Yahoo uruchomił Panamę
2006-10-23 00:14
Przeczytaj także: Przymierze przeciw Google
W pierwszej fazie zmieniony został interface, zmiana algorytmu przy umieszczaniu i planowaniu kampanii reklamowej nastąpić ma na początku przyszłego roku.Przejście na nowy system będzie możliwe dzięki otrzymaniu zaproszenia, jednak firmy same będą mogły wystąpić z prośbą o wcześniejszą migrację. - Niektórzy reklamodawcy już dopytują o możliwość korzystania z nowej aplikacji, pozostali zostaną do tego zaproszeni na początku 2007 roku - podkreśla Terry Semel, CEO Yahoo.
Nowy interface Panamy jest intuicyjny, zawiera graficzne elementy, które maja ułatwić pracę reklamodawcom.
Uruchomienie Panamy pozytywnie wpłynęło na pozycję giełdową Yahoo; wartość akcji wzrosła o 3 proc. do poziomu 24,83 dolarów.
oprac. : Mediarun.pl
Przeczytaj także
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele