-
Leasing w Polsce: jaką ma jakość?
Leasing zdobywa coraz większe uznanie przedsiębiorców - z badań przeprowadzonych przez PMR Research na zlecenie BZ WBK Leasing wynika, że z tej formy finansowania korzysta już ponad 40 procent rodzimych firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Niemal wszyscy badani przyznają, że leasingodawcy charakteryzują sie elastycznym ...
-
Phishing: trendy czerwiec 2014
Ataki phishingowe nie dają odpocząć. Tylko w czerwcu bieżącego roku cyberprzestępcy atakowali niemal 56 tysięcy razy. Taki wynik oznacza ponad 40-procentowy wzrost w stosunku do maja. Największa ilość ataków phishingowych była hostowana przez Stany Zjednoczone. Inne kraje z największym hostingu ataków to Niemcy, Holandia oraz Rosja - wynika ...
-
Tablety Acer Iconia Tab 8 W i Iconia Tab 10
Acer zapowiedział wprowadzenie na rynek dwóch nowych tabletów – Iconia Tab 8 W i Iconia Tab 10. Dodatkowo seria Iconia One zostanie poszerzona o model Iconia One 8. Iconia Tab 8 posiada system Windows 8.1, czterordzeniowy procesor Intel® Atom Z3735G oraz roczną subskrypcję pakietu MS Office 365, z kolei Iconia Tab 10, będąca modelem przeznaczonym ...
-
Streaming dogonił tradycyjną telewizję
Streaming dogonił telewizję tradycyjną - z opublikowanego przed kilkoma dniami raportu Ericsson ConsumerLab wynika, że odbiorcy oglądają transmisję strumieniową niemal tak często jak propozycje wyświetlane w telewizji. Badanie wskazuje również na rosnącą popularność "binge viewing" czyli zjawisko oglądania kilku odcinków serialu pod rząd. ...
-
Offshoring i outsourcing warte ponad 500 mld $
Pod koniec bieżącego roku wartość globalnego rynku outsourcingu i offshoringu ma sięgnąć 507 miliardów złotych - wynika z analizy amerykańskiego Instytutu Badawczego Plunkett Research. O szczególnie prężnym rozwoju można mówić w przypadku usług świadczonych w ramach takich obszarów jak m.in. logistyka, tworzenie oprogramowania i zarządzenie ...
-
Doing Business: historyczny wynik Polski w rankingu
W rankingu Doing Business, dotyczącym swobody prowadzenia działalności, Polska awansowała na najwyższe w historii 32. Miejsce, o 13 pozycji. W edycji Doing Business 2015 wyprzedziliśmy kraje regionu, lepsze okazały się jednak państwa bałtyckie. Polska zajęła 32. miejsce na 189 krajów ocenianych w raporcie Doing Business 2015 pod względem łatwości ...
-
Social media i marketing treści: jak zwiększyć ich skuteczność?
Wielu autorów i specjalistów ds. marketingu przeprowadziło badania na temat skuteczności wykorzystania marketingu treści (szczególnie w połączeniu z marketingiem w social media). Okazuje się, że można znaleźć pewne uniwersalne zasady, które odnoszą się do ogółu społeczności internetowej na świecie. Jakie są najlepsze, naukowo udowodnione sposoby, ...
-
E-mail marketing w Polsce 2014
Obecność jakich trendów widoczna jest na rynku e-mail marketing? Jak wpływają one na sukces w biznesie? Jak wykorzystują e-mail marketing osoby pracujące w działach marketingu, PR, dyrektorzy i właściciele firm? Na te pytanie próbuje odpowiedzieć jedenasta już edycja badania wykorzystania poczty e-mail w Polsce, cyklicznie przeprowadzanego przez ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
Multiscreening to nadal niezgłębiony w pełni obszar, na który użytkownicy nowych technologii wkraczają chętnie, a nieco ostrożniej czyni to szeroko pojęta branża komunikacyjna. Do kogo docierać i gdzie szukać multi-ekranowych odbiorców komunikatów reklamowych, czy PR-owych – dokładnie wskazuje kompleksowy monitoring mediów, obejmujący zarówno nowe ...
-
Rynek nieruchomości w Europie: trendy 2015
Według najnowszego rankingu perspektyw na rynku nieruchomości („Emerging Trends in Real Estate Europe 2015” firmy doradczej PwC i Urban Land Institute), najbardziej atrakcyjną lokalizacją komercyjną w Europie Środkowo – Wschodniej wciąż pozostaje Warszawa. Stolica wyprzedziła wszystkie miasta z naszego regionu, zajmując czternaste miejsce w ...
-
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
Skuteczny marketing. Firm, które w profesjonalny sposób chcą zadbać o swój wizerunek, ciągle przybywa. Często jednak na zamiarach się kończy. Dlaczego? Ponieważ w gąszczu dostępnych narzędzi marketingowych dość łatwo się zagubić. Próbujemy wybrać strategię idealną, ale trudno nam zidentyfikować, co tak naprawdę pomoże realizować nam biznesowe cele ...
-
Phishing: trendy grudzień 2014
Ataki phishingowe nie dają odpocząć. Tylko w grudniu minionego roku cyberprzestępcy atakowali niemal 47 tysięcy razy. Taki wynik oznacza 24-procentowy wzrost w stosunku do listopada. Największa ilość ataków phishingowych była hostowana przez Stany Zjednoczone. Inne kraje z największym hostingiem ataków to Wielka Brytania, Niemcy oraz Chiny. Podane ...
-
Marketing personalizacją stoi
Współczesny marketing musi być odpowiedzią na indywidualne potrzeby konsumentów. Nic zatem dziwnego, że dla 90 procent marketerów, przebadanych na potrzeby najnowszego globalnego badania Teradata 2015 Global Data-Driven Marketing Survey, priorytetem jest personalizacja działań marketingowych. GŁÓWNE WNIOSKI Z BADANIA Marketerzy coraz częściej ...
-
Aplikacje mobilne i CRM - filary marketingu
Które kwestie są priorytetowe dla współczesnego marketingu? Marketerzy przebadani na potrzeby badania firmy SalesForce nie pozostawiają wątpliwości, że są to inwestycje w media społecznościowe, marketing mobilny oraz e-mail marketing. Bieżąca edycja raportu Salesforce „State of Marketing 2015” powstała w oparciu o opinie i przewidywania ponad 5000 ...
-
E-mail marketing w chmurze
Współczesne możliwości outsourcingu w e-mail marketingu oferują wiele sposobów usprawnienia pracy marketerów i udoskonalają wysyłkę wiadomości. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań w tym zakresie jest mailing za pośrednictwem serwera mailowego dostawcy usługi, popularnie nazywanego chmurą. W ten sposób możliwe jest przeprowadzenie nie tylko ...
-
E-mail ReTargeting = sukces w dotarciu do klienta
Okazuje się, że e-mailing pozostaje jednym z najważniejszych środków komunikacji cyfrowej mimo, iż wprowadzono go już 30 lat temu. Szacuje się, iż w 2014 roku zostało wysłanych 109 mld maili biznesowych na całym świecie, a na kolejne lata przewidywany jest ich znaczny wzrost. Dzięki bezkonkurencyjnie wysokim wskaźnikom efektywności oraz realnej ...
-
10 sposobów na skuteczny e-mail marketing
Oprócz czerpania wiedzy ze wskazówek i praktycznych przykładów, jak prowadzić skuteczne działania e-mail marketingowe, marketerzy powinni również uczyć się na błędach. Marek Włodarczyk, Sales Director optivo, wskazuje na dziesięć najczęściej popełnianych błędów w e-mail marketingu. Jednocześnie dostarcza wskazówek, jak uniknąć niepożądanych ...
-
Usługa Wi-Fi calling – sposób na tanie rozmowy za granicą
Usługa Wi-Fi calling stanowi alternatywę dla korzystania z roamingu. Dzięki niej możliwe jest prowadzenie rozmów telefonicznych i wysyłanie wiadomości SMS za pomocą hot-spota. Ericsson przygotował raport „Wi-Fi calling finds its voice”, który pokazuje, jak usługę oceniają użytkownicy, jak wpływa ona na postrzeganie operatorów dołączających ją do ...
