-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
00:20 02.10.2021
Zakupy online podbiły serca kupujących, którzy cenią w nich przede wszystkim prostotę i wygodę. Dbałość o te dwie kwestie to jednak za mało, aby stwierdzić, że sprzedający osiągnął szczyty w dążeniu do zagwarantowania swoim klientom jak najlepszej jakości Customer Experience. O ...
-
Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?
00:44 25.09.2021
Stworzenie dobrze sprzedającej się marki produktów to droga z wieloma zakrętami, na których łatwo się wykoleić. W większości przypadków odcinek, który jest najbardziej stromy i kręty, to sam początek, kiedy to o istnieniu firmy wie głównie brand manager. Jak trudno jest odnieść ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
00:44 22.09.2021
Świat digital jeszcze nigdy nie był tak kompleksowy, jak obecnie. Zarządzanie własną marką w środowisku internetowym wymaga od firm nie tylko prowadzenia standardowych działań m.in. w ramach mediów społecznościowych czy media relations, ale również holistycznej obsługi reklam oraz ...
-
3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience
14:00 13.09.2021
Wygląda na to, że banki w zdecydowanej większości zdążyły już uświadomić sobie, jak ważne jest dbanie o doświadczenia użytkowników ich cyfrowych usług. W żadnym wypadku nie oznacza to jednak, że wyjście z takiego założenia i parę udogodnień w mobilnej aplikacji wystarczy do ...
-
7 popularnych błędów w programach lojalnościowych
00:34 11.09.2021
Program lojalnościowy może być skutecznym sposobem zachęcenia klientów do częstszych zakupów. Zdarza się jednak, że system lojalnościowy nie działa tak, jak by tego oczekiwali organizatorzy. Najczęściej wynika to z podstawowych zaniedbań.
-
Imprezy masowe po pandemii. Jakie technologie są pomocne?
13:13 07.09.2021
Igrzyska Olimpijskie w Tokio odbyły się bez udziału kibiców z zagranicy – na widowni w warunkach reżimu sanitarnego zasiąść mogli jedynie Japończycy. Obecnie restrykcje związane z udziałem publiczności w imprezach masowych są powoli luzowane, choć większość z nich nadal odbywa ...
-
Jakie prezenty w katalogu nagród?
00:01 18.08.2021
Około 2/3 Polaków deklaruje udział w co najmniej jednym programie lojalnościowym. A to oznacza, że nawet na tym polu panuje duża konkurencja. Firma, która organizuje własny program, powinna się dobrze postarać, aby oferowane korzyści były naprawdę atrakcyjne. Bez dobrych nagród nie ma ...
-
Jak sprzedawać rękodzieło?
00:01 17.08.2021
Rękodzieło przeżywa prawdziwy renesans. Wbrew konsumpcjonizmowi i masowej produkcji coraz więcej klientów kupuje u rzemieślników. Doceniają pomysł, ręczne wykonanie oraz limitowane serie. Skoro wszystko wygląda tak pięknie, to dlaczego większość rękodzielników ma problem z zamianą ...
-
Strategia marketingowa firmy z branży kulinarnej. Jak zmaksymalizować efekty?
09:57 16.08.2021
Stare przysłowie mówi "przez żołądek do serca". Czy nadal jednak jest aktualne? Obecnie konsumenci opierają swoje decyzje zakupowe na wielu zmiennych. Nie zawsze kierując się "żołądkiem". W jaki sposób zatem zaplanować tworzenie strategii firmy z branży kulinarnej? Eksperci ...
-
Content marketing, czyli treść to dopiero początek
00:22 04.08.2021
Gdy na marketingowym horyzoncie pojawia się hasło "content", naturalnym skojarzeniem jest produkcja, dystrybucja i zarządzanie treścią, która z jednej strony dawałaby wymierną wartość dla odbiorcy, a z drugiej - kreowała pożądany wizerunek danej marki. Tyle i aż tyle? W praktyce ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
00:33 03.08.2021
43% firm nie posiada strategii marketingowej*. Z kolei aż 50% osób błędnie utożsamia strategię marketingową z planem marketingowym. Czym zatem jest strategia? Jakie obszary obejmuje? Poniżej przedstawiamy najważniejsze elementy strategii marketingowej.
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
00:15 27.07.2021
Marketing w internecie dla coraz większej liczby branż staje się jednym z najważniejszych źródeł pozyskiwania klientów. Konkurencja stale rośnie, więc posiadanie strony internetowej nie wystarcza. Istotny jest komunikat – nie tylko odpowiednie przedstawienie swojej oferty, ale przede ...
-
Zakupy online: jak zatrzymać klientów porzucających koszyki?
00:15 17.07.2021
Sukces w e-commerce uzależniony jest bez wątpienia od wysokiej jakości oferowanych produktów i usług. Na tym jednak nie koniec. Pozytywne doświadczenie konsumenckie buduje bowiem szereg innych czynników. Mowa tu chociażby o wygodnej nawigacji strony czy intuicyjnym modelu płatności ...
-
Jak rozwód Gatesów wpłynie na rynek start-upów?
00:35 06.05.2021
Życie prywatne coraz częściej przecina się z życiem biznesowym - szczególnie w realiach amerykańskich. Nie dziwi więc fakt, iż decyzja Billa i Melindy Gatesów odbiła się wyjątkowo głośnym echem zarówno w tabloidach, jak i mediach branżowych. Rozwody najbogatszych obywateli USA to ...
-
Zarządzanie projektami - najczęstsze problemy
00:40 02.05.2021
Przeszukując Internet można znaleźć szereg artykułów, w których podjęto próbę zdefiniowania najczęstszych problemów związanych z zarządzaniem projektami w organizacjach. Jednak pomimo dostępu do szerokiej gamy opracowań takie problemy ciągle w organizacjach występują i nie są to ...
-
RFID - obalamy mity, potwierdzamy fakty
09:32 20.04.2021
Chociaż technologia RFID (Radio Frequency Identification) jest znana i stosowana od kilkudziesięciu lat, u niektórych wciąż budzi wątpliwości. Prawdziwe doświadczenia mieszają się z powtarzanymi sloganami, które nie zawsze są zgodne z prawdą. Także eksperci z firmy Etisoft, która od ...
-
Proste sposoby na poprawę humoru REKLAMA
00:01 16.04.2021
Odczuwasz stres, napięcie, jesteś przygnębiony? Rozwiązanie na zły nastrój jest dość proste - to uśmiech. To naturalne lekarstwo, które pomoże odreagować frustrację i pozbyć się stresu.
-
Zarządzanie projektami: jak i po co zidentyfikować role projektowe?
13:31 07.04.2021
Firmy, aby móc w skuteczny sposób funkcjonować i realizować kompleksowe procesy oraz osiągać cele biznesowe działają w oparciu o struktury organizacyjne. Do poszczególnych pionów, komórek organizacyjnych przypisane są określone obowiązki, ustalone są zasady współpracy i komunikacji ...
-
Kiedy wybrać się na Kubę
11:41 04.03.2021
Kuba - egzotyczna wyspa położona na Morzu Karaibskim - to coraz popularniejszy cel turystycznych wycieczek. Trudno się temu dziwić: ten gorący kraj oferuje przybyszom nie tylko wspaniałe plaże, tropikalną pogodę i doskonałą kuchnię, ale również zachwycające pejzaże i kolonialną ...
-
10 zasad skutecznego zarządzania projektami
00:50 25.02.2021
Zastanawiając się nad opracowaniem wskazówek skutecznego zarządzania projektami doszedłem do wniosku, że najpierw podzielę się z Państwem osobistymi doświadczeniami w zakresie skutecznego planowania i zarządzania pojedynczymi projektami, a w drugiej części skupię się na wskazówkach ...
-
RFID - najpopularniejsze trendy i zastosowania
13:17 11.02.2021
Czy technologia RFID sprawdzi się zarówno na produkcji, jak i w branży… lotniczej? Okazuje się, że tak. Poniżej przedstawiamy najbardziej popularne trendy i zastosowania RFID.
-
11 pytań dot. szczepień przeciw COVID-19
00:11 31.01.2021
Od końca grudnia 2020 roku trwają w Polsce szczepienia przeciw COVID-19. Nadal jednak wielu Polaków waha się, czy zgłosić się do tej akcji. W celu rozwiania wątpliwości Anna Bagnowska, specjalista zdrowia publicznego, ekspert ds. epidemiologii SQD Alliance, odpowiada na najczęściej ...
-
10 priorytetów politycznych prezydentury Joe Bidena
00:41 24.01.2021
20 stycznia 2021 r. Joseph Robinette Biden został zaprzysiężony jako 46. prezydent Stanów Zjednoczonych. Pod względem kierunku polityki zmiana ta może być nieco mniej dramatyczna, niż po zakończeniu prezydentury Obamy, jednak podobnie jak w przypadku Trumpa administracja Bidena podejmie ...
-
8 sposobów na lepszy program lojalnościowy
00:40 24.12.2020
Dzięki programom lojalnościowym klienci mogą częściej robić zakupy w danym sklepie lub firmie usługowej, a nawet decydować się na zakupy o większej wartości. Co jednak zrobić, jeśli system działa, ale nie wzbudza dużego zainteresowania klientów?
-
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
10:32 17.11.2020
Wprawdzie decyzje zakupowe najlepiej byłoby podejmować wyłącznie na podstawie racjonalnych przemyśleń, to jednak nie od dziś wiadomo, że kupującymi bardzo często kierują emocje. Niektóre z badań wskazują wręcz, że to właśnie one mają kluczowe znaczenie i to zarówno dla kreowania ...