-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... w internecie. W bieżącym roku część budżetów telewizyjnych i outdoorowych została przeniesiona do internetu. Telewizja Wartość budżetów telewizyjnych spadła po dziewięciu miesiącach 2019 r. o 22,7 mln zł, czyli 0,7%. Sam trzeci kwartał był bardzo dobry. Stacje mocno podniosły ceny reklam i zarobiły o 1,9% więcej niż w tym samym okresie ...
-
Firmy logistyczne: spadek zatrudnienia i nadzieje na inwestycje
... w regionach Centralna Polska i Śląsk to regiony w których, zdaniem respondentów, najbardziej wzrośnie popyt na usługi w ramach łańcucha dostaw. Otrzymały one odpowiednio 22% i 15% głosów. Następne destynacje inwestycyjne to Wrocław, Poznań i Warszawa, na które głosy oddało po 11% zapytanych. Regiony Warszawy, Poznania i Północnej ...
-
Robotyka czy 5G? Które nowe technologie są kluczowe dla firm?
... jest priorytetem. Ponad to w skali globalnej w ciągu trzech do pięciu następnych lat jako najistotniejsze wskazano takie rozwiązania jak Internet Rzeczy (22 proc.), uczenie maszynowe (25 proc.) czy sieć 5G (25 proc.)
-
Jakie działania CSR podejmuje sektor MŚP? Ochrona środowiska na 1. miejscu
... .) i work-life balance. Na drugim końcu listy znajdują się działania na rzecz promowania zdrowego odżywiania się (19 proc.) oraz wolontariat pracowniczy (22 proc.). Do nieprowadzenia żadnych działań CSR skierowanych do pracowników przyznaje się jedynie co 16. przedsiębiorstwo (6 proc.). Jeszcze częściej niż na ...
-
Wskaźniki HR 2019 dla sektora produkcyjnego
... firmy (do 49 pracowników), których udział w próbie wyniósł zaledwie 6%. Biorąc pod uwagę kryterium pochodzenia kapitału, zakłady produkcyjne z polskim kapitałem stanowią 22% próby. Udział firm z przewagą kapitału zagranicznego wyniósł tymczasem 78%. Przyjmując za kryterium poszczególne regiony Polski należy podkreślić, że największa część ...
-
Zakupy online. 7 (przedświątecznych) wskazówek dla e-sprzedawcy
... jednak, że i zakupy online bywają powodem pewnych obaw. Połowa globalnych konsumentów nie jest przekonanych o bezpieczeństwie zakupów dokonywanych przez telefon, a wątpliwości 22 proc. dotyczą kupowania poprzez social media – wynika z badania zrealizowanego dla PayPal przez Ipsos. Jak podkreśla Marcin Glogowski, Dyrektor Zarządzający PayPal ...
-
Kac w pracy. Dla 4% Polaków to norma
... WHO aż 36% spożywanych w Polsce alkoholi to grupa spirytusowa, do której zaliczają się wódki i nalewki. W przypadku Brytyjczyków ta grupa to 22% spożycia. Na Wyspach, choć może trudno w to uwierzyć, biorąc pod uwagę stereotypy o Brytyjczykach, najpopularniejszym alkoholem jest wino – komentuje Hunter Abbott ...
-
Powierzchnie biurowe: Warszawa nie zwalnia tempa
... początku roku poziom bazowych stawek czynszu dla najwyższej jakości aktywów w centrum miasta systematycznie rośnie. Na koniec września oscylował on pomiędzy 22 a 24 euro za m kw./ mies. Według ekspertów BNP Paribas Real Estate Poland przedział ten dotyczył głównie nowych budynków, których właściciele ...
-
Zachowania konsumenckie zdominowane przez internet
... pożyczkę gotówkową. Jedynie 23 proc. Polaków umówiłoby się online na randkę z nieznaną osobą. Internet – pierwszy krok do podjęcia decyzji zakupowej 22 proc. najpierw czyta o produkcie w internecie, później ogląda go w sklepie stacjonarnym i dopiero dokonuje zakupu. Co piąty Polak proces zakupowy przeprowadza wyłącznie ...
-
Świąteczny plan urlopów. Pracujemy czy odpoczywamy?
... przedłużyć sobie odpoczynek. Jak wygląda plan urlopów na ten okres? 47% ankietowanych przyznaje, że bierze wolne na niektóre z pracujących dni, a 22% na urlopie zamierza spędzić całą końcówkę roku. Odpoczywających jest jednak jeszcze więcej, ponieważ – jak deklaruje 8% badanych – ich firmy w okresie od ...
-
Ruszają wyprzedaże i zwroty towaru. Ile traci handel?
