-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... ale miejsc w pierwszej dziesiątce równie dzielnie broniły LEGO, Mattel i Hasbro. Reklamy w TV: 80% tortu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował kampanie reklamowe promujące zabawki, ... falach eteru najczęściej promował się producent akcesoriów i zabawek dziecięcych Akpol Baby, sieć Smyk oraz sklep z zabawkami B&M Toys – wszystkie przeznaczyły ...
-
Telefony komórkowe już nie tylko dzwonią
... lepiej”, w porównaniu do 27% klientów generacji powojennego wyżu demograficznego (tzw. Baby Boomers). Badania wykazały również, że pośród posiadaczy telefonów komórkowych: ... - 43 lata) i zaledwie średnio jednego, wysyłanego przez Baby Boomers (44 – 64 lata) Nastolatkowie czterokrotnie częściej oglądają TV lub video w swoich telefonach niż dorośli ...
-
Tydzień 36/2005 (05-11.09.2005)
... dadzą pracę dla ok. 12 tys. osób. Pierwsza fabryka będzie produkowała ekrany do TV i do komputerów i prawie cała produkcja będzie przeznaczona na eksport. W sąsiedztwie powstanie ... wątpliwości, kto jest kim! Nasi mężczyźni zachowywali się jak przysłowiowe baby. Wydźwięk ich wypowiedzi był jeden: biją nas i krzywdzą, inni (w tym Komisja Europejska) ...
-
Internet w 2006 wg eMarketer
... miliardów w roku 2006. Największe przychody będą pochodziły od pokolenia wyżu demograficznego (baby boomers), które coraz chętniej korzysta z zakupów online, a także od ... Bieżący rok, może upłynąć pod znakiem znacznego wzrostu zainteresowania oglądaniem TV w telefonach komórkowych. Trudno zdobyć informację jak wiele osób jest abonentami telewizji ...
-
Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki
... lub wizerunku) marki. Slogany zwykle pojawiają się w reklamie (w reklamie TV jest to zwykle sentencja umieszczana wraz z ostatnim, kilkusekundowym ujęciem ... i wyposażać. (wizerunek cechy oraz wizerunek sytuacji użycia) Szampon Johnson's Baby. No more tears. (wizerunek korzyści funkcjonalnej) Crossmen. Świeżość i pełnia życia. (wizerunek ...
-
Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji
... treści dostępne w Internecie również poza społecznościami, podczas gdy w kontakcie z najstarszym pokoleniem baby boomers (55+) liczy się przede wszystkim kontakt bezpośredni i obsługa w punkcie ... kosztów usług kablowych). Coraz więcej abonentów rezygnuje z usług kablowych (głównie TV). Powodów rezygnacji jest wiele, ale najczęściej są to: za wysokie ...