-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... w grudniu wyniósł 40,7%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,11 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 50,15%. Na kolejnych miejscach podium ... REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w grudniu była branża „Trade” (10,96 mld). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” (3,98 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... 51% zasięgu), natomiast na trzecim – Lidl (1,2 mld kontaktów i 85,41% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Rossmann z 0,44 mld kontaktów reklamowych i 79 ... zasięgu), na trzecim – Lidl (0,5 mld kontaktów, 75,98% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka Żabka (0,22 mld kontaktów i 65,69% zasięgu). Wydatki na reklamę radiową ...
-
Przepaść, która się pogłębia, czyli strefa euro na tle gospodarki USA
... największa w historii: z Niemiec wypłynęło ponad 135 mld EUR bezpośrednich inwestycji zagranicznych, a wpłynęło tylko 10,5 mld EUR. Szacunki wskazują, że nawet 70% europejskich inwestycji może migrować ... 2015 r. do 60% w 2022 r. Zasadniczo dzielą się one na ponad 90% na energię (10 mld USD) i pozostałe na produkcję. Wspomniana przewaga gospodarcza ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... w lutym wyniósł 38,8%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,09 sekundy, a wskaźnik widoczności kreacji - 50,07%. Na kolejnych miejscach podium znalazły ... zasięgu), natomiast na trzecim – Biedronka (0,96 mld kontaktów i 85,18% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Lotto z 0,5 mld kontaktów reklamowych i 73% ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... zasięgu), natomiast na trzecim – Carrefour (0,88 mld kontaktów i 78,30% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Orange z 0,58 mld kontaktów reklamowych i 78 ... ), na trzecim – Lidl (0,69 mld kontaktów, 83,62% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka marka Biedronka (0,32 mld kontaktów i 79,31% zasięgu). Wydatki na reklamę ...
-
Wakacje i ceny w Chorwacji: tanio już było?
... €. W Makarskiej capricciosa kosztowała przed rokiem 12€, a teraz już 13,10€, czyli o niecałe 10% drożej. Kalmary zdrożały minimalnie – z 22€ na 22,50€. Nocleg Baza ... W lipcu 2023 r. Chorwacja była drugim najczęściej wyszukiwanym krajem pod kątem zakupu ubezpieczenia (10,28 proc. wszystkich kalkulacji), wyprzedzając inne popularne kierunki, jak ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... ), natomiast na trzecim – Biedronka (1,35 mld kontaktów i 89,29% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Plus z 0,57 mld kontaktów reklamowych i ... na trzecim – Allegro.pl (0,73 mld kontaktów, 85,67% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka marka Carrefour (0,3 mld kontaktów i 80,78% zasięgu). Wydatki na reklamę radiową ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... „Media, books, CD&DVD” (7,69 mld kontaktów reklamowych i SoV na poziomie 10,1% oraz „Leisure Time” (4,91 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,4%). Top reklamodawcy ... RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w lipcu był „Trade” (10,98 mld). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” (5,77 ...
-
Nowe urządzenia Lenovo Yoga i IdeaPad
... sztucznej inteligencji, zwiększając produktywność podczas wymagających zadań. Wyświetlacz OLED 16:10 WUXGA 60 Hz o przekątnej do 14" zapewnia wyjątkową dokładność odwzorowania kolorów ... do aplikacji Copilot. Najbardziej wyróżniającą się cechą serii IdeaPad Slim 5 10. generacji jest jej ultracienka i lekka, całkowicie metalowa konstrukcja, wykonana ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... zasięgu), natomiast na trzecim – Carrefour (0,82 mld kontaktów i 76,72% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka ING Bank Śląski z 0,53 mld kontaktów reklamowych ... na trzecim – Polo Market (0,51 mld kontaktów, 71,19% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka marka Energylandia (0,28 mld kontaktów i 71,41% zasięgu). Wydatki na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,23 sekundy (10 sekund dla kreacji typu display i 7,06 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność ... ), natomiast na trzecim – Media Expert (0,96 mld kontaktów i 82,18% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Żabka z 0,54 mld kontaktów reklamowych i 78, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... na poziomie 18,9% oraz 93,12% zasięgu), podium zamyka natomiast branża „Food” (10,01 mld kontaktów reklamowych, SoV – 15,1% i zasięg – 92,91%). Top reklamodawcy TV ... zasięgu), natomiast na trzecim – Biedronka (0,97 mld kontaktów i 84,43% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka T-Mobile z 0,72 mld kontaktów reklamowych i ...
-
Rynek pracy: jakie szanse na zatrudnienie i podwyżki wynagrodzeń?
