-
13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu
Mailing wciąż jest jednym z najskuteczniejszych sposobów kontaktu z odbiorcami i idealnym narzędziem do zwiększenia sprzedaży. Dlaczego w takim razie nie zawsze uzyskujemy oczekiwane rezultaty? Co robimy źle? Co warto poprawić czy zmodyfikować? Zebraliśmy błędy najczęściej popełniane przez firmy realizujące mailingi a także te obserwowane w ...
-
Leasing w obliczu COVID-19. Spowolnienia ciąg dalszy?
Firmy członkowskie stowarzyszone w Związku Polskiego Leasingu zauważają wpływ COVID-19 na gospodarkę. Dlatego branża leasingowa podjęła szereg działań osłonowych na rzecz polskich przedsiębiorców, takich jak umożliwienie odroczenia bieżących zobowiązań na okres od 3 do 6 miesięcy oraz wskazała na konieczne do podjęcia dalsze działania osłonowe. W ...
-
ZPL: leasing wyhamował o połowę, wychodzenie z kryzysu nie potrwa krótko
Ostatnimi czasy leasing w naszym kraju miał się całkiem nieźle, chociaż dynamika rynku zaczęła nieco hamować już w minionym roku. Najnowsza porcja danych Związku Polskiego Leasingu wskazuje jednak, że dziś branża leasingowa wyraźnie odczuwa, podobnie zresztą jak cała gospodarka, wyraźne oznaki związanego tym razem z pandemią spowolnienia. Niestety ...
-
Salesforce: siłą marketingu będą dane i innowacje
Salesforce, globalny lider w dziedzinie systemów CRM, opublikował szóstą edycję swojego raportu „State of Marketing”, która pokazała, że w miarę jak technologia zwiększa oczekiwania klientów, polscy specjaliści ds. marketingu nie tylko przekazują komunikaty, lecz także angażują się w interakcje z klientami i nawiązują z nimi wartościowe relacje, ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
Czy pandemia koronawirusa zmieniła trendy w światowym marketingu? Przeanalizowała to firma Salesforce. Na pewno rośnie znaczenie sztucznej inteligencji oraz „empatycznego marketingu”. Jakie jeszcze wnioski płyną z badania "Salesforce State of Marketing"? Szósta edycja międzynarodowego badania marketerów "Salesforce State of Marketing" została ...
-
Faktoring w Polsce: GUS przedstawił najnowsze dane
Główny Urząd Statystyczny już po raz kolejny zaprezentował obszerne dane na temat działalności firm zajmujących się faktoringiem. Z najnowszych doniesień wynika, że w minionym roku przedsiębiorstwa faktoringowe wykupiły 13,6 mln faktur o wartości 315,0 mld zł, a z usług faktoringowych skorzystało 22,1 tys. klientów. Podstawowe dane o ...
-
Polski leasing: gorsze wyniki, ale dobre prognozy
Są już najnowsze dane dotyczące polskiego rynku leasingu. ZPL poinformował właśnie, że na przestrzeni pierwszych dziewięciu miesięcy br. wartość inwestycji sfinansowanych leasingiem spadła o 15,2% rdr, osiągając tym samym poziom 48,5 mld zł. Mamy zatem pogorszenie wyników, ale prognozy formułowane przez firmy leasingowe są optymistyczne - ...
-
Europejski leasing hamuje. Polska na 6. miejscu
Dynamika wzrostu europejskiej branży leasingowej, rozumiana jako wzrost wartości nowych umów, osiągnęła w minionym roku 6 proc. - podała federacja Leaseurope. Jak jednak nietrudno się domyślić, tegoroczne rezultaty nie są już tak obiecujące. W I połowie br. odnotowano bowiem pokaźny, bo sięgający aż 24,5 proc. spadek finansowania leasingiem. ...
-
Zrównoważony rozwój i zmiany klimatyczne. Co mogą zrobić banki?
Wybuch pandemii nie pozostał bez znaczenia dla postaw konsumenckich, wzmagając m.in. zainteresowanie kwestiami związanymi ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Jak podkreśla Deloitte w raporcie "2021 Banking and Capital Markets Outlook. Strengthening Resilience, Accelerating Transformation", zasadniczą rolę w drodze do osiągnięcia ...
-
GUS: przedsiębiorstwa leasingowe 2020
Główny Urząd Statystyczny po raz kolejny przeprowadził badanie przedsiębiorstw leasingowych. Tym razem objęło ono 82 firmy, które w minionym roku prowadziły działalność leasingową. Analizowane podmioty zawarły w minionym roku 560 tys. nowych umów leasingu dotyczących 654 tys. środków (przedmiotów) o wartości ponad 50,2 mld zł. Podstawowe dane o ...
-
Marketing: trendy i wyzwania w najbliższej przyszłości
Przed nami nowa, siódma już odsłona cyklicnego raportu State of Marketing, w której firma Salesforce tradycyjnie już pochyla się m.in. nad kluczowymi wyzwaniami współczesnego marketingu. Tym razem eksperci prognozują, że w najbliższym czasie rosnąć będą w szczególności inwestycje w narzędzia, technologie i kanały, bez których w erze omnichannel ...
-
Leasing wrzucił wyższy bieg. Co nim finansujemy?
Leasing w naszym kraju nie mógł ostatnio narzekać na złą passę. I wprawdzie wybuch pandemii wyraźnie odbił się na dynamice rynku, to dziś z pełną odpowiedzialnością można powiedzieć, że sytuacja wróciła do normy. Potwierdzeniem tego są najnowsze dane Związku Polskiego Leasingu, które wskazują, że w trzech pierwszych kwartałach roku wartość ...
-
Walentynki: aplikacje randkowe, czyli miłość pod napięciem
Zbliżające się Walentynki to sprzyjająca okazja, aby porozmawiać na temat bezpiecznego randkowania online. Serwisy i aplikacje randkowe cieszą się wśród internautów niesłabnącą popularnością, którą wyraźnie wzmógł wybuch pandemii. Konieczność utrzymywania dystansu społecznego sprawiła, że jeszcze częściej niż wcześniej miłości poszukiwaliśmy w ...
-
Polski leasing: finansowanie firm na dużym plusie
Pojawiły się najnowsze dane odnośnie polskiego rynku leasingu. Kolejna porcja informacji cyklicznie publikowanych przez ZPL dowodzi, że miniony rok leasingodawcy mogą zdecydowanie zaliczyć do udanych. Wartość inwestycji sfinansowanych leasingiem wzrosła bowiem o blisko 31% rdr. Najwyraźniej zatem związane z pandemią pogorszenie wyników należy już ...
-
LinkedIn najczęściej wykorzystywaną marką w atakach phishingowych
LinkedIn awansował na pierwsze miejsce w rankingu marek najczęściej wykorzystywanych w atakach phishingowych. Na podium znalazły się także DHL i Google - wynika z raportu Q1 Brand Phishing, opracowanego przez Check Point Research. W I kwartale 2022 roku ulubioną marką hakerów został LinkedIn. Cyberprzestępcy wykorzystali wizerunek tej marki w ...
Tematy: phishing, ataki phishingowe, ataki hakerów, hakerzy, cyberprzestępcy, LinkedIn, Microsoft, DHL, Google, WhatsApp -
Jak rozpoznawać phishing i się przed nim bronić?
W 2012 roku Agencja Unii Europejskiej ds. Cyberbezpieczeństwa (ENISA) ustanowiła październik miesiącem cyberbezpieczeństwa. Jednym z motywów przewodnich jest phishing, który staje się coraz bardziej wyrafinowany. Dlatego eksperci Fortinet wyjaśniają na czym polega atak phishingowy i podpowiadają, jak ochronić się przed phishingiem. Badania ...
-
Najszybszy internet mobilny i 5G w I 2023
Portal RFBenchmark.pl przedstawił swój najnowszy ranking operatorów komórkowych w Polsce. Zaprezentowano wyniki z podziałem na sieci 5G, 4G LTE i 3G. Kto był najlepszy w rankingu średniej szybkości pobierania danych, średniej szybkości wysyłania danych oraz średniej wartości ping? Styczniowy ranking powstał w oparciu o 512469 pomiarów. Udział ...
-
Uwaga na greenwashing. Jak nie nabrać się na "zielone kłamstwa"?