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
Oglądaniu reklam telewizyjnych towarzyszy odszukiwanie marek w sieci, ale nie można jeszcze mówić, że to, co zobaczymy na pierwszym ekranie bezpośrednio skłania nas do zakupów. Największy wpływ na marketingowe działania multiscreeningowe ma przekaz reklamowy emitowany podczas relacji z wydarzeń sportowych oraz działania angażujące, które stosuje ...
-
Konkurs Chopinowski w internecie i social media
XVII Konkurs Chopinowski od strony medialnej to transmisje wszystkich przesłuchań w telewizji, radiu i internecie, gorące komentarze ekspertów na żywo, dziesiątki tysięcy najróżniejszego typu publikacji i komentarzy w internecie oraz zasięg wzmianek w social media sięgający 70 mln osób - wynika z monitoringu mediów w IMM. Po długich, nocnych ...
-
Leasing transportu ciężkiego zyskuje
Finansowanie inwestycji poprzez leasing ciągle zyskuje na popularności. Bardzo istotne znaczenie dla polskiego rynku leasingu ma obecnie finansowanie środków transportu ciężkiego - po trzecim kwartale bieżącego roku dynamika wzrostu r/r wyniosła niemal 13 procent, a wartość finansowania sięgnęła 9,5 mld zł. Prognozy na przyszłość również są ...
-
Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku
Wygląda na to, że w działach marketingu i PR po kryzysie przyszedł czas na złapanie oddechu. Ich zaangażowanie w sprzedaż niezmiennie pozostaje na wysokim poziomie, jednak nie dominuje już tak ich aktywności. Okazuje się również, że eksperymenty i innowacje nie są tym, co marketing i PR lubią najbardziej, a ewentualna znajomość globalnych ...
-
Outsourcing w Polsce ma się coraz lepiej: nasze miasta zyskują
Kraków, Warszawa i Wrocław to niezmiennie najlepsze polskie miasta outsourcingowe – wynika z najnowszego rankingu 100 najlepszych outsourcingowych destynacji na świecie Tholons 2016. Co ważne, rodzime ośrodki zyskują i systematycznie pną się w górę, podobnie zresztą jak inne europejskie miasta. Jednak liderami pozostają Indie oraz Filipiny. W ...
-
Najbardziej popularne aplikacje na telefon
... się największą popularnością wśród Polaków? Przeglądarki internetowe Według danych Banku ING z przeglądarek internetowych korzysta aż 64 proc. Polaków. Jak się okazuje najczęściej ... zarządzania swoimi finansami. Dla porównania, według analiz Banku ING, w Stanach Zjednoczonych z bankowości mobilnej korzysta 32 proc. użytkowników telefonów komórkowych ...
-
6 sposobów na udaną kampanię SMS
SMS jako narzędzie od lat jest częścią działań marketingowych adresowanych przez firmy bezpośrednio do konsumentów. Do korzystania z krótkich wiadomości tekstowych marketingowców zachęcają m.in. wysoki wskaźnik przeczytanych SMS-ów, niski koszt wysyłania komunikatów oraz pewność, że przekaz trafia we właściwym czasie do właściwej grupy odbiorców. ...
-
9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu
Znamy wyniki globalnego badania "2016 State of Marketing", którego autorzy wskazują najważniejsze, ubiegłoroczne zmiany w trendach marketingowych. Najświeższe opracowanie pochyla się również nad kierunkami, w których ewoluują funkcje marketingu oraz dostarcza odpowiedzi na pytanie o różnice w działaniach pomiędzy firmami najskuteczniejszymi a tymi ...
-
Faktoring w Polsce 2015
Główny Urząd Statystyczny już po raz kolejny zaprezentował obszerne dane na temat działalności firm faktoringowych. Tym razem badaniem objęto 55 podmiotów, które prowadziły w minionym roku działalność faktoringową. W badanej zbiorowości było 40 przedsiębiorstw niebankowych oraz 15 banków komercyjnych, które zajmowały się faktoringiem obok ...
-
Sztuczna inteligencja przyszłością e-mail marketingu
Niezależnie od znaczenia pojęć – „sztuczna inteligencja”, „machine learning”, „predictive analytics”, „data mining” czy „big data” – każdy z tych gorących tematów, odnoszących się do szeroko rozumianej sztucznej inteligencji, dotyczy tego samego: czerpania wiedzy z bogactwa dostępnych danych, która pozwala na prowadzenie skutecznych działań email ...
-
Firmy w Polsce najczęściej leasingują samochody
Leasing to popularna metoda finansowania zakupu potrzebnych w firmie pojazdów i sprzętów. Badania serwisu Oferteo.pl pokazują, że w Polsce najczęściej leasingowane są samochody osobowe i ciężarowe, wkład własny najczęściej nie przekracza 20%, a okres leasingowania wynosi od 4 do 6 lat. Co leasingujemy? Z analizy zapytań złożonych przez ...
-
Polska gospodarka doceniona. W rankingu WEF awansowaliśmy o 5 pozycji
Z konkurencyjnością polskiej gospodarki nie jest najgorzej. Tego dowodzi najświeższy ranking Światowego Forum Gospodarczego (WEF), w którym nasz kraj znalazł się na 36 pozycji na świecie, tym samym awansując o 5 oczek względem poprzedniego zestawienia. Najbardziej konkurencyjne spośród 138 państw w rankingu okazały się Szwajcaria, Singapur i Stany ...
-
Aliexpress wchodzi do Polski. Co już wiadomo o tym debiucie?
Co wiadomo o Aliexpress w Polsce? Przede wszystkim to, że ma wejść na nasz rynek w przyszłym roku. Obecnie jego popularność można porównać do Groupona, który już teraz prowadzi aktywne działania marketingowe. Specjalizuje się w telefonach, zegarkach i odzieży. Niebawem istotnie wpłynie na kształt rynku promocji e-commerce, będzie istotnym ...
-
Technology Fast 50. Oto najlepsze spółki 2016
Znane są już wyniki najnowszego zestawienia Deloitte Technology Fast 50 - rankingu grupującego najdynamiczniej rozwijające się spółki technologicznie innowacyjne. Tym razem na pierwszym miejscu uplasowała się polska firma Codewise, a tuż za nią kolejny reprezentant naszego kraju - CodiLime. Podium zamknęła czeska DataSpring. Dynamika przychodów ...
-
5 błędów, których należy się wystrzegać wysyłając newsletter
E-mail marketing uważany jest za jedną z najbardziej opłacalnych form marketingu. Wraz z rozwojem technologii, a co za tym idzie urządzeń mobilnych, mailingi stały się dość popularnym sposobem na pozyskanie klienta, co niekoniecznie przekłada się na ich jakość. Oto pięć częstych błędów, które popełniamy rozsyłając newsletter. 1) Niezweryfikowana ...
-
Branża leasingowa I-III kw. 2016 r.
Dynamiczny rozwój branży leasingowej dostrzegalny jest już od dłuższego czasu. W pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku wzrost wartości nowych kontraktów wyniósł 17,1% rok do roku i osiągnął 42 mld zł - takie dane przedstawił właśnie Związek Polskiego Leasingu. Zgodnie z prognozami, ostatnie trzy miesiące tego roku mają przynieść istotne ...
-
7 trendów, które wpływają na outsourcing
Model XaaS, rozszerzona informatyzacja i digitalizacja, umiędzynarodowienie oraz uproszczenie przepisów. To tylko niektóre z głównych tendencji, które uwidoczniają się obecnie na rynku outsourcingu. Wskazywali je eksperci uczestniczący w zorganizowanej w Amsterdamie konferencji European Outsourcing Summit 2016. Zobaczcie kierunki, w których ...
Tematy: outsourcing, usługi outsourcingowe