-
Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów
Firma Adobe opublikowała rezultaty najnowszych badań, z których wynika, że marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów. Badanie Click Here: The State of Online Advertising zostało przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych i miało formę wywiadów z reprezentatywną dla kraju próbą 1000 klientów oraz 250 specjalistów ds. marketingu. Wykazało ono, że ...
-
Dynamiczny rynek leasingu w Polsce
Po okresie stagnacji, wynikającej głównie ze spowolnienia gospodarczego, rynek leasingu w Polsce w latach 2013-2017 będzie rósł średnio o 9 proc. rocznie. Choć w strukturze portfela umów leasingowych nadal 90 proc. przychodów będą generować samochody oraz maszyny i urządzenia, to najszybciej rosnącym segmentem okaże się branża IT, w której w ciągu ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2013 r.
... rabatów) wydały Vivus Finance (25,8 mln złotych) i ING Bank Śląski (22,4 mln złotych). Jednak pomimo podobnych wydatków – to ING Bank Śląski wzbudził dużo większe ... . Szczególnie wyróżniają się tu PKO BP, Bank BGŻ, Credit Agricole, ING Bank Śląski. Interesująco wygląda sytuacja podmiotów oferujących szybkie pożyczki i kredyty. Internauci ponad ...
-
Działania marketingowe i PR w 2013 r.
Jednym z najważniejszych celów działów marketingu i PR kończącego się roku była budowa i utrzymywanie relacji z klientami. W większości firm bowiem działania marketingowe i PR są ściśle powiązane z procesem sprzedaży i strategią sprzedażową, co widoczne jest m.in. w strukturze organizacyjnej firm – w 38% przedsiębiorstw działy marketingu i PR są ...
-
Rynek nieruchomości w Europie: trendy 2014
Według najnowszego rankingu perspektyw na rynku nieruchomości najbardziej atrakcyjną lokalizacją nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo –Wschodniej wciąż pozostaje Warszawa. Stolica wyprzedziła wszystkie miasta z naszego regionu, zajmując jedenaste miejsce w ogólnoeuropejskim zestawieniu. Na pierwszych miejscach rankingu znalazły się ...
-
E-faktury niedoceniane w Polsce
... wchodzą obecnie: Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., Orange Polska, UPC Polska, ING oraz Sage. Koalicji zależy na obaleniu mitów na temat faktur elektronicznych ... Koalicjantów Jarosław Wiliński Senior Product Manager, ING Bank Śląski Obecnie klienci indywidualni i korporacyjni ING Banku Śląskiego mają możliwość otrzymywania i ...
-
Faktoring w Polsce 2013
Główny Urząd Statystyczny już po raz kolejny zaprezentował w dość szeroko zakrojonym zakresie dane firm faktoringowych. Badaniem zostały objęte 43 podmioty prowadzące w minionym roku działalność faktoringową. W badanej zbiorowości było 27 niebankowych przedsiębiorstw oraz 16 banków komercyjnych, które zajmowały się faktoringiem obok statutowej ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... i Roma Gąsiorowska reklamowali oferowaną przez bank aplikację mobilną. Ponadto w listopadzie i grudniu trwała kampania udostępnionej przez ING internetowej platformy handlowej dla firm Aleo. W swojej najnowszej kampanii ING promuje pożyczki gotówkowe, które służą do realizacji planów rozwoju osobistego oraz własnego biznesu. W spotach telewizyjnych ...
-
7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu
Zastanawiasz się, jakie funkcje na platformie do automatyzacji marketingu pomogą Ci w Twoim biznesie? Chcesz usprawnić swoje kampanie marketingowe oraz w bardziej precyzyjny sposób docierać do swoich potencjalnych Klientów? Wykorzystanie programów typu marketing automation może przynieść wiele korzyści – od pomocy w zarządzaniu całymi kampaniami, ...
-
Polski leasing ciągle na ścieżce wzrostu
Finansowanie inwestycji poprzez leasing ciągle zyskuje na popularności. W I półroczu bieżącego roku polskie firmy leasingowe sfinansowały transakcje o wartości niemal 24 mld zł, co stanowi ponad 13-procentowy wzrost względem roku ubiegłego. Leasing jest głównym, obok kredytu inwestycyjnego, zewnętrznym źródłem inwestycji pracujących w gospodarce - ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
... mln złotych. Z ciekawych propozycji reklamowych warto odnotować również cykl spotów ING Banku Śląskiego z udziałem Adama Woronowicza, w których zachęca on do inwestycji w rozwój ... zachować spokój przy stłuczce. Zniżki za bezszkodową jazdę promuje również Proama. Grupa ING postawiła natomiast na cykl reklam, które miały zapoznać Polaków z planowaną ...
-
GUS: przedsiębiorstwa leasingowe 2015
W tym roku Główny Urząd Statystyczny przeprowadził kolejne, dziewiąte już badanie przedsiębiorstw leasingowych. Tym razem objęło ono 110 firm, które w minionym roku prowadziły działalność leasingową. W 20 z nich leasing był jedynym typem działalności, w 53 - przeważającym, a w reszcie firm - zupełnie pobocznym do głównej działalności. Analizowane ...
-
Czym jest cyberstalking i jak się przed nim chronić?
Zgodnie z przeprowadzonymi badaniami, co dwunasty Polak był lub jest ofiarą stalkingu czyli nękania. Odmianą tradycyjnego stalkingu jest cyberstalking - inaczej nazywany uporczywym nękaniem osoby za pomocą rozmów telefonicznych, sms-ów, e-maili czy listów, któremu towarzyszą groźby i agresywne zachowania, śledzenie, obserwowanie, podglądanie, ...
-
Sektor MŚP i leasing. Czy to już przyjaźń?
Jak się ma leasing? Okazuje się, że bardzo dobrze. Tego przynajmniej dowodzi najnowsza odsłona cyklicznego badania "Leasing Index", z którego wynika, że znakomita większość sektora MSP jest bardzo zadowolona lub zadowolona ze współpracy z firmą leasingową. Na pochwałę zasługuje zarówno jakość obsługi w trakcie sprzedaży, jak i w okresie ...
-
Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych
Real-time marketing (RTM) to działania realizowane w czasie rzeczywistym, wykorzystujące aktualnie popularną sytuację lub wydarzenie do komunikacji z odbiorcami marki. RTM nie jest pojęciem nowym, jednak dopiero rozwój social media pozwolił mu na zyskanie niebywałej popularności w działaniach marketingowych. Czy jest on jednak zarezerwowany tylko ...
-
10 miast przyjaznych BSS, bez Warszawy i Krakowa
Polska powoli staje się potęgą BSS. Nowe centra usług wspólnych wyrastają niemal jak grzyby po deszczu. W rankingu najlepszych europejskich lokalizacji dla outsourcingu triumfy święcił ostatnio Kraków, a po piętach deptała mu Warszawa. Myśląc o rozwoju BSS w naszym kraju, nie można jednak zapominać o rynkach regionalnych. To one bowiem okazują się ...
-
Za „darmowy” roaming w Europie zapłaci każdy z nas
Telekomunikacja 2017 to przede wszystkim oczekiwane już od dawna tańsze połączenia międzynarodowe. Już od 15 czerwca br. zniesione zostaną dodatkowe opłaty za roaming i konsumenci będą mogli korzystać z krajowych stawek. Przez ostatnie 10 lat stawki w roamingu spadły na terenie Europy aż o 92%. Teraz powinno być jeszcze taniej. Czy tak będzie? ...
-
Faktoring, leasing czy kredyt? Finansowanie działalności MŚP
Jeżeli przyjrzeć się źródłom, z których firmy z sektora MŚP czerpią środki na finansowanie działalności, okaże się, że najpopularniejsze są środki własne. Jednocześnie 9 na 10 przedsiębiorców przepytanych na potrzeby 13. fali badania Bibby MSP Index deklaruje znajomość faktoringu, a co dziesiąty (11%) - korzystanie z tego rozwiązania (wzrost o 2,4 ...
-
Filtry antyspamowe są ślepe na phishing
Obserwacja aktywności cyberprzestępczego półświatka pozwala zauważyć, że phishing polegający na masowym e-mailingu to zjawisko, które pojawia się coraz rzadziej. Dziś - jak dowodzi tego raport Ironscale - 95% przypadków phishingu to wiadomości wysyłane indywidualnie do użytkowników, w efekcie czego niezwykle łatwo wziąć je za codzienną ...
-
Faktoring krajowy najpopularniejszy
Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce coraz częściej decydują się na faktoring. Potwierdzeniem tego jest najnowsza, 14. edycja badania Bibby MSP Index, z której wynika, że o faktoringu słyszało już 90% badanych przedstawicieli sektora MSP, a korzysta z niego niemal co dziesiąty ankietowany. Największą popularnością (ponad 47% wskazań) cieszy ...
-
Lean Management, czyli jak dogonić zachód?
... przejście do kolejnego zadania. W Polsce już wiedzą o tym takie firmy jak ING, Provident czy Rolls-Royce Polska. Choć początków „szczupłego zarządzania” należy doszukiwać się w ... jak wyzwań, z którymi nie wszyscy wdrażający tę koncepcję sobie radzą. ING i głuche telefony Uszczuplanie zarządzania firmą dążące do poprawy wydajności działania najlepiej ...
-
Branża leasingowa 2017 r.
Dynamiczny rozwój branży leasingowej dostrzegalny jest już od dłuższego czasu, a miniony rok tylko go potwierdził. U schyłku trzeciego kwartału dynamika inwestycji finansowanych poprzez leasing i pożyczkę osiągnęła +14,3% (r/r), a w ostatnich trzech miesiącach udało jej się przyspieszyć do +19,5% (r/r). W efekcie, liczony rok do roku wzrost rynku ...
-
Millenialsi w MŚP. Jak oni leasingują?
Korzystanie z leasingu deklaruje już niemal 2 na 3 milenialsów (65 proc.) prowadzących działalność gospodarczą. To cztery razy częściej niż przy zakładaniu biznesu, które współfinansuje leasingiem zaledwie 15 proc. „igreków”. Opracowany przez EFL raport „Milenialsi w MŚP. Pod lupą” wyraźnie wskazuje na zależność pomiędzy wiekiem przedsiębiorcy, ...
-
10 najbardziej zaskakujących rzeczy w leasingu
Samochody i maszyny. To właśnie te aktywa polskie firmy leasingują najczęściej. Przedmiotem leasingu mogą jednak być rzeczy wiele bardziej nietypowe. Latem szczególną popularnością cieszy się np. leasing maszyn do lodów, kamperów, skuterów i rowerów. Oto lista 10 nietypowych rzeczy, o których leasingowaniu można pomyśleć w sezonie urlopowym. TOP ...
-
GUS: przedsiębiorstwa leasingowe 2017
W tym roku Główny Urząd Statystyczny przeprowadził kolejne, jedenaste już badanie przedsiębiorstw leasingowych. Tym razem objęło ono 95 firm, które w minionym roku prowadziły działalność leasingową. W 20 z nich leasing był jedynym typem działalności, w 45 - przeważającym, a w reszcie firm - zupełnie pobocznym do głównej działalności. Analizowane ...
-
Czy budowlanka wpływa na kiepski wynik w Doing Business?
Ostatnio sporo mówi się o najnowszej edycji prestiżowego rankingu Doing Business. To zainteresowanie nie ma jednak związku z awansem Polski we wspomnianym zestawieniu. Wręcz przeciwnie - nasz kraj odnotował dość bolesny spadek o sześć pozycji (na 33 miejsce). To niepokojąca zmiana zważywszy na fakt, że rok wcześniej też odnotowano spadek Polski (z ...