Greenwashing to zjawisko wprowadzania w błąd w odniesieniu do praktyk środowiskowych firm lub korzyści z zastosowania produktów czy usług. Od niejasnych twierdzeń po sfałszowane dane, "zielone kłamstwo" jest coraz mocniej obecne w naszym codziennym życiu. "Eko", "zrównoważone", "naturalne", "cyrkularne", "z recyklingu" a może "przyjazne dla ...
-
Najszybszy internet mobilny i 5G w III 2023
Pojawił się najnowszy ranking RFBenchmark.pl, który tradycyjnie już analizuje ofertę internetu mobilnego oferowanego przez największych na rodzimym rynku operatorów sieci komórkowych. Zaprezentowano wyniki z podziałem na sieci 5G i 4G LTE. Kto był najlepszy w rankingu średniej szybkości pobierania danych, średniej szybkości wysyłania danych oraz ...
-
Najszybszy internet mobilny i 5G w V 2023
Portal RFBenchmark.pl prezentuje najnowszy ranking który tradycyjnie już analizuje ofertę internetu mobilnego oferowanego przez największych w Polsce operatorów sieci komórkowych. Zaprezentowano wyniki z podziałem na sieci 5G i 4G LTE. Kto był najlepszy w rankingu średniej szybkości pobierania danych, średniej szybkości wysyłania danych oraz ...
-
Mobbing w pracy: jak go rozpoznać i się obronić?
Zjawisko mobbingu zostało zdefiniowane w Kodeksie pracy, według którego oznacza ono działania lub zachowania dotyczące lub skierowane przeciwko pracownikowi polegające na uporczywym, długotrwałym oraz celowym nękaniu. Przeciwdziałanie mobbingowi spoczywa w gestii pracownika, a za niedopełnienie tego obowiązku grożą mu sankcje i to bez względu na ...
-
Najszybszy internet mobilny i 5G w VI 2023
Lato i wakacje to okres, kiedy szczególnie ważny jest szybki i niezawodny internet mobilny. Portal RFBenchmark.pl prezentuje najnowszy ranking który tradycyjnie już analizuje ofertę internetu mobilnego oferowanego przez największych w Polsce operatorów sieci komórkowych. Zaprezentowano wyniki z podziałem na sieci 5G i 4G LTE. Kto był najlepszy w ...
-
Najszybszy internet mobilny i 5G w VIII 2023
Portal RFBenchmark.pl prezentuje najnowszy ranking, który analizuje sierpniową ofertę internetu mobilnego największych operatorów sieci komórkowych w Polsce. Zaprezentowano wyniki z podziałem na sieci 5G i 4G LTE. Kto był najlepszy w rankingu średniej szybkości pobierania danych, średniej szybkości wysyłania danych oraz średniej wartości ping? ...
-
Najszybszy internet mobilny i 5G we IX 2023
Portal RFBenchmark.pl prezentuje najnowszy ranking, który analizuje wrześniową ofertę internetu mobilnego największych operatorów sieci komórkowych w Polsce. Zaprezentowano wyniki z podziałem na sieci 5G i 4G LTE. Kto był najlepszy w rankingu średniej szybkości pobierania danych, średniej szybkości wysyłania danych oraz średniej wartości ping? ...
-
Najszybszy internet mobilny i 5G w X 2023
Portal RFBenchmark.pl prezentuje najnowszy ranking, który analizuje październikową ofertę internetu mobilnego największych operatorów sieci komórkowych w Polsce. Zaprezentowano wyniki z podziałem na sieci 5G i 4G LTE. Kto był najlepszy w rankingu średniej szybkości pobierania danych, średniej szybkości wysyłania danych oraz średniej wartości ping? ...
-
Najszybszy internet mobilny i 5G w XI 2023
Portal RFBenchmark.pl prezentuje najnowszy ranking, który analizuje listopadową ofertę internetu mobilnego największych operatorów sieci komórkowych w Polsce. Zaprezentowano wyniki z podziałem na sieci 5G i 4G LTE. Kto był najlepszy w rankingu średniej szybkości pobierania danych, średniej szybkości wysyłania danych oraz najniższej wartości ping? ...
