12:46 09.07.2020
Praca za granicą i wysyłanie pieniędzy do domu to nie jedyna możliwość otrzymywania wynagrodzenia w walucie obcej. Coraz więcej osób pracuje dla zagranicznych firm, mieszkając w Polsce. Epidemia koronawirusa pokazuje nam, że obecność w biurze nie jest wcale tak potrzebna, jak nam się ...
12:23 15.05.2020
Artykuł natywny, zwany również poradnikowym lub eksperckim, to bardzo skuteczna forma kontaktu z odbiorcą. Pozwala on dotrzeć do potencjalnego klienta w chwili, gdy to on poszukuje informacji związanych z naszą branżą i ofertą. Dzięki temu zyskujemy dużo większą szansę, że ...
13:19 31.03.2020
Artykuł sponsorowany to skuteczny sposób na przekazanie odbiorcy wielu treści związanych z naszymi produktami. Pozwala także zwiększyć sprzedaż i budować wizerunek naszej firmy oraz dobre relacje z użytkownikami. By jednak było to możliwe, musimy pamiętać o właściwym przygotowaniu ...
14:15 17.03.2020
Mailing wciąż jest jednym z najskuteczniejszych sposobów kontaktu z odbiorcami i idealnym narzędziem do zwiększenia sprzedaży. Dlaczego w takim razie nie zawsze uzyskujemy oczekiwane rezultaty? Co robimy źle? Co warto poprawić czy zmodyfikować? Zebraliśmy błędy najczęściej popełniane ...
16:13 23.02.2020
Jeśli zależy nam na pozycjonowaniu naszej strony, to link dofollow, jest czymś czego będziemy potrzebowali w pierwszej kolejności. Jednak linki nofollow, wbrew powszechnej opinii, też są nam potrzebne. Jakie mają znaczenie, jak je odróżnić i gdzie je warto je mieć? Odpowiedzi na te ...
17:12 26.01.2020
W ostatnich latach obserwujemy gwałtowną zmianę sposobów, w jaki użytkownicy internetu korzystają z zasobów dostępnych w sieci. Radykalnie zmieniło się również podejście do tradycyjnych form reklamy, które są coraz mniej skuteczne. Konieczne jest więc szukanie nowych dróg i form ...
21:13 22.11.2019
Zakup czy sprzedaż waluty to nie jedyna domena kantorów internetowych. Teraz umożliwiają one o wiele więcej. Walutomat, największa platforma wymiany walut w Polsce, pozwala też na szybkie przelewy zagraniczne dostępne prosto z wygodnej aplikacji mobilnej, oferuje dostępność wymian 24/7 ...
17:33 13.10.2019
Przygotowując się do wysyłki mailingu promującego nasze produkty lub usługi, zastanawiamy się często również nad tym, jaki dzień tygodnia oraz jaka godzina będą do tego najodpowiedniejsze. Kiedy osiągniemy najlepsze efekty? Jaką otwieralność i klikalność możemy uzyskać w ...
14:44 24.09.2019
Realizując kampanię mailingową często zastanawiamy się, czy osiągnięte przez nas wyniki są dla nas zadowalające i co moglibyśmy zrobić, by były lepsze. Zależy nam przecież, by naszą wiadomość otworzyło i przeczytało możliwie najwięcej odbiorców. Co więc zrobić, by ...
21:44 07.09.2019
Jeśli decydujemy się na reklamę w postaci publikacji artykułu, mamy zazwyczaj do wyboru dwa podstawowe rodzaje: artykuł sponsorowany lub artykuł natywny. Wielu osobom wydaje się, że jeśli płacimy za publikację artykułu, to nie ma znaczenia jego nazwa, możemy w nim zamieścić wszystko, ...
10:52 05.08.2019
Osoby prowadzące hotele, pensjonaty, ośrodki wypoczynkowe czy sanatoria często zastanawiają się, w jaki sposób zareklamować swój ośrodek by dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i pozyskać nowych klientów. Na pytanie, czy reklamować swój ośrodek, raczej nikt nie ma wątpliwości ...
15:11 21.07.2019
Gdy już wykonaliśmy mailing i próbujemy ocenić osiągnięte wyniki, często skupiamy się tylko na statystykach otwarć i kliknięć, zapominając o innych zagadnieniach z tym związanych. Na co jeszcze powinniśmy zwrócić uwagę, by właściwie ocenić efektywność naszych działań? O czym ...
10:49 16.06.2019
Po przeprowadzeniu mailingu czy innej kampanii reklamowej, warto przeanalizować uzyskane rezultaty. Pozwoli nam to ocenić skuteczność działań oraz znaleźć ewentualne błędy lub pola wymagające poprawy lub dopracowania przy następnych działaniach. Dzięki porównaniu wskaźników dla ...