... zbyt wielu atrakcyjnych okazji dla klientów, choć informacjami reklamowymi o promocjach konsumenci byli zarzucani już od początku listopada. W rzeczywistości pomiędzy piątkiem 22 listopada a piątkiem 29 listopada, czyli Black Friday, różnica w obniżonych cenach analizowanych kategorii produktów wynosiła średnio 4 proc. Promocje były niższe ...
-
Ceny produktów rolnych XI 2019. Ziemniaki 93% droższe niż rok temu
... niższe w stosunku do października br. (o 2,9%), ale w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego nie-znacznie wzrosły (o 0,3%). Za 1 hl mleka płacono w skupie 138,22 zł. Cena mleka w stosunku do poprzedniego miesiąca wzrosła o 4,0%, natomiast w odniesieniu do listopada 2018 r. spadła o 1,4%.
-
Satysfakcja z pracy - sposób na zatrzymanie pracownika
... - 28% Zakres obowiązków - 26% Uznanie przełożonego lub współpracowników - 25% Środowisko pracy (standard biura itp.) - 24% Zaufanie do firmy i kadry zarządzającej - 22% Współpraca na wszystkich szczeblach firmy - 20% Dobry wizerunek pracodawcy - 18% Wysoka jakość usług i produktów oferowanych przez firmę - 16% Oferta świadczeń ...
-
Przeterminowane należności uderzają w przemysł i średnie firmy
... , że opóźnienia w płatnościach utrudniają regulowanie własnych należności. Największy problem występuje zatem w mikrofirmach (66,7%), podczas gdy najmniejszy jest on w firmach dużych (22,2%). Do mikrofirm w III kwartale br. dołączyły ze swoimi problemami firmy średnie, które w bieżącym badaniu coraz liczniej zgłaszają pogorszenie swojej sytuacji ...
-
Czy 2019 to ostatni dobry rok dla automotive? Prognozy są jednoznaczne
... motoryzacyjnych w produkcji sprzedanej sektora spadł w stosunku do tego samego okresu 2018 r. o 1,27 punktu procentowego (59,11 proc.) a pojazdów i silników wzrosła o 1,22 punktu procentowego (37,33 proc.). - Wyniki po trzech kwartałach są lepsze niż oczekiwaliśmy - mówi Rafał Orłowski, Partner w firmie analitycznej AutomotiveSuppliers ...
-
Wolne niedziele nie przeszkadzają, ale nie wszystkim
... miesięcznie. Natomiast na związane z nim ograniczenia najmniej skarżą się ci, których dochód nie przekracza 1000 zł (23,7 proc.) i 1500 zł (22,1 proc.). Wolne niedziele kreują autonomię Ograniczenia w handlu w niedzielę otwierają pole do popisu dla autonomicznych sklepów samoobsługowych. Aż 52 proc. uczestników ...
-
Badania internetu Gemius/PBI XII 2019
... internautów w Polsce w grudniu 2019 roku wyniosła ogółem 27,7 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 22,9 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,4 mln. WYDAWCY Wszystkie urządzenia Grudniowe wyniki badania Gemius/PBI bez zmian na miejscu lidera ...
-
Oferty pracy 2019: kto szukał pracowników?
... mazowieckie, pochodziło stamtąd co czwarte ogłoszenie na Pracuj.pl w 2019 roku. W 2018 roku pochodziło z niego 24% ogłoszeń, w 2017 – 23%, a w 2016 – 22%. Kolejne trzy miejsca zajęły województwa: dolnośląskie (10%), małopolskie oraz śląskie (po 9%). Do najczęściej rekrutujących zaliczali się także pracodawcy ulokowani w województwach ...
-
Ekologia po polsku. Co robimy, aby zadbać o środowisko naturalne?
... , oszczędzają energie elektryczną i segregują śmieci internauci starają się też zachować postawę proekologiczną podczas zakupów – 28% używa własnych siatek na zakupy, a 22% deklaruje, że nie marnuje żywności jedynie 25% badanych przyznaje, że wyrzuca zużyte rzeczy, pozostali oddają je potrzebującym, bliskim bądź sprzedają ...
-
Ceny biletów lotniczych na wakacje 2020. Lepszy first czy last minute?
... ulec zmianie lub mogą nie być dłużej dostępne. Ankieta została przeprowadzona na zlecenie KAYAK przez Cint wśród 23 400 osób z 22 różnych krajów. Zbieranie danych odbywało się od 3 do 10 stycznia 2019 roku poprzez e-ankietę za pośrednictwem paneli Cint. Dane dla ...
-
Pracownicy po 50-tce wymykają się stereotypom
... przed emeryturą, są niechętni do zmiany w życiu zawodowym – 31 proc. z nich uważa, że zostanie w obecnej pracy przez następne 2-5 lat, a 22 proc., że do końca swojego życia zawodowego. – To naturalne, że młodsze pokolenia są bardziej optymistycznie nastawione do swojej przyszłości zawodowej ...