-
Najszybszy internet mobilny i 5G w XII 2023
Portal RFBenchmark.pl prezentuje najnowszy ranking, który analizuje grudniową ofertę internetu mobilnego największych operatorów sieci komórkowych w Polsce. Zaprezentowano wyniki z podziałem na sieci 5G i 4G LTE. Kto był najlepszy w rankingu średniej szybkości pobierania danych, średniej szybkości wysyłania danych oraz najniższej wartości ping? ...
-
Polska to 5. rynek leasingu w Europie
Pojawiły się wyniki opracowanego przez Związek Polskiego Leasingu oraz EY-Parthenon, jubileuszowego raportu "Leasing na ścieżce transformacji. 30 lat napędzamy gospodarkę". Opracowanie potwierdza, że polski rynek leasingu pozostaje na wzrostowej ścieżce, zajmując 5. miejsce w europejskiej czołówce. Interesujących wniosków jest jednak znacznie ...
-
Grywalizacja, metaverse i AI. Nowe technologie zmieniają rynek pracy
Branża gamingowa ma się dobrze i coraz częściej widać jej wpływ na inne rynki. Przykładem tego może być chociażby rynek pracy, gdzie coraz częściej sięga się po narzędzia bazujące na najnowszych technologiach. Czym bowiem innym jest wykorzystywane wirtualnej rzeczywistości w rekrutacji, czy też grywalizacji w upskillingu pracowników. Najnowszy ...
-
Oszustwa internetowe, czyli phishing, vishing czy smishing w natarciu
O tym, że cyberprzestępcy nieustannie wręcz doskonalą się i sięgają po coraz to bardziej wyrafinowane metody nabierania swoich ofiar, nie trzeba przekonywać już chyba nikogo. Opracowany przez Santander Consumer Banku "Test z cyberbezpieczeństwa" wskazuje, że już co piąty Polak na własnej skórze doświadczył kradzieży wrażliwych danych lub pieniędzy ...
Tematy: spoofing, smishing, oszustwa, cyberataki, ataki hakerów, cyberataki, SMS, złośliwe oprogramowanie -
Black Friday - jak sklepy kuszą klientów?
Z perspektywy polskiego handlu Black Friday to wstęp do najgorętszego okresu związanego ze Świętami Bożego Narodzenia. Można powiedzieć, że przedświąteczny ruch napędzają nie tylko same Święta, ale i Black Friday. Z punktu widzenia marketingu w większości przypadków pod tym hasłem kryją się klasyczne zabiegi związane z promocją sprzedaży. ...
Tematy: Black Friday, promocja, promocje, akcje promocyjne, promocje cenowe, obniżki cen, wyprzedaże, zakupy, Omnibus -
Nearshoring. Jaka część usług dla biznesu przypadnie Polsce?
Na rynku możemy obserwować obecnie trend, w którym firmy z sektora BPO/SSC, ale także z branży technologicznej, konsultingowej i finansowej coraz chętniej otwierają mniejsze, strategiczne oddziały regionalne. Przenoszenie procesów biznesowych do lokalizacji bliższych geograficznie, związane z procesem nearshoring’u staje się istotną strategią, nie ...
-
Incenti: umowa z Money.pl
Incenti podpisała umowę na świadczenie usług hostingowych z portalem finansowym Money.pl. Jednocześnie, na mocy kolejnego porozumienia, Money.pl stanie się partnerem technologicznym Incenti odpowiedzialnym za prace programistyczne na potrzeby rozbudowy platformy do świadczenia usług zaawansowanego webhostingu. Zgodnie z umową, od połowy grudnia br ...
-
WEB INN w kancelarii premiera
Centrum Hostingu WEB INN, należące do spółki ComputerLand, podpisało umowę z Kancelarią Prezesa Rady Ministrów na outsourcing nowego serwisu internetowego kancelarii. Firma WEB INN wybrana została w drodze przetargu. Na potrzeby serwisu udostępniła serwery, łącza oraz usługi takie jak zarządzanie systemami operacyjnymi, bazami danych i aplikacjami ...
-
Internet w 2003 r.
Z większości prognoz wynika, że w 2003 r. wzrosną wydatki na reklamę i marketing w internecie, a szczególnie na ich interaktywne formy. Pamela Parker z serwisu ClickZ Today przedstawiła listę dających nadzieję na wzrost w rozpoczętym właśnie roku dziedzin marketingu internetowego. Linki Zmienia się podejście wielu ludzi związanych z marketingiem ...