12:47 14.06.2019
Pytanie to wydaje się dosyć proste, aczkolwiek im dłużej zaczniemy się zastanawiać tym więcej powodów możemy znaleźć. Nie wszystkie te powody są zawsze i dla wszystkich podmiotów prawdziwe, niemniej bardzo wiele firm jest w stanie skorzystać na współpracy z kantorami internetowymi ...
17:45 09.06.2019
Remarketing to bardzo skuteczna forma działań reklamowych, bo docierająca do osób, które są zainteresowane naszą ofertą. Warto wykorzystać ją w swoich działaniach. Dzięki remarketingowi możemy ponownie do nich dotrzeć i w wielu przypadkach skutecznie przekonać do określonych ...
12:55 06.06.2019
Gdy rozliczamy się z kontrahentami w Europie i na świecie, korzystamy najczęściej z bankowych przelewów międzynarodowych. Do wyboru mamy jednak różne opcje przelewów, które warto znać, jeśli np. nie chcemy ponosić dodatkowych kosztów za transfer środków.
18:50 02.06.2019
Przygotowując kreację do wysyłki mailingu powinniśmy skupić się przede wszystkim na odbiorcy - jego potrzebach i korzyściach, jakie uzyska dzięki naszej ofercie. To podstawowy sposób na zainteresowanie odbiorców informacjami, które chcemy mu przekazać w mailu. Na co jeszcze zwrócić ...
05:45 12.04.2019
Aby zrealizować skuteczny mailing musimy pamiętać o różnych kwestiach. Wśród nich są: właściwy wybór bazy mailingowej i odpowiednie targetowanie wysyłki. W drugim etapie skupiamy się na odpowiednim przygotowaniu samej kreacji: przyciągającym tytule, atrakcyjnej grafice i ...
12:39 25.03.2019
Przygotowanie i wysyłka skutecznego mailingu wiąże się z kilkoma etapami, na które musimy zwrócić uwagę. Gdy zdecydowaliśmy już do jakiej grupy docelowej powinniśmy go skierować, czas zadbać o to, by odbiorcy zainteresowali się naszym mailem i otworzyli go. Największy wpływ na ...
11:17 20.03.2019
Mailing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingu. Dzieje się tak mimo, że wiele osób w pierwszej chwili kojarzy go z niechcianymi wiadomościami, których wiele dostajemy na swoją skrzynkę. Powodem jest mnóstwo maili wysyłanych każdego dnia do wszystkich kont znajdujących ...
22:15 16.03.2019
Dla osób, które chcą połączyć raty kredytów zaciągniętych w różnych bankach i firmach kredytowych w jedną pożyczkę z mniejszą ratą i korzystniejszymi warunkami, część banków przygotowała ofertę kredytów i pożyczek konsolidacyjnych. Może ona nam znacząco pomóc w ...
15:03 15.03.2019
Jednym z miejsc, gdzie możemy dotrzeć do naszych potencjalnych klientów jest wyszukiwarka Google. To tutaj często kierują oni swoje pierwsze kroki, poszukując jakiegoś towaru lub usługi. Wiele firm stara się więc zadbać o to, by w wynikach wyszukiwania znaleźć się możliwie najwyżej. ...
15:51 09.03.2019
Artykuł sponsorowany to dobry sposób na promocję naszej firmy - dzięki niemu budujemy pozytywny wizerunek marki, możemy dotrzeć do potencjalnych klientów i przekonać ich do naszych produktów lub usług. Czy artykuł sponsorowany może być skuteczną formą reklamy? Tak, jeśli dobrze go ...
14:32 08.03.2019
Zdarza się, że musimy dokonać pilnych zakupów na kwotę większą niż odłożone oszczędności. Czasami pojawia się również nagła potrzeba - naprawy samochodu, lodówki, sfinansowania leczenia. Wiadomo, życie pisze różne scenariusze i bywają takie sytuacje, gdy potrzeba skorzystać z ...
22:22 05.03.2019
Artykuł natywny, czyli forma reklamy skupiająca się na dostarczeniu odbiorcy wartościowych i poszukiwanych treści, zyskuje coraz większą popularność. Według najnowszych badań, taki sposób komunikacji marki z odbiorcą będzie zyskiwał coraz większe znaczenie. Dzięki nieinwazyjnej ...
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Propozycje nowych przepisów budowlanych w ocenie deweloperów
Ulga dla samotnej matki / samotnego ojca w rozliczeniu PIT 2022/2023. Ile można zyskać?
Ostatni dzwonek na obniżenie podatku od nieruchomości firmowych za 2023 r.
Jak przygotować się do złożenia PIT-a za 2022 rok? Sprawdź co się zmienia
Ceny transferowe na celowniku fiskusa. Coraz więcej kontroli podatkowych
Senny poranek
Samochód elektryczny: czego chce od elektryka statystyczny Kowalski?