W internecie czeka Fortuna
2004-09-13 11:37
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Agros Nova i Maspex: wojna o reklamę
fot. mat. prasowe
Na stronie znajdziemy między innymi dział poświęcony historii marki, sekcję "produkty" prezentującą wszystkie linie produktów Fortuna – Karotka, Fruitmil, Minerado, a także działy: żyj zdrowo i rozrywka.
W części dla aktywnych serwis proponuje diety, ćwiczenia, ciekawostki, alfabet witamin i minerałów, maseczki, porady, a także kalkulator kalorii dla dbających o linię. Dział "Żyj zdrowo" powstał we współpracy z "Poradnikiem Domowym", który udostępnił część swoich publikacji oraz instruktorem Tai Chi Mariuszem Sroczyńskim ze Szkoły Tai Chi Chuan YMAA Warszawa.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Agros Nova zmienia właściciela
-
Agros Nova i Maspex: wojny ciąg dalszy
-
Internetowe zabawy z Pysiem
-
Polscy milionerzy z przypadku. Na co wydaliby 5 mln zł?
-
Ile pije statystyczny Polak?
-
Gdybym był bogaty... Co Jan Kowalski zrobiłby z 5 mln zł?
-
Jakość żywności: soki i nektary w II kw. 2010 r.
-
Tymbark promuje się na rynku brytyjskim
-
Agros Nova nie utrzyma Kotlina