje serwisy społecznościowe do wsparcia sprzedaży online - tak wynika z badania "Co nakręca e-commerce". Partnerem części dotyczącej social media jest NapoleonCat.com. Badanie przeprowadzone zostało przez CubeResearch.
-
Kurorty nadmorskie w social media
00:12 02.02.2014
Za oknem zawitała zima, jednak do wakacji pozostało już tylko 5 miesięcy. Postanowiliśmy sprawdzić, jak nadmorskie samorządy korzystają z możliwości kontaktu z turystami i mieszkańcami za pośrednictwem najpopularniejszej obecnie platformy społecznościowej jaką jest Facebook ...
-
Gazeta Wyborcza najczęściej cytowanym dziennikiem w 2013 roku
09:27 31.01.2014
Najczęściej cytowanym dziennikiem ogólnopolskim w 2013 roku była Gazeta Wyborcza. Zaraz po niej plasuje się Rzeczpospolita, a na trzecim miejscu Polska The Times. Z tygodników ogólnopolskich, największą ilość cytowań odnotowało Wprost. Na drugim miejscu znalazła się Polityka, a na ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
09:08 30.01.2014
Ich cechą rozpoznawalną jest to, że można się o nie ubiegać bez wychodzenia z domu. Jak faktycznie firmy udzielające mikropożyczek online odnajdują się w wirtualnej rzeczywistości? Czy wykorzystują siłę i możliwości internetu do informowania o swoich usługach? W jaki sposób i ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2013 r.
12:49 29.01.2014
Znaczące wydatki na reklamę nie gwarantują zainteresowania internautów. Przekonało się o tym kilku, badanych w IV kwartale, reklamodawców finansowych. Natomiast PKO BP i ING Bank Śląski mogą być zadowolone ze swoich wyników w sieci.
-
Najczęściej cytowane media XII 2013
13:42 24.01.2014
Rzeczpospolita i Gazeta Wyborcza to media, na informacje z których powoływano się najczęściej w grudniu – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Najczęściej poruszane tematy krążyły głównie wokół polityki i spraw wewnętrznych oraz kwestii związanych z OFE.
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013
10:47 17.01.2014
Biedronka i Tesco wzbudziły duże zainteresowanie internautów, nie wydając „majątku” na reklamę. Co więcej te dwa sklepy były polecane przez użytkowników jako najlepsze miejsce zakupu … świątecznego karpia!
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2013 r.
14:00 16.01.2014
Zmiany na podium w rankingu najcenniejszych medialnych gwiazd – Ewa Drzyzga nową najbardziej dochodową telewizyjną celebrytką 2013 roku. Dom mediowy Lowe Media przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej „dochodowych“ celebrytów w 2013 roku.
-
Gender Słowem Roku 2013
13:55 15.01.2014
Naukowcy z Uniwersytetu Warszawskiego i Fundacji Języka Polskiego z udziałem internautów wybrali Słowo Roku 2013, a PRESS-SERVICE Monitoring Mediów i widzialni.pl przebadali medialność i popularność zwycięskiego słowa oraz wszystkich wyróżnionych w plebiscycie.
-
Rok 2013 w social media: wygrana Lewego
12:59 13.01.2014
Robert Lewandowski jest największym wygranym wśród polskich stron na Facebooku. Według danych NapoleonCat.com w 2013 roku zyskał aż 2 319 963 fanów! W sumie, w największym serwisie społecznościowym świata, są już 3 polskie fan page z ponad 2 milionami fanów: Robert Lewandowski, Serce ...
-
Gwiazdy Internetu: czego Polacy szukają w sieci?
12:07 09.01.2014
Z badań programu Trusted Trader wynika, że pizzerii i zakładów fryzjerskich Polacy szukali w ubiegłym roku średnio ponad milion razy miesięcznie, czyli częściej niż np. informacji o Ewie Chodakowskiej – niekwestionowanej gwieździe polskiego Internetu.