-
Liderzy polityczni w trakcie kampanii wyborczej 2023 - kto najcenniejszy medialnie?
12:31 14.11.2023
Mateusz Morawiecki, Donald Tusk i Jarosław Kaczyński byli najdroższymi medialnie politykami w polskim internecie w czasie kampanii wyborczej. Wartość przekazów z ich udziałem wyniosła odpowiednio 450 mln zł, 421 mln zł i 339 mln zł - podaje Instytut Przywództwa.
-
Najpopularniejsi polscy przedsiębiorcy w Internecie
12:30 10.11.2023
Instytut Przywództwa zaprezentował zestawienie polskich przedsiębiorców, o których najczęściej pytamy Google. Układ listy może wydać się nieco zaskakujący. Jednocześnie zestawienie pokazuje, że na popularność mogą liczyć zarówno ci liderzy biznesu, o których jest głośno, jak i ...
-
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
07:00 07.11.2023
Jest już najnowsza odsłona raportu o Rynku Reklamy autorstwa Publicis Groupe. Opracowanie rzuca światło na budżety przeznaczane na reklamę telewizyjną w pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku, poświęcając również uwagę statystykom zmianom oglądalności TV. Oto, do jakich ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2023. Gazeta Wyborcza, Onet i Rzeczpospolita na podium
10:53 02.11.2023
Gazeta Wyborcza, Onet i Rzeczpospolita to podium wrześniowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
13:01 31.10.2023
Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media to podium tegorocznego rankingu najsilniejszych w mediach marek w Polsce przygotowanego przez Magazyn Press oraz PSMM Monitoring & More. Najnowsze badanie Top Marka objęło swoim zasięgiem 500 brandów i 50 branż oraz ponad 1,5 mln tekstów prasowych, 15,8 ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2023. Rzeczpospolita, Wirtualna Polska oraz RMF FM
11:13 02.10.2023
Rzeczpospolita, Wirtualna Polska oraz RMF FM to podium sierpniowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).
-
Amazon preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
12:59 11.09.2023
Preferowaną przez konsumentów platformą reklamową po raz kolejny został Amazon, a najważniejszym kanałem medialnym już drugi rok z rzędu są wydarzenia sponsorowane - wynika z raportu Kantar Media Reactions 2023.
-
Najczęściej cytowane media VII 2023. Rzeczpospolita, Wirtualna Polska oraz Gazeta Wyborcza na podium
09:25 31.08.2023
Rzeczpospolita, Wirtualna Polska oraz Gazeta Wyborcza to podium lipcowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).
-
Social media: słupy z ogłoszeniami o pracę?
09:47 30.08.2023
Jeszcze kilka lat temu social media kojarzyły się przede wszystkim z rozrywką i utrzymywaniem relacji międzyludzkich. Te czasy odeszły już jednak do lamusa. Media społecznościowe to coraz częściej skuteczny kanał sprzedaży, a także pozyskiwania pracowników. Ci ostatni doskonale zdają ...
-
Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?
10:24 24.08.2023
Serwis REACHaBLOGGER.pl przedstawia rezultaty kolejnej już odsłony raportu „Rynek Influencerów w Polsce”. Opracowanie stanowi podsumowanie tego, co dzieje się obecnie na rynku influencer marketingu, rzucając jednocześnie światło na zmiany, które zaszły w ostatnich 12 miesiącach. Oto ...
-
Które social media reklamują najlepiej? Nie tylko największe
08:50 21.08.2023
Gemius przedstawia wyniki raportu „Social Media 2023” - zrealizowanego we współpracy z PBI oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska, na podstawie badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Opracowanie rzuca światło na media społecznościowe, które są obecnie najlepszymi kanałami ...
-
Za co chwalimy i krytykujemy hotele w internecie?
09:32 13.08.2023
SentiOne, firma monitorująca internet, przyjrzała się publikowanym przez polskich internautom recenzjom hoteli. Pod lupę wzięto 55 tys. wpisów, a ich analiza dowiodła, że ponad połowa opinii miała wydźwięk pozytywny, 7 tys. publikacji zawierało krytykę obiektów, a pozostałe były ...
-
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
06:30 09.08.2023
Pojawił się najnowszy Raportu o Rynku Reklamy autorstwa Publicis Groupe. Opracowanie bierze pod lupę wydatki na reklamę telewizyjną w I półroczu bieżącego roku, pochylając się jednocześnie nad statystykami oglądalności TV. Oto, do jakich wniosków prowadzi.
