- 
Polskie lotniska wśród najszybciej rozwijających się w Europie, ale problemy wciąż istnieją
... Lepszy rezultat zanotowała jedynie Słowacja, gdzie liczba podróżnych wzrosła o +19,2%. Wśród polskich portów lotniczych szczególnie wyróżniły się Kraków-Balice (+18,7%), Lotnisko ... kraju jest Lotnisko Chopina w Warszawie (WAW), które w 2024 roku obsłużyło 21,5 miliona pasażerów – ponad 35% całego rynku. Warszawski port pozostaje również najbardziej ...
 - 
Długi i cyberataki, czyli podwójny cios w bezpieczeństwo seniorów
... 9 proc. seniorów, których dane usiłowano wyłudzić, zgłosiło ten incydent do CERT Polska. 21 proc. zawiadomiło policję, a 35 proc. poinformowało bank lub dostawcę Internetu. Największa grupa ... . Ich łączne zadłużenie wynosi 5,32 mld zł, a średnia kwota przypadająca na osobę to 19,1 tys. zł. Mężczyźni mają do oddania 2,8 mld zł, a kobiety 2,5 mld zł. ...
 - 
Co 4 pracownik IT boi się zastąpienia przez AI
... Ponad jedna trzecia specjalistów IT w Polsce chce w ciągu najbliższych sześciu miesięcy zmienić pracę. Co piąty (21%) obawia się utraty obecnego stanowiska, a aż jedna trzecia (33%) brała udział w rekrutacji w ostatnim półroczu. ... w dniach od 14 marca do 11 kwietnia 2025 roku. Objęło ponad 13 000 pracowników z 19 krajów na całym świecie, w tym ...
 - 
Już co dziesiąty Polak ogląda telewizję w streamingu, ale daleko nam do USA
... Zjednoczonych o 71 proc., podczas gdy TV kablowa spadła o 39 proc., a satelitarna o 21 proc. Polscy użytkownicy powoli podążają za tym trendem, co potwierdza udział w rynku konkretnych ... Streaming Heats Up in July, Accounts For Nearly Half of All TV Viewing, 19 sierpnia 2025 r. [4] Amagi.com, Amagi FAST Report #15, sierpień 2025 r. Informacje o ...
 - 
Jakie domowe przetwory robią Polacy? Ogórek kiszony rządzi w spiżarniach
... może wzrosnąć. Zaledwie 19,5 proc. ankietowanych w naszym badaniu deklaruje, że w ich domach w ogóle nie przygotowuje się przetworów. 34,5 proc. z tych osób, jako główny powód wskazują brak czasu. Dla 27 proc. przeszkodą jest też brak miejsca na przechowywanie, a dla 21 proc. brak umiejętności ...
 - 
Specjaliści IT zadowoleni z pracy, ale otwarci na zmiany
... i obowiązkami, a także kwestie związane z jakością zarządzania (29%). Kolejne czynniki to chęć pełnienia innej funkcji w tej samej branży (21%) lub odkrycia możliwości na arenie międzynarodowej (19%). Jednym z głównych kryteriów wyboru pracodawcy w sekotrze technologicznym stała się także równowaga między życiem zawodowym a prywatnym. Aż 82 ...
 - 
Konsumenci wybrali: Amazon, Snapchat i TikTok potrafią robić reklamy
... ten kanał. Z kolei zwiększenie inwestycji w streaming TV planuje 54% marketerów, a 19% wskazało, że zwiększy wydatki na lokowanie produktów w telewizji i ... . Metodologia: Raport Media Reactions 2025 powstaje w oparciu o następujące elementy: a) Badanie sondażowe z udziałem 21 300 konsumentów w wieku 16–65 lat, przeprowadzone na 30 rynkach w okresie od ...
Tematy: reklama, działania marketingowe, marketing, social media, Amazon, Snapchat, TikTok, Prime Video, YouTube, Instagram, Google, Netflix - 
Nowe miejsca pracy w Polsce. Co napędza rekrutacje, a co powoduje zwolnienia?
... budowanie przewagi konkurencyjnej i wnoszenie do zespołów świeżych perspektyw, co deklaruje 19% pracodawców. Z kolei 16% firm chce uzupełnić wakaty po odejściach sprzed ostatniego ... ograniczyły zapotrzebowanie na niektóre zawody (32%). Wyzwania ekonomiczne wskazuje 22% organizacji, a 21% zmniejszony popyt na produkty lub usługi. Co piąta firma (20%) ...
 - 
Co naprawdę blokuje awans zawodowy? To brak chęci, a nie brak szans na rozwój kariery
... at Work 2025. A Global Workforce View”. Jeden na pięciu pracowników (19 proc.) twierdzi, że jego rozwój zawodowy jest blokowany przez fakt „utknięcia ... „lepką podłogą” najczęściej zderzają się osoby zatrudnione w najmniejszych firmach (do 9 pracowników) – 21 proc. Jednak w firmach każdej wielkości stanowią one stosunkowo wysoki odsetek, oscylujący ...
 - 
Reklama w internecie, telewizji i w radio w IX 2025
... w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w sierpniu wyniósł dla tej branży 21,9%, natomiast średni czas kontaktu z reklamą w tradycyjnym odbiorniku – 19,2 sekundy. Na drugim miejscu znalazła się branża „Pharmaceuticals” (12,05 mld kontaktów reklamowych, SoV na poziomie ...
 - 
Oszczędności Polaków: co łączy pokolenie Zet i Silver w zarządzaniu finansami?
... pokolenie, poza realizacją planów i marzeń, deklaruje, że oszczędności dają im możliwość rozwoju (19 proc.) oraz możliwość finasowania różnego rodzaju wyjść. Silversi doceniają to, że mogą sobie pozwolić na spontaniczne wydatki (21 proc.) oraz spotkania z przyjaciółmi „na mieście” (15 proc.). Wszystkie pokolenia na ...
 - 
Dług infrastrukturalny AI - nowe wyzwanie dla cyfrowej transformacji
... sposoby użycia (w Polsce 2%, globalnie 18%). Mierzą istotne wskaźniki. 95% monitoruje wpływ inwestycji w AI (19% w Polsce, 32% globalnie), a 71% jest przekonanych, że ich projekty przyniosą nowe źródła przychodów (21% w Polsce, 34% globalnie). Bezpieczeństwo traktują jako filar strategii. 87% jest świadomych zagrożeń specyficznych dla ...
 


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei