-
Lobbing cichociemny
13:52 01.04.2015
Rzetelny lobbing z powodu złego prawa w Polsce nie istnieje. Za to interesy różnych grup w uchwalanych przez parlamentarzystów przepisach są starannie zapisywane i chronione, często kosztem interesu publicznego.
-
Polityka klimatyczna UE, czyli zagazowani na amen
00:13 27.03.2015
Polityka klimatyczna Unii Europejskiej wpycha Polskę w rosnącą zależność energetyczną od Rosji. Bo Polska pod wpływem restrykcji UE zużywa coraz mniej węgla, co zabija nasze kopalnie, za to spalamy coraz więcej gazu, który w większości sprowadzamy ze Wschodu. Zaś energetyka jądrowa ...
-
E-maile z rekomendacjami: czy ich potencjał jest wykorzystywany?
10:07 24.03.2015
Chaos ofert i reklam atakujących na każdym kroku konsumentów sprawia, że coraz bardziej doceniają oni spersonalizowane e-maile z rekomendacjami. Wiele firm wciąż jednak nie wykorzystuje tego potencjału i popełnia podstawowe błędy. Stworzenie efektywnej kampanii rekomendacyjnej nie jest ...
-
Trzęsienie franka – wersja polska
00:49 19.03.2015
Finansowy szok, który zafundował światu Narodowy Bank Szwajcarii obnażył słabość polskiego państwa. Nagle okazało się bowiem, że ponad milion „nabitych we franka” Polaków od wielu lat bezskutecznie domaga się, żeby banki po prostu przestrzegały prawa…
-
Reklama wielką czy małą literą?
00:31 17.03.2015
Tekst reklamowy jest odbierany różnie przez różne osoby. Ale udowodniono, że łączenie elementów graficznych i tekstowych pomaga w zapamiętywaniu i podwyższa skuteczność dotarcia z komunikatem do czytelnika, bowiem angażuje obie półkule. Tworząc swój przekaz, warto więc znać i ...
-
Frankowicze z wszystkich banków, łączcie się?
12:15 11.03.2015
Zbiorowa walka klientów mających zaciągnięte kredyty walutowe z bankami może trwać latami i nie przynieść efektów. Mimo to w całym kraju tysiące zdesperowanych frankowiczów decydują się dołączać do pozwów. Tylko prawnicy zacierają ręce.
-
E-mail marketing w chmurze
14:24 05.03.2015
Współczesne możliwości outsourcingu w e-mail marketingu oferują wiele sposobów usprawnienia pracy marketerów i udoskonalają wysyłkę wiadomości. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań w tym zakresie jest mailing za pośrednictwem serwera mailowego dostawcy usługi, popularnie nazywanego ...
-
LinkedIn i GoldenLine skutecznie sprzedają
01:10 05.03.2015
Wśród Polskich przedsiębiorców w dalszym ciągu panuje przekonanie, iż serwisy biznesowe nie przynoszą zadowalających efektów, co czyni je bezproduktywnym elementem strategii marketingowo-komunikacyjnej marek. Jest to duży błąd w planowaniu działań własnej firmy! Powód? Liczba ...
-
Firmy inwestują w kulturę i sztukę setki milionów złotych
08:46 03.03.2015
Związki banków i korporacji z instytucjami kultury i sztuki bywają nieprzewidywalne, kapryśne, a opierają się na długiej liście wzajemnych oczekiwań. Mimo to, ukryty pod warstwą niedopowiedzeń, rynek sponsoringu i mecenatu kultury ma się całkiem nieźle.
-
Załamanie kursu rubla. Jak Rosja poradzi sobie z kryzysem?
08:45 23.02.2015
Realny koszt pieniądza w Rosji wynosi ponad 7 proc., co jest niespotykane w świecie i nieuchronnie doprowadzi do spadku inwestycji i konsumpcji, a tym samym do dalszego pogłębienia się kryzysu w państwie, które do niedawna uchodziło za finansowo nietykalne.
-
Emotional branding dla kobiet
10:52 16.02.2015
Marzeniem każdego marketera jest stworzenie dla kobiecej marki, którą się zajmuje, społeczności fanek i ambasadorek. Ta marka ma stać się dla nich częścią codzienności, wyrazem światopoglądu i wyznawanych wartości. Granie na emocjach – emotional branding – pomaga to osiągnąć.
-
Rodzina w pętli długów
12:34 09.02.2015
Ponad jedną trzecią młodych Polaków utrzymują rodzice. By dać dzieciom szansę na życiowy start, a często wręcz ratować je finansowo, biorą kolejne pożyczki i kredyty, które wpędzają ich w spiralę zadłużenia.
-
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
00:45 05.02.2015
Skuteczny marketing. Firm, które w profesjonalny sposób chcą zadbać o swój wizerunek, ciągle przybywa. Często jednak na zamiarach się kończy. Dlaczego? Ponieważ w gąszczu dostępnych narzędzi marketingowych dość łatwo się zagubić. Próbujemy wybrać strategię idealną, ale trudno ...
-
Blog - 6 sposobów na zwiększenie ruchu
11:48 04.02.2015
Publikowanie nowych artykułów zawsze prowadzi do zwiększenia ruchu na blogu. Jeśli jeden post zapewni 200 odwiedzin, dwa posty powinny magicznie zamienić się w 400 wizyt. Niemniej, strategia ta nie zawsze działa tak, jak byśmy chcieli. Czy można w jakiś sposób zwiększyć liczbę wizyt ...
-
E-mail marketing: 8 kroków do efektywnej kampanii powitalnej
00:20 03.02.2015
Specjaliści od e-mail marketingu nie pozostawiają wątpliwości - najlepszy czas na rozpoczęcie budowania kontaktu z klientem następuje tuż po jego zapisaniu się na newsletter. Po pierwsze dlatego, że jest to wyraźny znak zainteresowania naszą marką, po wtóre - to sygnał gotowości na ...
-
5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce
11:00 02.02.2015
Polski rynek e-commerce rozwija się w niezwykle dynamicznym tempie. Tylko w minionym roku jego wartość wzrosła o 3,5 mld złotych i sięgnęła 25 mld. Okazuje się jednak,że w parze ze zwiększonymi wydatkami nie idzie niestety lojalność klientów, o których wyborach decyduje zazwyczaj ...
-
Controlling w strategii rozwoju nowoczesnego przedsiębiorstwa
00:06 30.01.2015
Szybki rozwój gospodarczy spowodował wzrost zapotrzebowania na rzetelną i szybko dostarczaną informację biznesową na podstawie której możliwe jest zdiagnozowanie bieżącej sytuacji przedsiębiorstwa, a także prognozowanie przyszłych okresów. Zatem można stwierdzić, iż controlling ...
-
8 kroków do nawigacji
11:18 29.01.2015
Odkąd tylko człowiek zaczął podróżować szukał sposobu na skuteczne przemieszczenie się z punktu początkowego do punktu docelowego. Zaraz po ustaleniu środku transportu (statek, samolot czy też samochód) najistotniejszym stawało się to jak trafić do wyznaczonego celu. Nie inaczej ...
-
Jak zaistnieć na Instagramie?
14:05 26.01.2015
Chociaż Instagram kojarzy się głównie z osobistą autopromocją i zdobywaniem popularności raczej w kręgu własnych znajomych – i z tego powodu często jest niedoceniany jako narzędzie marketingowe, zaangażowanie użytkowników w tworzenie treści w tym serwisie jest kilkunastokrotnie ...
-
Gaming przynosi krociowe zyski
12:03 23.01.2015
Jest taka branża, gdzie milionowe inwestycje zwracają się w ciągu jednego dnia. Jest taka branża, która nigdy nie narzeka na brak kapitału, a niektóre projekty finansują jej sami odbiorcy. Jest taka branża, która pomimo krociowych zysków, wciąż traktowana jest jako niepoważna. Ta ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
09:59 19.01.2015
Większość polskich firm nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważne jest modelowanie i zarządzanie doświadczeniem klienta w ich placówkach.
-
Prudential - nieprzedawnione obietnice
10:32 12.01.2015
„Od 165 lat staramy się robić więcej niż inni, bo dla kogoś może to znaczyć wszystko” – to motto Prudential, towarzystwa ubezpieczeń, które w 2013 roku ponownie zaczęło działalność w Polsce.
-
„Żółtek” lepszy od Pendolino
13:14 07.01.2015
Maszyna o technicznym symbolu EN57 mogłaby być jednym z symboli Polski, jak żubr, orzeł bielik, płaczące wierzby na Mazowszu czy pałac w Wilanowie.
-
Roman Karkosik - człowiek z cienia
12:38 02.01.2015
Jeśli wielkie pieniądze lubią ciszę, to Roman Karkosik potwierdza regułę. Giełdowy miliarder słynie z tego, że unika kamer, rautów i jest małomówny.
-
Relacje inwestorskie: zarządzanie poprzez raportowanie o kapitale intelektualnym
10:51 02.01.2015
Relacje inwestorskie są specyficznym elementem komunikacji obwarowanej wieloma przepisami co, komu, kiedy i w jakim celu można przekazać. Reakcja interesariuszy na informacje płynące ze spółki giełdowej jest natychmiastowo ujmowana w wycenie giełdowej jej walorów. Tym samym istnieje ...