-
Zmiany klimatu. Walczymy, ale w social mediach
00:20 07.08.2023
Globalne ocieplenie i zmiany klimatu przerażają nas. Wskazują na to choćby dyskusje w mediach społecznościowych. Niestety w ślad za tym nie idą konkretne działania. Dlaczego? Oto wnioski z raportu "Inteligencja społeczna dla działań na rzecz klimatu" przygotowanego przez Capgemini.
-
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
10:04 04.08.2023
21 lipca do kin trafiły dwa filmy - "Barbie" w reżyserii Grety Gerwig oraz "Oppenheimer" Christophera Nolana. Premiery poprzedzone były, zwłaszcza w przypadku pierwszej produkcji, intensywnymi działaniami marketingowymi. Czy Polacy ruszyli do kin? Oto analiza Gemius i PBI.
-
Najczęściej cytowane media V 2023. RMF FM, TVN24 oraz Rzeczpospolita na podium
09:22 27.07.2023
RMF FM, TVN24 oraz Rzeczpospolita to podium majowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów (IMM).
-
Wakacje 2023: w internecie trwa dyskusja o kierunkach i liniach lotniczych
09:41 22.06.2023
Wakacje 2023 już za kilka dni. Temat wakacyjnych planów staje się zatem coraz bardziej aktualny, ale dyskusja dotycząca topowych kierunków urlopowych i jakże ważnych w tym kontekście przewoźników lotniczych, trwa w polskim internecie już od dłuższego czasu. O kim i o czym rozmawiają ...
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
10:47 01.06.2023
Przed nami pierwsza odsłona raportu Social Media 2023. Podstawą opracowania są badania gemiusAdReal oraz Mediapanel, które rzucają światło na główne cechy użytkowników najpopularniejszych w naszym kraju serwisów społecznościowych oraz przyglądają się samemu rynkowi oraz jego ...
-
Żywiec i Kompania Piwowarska, czyli zmasowany atak przed majówką
08:41 19.05.2023
Majówka tradycyjnie już oznacza rozpoczęcie sezonu grillowego, a jeśli grill, to wielu Polaków nie wyobraża sobie go bez szklanki piwa. Branża piwowarska świetnie zdaje sobie z tego sprawę, o czym wyraźnie świadczy analiza jej działalności reklamowej w okresie przypadającym na kilka ...
-
Ograniczony dostęp do mediów społecznościowych dla młodzieży. 75% Polaków na "tak"
13:00 16.05.2023
Cyberstalking, uzależnienie, narażenie na utratę danych osobowych. To tylko kilka niebezpieczeństw, jakie mogą czyhać na najmłodszych użytkowników social mediów. Nic dziwnego, że większość Polaków opowiada się za wprowadzeniem jakiejś formy zakazu korzystania z mediów ...
-
Polacy szturmują serwisy z prognozą pogody
11:00 15.05.2023
PBI i Gemius przyjrzały się aktywności internautów w serwisach i aplikacjach z kategorii „Pogoda” oraz „Turystyka”. Analiza, którą objęto okres od początku kwietnia do 4 maja br., wyraźnie dowodzi (i nie jest to właściwie zaskoczeniem), że w przypadku wielu Polaków decyzja o ...
-
Wzrosły wydatki na reklamę telewizyjną
12:00 11.05.2023
Jak wynika z najnowszych doniesień Publicis Groupe, w pierwszym kwartale bieżącego roku mieliśmy do czynienia ze wzrostem wydatków na reklamę telewizyjną. Fakt ten może być o tyle zaskoczeniem, że w całym 2022 roku notowano pod tym względem spadki.
-
Najczęściej cytowane media III 2023. Na podium Gazeta Wyborcza, RMF FM oraz Onet
11:36 26.04.2023
Gazeta Wyborcza, RMF FM oraz Onet to podium marcowego rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów.
-
Dzień Ziemi: czy influencerzy angażują się w ekologię?
00:40 22.04.2023
Ochrona środowiska naturalnego, w tym m.in. walka ze zmianami klimatu i troska o odpowiednie gospodarowanie odpadów, to kwestie, o których powinno być dziś głośno. 22 kwietnia, czyli Międzynarodowy Dzień Ziemi, to świetna okazja, aby przyjrzeć się, ile dla ekologii robią rodzimi ...
-
Tesla i Volvo na medialnym szczycie
00:54 18.04.2023
Analiza doniesień medialnych z pierwszych dwóch miesięcy 2023 roku przeprowadzona przez Instytut Monitorowania Mediów pokazała, że co trzeci Polak miał kontakt z informacjami o autonomicznych rozwiązaniach motoryzacyjnych. Największą widoczność notują Tesla i Volvo. Przekazy o Tesli ...