Przeczytaj także: Nowe projektory Casio
Wszystkie nowe modele wykorzystują przyjazną środowisku, stosowaną przez Casio od 2010 roku, technologię laserowo-diodowego źródła światła „Laser&LED”. Nie zawiera ono szkodliwej dla środowiska rtęci oraz pozwala pracować bezawaryjnie nawet przez 20.000 godzin. Brak filtra powietrza sprawia, że projektory są bezobsługowe i idealnie nadają się do instalacji audiowizualnych.Nowe projektory wyposażone są we wszystkie funkcje znane z wcześniejszych modeli popularnej serii Green Slim, takie jak m.in.: dwukrotny zoom optyczny, prostą obsługę, wiele gniazd połączeniowych, długą żywotność źródła światła i niskie koszty obsługi.
fot. mat. prasowe
Źródło światła Laser & LED
Wysoka jasność nawet 3.000 ANSI lumenów uzyskiwana jest z nowej generacji bezrtęciowego źródła światła opracowanego przez CASIO. Trzy podstawowe barwy światła rzucane na procesor DLP emitowane są przez jasne diody LED (czerwony), modyfikowany przez fosfor promień niebieskiego lasera (zielony) i bezpośrednio przez niebieski laser (niebieski). Nowe źródło światła charakteryzuje nie tylko eliminacja rtęci (używanej do produkcji tradycyjnych lamp projektorowych) ale i ogromna żywotność 20.000 godzin pracy czyli praktycznie przez cały okres eksploatacji projektora.
fot. mat. prasowe
Timer prezentacji umożliwia wyświetlanie zegara pokazującego zaplanowany czas prezentacji. Jeśli prowadzący przekroczy zaplanowany czas wyświetlania konkretnej partii prezentacji czy pojedynczego slajdu zegar zmienia kolor na czerwony by ostrzec prowadzącego.

oprac. : Kamila Urbańska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Polskie lotniska wśród najszybciej rozwijających się w Europie, ale problemy wciąż istnieją
-
T-Mobile rozdaje bonusowe 15 GB internetu na sierpniowy długi weekend - sprawdź, jak odebrać
-
Ranking kont firmowych - w jakim banku założysz najlepsze konto firmowe w 2025 r.
-
Personalizacja i rabaty w zamian za dane osobowe. Polacy "sprzedają" prywatność?