-
Reklama kontekstowa 2012
... Badanie eksperckie zostało przeprowadzone metodą CAWI na przełomie kwietnia i maja 2013 roku. Odpowiedzi udzielali przedstawiciele agencji i domów mediowych realizujących kampanie w sieciach kontekstowych. Celem badania było oszacowanie rozmiarów rynku reklamy kontekstowej i przybliżenie jego charakterystyki. Ze względu na celowy dobór próby ...
-
Rynek PR w Polsce: firmy w dobrej kondycji
... agencji, które zmniejszyły się z prozaicznego powodu – podwyżki dla pracowników. – W mojej ocenie, kierunek rozwoju branży nie leży w dalszym specjalizowaniu się. W PR przyszłość to integracja wszelkich kanałów komunikacji rynkowej, której elementem są ATL, BTL, PR i badania ...
-
Trafić z ceną
... cen konkurencji oraz ekskluzywność poziomu cenowego – lecz sposobów ich badania jest wiele. Przedstawiamy ogólny przegląd nowoczesnych narzędzi wspomagających konstruowanie polityki ... na nie odpowiadanie. Nie ma potrzeby każdorazowego zwracania się do agencji badawczej o analizy i doliczenia, a prosta obsługa sprawia, że osoby zajmujące się ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... które zostały wykorzystane w tekście pochodzą z badania przeprowadzonego w marcu 2013 roku na próbie 20 przedsiębiorstw deweloperskich z Warszawy przez CeBRiS. (CATI,). 7 na 10 ankietowanych deweloperów reklamuje się w Internecie Celem działań marketingowych każdej firmy w każdej branży, a więc deweloperów i agencji SEO/SEM także, jest pozyskiwanie ...
-
Influencer marketing 2023: jak go widzą reklamodawcy?
... marketing. #OznaczamyReklamy, czyli regulatorzy, a rynek influencer marketingu Twórcy badania i raportu zapytali też reklamodawców – podobnie jak przed rokiem - jak oceniają ... marketerów, ale także przedstawicieli agencji reklamowych, domów mediowych, agencji digital, platform e-commerce, startupów, agencji PR itp.). Tradycyjnie już, czwarty rok z ...
-
Wyjazdy motywacyjne: najnowsze trendy
... , sformalizowanych briefów do wielu agencji, zapytania są często opracowane przez działy zakupów w danej firmie. Rodzaj badania i metodologia Badanie „Najnowsze trendy w branży spotkań, konferencji, eventów i podróży motywacyjnych” zostało przeprowadzone w dniach 22.07-15.10.2013 roku. Podstawę badania stanowiły wywiady jakościowe ustrukturyzowane ...
-
Szefowie doceniają PR
... Konkurencyjne wynagrodzenie (17%). Najmniejsze znaczenie przy wyborze agencji PR ma według badanych Kilkuletni staż agencji na rynku (istotny dla 14%), Ciekawa prezentacja (10% wskazań), ... przypadkach natomiast rolę szefa PR-owca sprawował Dyrektor Marketingu. Wyniki badania zostaną zaprezentowane 28 listopada br. w Hotelu Sheraton w Warszawie na ...
Tematy: public relations, pr -
Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?
... mniej ankietowanych zadeklarowało wykorzystywanie do tego celu wyspecjalizowanej agencji reklamowej lub domu mediowego (odpowiednio 16,8% i 5,3%) – ale to wynika też z faktu, że dużą część uczestników badania stanowiły właśnie agencje. 23,5% uczestników badania w ciągu ostatnich 6 miesięcy współpracowało z 21-50 influencerami, 19,1% współpracowało ...
-
Dziennikarze kontra specjaliści od public relations
... Rowland Communications wskazało niemal 11% badanych przedstawicieli firm. Pierwsza z tych agencji otrzymała również najwięcej wskazań dziennikarzy (13%) jako najlepsza agencja, co potwierdza jej silną pozycję w sektorze nowych technologii. Informacje o badaniu Badania „Działania Public relations w sektorze nowych technologii” zostały przeprowadzone ...
-
Wydatki na działania PR nie spadają
... i komunikacji kryzysowej, zgodnie z opiniami niemal połowy uczestników badania, obserwujemy brak zmian w bieżących nakładach na ten cel. ... – spadek. Wydatki na usługi agencji PR w ramach współpracy stałej i projektowej: wsparcie agencji PR w ramach współpracy stałej (11,8% – wzrost, 36,4% bez zmian, 20% – spadek), wsparcie agencji PR w ramach ...
-
Pracownicy tymczasowi: co ich motywuje?
... wyniki Przemysław Sienkiewicz, kierownik jednej z agencji Manpower, który koordynował przeprowadzenie badania i opracowanie jego wyników. Czynnikami, które w największym stopniu wpływają na zadowolenie z wykonywanej pracy, okazały się być dobre relacje z przełożonym i konsultantem agencji zatrudnienia (77,1%) oraz perspektywa stałego zatrudnienia ...
-
Rynek pracy specjalistów 2015 i 2016
... menedżerów w kluczowych sektorach w Polsce i na świecie, wynika, że w okresie przeprowadzania tego badania specjalistów i menedżerów rekrutowało aż 70% polskich firm, a 63% miało plany ... miejsc pracy.” – twierdzi Artur Skiba, prezes zarządu Antal, wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Kto był najbardziej pożądany na rynku pracy w 2015 roku? ...
-
Efektywność pracy kuleje przez wielozadaniowość?
... pracy poprzedniego dnia. STRES Z POWODU PRACY KOSZTUJE DROGO NAS WSZYSTKICH Badania Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy (EUOSHA) pokazują, że blisko 60% ... mniej trafne decyzje, przeszacowują czas trwania danej czynności/zadania. Inne badania mówią, że przełączanie między zadaniami może spowodować 40% utratę wydajności (źródło ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... jak największe grono odbiorców. Raport adStandard 2011 zawiera także omówienie wyników badania polskich agencji interaktywnych przeprowadzonego przez redakcję Internet Standard pod koniec ubiegłego roku. Przedstawiciele agencji odpowiedzieli na kilkanaście pytań dotyczących prowadzonych działań marketingowych w mediach społecznościowych. Jakie ...
-
Plany polskich pracodawców XI 2013
... lub właściciel firmy). Publikacja wyników „Planów Pracodawców” odbywa się w kooperacji z Departamentem Informacji Gospodarczej Państwowej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Wywiady bieżącej, dwudziestej edycji badania, zostały zrealizowane w okresie od 17 października do 21 listopada 2013 r. Badanie realizowane przez ekspertów TNS ...
-
Plany polskich pracodawców V 2014
... oferujące usługi dla nieruchomości i firm (27%) oraz zajmujące się handlem i naprawami (26%). Kajetan Słonina, Dyrektor Zarządzający agencji doradztwa personalnego i pracy tymczasowej Randstad komentuje: „Wyniki badania Randstad pokazują, że zwiększenie zatrudnienia nie dotyczy tylko wybranych regionów czy branż, ale całego rynku. Tym samym ...
-
Eksport: należy wesprzeć małe firmy
... ich skłonność do sprzedaży na eksport (potwierdzają to zresztą badania NBP). Natomiast dwa pierwsze czynniki bardzo wyraźnie lokują problem w ryzyku związanym ... formalne przypisanie nadzoru nad działalnością Agencji Ministerstwu Gospodarki; jednak w odniesieniu do placówek zagranicznych Agencji to Ministerstwo Spraw Zagranicznych ma zagwarantowany ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 26/2012
... , samochodów sportowych, rozwoju napędu elektrycznego oraz lekkich materiałów. Współpraca obejmuje badania nad bateriami litowo-jonowymi nowej generacji, a Toyota od 2014 r. będzie kupować od ... udziału w rynku), Moody's (35 proc.) i Fitch (18 proc). Ta dominacja amerykańskich agencji nie jest wynikiem tylko ich kompetencji oraz skutecznej strategi ...