... (34%). Sektor publiczny oferował podwyżki w najmniejszym stopniu (29%), jednocześnie w największym zakresie spośród wszystkich badanych sektorów decydując się na obniżki pensji (10%). W ubiegłorocznym badaniu sytuacja na rynku pracy była odmienna, wówczas to właśnie 55% organizacji sektora publicznego wprowadziło podwyżki, a na największe obniżki ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... ), natomiast na trzecim – Media Expert (1,43 mld kontaktów i 85,91% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka ING Bank Śląski z 0,44 mld kontaktów reklamowych ... zasięgu), na trzecim – Lidl (0,53 mld kontaktów, 79,53% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka marka Volkswagen Vans (0,32 mld kontaktów i 75,98% zasięgu). Wydatki na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... SoV na poziomie 18,3% oraz 89,3% zasięgu), podium zamyka natomiast branża „Trade” (10,5 mld kontaktów reklamowych, SoV – 16,8% i zasięg – 88,85%). Top reklamodawcy TV ... ,9% zasięgu), natomiast na trzecim – Biedronka (1 mld kontaktów i 81,65% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka ING Bank Śląski z 0,52 mld kontaktów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... 82,9% zasięgu), natomiast na trzecim – Rossmann (1 mld kontaktów i 80,2% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka T-Mobile z 0,6 mld kontaktów reklamowych i ... na trzecim – oponeo.pl (0,9 mld kontaktów, 84,9% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka marka Carrefour (0,3 mld kontaktów i 81,3% zasięgu). Wydatki na reklamę radiową ...
-
Gospodarka morska w Polsce 2005 r.
... - 0,8% (1,1 tys. ton). W 2004 r. czarniaków nie poławiano. W skład połowów bałtyckich wchodzą również gatunki słodkowodne, z których najliczniej wystąpiły płocie - 1,2 tys. ton (mniej o 10,6% w stosunku do 2004 r.). W 2005 r. złowiono 4,9 tys. ton skorupiaków morskich, czyli blisko o połowę mniej niż w 2004 r., z czego 4,3 tys. ton stanowiły połowy ...
-
Wtórny rynek nieruchomości w Polsce - raport
... zostanie wliczony do ceny metra kwadratowego i tym samym spowoduje kolejny wzrost cen. Kolejna propozycja zmian podatkowych dotyczących nieruchomości to zastąpienie 10% podatku od wartości sprzedaży nieruchomości, 19% od zysku (od 1 stycznia 2007). Przy czym zniesione zostaną wszelkie dotychczasowe ulgi i zwolnienia. Także ...
-
Niebezpieczne zachowania młodych internautów
... ochrony prywatności i stron internetowych. Osobiste dane Wszyscy respondenci, w szczególności dzieci w wieku od 10 do 18 lat wydają się być ostrożni w korzystaniu z internetu: ... odsetek ten gwałtownie maleje do odpowiednio 9% i 12% dla jedenastolatków i mniej niż 2% i 10% dla szesnastolatków. 50% respondentów stara się wyrejestrować z serwisów ...
-
Aktywność ekonomiczna ludności X-XII 2006
... pkt oraz szkół wyższych i średnich zawodowych – o 11,7 pkt i 10,4 pkt, najniższy zaś wśród osób, które uzyskały wykształcenie ogólnokształcące – ... kwartałem liczba długotrwale bezrobotnych zmniejszyła się o 118 tys. osób, tj. o 10,3%. Udział długotrwale poszukujących pracy w ogólnej liczbie bezrobotnych wynosił 49,4% i zmniejszył się w stosunku ...
-
Wtórny rynek nieruchomości VII-IX 2007
... , 1,6% w II kwartale i 2,5% w III kwartale). W ciągu III kwartału najbardziej na wartości zyskały mieszkania duże 4-pokojowe aż 10%, najmniej bo zaledwie 1% kawalerki. Proporcje podaży mieszkań różnej wielkości ... Znacznie mniej niż w Warszawie czy Krakowie jest kawalerek – tylko 10%. W cenie poniżej 6 tysięcy za metr jest 8,43% ofert. Mieszkania od ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania I-VI 2007
... TrojWare (udział każdej z tych podkategorii przekracza 20 proc.). Trojany oraz trojany szpiegujące. Udział procentowy tych podgrup wynosi średnio od 8 do 10 proc. Jest bardzo niewielkie prawdopodobieństwo, że programy te odnotują tak duży wzrost, że znajdą się w pierwszej grupie. Z drugiej strony, równie ...
-
Wtórny rynek nieruchomości I-III 2008
... 2007), mieszkań 4-pokojowych 7%, a dużych 5-pokojowych 1%. W I kwartale spadły średnie ceny mieszkań w 10 warszawskich dzielnicach. Najbardziej o 13,7% na Wilanowie, o prawie 6% na ... tu porównywalne z gruntami w mieście. Informacje o badaniu Przedstawiana wersja jest 10 edycją „Raportu Szybko.pl i Expandera”. Raport jest każdorazowo tworzony na ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce 2007
... jednego wykwalifikowanego inżyniera. Co ciekawe, dyrektorzy HR kłopoty na produkcji w niektórych przypadkach rozwiązywali nieszablonowo jak na branżę motoryzacyjną. Średnio 6 na 10 ankietowanych dyrektorów wskazuje, że lekarstwem na rotacje jest zatrudnianie kobiet. Jak podkreślano, panie znakomicie sprawdzają się w branży: są precyzyjne, pracowite ...
