-
WiFi Calling już w Plusie. Przetestuj!
Klienci Plusa mogą już testować nową usługę Wi-Fi Calling, która pozwala na prowadzenie rozmów nawet bez zasięgu czterech sieci. Do tej pory żaden z polskich operatorów nie wprowadził tego rozwiązania – klienci Plusa jako pierwsi mają więc okazję przekonać się, jak usługa sprawdzi się w kryzysowych sytuacjach. Mimo, że zasięg komórkowy obejmuje ...
-
Internet: ochrona danych osobowych priorytetem legislacyjnym
O prywatności w Internecie mówi się coraz więcej. Biorąc pod uwagę tempo, w jakim rośnie ilość udostępnianych w sieci danych osobowych, tym dyskusjom nie należy się dziwić. Z raportu Ericsson ConsumerLab „Sharing Information - The rise of consumer influence" (Udostępnianie Informacji - Początek wpływów konsumenta) wynika, że ponad 2/3 użytkowników ...
-
B2B marketing - trendy 2015
Jakie wyzwania stoją przed współczesnym marketerem B2B? Jakie są jego priorytety? W jakie narzędzia powinien inwestować i w jaki sposób zabiegać o klientów? W końcu, w jaki sposób powinien dokonywać pomiarów swojej efektywności? Na te wszystkie pytania próbowali odpowiedzieć autorzy badania Salesforce „2015 State of B2B Marketing”. Coroczne ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 39/2015
Klienci kupujący za gotówkę wciąż są większością na rynku samochodów używanych. Polacy poszukują jednak coraz nowszych aut, a więc i droższych, stąd rosnąca popularność takich form finansowania zakupu, jak kredyt czy leasing. Klienci wybierają też programy, które dają im gwarancję zakupu samochodu z pewnego i sprawdzonego źródła. Wg GUS ...
-
Festiwale muzyczne 2015 w mediach
Sezon letnich festiwali muzycznych już za nami. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przyjrzał się, jak wyglądała popularność poszczególnych imprez w mediach. Okazuje się, że choć najszerzej rozpisywano się o Przystanku Woodstock, liderem pod względem wskaźnika dotarcia oraz ekwiwalentu reklamowego został Open’er Festival. We wrześniu zakończył się ...
-
Internet: udostępniamy coraz więcej treści
Internauci są coraz bardziej skłonni do dzielenia się swoimi przeżyciami. Z raportu Ericssona „Sharing Information - The rise of consumer influence” (Udostępnianie Informacji - Początek wpływów konsumenta) wynika, że ponad 2/3 badanych przyznaje się do udostępniania większej ilości treści niż przed dwoma laty, a 77 procent młodych użytkowników ...
-
Leasing samochodowy oczami mikroprzedsiębiorców
Leasing staje się w Polsce coraz popularniejszy – również wśród firm z sektora MSP. Oferteo.pl postanowił przeanalizować zapytania mikroprzedsiębiorców dotyczące tej formy finansowania zakupu samochodów do firm. Okazuje się, że największą popularnością cieszą się samochody używane w cenie 30 – 60 tys. zł, a najważniejszym czynnikiem decydującym o ...
-
Nowa oferta JA+ Rodzina w Plusie oraz powrót promocji w smartDOM
JA+Rodzina pozwala na korzystanie z jednego abonamentu trzem osobom – w najtańszej opcji za 69,99 zł zyskujemy nielimitowane połączenia na telefony komórkowe oraz 10 GB limitu danych, z kolei za 129,99 zł otrzymamy również darmowe SMS-y i MMS-y (bez limitu), 30 GB do wykorzystania, a także 360 min w roamingu na terenie UE. Dodatkowo wraca promocja ...
-
Top Marka w mediach 2015
Magazyn "Press" oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wyłoniły zwycięzców VIII edycji badania Top Marka. Pod uwagę wzięto teksty w prasie, internecie oraz mediach społecznościowych z dziesięciu branż: motoryzacji, energetyki, telewizji, telekomunikacji, stacji paliw, banków, ubezpieczeń, sieci handlowych, radia i artykułów spożywczych. Prasa ...
-
Walka z korupcją: pomoże analiza danych
70% dużych firm reprezentujących Europę Środkowo-Wschodnią deklaruje posiadanie formalnych programów przeciwdziałania korupcji. Największym współczesnym wyzwaniem w tym zakresie jest właściwe zarządzanie relacjami biznesowymi z podmiotami trzecimi. I tu okazuje się, że tylko 56% przedsiębiorstw zarządza ryzykiem związanym z taką współpracą. To ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna miast na świecie 2015
Z corocznego raportu "Winning in Growth Cities" firmy Cushman & Wakefield, zaprezentowanego na targach inwestycyjnych EXPO REAL w Monachium, wynika, że Nowy Jork, Londyn, Tokio, Los Angeles, San Francisco i Paryż to miasta, w których najchętniej inwestowano w nieruchomości komercyjne. Warszawa zajęła 76 pozycję. Wolumen inwestycji w nieruchomości ...
-
Top Marka: motoryzacja najbardziej medialną branżą
Branża motoryzacyjna okazała się najbardziej lubianą przez media – wynika z badania Top Marka, przeprowadzonego przez magazyn „Press” i i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. W prasie i Internecie pod względem liczby publikacji zwyciężył Volkswagen, jednak w mediach społecznościowych najchętniej dyskutowano o BMW. Marki samochodowe w prasie… ...
Tematy: Top Marka, motoryzacja, branża motoryzacyjna, monitoring mediów, Volkswagen, Mercedes-Benz, Ford, BMW -
Chicago Bulls i Cinkciarz.pl w mediach
Internetowy kantor Cinkciarz.pl będzie jednym ze sponsorów drużyny koszykarskiej Chicago Bulls. O współpracy firma poinformowała w specjalnym bloku reklamowym, w którym wystąpili byli prezydenci Polski Bronisław Komorowski i Lech Wałęsa. W mediach komentowano to nie rzadziej, niż sam fakt zawarcia przez spółkę umowy z chicagowskimi Bykami. W ciągu ...
-
Pancerny smartfon S40 – najmocniejsze dziecko firmy Cat
Firma Cat zaprezentowała szczególnie wytrzymały, a przy tym stylowy smartfon Cat S40. Model jest odpowiedzią na oczekiwania osób pracujących w trudnych warunkach, a równocześnie ceniących wygląd urządzenia i nowoczesne rozwiązania. Telefon posiada ekran o przekątnej 4,7 cala wzmocniony szkłem Corning Gorilla Glass 4, najnowszy system Android 5.1 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2015
Rośnie rynek windykacji w Polsce. Na koniec ubiegłego roku wartość przeprowadzonych transakcji zakupów wierzytelności sięgnęła blisko 15 mld zł. W ciągu pięciu lat liczba długów zarządzanych przez firmy wzrosła 2,5-krotnie, a ich nominalna wartość – 3-krotnie. Rynek powinien wciąż się rozwijać, bo outsourcing windykacyjny cieszy się coraz większą ...
-
Miasta wojewódzkie w mediach w III kw. 2015 r.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów opublikował wyniki najnowszego badania dotyczącego popularności miast wojewódzkich w mediach. W III kwartale 2015 r. łączna wartość materiałów odnośnie stolic poszczególnych województw wyniosła 9,5 mld złotych. Najczęściej pisano o Warszawie, ale w tytułach informacji dominował Kraków. Na temat miast wojewódzkich w ...
-
Nowe akty prawne czyli jak się ma ustawodawstwo 2015?
W okresie od sierpnia 2014 do sierpnia 2015 r. w 6 krajach Europy Środkowo-Wschodniej uchwalono 1041 ustaw, co jest wynikiem o 17% wyższym od osiągniętego w analogicznym okresie roku ubiegłego. Niemal połowa aktów (468) wywarła bezpośredni wpływ na biznes. Największy odsetek nowych regulacji dotyczył kwestii związanych z rolnictwem oraz sektorem ...
-
Klienci iPKO znów zaatakowani
Klienci korzystający z serwisu bankowego iPKO muszą mieć się na baczności – internetowi oszuści kolejny raz starają się pozyskać ich dane poprzez atak phishingowy. Wiadomość została starannie przygotowana, a kliknięcie w odnośnik znajdujący się w e-mailu prowadzi do sfałszowanej strony logowania. Jeśli podamy login i hasło, a także kody ...
-
Maffashion, Jemerced, Kasia Tusk. To one rządzą modową blogosferą
O polskiej blogosferze mówi się coraz więcej. Medialny rozgłos zyskują zwłaszcza blogerki modowe, o których ostatnio było głośno m.in. przy okazji ujawnienia stawek ich wynagrodzeń. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” postanowił przyjrzeć się, która z nich najbardziej zaznacza swoją obecność w mediach. Analiza dowiodła, że niezaprzeczalną liderką ...
-
Personalizacja - broń obosieczna
Personalizowane jest już niemal wszystko: od produktów i ich opakowań, przez e-mailingi, aż po wyniki w wyszukiwarkach internetowych. Pomimo swych niewątpliwych walorów, istnieją sytuacje, w których źle zrealizowana personalizacja może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Niestety, zdarza się to także najbardziej znanym firmom. ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2015
Cyfryzacja banków staje się kluczowym narzędziem w walce o udziały rynkowe – wynika z najnowszego raportu GFT Group, The Secrets of Digital Banking Success. Tym co skłania 90 proc. podmiotów do inwestowania w tym obszarze, jest zwiększenie lojalności i satysfakcji klientów. Jednak pomimo że 9 na 10 banków stworzyło bądź pracuje nad cyfrową ...
-
Wybory parlamentarne: o wynikach zdecydowała aktywność w social media?
25 października 2015r. był gorącym dniem nie tylko pod względem politycznym. Zwycięstwo Prawa i Sprawiedliwości w niedzielnych wyborach podniosło także temperaturę dyskusji wśród marketingowców i PR-owców. Dlaczego? J.F. Kennedy już w 1960 r. jako kandydat na prezydenta Stanów Zjednoczonych dostrzegł, jaką potęgą są nowe media. Do swojej kampanii ...
-
Doing Business 2016: Polska znowu awansuje
Polskim firmom opłacanie podatków zajmuje przeciętnie 271 godzin rocznie – wynika z raportu „Doing Business 2016”. Z tą informacją wiążą się dwie wiadomości – jedna dobra i druga zła. Dobra jest taka, że w stosunku do roku poprzedniego przedsiębiorcy zaoszczędzili 15 godzin, a więc dwa dni. Zaś zła jest taka, że nadal opłacają podatki przez 1,5 ...
-
Europa Środkowa: najlepsze spółki 2015
Można śmiało powiedzieć, że XVI edycję rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych Deloitte Technology Fast 50 zdominowała Polska. Wprawdzie w kategorii głównej palma pierwszeństwa przypadła tym razem czeskiej spółce Simplity, ale w pierwszej dziesiątce znalazły się aż trzy przedsiębiorstwa z naszego kraju. Rodzime ...
-
E-mail marketing w Polsce 2015
Już po raz dwunasty SARE przyjrzał się wykorzystaniu poczty e-mail w Polsce oraz roli, jaką posiada obecnie e-mail marketing. W tym celu przebadano ponad 2000 osób. Ich odpowiedzi zdają się potwierdzać obecne na rynku trendy, ale bywają również dość zaskakujące. Cyklicznie realizowany raport SARE to opracowanie dające obraz dominujących tendencji ...
-
Kradzież pieniędzy: jak to robią hakerzy?
Cyberprzestępcy niemal od zawsze starali się sięgać po pieniądze, m.in. te zgromadzone na internetowych rachunkach bankowych. W tym celu oszuści wykorzystują nie tylko pułapki phishingowe, ale także aplikacje, które niepostrzeżenie dla internauty podmieniają numer rachunku bankowego, podczas kopiowania go do formularza przelewu online. W ten ...
-
Co media społecznościowe mówią o grypie?
Polacy każdego dnia zamieszczają w social media nawet 2 tysiące skarg na grypę i przeziębienia - wynika z monitoringu internetu Instytutu Monitorowania Mediów. Liczba internetowych deklaracji złego samopoczucia jest wprost proporcjonalna do liczby zachorowań na grypę gromadzonych przez Państwowy Zakład Higieny i nasila się podczas ...
-
E-mail ReTargeting ma potencjał
Nawet jeśli w świecie biznesu dziennie zostaje wysyłanych 112,5 mld maili, ten zabieg został stanowczo zaniedbany i to na długi czas. Pozyskiwanie przez odbiorców masowego, niechcianego spamu zniszczył jego reputację. Poczta elektroniczna stała się porównywalna do marketingowych zabiegów z dziedziny AdWords, Scial Media & Co. Rzecz jasna, ...
-
Tłok, kolejki, błędne ceny. Co jeszcze serwuje nam handel?
Zakupy nie zawsze są przyjemnością. Prawdziwości tego stwierdzenia dowodzą m.in. rezultaty badania zrealizowanego przez agencję badawczą Inquiry oraz firmę konsultingową Dia-Mart, z których wynika, że z uciążliwymi problemami podczas dokonywania zakupów spotkało się aż 96% badanych. Klienci sklepów spożywczych i chemicznych w szczególności ...
-
Bezpieczeństwo firmowych danych to fikcja?
Przedsiębiorstwa nie dbają o bezpieczeństwo danych – taki główny wniosek płynie z 18. Światowego Badania Bezpieczeństwa Informacji, przeprowadzonego przez firmę doradczą EY. Znikoma część badanych firm ocenia swoje kompetencje w tym zakresie jako wysokie. Za największe zagrożenia respondenci uznali phishing oraz szkodliwe oprogramowanie, a ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
Dom mediowy Codemedia już po raz kolejny wziął pod lupę wydatki reklamowe. Tym razem analizie poddano III kwartał br. i sektor FMCG. Wynika z niej m.in., że w badanym okresie reklama tej branży pochłonęła ponad 224 miliony złotych, co jest wynikiem o 12% lepszym od uzyskanego w III kwartale poprzedniego roku. Największy wzrost nakładów na ...
-
Robert Lewandowski rządzi w mediach
„PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przeanalizował medialność Roberta Lewandowskiego w październiku bieżącego roku. 13,7 tys. publikacji oraz 415,2 tys. wzmianek w mediach społecznościowych mogą robić wrażenie. Ekwiwalent reklamowy materiałów został oszacowany na 115 milionów złotych. W październiku na temat Roberta Lewandowskiego ukazało się 13,7 ...
-
Cyberataki: Polska w czołówce zagrożonych krajów europejskich
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Check Point Software Technologies w październiku bieżącego roku, Polska zamyka pierwszą piątkę państw europejskich w rankingu krajów najbardziej zagrożonych atakami hakerskimi. W skali świata sytuacja najgorzej wygląda w Tanzanii – każde urządzenie w tym afrykańskim państwie padło ofiarą cyberprzestępców. ...
-
Expose Beaty Szydło na Twitterze
Wczorajsze expose Beaty Szydło wzbudziło wiele emocji, co znalazło odzwierciedlenie również w mediach społecznościowych. "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" przeanalizował "twitterową" aktywność internautów - 2,7 tys. użytkowników sieci ćwierkało o wystąpieniu, dzieląc się swoimi odczuciami i przemyśleniami aż 7,8 tys. razy. Wczorajsze wystąpienie ...
-
Karta graficzna ASUS STRIX-R9380X
Pod koniec listopada w sprzedaży znajdzie się nowa karta graficzna – ASUS Strix R9 380X, wyposażona między innymi w system chłodzenia ASUS DirectCU II z technologią 0dB. Nie zabrakło też takich rozwiązań jak funkcja Gaming Booster, moduł regulacji napięcia ASUS DIGI+ VRM z technologią Super Alloy Power czy GPU Tweak II z XSplit Gamecaster. Cisza i ...