-
Remarketing - jak skutecznie podążać za klientem
... i miejsc reklamowych. Oferujemy kampanie display, mailingi, działania content marketingowe oraz skrojone na miarę akcje specjalne. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Badania internetu Gemius/PBI V 2019
... internautów w Polsce w maju 2019 roku wyniosła ogółem 28,3 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 22,8 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,3 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Majowe wyniki badania Gemius/PBI bez zmian na podium, gdzie ...
-
Handel zagraniczny I-IV 2019
... ,9% (wobec 65,2% w styczniu – kwietniu 2018 r.). Udział Niemiec w eksporcie obniżył się w porównaniu z analogicznym okresem ub. r. o 1,1 p. proc. i wyniósł 27,1%, a w imporcie o 0,5 p. proc i stanowił 22,4%. Dodatnie saldo wyniosło 15,3 mld zł (4,0 mld USD, 3,5 mld EUR) wobec 14,6 mld zł (4,3 mld USD, 3,5 mld EUR) w analogicznym okresie ...
-
Na co w rekrutacjach narzekają kandydaci
... badania InterviewMe. Na kolejnych pozycjach uplasowały się rozwój zawodowy (niecałe 54% wskazań) oraz lokalizacja firmy i godziny pracy (po 47%). Jedynie 22% wskazało na świadczenia pozapłacowe. Jednocześnie okazuje się, że ankietowanych w ogłoszeniach pracy najbardziej brakuje widełek wynagrodzenia - narzeka na to niemal 81 ...
-
Jak aplikacje lojalnościowe wpływają na zachowania klientów?
... mężczyźni (51,23%). Struktura wiekowa użytkowników prezentuje się dość równomiernie w przypadku kategorii wiekowych: 25-35, 36-45, 46-55 - od 21,20% do 22,30%. Wyjątkiem są osoby starsze, powyżej 55 roku życia, którzy w badanej grupie stanowią 8,64%. Najliczniej z aplikacji lojalnościowych korzystają rodzice dzieci ...
-
Na zagraniczne wakacje rusza 7 na 10 Milenialsów
... osobę. Odpowiedzi ułożyły się podobnie we wszystkich przedziałach. Poniżej 1000 zł na osobę wyda 19% respondentów, pomiędzy 1 i 2 tys./os. około 22%, a między 2 i 3 tys./os. 20%. Mniej reprezentowana jest grupa, która planuje wydać między 3 i 4 tys. zł/os. (10%). Następnie, ponad 4 tys. zł/os. wyda ...
-
Polskie ojcostwo: dorywczo czy na cały etat?
... specjalnej polisy NNW. Już 80 proc. rodziców zapewnia, że zainwestowało w tę dodatkową formę zabezpieczenia - 58 proc. w ramach ubezpieczenia szkolnego, z kolei 22 proc. w ramach ubezpieczenia indywidualnego. Samych dorosłych, jak pokazują statystyki, zazwyczaj ubezpiecza pracodawca. – Nie ulega wątpliwości, że polisa na życie zapewnia ...
-
Chcemy biometrii zamiast kodów jednorazowych
... danej formy uwierzytelnienia płatności, konsumenci w pierwszej kolejności wybierali bezpieczeństwo środków na rachunku bankowym (45%), a dalej bezpieczeństwo danych osobowych (22%), prostotę (18%) i szybkość zrealizowania płatności (12%). Mastercard wspiera banki w oferowaniu użytkownikom kart biometrii m.in. poprzez rozwiązanie Mastercard Identity ...
-
Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników
... ponad 760 tys. adresów e-mail i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Zarządzanie danymi wciąż kuleje. Dlaczego?
... danymi za pomocą urządzeń mobilnych lub platform społecznościowych (23%) oraz korzystanie z niezaufanych urządzeń i połączeń (23%). Mniej więcej jedna piąta ankietowanych (22%) stwierdziła też, że do najważniejszych zachowań, które zmniejszają ich zaufanie do sposobu zarządzania danymi w ich firmach, należą: nieprzykładanie wagi do ...