-
Ceny produktów rolnych VIII 2008
... Urząd Statystyczny. W obrocie targowiskowym również odnotowano spadek cen ziarna pszenicy i żyta (o ponad 10%), oraz żywca wołowego (o prawie 1%). Cena ziemniaków zarówno w skupie jak ... na targowiskach zanotowano wzrost cen pszenicy i żyta (odpowiednio o ponad 16% i 10%) oraz ziemniaków jadalnych (o ponad 31%). Wzrosła też cena targowiskowa żywca ...
-
Wyniki ubezpieczycieli I-IX 2008
... o 9,7%), na co wpłynęło podniesienie rezerwy składek i na pokrycie ryzyka niewygasłego do 10 768 mln zł (o 16,2%) oraz rezerw szkodowych do 14 786 mln zł (o ... (w dziale I – 22, w dziale II – 26), stratę poniosło 20 zakładów (w dziale I – 10, w dziale II – 10). Wskaźniki bezpieczeństwa działalności ubezpieczeniowej po trzecim kwartale br. były nadal ...
-
KRD: długi Polaków 2008
... bankach W ostatnim kwartale 2008 roku kwota należności zagrożonych polskich banków wzrosła aż o 3,1 mld zł (10,9%), do niemal 31,6 mld zł. To bardzo duży wzrost, ... 1683,83 zł. Dla porównania – dynamika wzrostu pomiędzy 1. a 2. wydaniem KRoD wyniosła niespełna 10%. Jednocześnie najbardziej zadłużony z tego tytułu konsument jest winny dostawcy energii ...
-
Kryzys w Polsce wg internautów
... kryzys wpłynął na ich sytuację finansową. 44,36% osób biorących udział w badaniu nie odczuło skutków kryzysu na własnej kieszeni, natomiast 10,08% respondentów nie potrafiło jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Co ciekawe, odsetek osób, które przyznają, że zauważyły skutki kryzysu, rośnie ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VII 2009
... w zestawieniu są niewielkie (pierwsze miejsce cechuje się zasięgiem jedynie niecałych 10 proc.), tak więc ma miejsce sporo przetasowań. Warto nadmienić jednak największy spadek ... w porównaniu do czerwca. Chodzi mianowicie o serwis sexoaza.pl, który z miejsca 10 spadł na ostatnią pozycję, co spowodowane było spadkiem zasięgu o niecały 1 proc., liczby ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2009
... stopniu zmalało znaczenie następujących barier: niedobór wykwalifikowanych pracowników (z 23% przed rokiem do 10% w III kwartale i październiku br.) oraz wysokie obciążenia na rzecz budżetu (z 49% ... 25% badanych firm, a jej pogorszenie – 11% (we wrześniu odpowiednio 21% i 10%). Pozostałe jednostki uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Dyrektorzy ...
-
Szkodliwe programy mobilne: ewolucja
... systemu Mac OS X i bardzo szybko stał się jednym z najlepiej sprzedających się urządzeń mobilnych na świecie. Apple ogłosił swój plan sprzedaży 10 milionów iPhone'ów do końca 2008 roku i zrealizował go. Do dzisiaj sprzedano ponad 21 milionów iPhone'ów wszystkich typów; jeżeli ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne VIII 2009
... . Pecha w sierpniowym rankingu odnotowało forumprawne.org, które przeskoczyło z miejsca 15 w czerwcu na 10 w lipcu, aby w obecnym zestawieniu spaść na miejsce 14. Nie poszczęściło się ... zmiany w czołówce. Widać za to spadek serwisu planmiasta.info z miejsca 7 w lipcu na 10. Ponadto na pozycji 12 zadebiutował serwis jakdojade.pl z zasięgiem wynoszącym ...
-
Tydzień 45/2009 (02-08.11.2009)
... 1,8%, a w 2011 - o 3,2%, a stopa bezrobocia w naszym kraju wzrośnie od 8,4% w 2009 r. do 9,9% w 2010 r. oraz do 10% w 2010 r. Unijna prognoza mówi też o wzroście długu publicznego w Polsce do 51,7% PKB ... fabryk potrzebuje tylko 3 mld euro, a załogę tych fabryk zredukuje o 10 tys. pracowników. Ukraina zapłaciła Gazpromowi 500 mln USD za ...
-
Młodzi ludzie wybierają pracę a nie studia
... więc pracę po otrzymaniu pierwszej propozycji zatrudniania. 26 proc. ankietowanych wskazało na swoje zainteresowania jako na powód wyboru zawodu. Co 10 osoba szuka pracy zgodnej z wyuczoną w szkole specjalizacją. Są to najczęściej absolwenci szkół zawodowych i techników. Z kolei tradycje rodzinne skłaniały do wyboru ...
-
Gospodarka morska w Polsce 2009
... w stosunku do poprzedniego roku) oraz 574,9 tys. pasażerów statkami floty przybrzeżnej, tj. o 10,3% mniej w porównaniu z rokiem 2008. W 2009 r. obroty ładunkowe w portach morskich wyniosły 45,1 mln ... floty transportowej przewieziono w 2009 roku 574,9 tys. pasażerów (o 10,3% mniej niż w poprzednim roku), w tym 570,4 tys. pasażerów pomiędzy portami ...