-
Leasing samochodów: poznaj trendy i zmiany w prawie
Leasing staje się w Polsce coraz popularniejszy. Taka forma finansowania cieszy się szczególną popularnością w przypadku zakupu samochodu przez podmioty gospodarcze. Oferteo.pl przypomina, że od 1 stycznia 2019 roku zmieniają się przepisy w zakresie rozliczania kosztów leasingu floty firmowej. Stracą na nich przede wszystkim przedsiębiorcy, którzy ...
-
Jak małe firmy korzystają z leasingu?
Jakim potrzebom jest w stanie sprostać leasing? Na to pytanie nie muszą odpowiadać sobie leasingodawcy. Istotne jest jednak, aby potrafili przedstawić swoim klientom możliwości i korzyści płynące z tej formy finansowania. Jak prezentuje się wiedza polskich przedsiębiorców na temat leasingu? Czy mają świadomość dla kogo przeznaczone jest to ...
-
GUS: przedsiębiorstwa leasingowe 2018
W tym roku Główny Urząd Statystyczny przeprowadził kolejne, dwunaste już badanie przedsiębiorstw leasingowych. Tym razem objęło ono 90 firm, które w minionym roku prowadziły działalność leasingową. W 21 z nich leasing był jedynym typem działalności, w 42 - przeważającym, a w reszcie firm - zupełnie pobocznym do głównej działalności. Analizowane ...
-
Leasing hamuje wraz z gospodarką
Jak informuje Związek Polskiego Leasingu, w minionym roku wartość finansowania udzielonego przez rodzimą branżę leasingową osiągnęła poziom 77,8 mld zł. Leasing służy w głównej mierze finansowaniu inwestycji firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Za jego pomocą finansowane są przede wszystkim zakupy pojazdów osobowych i dostawczych oraz ...
-
Marketing w gamingu. Czy gracze to dobry target dla reklamy?
Czy marketing w gamingu działa? Takie pytanie zadali sobie eksperci Havas Media Group. Efektem ich poszukiwań jest raport, w którym wzięto pod lupę zarówno postawy marketerów względem przydatności gamingu jako narzędzia, jak również odbiór działań marketingowych przez graczy oraz potencjał drzemiący w tej bardzo dużej, ale i ogromnie zróżnicowanej ...
-
Jak wybrać hosting? 9 nieoczywistych kwestii, na które warto zwrócić uwagę
Rynek jest pełen dostawców usług hostingowych. Szukając optymalnego hostingu, większość kieruje się ceną, dodatkowo biorąc czasem pod uwagę podstawowe parametry, jak liczba stron WWW, pojemność, transfer czy ilość skrzynek e-mail. Tymczasem chcąc wybrać najlepszy hosting, musisz również zwrócić uwagę na mniej oczywiste kwestie, którymi przyjrzę ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
43% firm nie posiada strategii marketingowej*. Z kolei aż 50% osób błędnie utożsamia strategię marketingową z planem marketingowym. Czym zatem jest strategia? Jakie obszary obejmuje? Poniżej przedstawiamy najważniejsze elementy strategii marketingowej. Elementy strategii marketingowej: cele i plany Cel strategiczny to szerokie, nadrzędne ...
-
Ranking kont firmowych 2023. W jakim banku najlepsze konto firmowe?
... finansowa, fakturowanie możliwość równoczesnego założenia firmy (z pomocą księgową przy rejestracji) i konta firmowego 8. ING Bank Śląski Konto Direct dla Firmy Sprawdź 0 zł 0 zł jeśli ... równoczesnego założenia firmy i konta oferują między innymi banki Pekao S.A., Millenium, mBank czy ING. Za co warto (do)płacić? Jak widać, banki zmieniają się coraz ...
-
ZPL: leasing w dobrej formie?
Związek Polskiego Leasingu przedstawił porcję najświeższych informacji dotyczących sytuacji panującej w branży leasingowej. Opracowanie potwierdza, że kondycja rynku jest dobra, a pierwszą połowę roku firmy mogą zaliczyć do udanych. Przyszłość leasingu również rysuje się obiecująco - rynek leasingu wspierać mają zarówno wydatki konsumentów, jak i ...