-
Broker danych - wirtualny cień konsumenta
... wystarczy porównać je z zarobkami najbardziej rozpoznawalnych marek świata – Coca-Coli (32 mld $ w 2018 roku), Facebooka (58 mld $ w 2018 roku) czy McDonald’s (22 mld $ w 2018 roku). Czym zatem są brokerzy danych, których łączne wpływy przewyższają o prawie 100% Coca-Colę, Facebooka i McDonald’s? Podstawową działalnością brokera ...
-
Mężczyźni na rynku pracy, czyli o krzywdzących parytetach
... wynikające z płci. O ile w zeszłym roku tylko co dziesiąty mężczyzna widział trudności powiązane ze swoją płcią, o tyle w tym roku jest to 22 proc panów. Mężczyźni biorący udział w badaniu Hays Poland mówią o faworyzowaniu kobiet, przejawach dyskryminacji, piętrzących się trudnościach z pogodzeniem pracy z życiem prywatnym ...
-
Bezpieczeństwo smart home. Brak norm, wiele zagrożeń
... rynku smart home pojawi się kolejne 832,7 mln urządzeń, a do 2023 roku - niemal 1,6 mld. Badanie F-Secure dowodzi z kolei, że już 22% amerykańskich domów korzysta z wirtualnych asystentów, takich jak Alexa czy Google Home. W Europie odsetek ten sięga 12%. To pokaźny wynik, zwłaszcza ...
-
Parki handlowe w Europie. Dokąd podążają?
... m kw. nowej powierzchni handlowej, czyli o 21% mniej niż w latach 2018/2019. Pomimo spowolnienia aktywności deweloperskiej na rynku parków handlowych we Francji o 22% w porównaniu z rokiem 2017, wolumen powierzchni handlowej oddanej do użytku w ubiegłym roku był wyższy od podaży centrów handlowych, która maleje w coraz ...
-
Wakacje 2019: zwyczaje Polaków
... rodziny, bo z nią najczęściej wybieramy się na wczasy, urlop jest sporym wydatkiem. Najczęściej podróżujemy w szczycie sezonu (60%). Co piąta osoba (22%) wybiera urlop w sezonie pośrednim, kiedy ceny są niższe, tłumów jest mniej, a warunki pogodowe jeszcze sprzyjają przyjemnemu odpoczynkowi. Jak pokazały wyniki ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 25/2019
... najpopularniejsza benzyna 95-oktanowa nie staniała ani razu od przełomu lutego i marca. Dopiero między 12 a 19 czerwca odnotowano spadek o 3 gr do 5,22 zł na litrze. W wypadku diesla były to nawet 4 gr – do 5,15 zł. Przyczynami długiego nieprzekładania się zniżek cen ropy na ...
-
Automatyzacja nie zastąpi pracowników magazynów
... brzegowe jako preferowany model. Decydenci przewidują wykorzystanie botów i robotów do zarządzania zasobami w magazynie (24 proc.), wsparcia pakowania towarów do wysyłki (22 proc.) i przyjmowania towarów (20 proc.) do 2024 roku. Priorytetem pozostaje przeanalizowanie strategii i jej wdrożenie pod kątem sprostania pojawiającym się wyzwaniom ...
-
Omni zakupy. W sieci i stacjonarnie
... coraz chętniej korzystają z wielu kanałów, deklarując jednocześnie mniejszą liczbę preferowanych miejsc zakupowych. Sklepy stacjonarne, jako ulubione, wskazuje obecnie zaledwie 22% badanych, co w porównaniu z minionym rokiem oznacza spadek o 10 p.p. 11% preferuje platformy zakupowe, 10%, e-sklepy, 7% - shopping przez media społecznościowe, a 40 ...
-
CIO o najważniejszych trendach technologicznych w biznesie
... . Jak na razie technologia ta nie jest jeszcze przez firmy wykorzystywana na dużą skalę. Mimo to ponad jedna piąta CIO (22%) potrafi wskazać przypadek użycia blockchain w swojej organizacji. Taki sam odsetek pracuje nad projektami związanymi z tą technologią. W ciągu najbliższych 2 lat 50 ...
-
Faktoring w Polsce 2018
... faktoringowych Z usług faktoringowych w 2018 r. skorzystało 17 917 klientów, o 12,8% więcej niż w roku po-przednim. Z tej liczby 25,5% prowadziło działalność w zakresie handlu, 22,4% – przemysłu, 17,1% – transportu, a 14,9% – usług. Wartość wykupionych wierzytelności przez badane przedsiębiorstwa (łącznie) wzrosła o 21,6%, z 221 654 mln zł w 2017 ...
-
Nad branżą motoryzacyjną zbierają się ciemne chmury?
... r. wartość eksportu pojazdów, przyczep i naczep z Polski sięgnęła 12,1 mld euro, a wartość eksportu podzespołów, części i akcesoriów była prawie dwukrotnie wyższa i wyniosła 22,1 mld euro. Przez ostatnie lata koniunktura na rynkach zagranicznych i rosnący popyt na samochody sprzyjały branży motoryzacyjnej. Jednak zauważalne w tym roku ...
-
Milenialsi czy pokolenie X? Kto lepiej odnajduje się na rynku pracy?
... , technologicznymi i kulturowymi, mającymi charakter globalny. Można też mówić o naszych zmianach lokalnych – najstarsze osoby z pokolenia X, mające często 55 lat i więcej (22% respondentów) to osoby, który wkraczały w dorosłe życie najpóźniej w pierwszej połowie lat 80., a więc jeszcze przed wielkimi, wielowymiarowymi przemianami w Polsce ...
-
Polacy ruszają na zwiedzanie świata?
... podróży były odpowiedzialne za dobranie idealnego kierunku podróży i zapewnienie wszelkich atrakcji na miejscu. Badanie „Wakacje Polaków” pokazuje, że już tylko 22 proc. z nas poszukuje inspiracji wyjazdowych u organizatorów turystyki. W dobie internetu rezerwacja lotu, czy noclegu stały się dużo prostsze. Dlatego tak łatwo ...
-
Jak rośnie polski sektor MŚP?
... , produkcji i wartości dodanej. Rosły również inwestycje w innowacje. Mamy coraz więcej eksporterów, a zaawansowanie technologiczne polskiego eksportu jest na coraz lepszym poziomie. 22. już edycja raportu PARP po raz kolejny przygląda się kondycji sektora MŚP. Bazą rozważań są przekrojowe, roczne dane statystyczne. Źródłem ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 27/2019
... kraju i będzie przechowywana w skarbcach NBP, reszta będzie przechowywana w Wielkiej Brytanii. Obecnie pod względem posiadanej liczby ton złota NBP jest na 22. pozycję wśród banków centralnych na świecie i na 11. miejsce w Europie. Rząd zaprezentował kolejną wersję rozwoju naszej bazy energetycznej. Planuje się ...
-
Wolimy aktywne wakacje?
... zasługa osób młodych w wieku 18-29 lat – aż 42 proc. ankietowanych z tej grupy ma sportowe plany. Drugą najaktywniejszą grupą są czterdziestolatkowie (22,2 proc.) oraz turyści w wieku 70 lat i powyżej (21,5 proc.). Mieszkańcy wsi i średnich miast najczęściej wybiorą leżak Stacjonarny wypoczynek najchętniej planują ...
-
Programiści na awans nie czekają latami
... i kolegów. W efekcie z poziomu juniorskiego do regulara przechodzi obecnie w średnio 14 miesięcy, podczas gdy jeszcze 5 lat temu były na to potrzebne 22 miesiące (analiza Kodilla.com). Rzadkością nie są osoby, które zostają regularami po pół roku pracy, szczególnie w PHP. - Awans jest możliwy ...
-
Produkcja wyrobów przemysłowych w 2018 roku
... (o 10,0%). Spadek wartości produkcji sprzedanej wyrobów w porównaniu do 2017 r. wystąpił w działach: Podstawowe substancje farmaceutyczne, leki i pozostałe wyroby farmaceutyczne (o 22,3%), Skóry i wyroby ze skór wyprawionych (o 8,0%) oraz Usługi poligraficzne i usługi reprodukcji zapisanych nośników informacji (o 0,1%). Wśród wyrobów, dla których ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2019
... internautów w Polsce w czerwcu 2019 roku wyniosła ogółem 28 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 22,2 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,4 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Czerwcowe wyniki badania Gemius/PBI bez zmian na podium, gdzie ...
-
Największe firmy budowlane na świecie. Jak sobie radzą?
... oraz amerykańskich pochodzi z działalności innej niż budowlana. – Działalność inną niż budowlana cechuje wyższa marża operacyjna. W ten sposób rankingowa setka wygenerowała 22 proc. całkowitych przychodów – mówi Łukasz Michorowski, Partner Associate w Dziale Audytu, Deloitte. Wśród działań innych niż budowlane, ankietowani wymieniają m.in. rozwój ...
-
Handel zagraniczny I-V 2019
... ,8% (wobec 64,7% w styczniu – maju 2018 r.). Udział Niemiec w eksporcie obniżył się w porównaniu z analogicznym okresem ub. r. o 0,5 p. proc. i wyniósł 27,5%, a w imporcie o 0,5 p. proc. i stanowił 22,3%. Dodatnie saldo wyniosło 21,7 mld zł (5,8 mld USD, 5,1 mld EUR) wobec 18,4 mld zł (5,4 mld USD, 4,4 mld EUR) w analogicznym okresie ...
-
Rynek pracy specjalistów II poł. 2019
... wzmożonej liczby rekrutacji. Specjalizacje: kogo szukano? W I półroczu najczęściej poszukiwano specjalistów od handlu i sprzedaży (29% ofert i 86 993 ogłoszenia), obsługi klienta (22% i 64 674), IT (15% i 43 404) oraz finansów (13% i 38 297). Czołówka najczęściej poszukiwanych specjalizacji pozostaje od wielu kwartałów niezmienna ...
-
Inflacja VI 2019
... (o 1,5%), restauracji i hoteli (o 4,1%) oraz rekreacji i kultury (o 3,4%) podwyższyły wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych odpowiednio o 1,39 p. proc., 0,37 p. proc., 0,26 p. proc i 0,22 p. proc. Niższe ceny odzieży i obuwia (o 1,6%) oraz w zakresie łączności (o 1,5%) obniżyły ten wskaźnik odpowiednio o 0,08 p. proc. i 0,06 p. proc.
-
Gdzie najszybszy internet mobilny w VI 2019?
... lider uzyskał wynik niewiele słabszy i po raz drugi w tym miesiącu przegrał rywalizacji o ułamki. Potwierdza to zbliżony do Plusa wynik 12,22 Mb/s. W dalszej części tabeli nastąpiły kolejne zmiany. T-Mobile z czwartego miejsca awansował na trzecie, dzięki rezultatowi 11,78 Mb/s. Najsłabiej tym ...
-
Ile jest warta branża ślubna?
... rozszerza się wciąż o nowe obszary - pary młode chcą mieć na swoich weselach fotobudkę (30% badanych), korzystają z usług dekoratora (24%), barmana (22%) czy animatora zabaw dla dzieci (16%). Dokąd zmierza branża ślubna? Według szacunkowych danych, jej roczne obroty wynoszą ok. 7 miliardów złotych ...