-
Najczęściej cytowane media IX 2016
13:24 19.10.2016
Z comiesięcznej analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów wynika, że we wrześniu 2016 roku, liderem wśród najbardziej opiniotwórczych mediów został dziennik "Rzeczpospolita". Na podium znalazły się też "Gazeta Wyborcza" oraz Radio ZET. Dziennikarzy w Polsce najbardziej ...
-
Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". Co na to media społecznościowe?
13:16 07.10.2016
Wraz z nadejściem jesieni Polacy zajrzeli do swoich szaf i zadali sobie pytanie: jak się ubrać? Ponieważ to pytanie nie należy do najłatwiejszych, na przełomie września i października social media wypełniły się podobnymi dylematami. Zgodnie z danymi IMM w badanym okresie pojawiło się ...
-
Oszczędni mężczyźni i hedonistki w spódnicach. Oto Polacy
13:44 06.10.2016
Coraz więcej rozmawiamy o pieniądzach i coraz częściej robimy to na forum, szczególnie mediów społecznościowych. Jaki obraz Polaków wyłania się z tych dyskusji? Ujmując rzecz w dużym uproszczeniu, są to tytułowi oszczędni mężczyźni i hedonistki w spódnicach.
-
Monitoring mediów: cytowania VIII 2016
10:05 30.09.2016
Liderem cytowań w siepniu 2016 roku wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita, a trzecie Fakt – wynika z zestawienia opracowanego przez Newton Media. Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu Polska The Times, na drugim ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2016
13:49 23.09.2016
W sierpniu bieżącego roku pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęła "Gazeta Wyborcza", wyprzedzając dziennik "Rzeczpospolita" oraz stację TVN24. Na kolejnych miejscach znalazły się tytuły prasowe: „Fakt” oraz „Dziennik Gazeta Prawna”. Najczęściej ...
-
Promocja w social media? Konsumenci woleliby coś innego
10:35 22.09.2016
Czego internauci oczekują od marek funkcjonujących w mediach społecznościowych? Przede wszystkim inspiracji. Na tę dość zaskakującą odpowiedź wskazało 31 proc. respondentów raportu. Nieco mniejsza grupa (27 proc.) wskazała na informacje o nowych produktach i usługach, a co czwarty ...
-
Apteki kichają na social media
13:04 16.09.2016
Branża apteczna w Polsce wciąż mało skutecznie wykorzystuje potencjał drzemiący w nawiązaniu interakcji z użytkownikami mediów społecznościowych - wynika z najnowszego badania IMM.
-
Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?
09:06 16.09.2016
Wprawdzie organizacja największych, letnich festiwali muzycznych może sporo kosztować, to jednak jest to wydatek, który zdecydowanie opłaca się miastom. Poprzez swoją obecność w mediach, imprezy takie jak Przystanek Woodstock, czy Open'er Festival dały swoim organizatorom promocję ...
-
Hanna Gronkiewicz-Waltz na językach
12:40 13.09.2016
Afera reprywatyzacyjna w Warszawie powodem wzrostu medialnego zainteresowania pracami Hanny Gronkiewicz-Waltz. Na przełomie sierpnia i września nazwisko szefowej stołecznego ratusza pojawiało się w serwisach społecznościowych, prasie, radiu i telewizji trzy razy częściej niż zwykle. Jak ...
-
PKP Intercity na ustach internautów. Co social media mówią o kolei?
13:06 07.09.2016
Wraz z końcem wakacji Polacy ruszyli w powrotne podróże pociągami, a z trasy dzielili się wrażeniami z podróży. Na przełomie sierpnia i września internauci w social media najczęściej wspominali o PKP Intercity i Przewozach Regionalnych. Komentarze na temat tych przewoźników mogły ...
-
„Lubię to” klikają wszyscy. A kto klika „kup”?
12:00 01.09.2016
Korzystanie z social mediów to już nie tylko polubianie. Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Lubię to czy Kupuję to”, użytkownicy coraz wyraźniej dostrzegają potencjał zakupowy portali społecznościowych. Już 38 proc. z nich deklaruje, że skorzystało z przycisku ...
-
Medyczna marihuana: chcemy czy nie legalizacji?
11:36 31.08.2016
Po dramatycznym apelu byłego rzecznika SLD Tomasza Kality, do mediów powrócił temat medycznej marihuany. Tylko za pośrednictwem serwisów społecznościowych informacja o leczniczych właściwościach oleju konopnego trafiła w sierpniu do ponad 8 mln Polaków - wynika z badania IMM.
-
Co dalej z Pokemon Go?
13:48 29.08.2016
Duża, a przede wszystkim nagła popularność Pokemon Go zaciekawiła wielu z nas. W obliczu tak dużego zainteresowania zaczęliśmy się nawet zastanawiać, jak na tym zarobić (niektórym być może nawet się to udało). Blisko 2 miesiące po premierze gry zadaliśmy sobie jednak pytanie – ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2016
13:42 25.08.2016
W lipcu bieżącego roku pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęła "Rzeczpospolita", wyprzedzając "Gazetę Wyborczą" oraz "Dziennik Gazeta Prawna". Na kolejnych miejscach znalazły się stacja TVN24 oraz tygodnik "wSieci".
-
Sezon na lody w social media
13:37 23.08.2016
Tylko w ciągu pierwszych 2 tygodni sierpnia w internecie pojawiło się aż 27 tys. wzmianek na temat lodów. Posty i komentarze Polaków mogły zostać wyświetlone ponad 92 mln razy – wynika z monitoringu w IMM. Poznań, Warszawa i Kraków okazały się miastami lodowych smakoszy, a wśród ...
-
Polskie miasta w social media. O czym ćwierkają samorządy?
00:55 21.08.2016
Które polskie miasta są najaktywniejsze na Facebooku i Twitterze? Według analizy Fundacji Pro Progressio najaktywniejsze na Facebooku są Wrocław, Poznań oraz Gdańsk, a na Twitterze - Gdańsk, Gdynia, Wrocław i Warszawa. Kanały social media znacznie częściej służą miastom do promocji ...
-
Monitoring mediów: cytowania VII 2016
14:47 18.08.2016
Liderem cytowań w lipcu 2016 roku wśród dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita, za nią uplasowała się Gazeta Wyborcza oraz Dziennik Gazeta Prawna – wynika z zestawienia opracowanego przez Newton Media. Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazł się Dziennik ...
-
Karmienie piersią w miejscach publicznych - social media dyskutują
00:10 14.08.2016
Większość Polaków w serwisach społecznościowych deklaruje poparcie dla matek karmiących piersią w miejscach publicznych – wynika z monitoringu social media w IMM. Głosów sprzeciwu jest wielokrotnie mniej. W ciągu kilku dni w mediach społecznościowych pojawiło się ponad 6,5 tys ...
-
Spotify i długo długo nic, czyli streaming muzyki w social media
11:15 12.08.2016
Udany początek sierpnia dla marki Spotify. Była to najczęściej wymieniana marka w internetowych dyskusjach o streamingowych serwisach muzycznych - wynika z monitoringu mediów w IMM. Wpisy i komentarze Polaków ze wzmianką o serwisie mogły być wyświetlone ponad 10 mln razy. Pod względem ...
-
Co mówiły social media o 72. rocznicy Powstania Warszawskiego
10:40 04.08.2016
W ostatnim tygodniu lipca zainteresowanie 72. rocznicą wybuchu Powstania Warszawskiego w mediach rosło z dnia na dzień. Głównymi tematami publikacji były obchody rocznicy, oddanie hołdu powstańcom w Godzinę „W”, jak i inne wydarzenia towarzyszące. Nie zabrakło polityki ...
-
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
12:46 02.08.2016
Niemal 90 procent materiałów na temat TOP 10 sieci handlowych w I półroczu 2016 roku opublikowano w social media. Prawie 8,5 mln interakcji świadczy o dużym zaangażowaniu internautów w proces zakupowy, który znacznie wykracza poza przestrzeń sklepu – wynika z najnowszego badania IMM ...
-
Monitoring mediów: cytowania VI 2016
14:48 01.08.2016
Liderem cytowań w czerwcu 2016 roku wśród dzienników ogólnopolskich została Gazeta Wyborcza , za nią Rzeczypospolita oraz Fakt – wynika z zestawienia opracowanego przez Newton Media. Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Olsztyńska, na drugim Gazeta ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2016
11:44 28.07.2016
W czerwcu bieżącego roku pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęła Gazeta Wyborcza z dość dużą przewagą nad drugą Rzeczpospolitą. Trzecie miejsce przypadło rozgłośni RMF FM. Wśród stacji telewizyjnych triumfował TVN24, z kolei wśród portali internetowych ...
-
Pokemon GO w social media
11:13 26.07.2016
Warszawa, Poznań i Kraków - gracze Pokemon GO z tych trzech polskich miast są najbardziej aktywni w mediach społecznościowych. Jak wynika z monitoringu mediów społecznościowych przeprowadzonego przez IMM, każdego dnia Polacy ponad 10 tysięcy razy wspominają o przebojowej aplikacji.
-
Politycy i partie w mediach VI 2016
12:41 18.07.2016
Jak wynika z czerwcowej analizy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, Prawo i Sprawiedliwość pozostaje najczęściej przywoływaną w mediach partią, jednak jej popularność znów spadła, i to aż o 18% w stosunku do maja. Na drugie miejsce powróciła Platforma Obywatelska.