Nowy wortal kobiecy G+J
2006-07-22 00:47
Przeczytaj także: Serwis dla kobiet w WP
"Jasne określenie grupy docelowej przez nową domenę Kobieta.pl zintegruje kobiece magazyny on-line G+J pod jednym wspólnym brandem, a klarowny komunikat dla odbiorców pozwoli stworzyć wokół wortalu lojalną społeczność internetową. Rezultatem wzmocnienia wortalu przez markę Kobieta.pl" - mówi Małgorzata Walkowska-Geyderowicz, wydawca ds. multimediów. Jej zdaniem pomoże on rownież w rozszerzeniu i umocnieniu tradycyjnych marek magazynów G+J w internecie.Start wortalu Kobieta.pl zaplanowano na połowię sierpnia.
Kobiety na rynku pracy: stres, mikroagresja i wypalenie zawodowe
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Nie zostań cyfrowym zombie. Jak uporządkować swoje cyfrowe życie na wypadek śmierci
-
Jak dawni ludzie rozumieli śmierć i życie po śmierci? Historia rytuałów pogrzebowych
-
Ulefone Armor 29 Pro i Tab A9 Pro - nowe modele dostępne w Polsce
-
Dług infrastrukturalny AI - nowe wyzwanie dla cyfrowej transformacji





Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei