-
Outsourcing - dlaczego się nie udaje?
Z badania Outsourcing Center Survey przeprowadzonego przez Outsourcing Center wynika, że przyczyny, z powodu których outsourcing się nie udaje, bardzo rzadko leżą po stronie dostawcy. Większość problemów leży po stronie zlecającego. Słaby poziom obsługi lub słabe wyniki to tylko 8% wszystkich powodów nieudanego outsourcingu. Również niedopasowanie ...
-
Indeks wolności gospodarczej 2014
14 stycznia bieżącego Heritage Foundation i Wall Street Journal ogłosiły doroczny Index of Economic Freedom 2014. Polska zajęła w rankingu 50 pozycję, co w stosunku do ubiegłego roku oznacza awans o 7 miejsc. Taka lokata wskazuje, że w zakresie gospodarki pozostajemy krajem „umiarkowanie wolnym”. Na czele rankingu wolności gospodarczej Hongkong, ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
Uniezależnienie się od typu ekranu, mikrowideo, technologie typu wearable (czyli urządzenia noszone na ciele użytkownika), minimalistyczny projekt graficzny, meshing, stacking, shifting to według raportu opracowanego przez Millward Brown główne trendy, z jakimi spotkają się w bieżącym roku media tradycyjne i cyfrowe. 1. UNIEZALEŻNIENIE SIĘ OD TYPU ...
-
Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces
Jeśli zrealizujesz zadanie, polegające na połączeniu content marketingu i mediów społecznościowych, Twój biznes może wznieść się na wyżyny. Aby osiągnąć taki cel, należy poważnie podejść do działalności w obu tych obszarach. Bardzo łatwo zejść z właściwej ścieżki i trwonić czas na najnowsze, często niesprawdzone taktyki marketingowe. Odniesienie ...
-
Majówka 2014: dokąd wybierają się Polacy?
... powyżej 8 tys. zł netto, wyróżnić można cztery karty: Złotą Kartę Kredytową Visa ING Banku Śląskiego, Kartę kredytową Inteligo Mastercard Paypass, Visa Gold Perfect Euro Banku ... Kredytową PKO BP. To produkty oferujące korzystne przeliczenia walut, zarówno egzotycznych (oferta ING, Inteligo oraz PKO BP) jak i euro (Euro Bank, Inteligo oraz PKO BP). ...
-
Wyzwania CMO 2014
Wykorzystanie kanałów elektronicznych w marketingu stało się nieodzowne. Czy marketerzy wiedzą, jak to robić? Z badania „Wyzwania CMO 2014”, przeprowadzonego przez Microsoft we współpracy ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, wynika, że ponad połowa pytanych swoje kompetencje w tym zakresie ocenia co najmniej "dobrze". ...
-
Phishing: trendy kwiecień 2014
Ataki phishingowe nie dają odpocząć. Tylko w kwietniu bieżącego roku cyberprzestępcy atakowali ponad 52 tysięcy razy. Taki wynik oznacza ponad 20-procentowy wzrost w stosunku do tegorocznego marca. Największa ilość ataków phishingowych była hostowana przez Stany Zjednoczone. Inne kraje z największym odsetkiem hostingu ataków to Niemcy, Holandia ...
-
Leasing w Polsce: jaką ma jakość?
Leasing zdobywa coraz większe uznanie przedsiębiorców - z badań przeprowadzonych przez PMR Research na zlecenie BZ WBK Leasing wynika, że z tej formy finansowania korzysta już ponad 40 procent rodzimych firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Niemal wszyscy badani przyznają, że leasingodawcy charakteryzują sie elastycznym ...
-
Phishing: trendy czerwiec 2014
Ataki phishingowe nie dają odpocząć. Tylko w czerwcu bieżącego roku cyberprzestępcy atakowali niemal 56 tysięcy razy. Taki wynik oznacza ponad 40-procentowy wzrost w stosunku do maja. Największa ilość ataków phishingowych była hostowana przez Stany Zjednoczone. Inne kraje z największym hostingu ataków to Niemcy, Holandia oraz Rosja - wynika ...
-
Tablety Acer Iconia Tab 8 W i Iconia Tab 10
Acer zapowiedział wprowadzenie na rynek dwóch nowych tabletów – Iconia Tab 8 W i Iconia Tab 10. Dodatkowo seria Iconia One zostanie poszerzona o model Iconia One 8. Iconia Tab 8 posiada system Windows 8.1, czterordzeniowy procesor Intel® Atom Z3735G oraz roczną subskrypcję pakietu MS Office 365, z kolei Iconia Tab 10, będąca modelem przeznaczonym ...
-
Streaming dogonił tradycyjną telewizję
Streaming dogonił telewizję tradycyjną - z opublikowanego przed kilkoma dniami raportu Ericsson ConsumerLab wynika, że odbiorcy oglądają transmisję strumieniową niemal tak często jak propozycje wyświetlane w telewizji. Badanie wskazuje również na rosnącą popularność "binge viewing" czyli zjawisko oglądania kilku odcinków serialu pod rząd. ...
-
Offshoring i outsourcing warte ponad 500 mld $
Pod koniec bieżącego roku wartość globalnego rynku outsourcingu i offshoringu ma sięgnąć 507 miliardów złotych - wynika z analizy amerykańskiego Instytutu Badawczego Plunkett Research. O szczególnie prężnym rozwoju można mówić w przypadku usług świadczonych w ramach takich obszarów jak m.in. logistyka, tworzenie oprogramowania i zarządzenie ...
-
Doing Business: historyczny wynik Polski w rankingu
W rankingu Doing Business, dotyczącym swobody prowadzenia działalności, Polska awansowała na najwyższe w historii 32. Miejsce, o 13 pozycji. W edycji Doing Business 2015 wyprzedziliśmy kraje regionu, lepsze okazały się jednak państwa bałtyckie. Polska zajęła 32. miejsce na 189 krajów ocenianych w raporcie Doing Business 2015 pod względem łatwości ...
-
Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?
Wielu autorów i specjalistów ds. marketingu przeprowadziło badania na temat skuteczności wykorzystania marketingu treści (szczególnie w połączeniu z marketingiem w social media). Okazuje się, że można znaleźć pewne uniwersalne zasady, które odnoszą się do ogółu społeczności internetowej na świecie. Jakie są najlepsze, naukowo udowodnione sposoby, ...
-
E-mail marketing w Polsce 2014
Obecność jakich trendów widoczna jest na rynku e-mail marketing? Jak wpływają one na sukces w biznesie? Jak wykorzystują e-mail marketing osoby pracujące w działach marketingu, PR, dyrektorzy i właściciele firm? Na te pytanie próbuje odpowiedzieć jedenasta już edycja badania wykorzystania poczty e-mail w Polsce, cyklicznie przeprowadzanego przez ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
Multiscreening to nadal niezgłębiony w pełni obszar, na który użytkownicy nowych technologii wkraczają chętnie, a nieco ostrożniej czyni to szeroko pojęta branża komunikacyjna. Do kogo docierać i gdzie szukać multi-ekranowych odbiorców komunikatów reklamowych, czy PR-owych – dokładnie wskazuje kompleksowy monitoring mediów, obejmujący zarówno nowe ...
-
Rynek nieruchomości w Europie: trendy 2015
Według najnowszego rankingu perspektyw na rynku nieruchomości („Emerging Trends in Real Estate Europe 2015” firmy doradczej PwC i Urban Land Institute), najbardziej atrakcyjną lokalizacją komercyjną w Europie Środkowo – Wschodniej wciąż pozostaje Warszawa. Stolica wyprzedziła wszystkie miasta z naszego regionu, zajmując czternaste miejsce w ...
-
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
Skuteczny marketing. Firm, które w profesjonalny sposób chcą zadbać o swój wizerunek, ciągle przybywa. Często jednak na zamiarach się kończy. Dlaczego? Ponieważ w gąszczu dostępnych narzędzi marketingowych dość łatwo się zagubić. Próbujemy wybrać strategię idealną, ale trudno nam zidentyfikować, co tak naprawdę pomoże realizować nam biznesowe cele ...
-
Phishing: trendy grudzień 2014
Ataki phishingowe nie dają odpocząć. Tylko w grudniu minionego roku cyberprzestępcy atakowali niemal 47 tysięcy razy. Taki wynik oznacza 24-procentowy wzrost w stosunku do listopada. Największa ilość ataków phishingowych była hostowana przez Stany Zjednoczone. Inne kraje z największym hostingiem ataków to Wielka Brytania, Niemcy oraz Chiny. Podane ...
-
Marketing personalizacją stoi
Współczesny marketing musi być odpowiedzią na indywidualne potrzeby konsumentów. Nic zatem dziwnego, że dla 90 procent marketerów, przebadanych na potrzeby najnowszego globalnego badania Teradata 2015 Global Data-Driven Marketing Survey, priorytetem jest personalizacja działań marketingowych. GŁÓWNE WNIOSKI Z BADANIA Marketerzy coraz częściej ...
-
Aplikacje mobilne i CRM - filary marketingu
Które kwestie są priorytetowe dla współczesnego marketingu? Marketerzy przebadani na potrzeby badania firmy SalesForce nie pozostawiają wątpliwości, że są to inwestycje w media społecznościowe, marketing mobilny oraz e-mail marketing. Bieżąca edycja raportu Salesforce „State of Marketing 2015” powstała w oparciu o opinie i przewidywania ponad 5000 ...
-
E-mail marketing w chmurze
Współczesne możliwości outsourcingu w e-mail marketingu oferują wiele sposobów usprawnienia pracy marketerów i udoskonalają wysyłkę wiadomości. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań w tym zakresie jest mailing za pośrednictwem serwera mailowego dostawcy usługi, popularnie nazywanego chmurą. W ten sposób możliwe jest przeprowadzenie nie tylko ...
-
E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta
Okazuje się, że e-mailing pozostaje jednym z najważniejszych środków komunikacji cyfrowej mimo, iż wprowadzono go już 30 lat temu. Szacuje się, iż w 2014 roku zostało wysłanych 109 mld maili biznesowych na całym świecie, a na kolejne lata przewidywany jest ich znaczny wzrost. Dzięki bezkonkurencyjnie wysokim wskaźnikom efektywności oraz realnej ...
-
10 sposobów na skuteczny e-mail marketing
Oprócz czerpania wiedzy ze wskazówek i praktycznych przykładów, jak prowadzić skuteczne działania e-mail marketingowe, marketerzy powinni również uczyć się na błędach. Marek Włodarczyk, Sales Director optivo, wskazuje na dziesięć najczęściej popełnianych błędów w e-mail marketingu. Jednocześnie dostarcza wskazówek, jak uniknąć niepożądanych ...
-
Usługa Wi-Fi calling – sposób na tanie rozmowy za granicą
Usługa Wi-Fi calling stanowi alternatywę dla korzystania z roamingu. Dzięki niej możliwe jest prowadzenie rozmów telefonicznych i wysyłanie wiadomości SMS za pomocą hot-spota. Ericsson przygotował raport „Wi-Fi calling finds its voice”, który pokazuje, jak usługę oceniają użytkownicy, jak wpływa ona na postrzeganie operatorów dołączających ją do ...
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
Oglądaniu reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić, że to, co zobaczymy na pierwszym ekranie bezpośrednio skłania nas do zakupów. Największy wpływ na marketingowe działania multiscreeningowe ma przekaz reklamowy emitowany podczas relacji z wydarzeń sportowych oraz działania angażujące, które stosuje ...
-
Konkurs Chopinowski w internecie i social media
XVII Konkurs Chopinowski od strony medialnej to transmisje wszystkich przesłuchań w telewizji, radiu i internecie, gorące komentarze ekspertów na żywo, dziesiątki tysięcy najróżniejszego typu publikacji i komentarzy w internecie oraz zasięg wzmianek w social media sięgający 70 mln osób - wynika z monitoringu mediów w IMM. Po długich, nocnych ...
-
Leasing transportu ciężkiego zyskuje
Finansowanie inwestycji poprzez leasing ciągle zyskuje na popularności. Bardzo istotne znaczenie dla polskiego rynku leasingu ma obecnie finansowanie środków transportu ciężkiego - po trzecim kwartale bieżącego roku dynamika wzrostu r/r wyniosła niemal 13 procent, a wartość finansowania sięgnęła 9,5 mld zł. Prognozy na przyszłość również są ...
-
Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku
Wygląda na to, że w działach marketingu i PR po kryzysie przyszedł czas na złapanie oddechu. Ich zaangażowanie w sprzedaż niezmiennie pozostaje na wysokim poziomie, jednak nie dominuje już tak ich aktywności. Okazuje się również, że eksperymenty i innowacje nie są tym, co marketing i PR lubią najbardziej, a ewentualna znajomość globalnych ...
-
Outsourcing w Polsce ma się coraz lepiej: nasze miasta zyskują
Kraków, Warszawa i Wrocław to niezmiennie najlepsze polskie miasta outsourcingowe – wynika z najnowszego rankingu 100 najlepszych outsourcingowych destynacji na świecie Tholons 2016. Co ważne, rodzime ośrodki zyskują i systematycznie pną się w górę, podobnie zresztą jak inne europejskie miasta. Jednak liderami pozostają Indie oraz Filipiny. W ...
-
Najbardziej popularne aplikacje na telefon
... się największą popularnością wśród Polaków? Przeglądarki internetowe Według danych Banku ING z przeglądarek internetowych korzysta aż 64 proc. Polaków. Jak się okazuje najczęściej ... zarządzania swoimi finansami. Dla porównania, według analiz Banku ING, w Stanach Zjednoczonych z bankowości mobilnej korzysta 32 proc. użytkowników telefonów komórkowych ...
-
6 sposobów na udaną kampanię SMS
SMS jako narzędzie od lat jest częścią działań marketingowych adresowanych przez firmy bezpośrednio do konsumentów. Do korzystania z krótkich wiadomości tekstowych marketingowców zachęcają m.in. wysoki wskaźnik przeczytanych SMS-ów, niski koszt wysyłania komunikatów oraz pewność, że przekaz trafia we właściwym czasie do właściwej grupy odbiorców. ...
-
9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu
Znamy wyniki globalnego badania "2016 State of Marketing", którego autorzy wskazują najważniejsze, ubiegłoroczne zmiany w trendach marketingowych. Najświeższe opracowanie pochyla się również nad kierunkami, w których ewoluują funkcje marketingu oraz dostarcza odpowiedzi na pytanie o różnice w działaniach pomiędzy firmami najskuteczniejszymi a tymi ...
-
Faktoring w Polsce 2015
Główny Urząd Statystyczny już po raz kolejny zaprezentował obszerne dane na temat działalności firm faktoringowych. Tym razem badaniem objęto 55 podmiotów, które prowadziły w minionym roku działalność faktoringową. W badanej zbiorowości było 40 przedsiębiorstw niebankowych oraz 15 banków komercyjnych, które zajmowały się faktoringiem obok ...
-
Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu
Niezależnie od znaczenia pojęć – „sztuczna inteligencja”, „machine learning”, „predictive analytics”, „data mining” czy „big data” – każdy z tych gorących tematów, odnoszących się do szeroko rozumianej sztucznej inteligencji, dotyczy tego samego: czerpania wiedzy z bogactwa dostępnych danych, która pozwala na prowadzenie skutecznych działań email ...


Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?