-
PARP: telepraca wciąż niepopularna
... następnie rozsądnie wykorzystać tę zmianę" – mówi Aneta Wilmańska, Zastępca Prezesa Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będącej pomysłodawcą projektu. Projekt „Telepraca – ... . Badanie zostało przeprowadzone na próbie 800 respondentów dal realizacji każdego z dwóch celów badania. Pierwsza fala badania miała charakter pretestu i została ...
-
Plany polskich pracodawców V 2013
... (powyżej 6,66%). Wyniki badania pokazują jednocześnie, że większość firm nie zatrudnia pracowników otrzymujących minimalne wynagrodzenie (55%), a jeśli sytuacja taka ma miejsce, to dotyczy przede wszystkim pojedynczych pracowników badanych firm (45%). Jak komentuje Kajetan Słonina, Dyrektor Zarządzający agencji doradztwa personalnego i pracy ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... masowej funkcjonuje stereotyp, że pracownicy agencji ... agencji badawczej. Na badaniach zwykle takie koncepty odpadają, bo... budzą skrajne emocje. Niezwykły paradoks – teoretycznie tworzymy reklamę, by budzić emocje, ale odrzucam te koncepty, którym się to udaje. Dlatego nie rekomenduję badania konceptów reklamowych na etapie storyboardów. Badania ...
-
Zagrożenia internetowe III kw. 2011
... zasobów, jakie zostały zaatakowane w incydencie DigiNotar, znalazły się zasoby należące do agencji rządowych kilku państw jak również największych serwisów internetowych, takich jak Google ... zmniejszyła się ponad dwukrotnie, z 13 do 4,80 dolarów. W trzecim kwartale badania ekspertów z Kaspersky Lab wykazały, że Facebook, największy na świecie portal ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów I kw. 2012
... Skiba, dyrektor zarządzający Antal International i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Tendencje w rekrutacji pracowników średniego i wyższego ... jak i zwalniania specjalistów i menedżerów. Informacje o badaniu Jedenasta edycja cyklicznego badania Antal Global Snapshot została przygotowana na podstawie danych pozyskanych w rozmowach z 17 ...
-
Media społecznościowe w Polsce
... - Facebook i NK.pl, które jako jedyne - według ostatniej, majowej fali badania Megapanel - pochwalić się mogą liczbą realnych użytkowników, przekraczająca 10 ... czołowej dwudziestce największych polskich społeczności. Rosnącą pozycję Google+ potwierdzają badania, przeprowadzone przez SW Research dla agencji Think Kong. Wynika z nich, że w maju konto w ...
-
Plany polskich pracodawców VIII 2012
... się braku zasadniczych zmian w sytuacji gospodarczej (47% sierpień 2012r.). Jak wskazuje Agnieszka Bulik, Członek Zarządu agencji doradztwa personalnego i pracy tymczasowej Randstad: „Wyniki ostatnich kilku fal naszego badania pokazują mało optymistyczny trend nastrojów pracodawców. Od wielu już miesięcy rynek jest pogrążony w apatii. Nawet ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 25/2014
... i zaczął naliczać kary umowne za opóźnienie. W ocenie zagranicznych agencji informacyjnych (w tym agencji ratingowej Moody's) ujawnione przez tygodnik "Wprost" zdestabilizują polską politykę ... w naszym kraju uda się powtórzyć amerykański sukces. Co prawda wstępne badania potwierdzają możliwość występowania znaczących złóż gazu łupkowego. Oceny ...
-
Plany polskich pracodawców X 2014
... zarząd lub właściciel firmy). Publikacja wyników „Planów Pracodawców” odbywa się w kooperacji z Departamentem Informacji Gospodarczej Państwowej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Wywiady bieżącej, 24. edycji badania, zostały zrealizowane w okresie od 3 października do 7 listopada 2014 r. Badanie realizowane przez ekspertów TNS metodą ...
-
Firmy rodzinne w opinii Polaków
... pracowitą (54,9%), zaradną (48,3%), kreatywną (44,9%) i odważną (37,8%). Wyniki badania, które przedstawiamy w raporcie napawają mnie ogromnym optymizmem – mówi Katarzyna Gierczak ... na zlecenie Fundacji Firmy Rodzinne na podstawie badań opinii według projektu i pomysłu agencji inACT Public Relations Badanie zrealizowano w dniach 21-28.08.2015 r. ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... tego, czy promocją chcemy zająć się samodzielnie czy zlecimy ją agencji reklamowej. Poniżej znajdą Państwo krótki przewodnik po podstawowych zagadnieniach marketingowych ... które chcemy osiągnąć. Na pewno wymierne korzyści mogą przynieść profesjonalne badania rynkowe, które powiedzą nam więcej o naszej grupie docelowej, czyli potencjalnych klientach, ...
-
Witold Waszczykowski negatywnym bohaterem w social media
... . Ochłodzenie nastrojów? Na medialne doniesienia szybko zareagowały media społecznościowe. Jak wynika z badania IMM, słowa „Bild”, „rowerzyści” lub „wegetarianie” pojawiły się w 59% komentarzy na temat ministra Waszczykowskiego, a słowa kojarzone z wypowiedzią dla agencji Reuters - w 35%. Z analizy wydźwięku wypowiedzi w IMM wynika, że 68% wpisów ...
-
Zakaz reklamy piwa nic nie zmieni?
... piwa, a jedynie 4 proc. – podniesienie jego ceny. Ryzykowne 7 procent Z danych Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych wynika, że zdecydowana większość, bo aż 80 ... 46 proc.) alkoholu spożywanego każdego roku w Polsce. Jak pokazują wyniki badania modeli picia napojów alkoholowych w Polsce przeprowadzonego w tym roku przez CBOS, osoby ...
-
Kim są polscy użytkownicy TikTok?
... i wykorzystujące promowane hasztagi - tłumaczy Magdalena Bliźniak, project manager i ekspert TikTok w agencji GetHero. Zaangażowanie użytkowników przejawia się nie tylko nagrywaniem własnych filmów, ale również w poświęcaniu czasu na ich oglądanie. Z badania wynika, że większość użytkowników odwiedza aplikację wielokrotnie każdego dnia, spędzając ...
-
Prywatny detektyw specjalistą od zdrad?
... oczekują ich klienci, są zdjęcia i sprawność działania. Jak wynika z przeprowadzonego badania, w 34% przypadków detektywi zajmowali się udowadnianiem zdrad, a w 28% – ... ostatnich 5 lat zwolniona dyscyplinarnie z Policji, Straży Granicznej, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Biura Ochrony Rządu, wojska, prokuratury, sądu lub z ...
Tematy: detektyw, usługi detektywistyczne -
Tydzień 9/2009 (23.02-01.03.2009)
... 13,7% Polaków, a w 2011 roku poziom bezrobocia osiągnie 14,5%. Według agencji ratingowej Moody's w 2009 roku polską gospodarkę czeka recesja. Agencja ... ubiegłym. W Europie nakłady firm na badania są znacznie mniejsze w stosunku do tego, co firmy w Japonii i USA przeznaczają na badania i powiększanie wiedzy. Pogarsza się sytuacja makroekonomiczna ...
-
Plany polskich pracodawców XI 2011
... 2009-2010. - mówi Michał Gorzelak, Główny Specjalista Wydziału Informacji Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. - W latach tych przeciętne wynagrodzenia brutto rosły w ... w listopadzie 2008 roku i odbywa się w cyklu kwartalnym. Każda edycja tego badania jest przeprowadzana na reprezentatywnej ze względu na wielkość firmy i region ...