-
BIK: seniorzy najbardziej narażeni na kradzież tożsamości
... zatem coraz większa, ale jednocześnie okazuje się, że w parze z nią nie idzie stosowanie odpowiednich zabezpieczeń - pisze BIK. I tak na przykład 22% Polaków przyznaje wprost, że nie ma zwyczaju zmieniania hasła do konta bankowego, a 27% robi to raz w roku lub jeszcze rzadziej ...
-
Reputacja firmy to 63% jej wartości rynkowej. Co na nią wpływa?
... : Everything Matters Now”, zrealizowanym przez Weber Shandwick we współpracy z KRC Research, wzięło udział ponad 2 tys. przedstawicieli średnich i wyższych kadr kierowniczych z 22 krajów na całym świecie, takich jak USA, Kanada, Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Hiszpania, Australia, Japonia czy Brazylia.
-
Reklama natywna - 5 najważniejszych zalet
... marketingowych na eGospodarka.pl. Doradzimy w doborze tematów najlepszych do promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
-
Przemysł 4.0 poprawia społeczną odpowiedzialność biznesu?
... na społeczeństwo. Jak wynika z naszego badania 39 proc. organizacji kładzie nacisk na kwestie społeczne ze względu na klientów czy inwestorów, a 22 proc. pod presją pracowników – mówi Irena Pichola, Partner, lider zespołu ds. zrównoważonego rozwoju w Polsce i Europie Środkowej. Ośmiu na dziesięciu zapytanych ...
-
Pożar, kradzież i wybuchy gazu. Tego boimy się najbardziej
... (41%), wyłączenie bezpieczników (25%) i zapalenie światła (9%). Tylko 2% Polaków nie wykonuje żadnej z powyższych czynności. Częściej decydują się na nie mężczyźni. Aż 22% więcej z nich zostawia klucze sąsiadom lub bliskim, aby doglądali mieszkania. 15% więcej także sprawdza zawory, wtyczki, drzwi i okna. Przezorny zawsze ...
-
Sieci handlowe: najsilniejsze marki 2019 r. to Rossmann, Lidl oraz Empik
... wg Word-of-Mouth w 2019 r. (dane skumulowane) Biedronka - 44,3 Lidl - 40,3 Rossmann - 34,1 CCC - 30,1 Pepco - 27,2 IKEA - 25,0 H&M - 23,3 Kaufland - 22,1 Deichmann - 20,8 Empik - 20,7 Jak więc wynika z powyższego, w dyskusjach konsumentów najczęściej pojawia się Biedronka, Lidl i Rossmann (tam najczęściej robimy zakupy ...
-
Płatności zbliżeniowe i programy lojalnościowe. Tego chcą konsumenci
... połowa konsumentów zgłosiła trudności przy realizacji nagród. Wśród najczęściej wymienianych zarzutów wobec programów lojalnościowych były zbyt zawiłe lub rozbudowane ograniczenia (22 proc.) oraz obawy przed zbyt dużą liczbą otrzymywanych maili (21 proc.). Problemy technologiczne powszechnie nie są już uznawane za zbyt ...
-
Fuzje i przejęcia: firmy budowlane dywersyfikują działalność
... stabilnej aktywności, w 2018 r. wzrosło zaangażowanie funduszy private equity w fuzje i przejęcia europejskich firm budowlanych. – Do 2017 r. fundusze PE odpowiadały średnio za 22 proc. transakcji na rynku europejskim. W 2018 r. było to już 29 proc. udziału przy 58 zrealizowanych transakcjach. Na taki stan rzeczy ...
-
Leasing hamuje wraz z gospodarką
... natomiast sektor finansowania maszyn i IT. W ubiegłym roku przedsiębiorcy przy pomocy leasingodawców sfinansowali swoje inwestycje w maszyny i urządzenia oraz IT o łącznej wartości 22,6 mld zł, co skutkowało +4 proc. wzrostem r/r. Dane polskiej branży leasingowej odzwierciedlają bardzo dobre wyniki produkcji przemysłowej, solidny wzrost gospodarczy ...
-
Koronawirus - epidemia także gospodarcza?
... w branżach wyrobów chemicznych, sprzętu transportowego, tekstyliów i elektroniki. W prowincji Hubei najważniejszymi gałęziami przemysłu są chemiczne i niemetaliczne wyroby mineralne (22% produkcji przemysłowej brutto w prowincji) oraz sprzęt transportowy (18%). Warto zauważyć, że prowincja Hubei odpowiada za 9% całkowitej produkcji pojazdów ...
-
Nowa Motorola razr już w sprzedaży
... :9 CinemaVision. Zewnętrzny ekran Quick View ma 2,7 cala, rozdzielczość 600 x 800p i współczynnik proporcji 4:3. Motorola razr ma główny aparat 16 Mpx f/1,7 1,22 um, EIS, Dual Pixel AF, laserowy AF z podwójną lampą błyskową LED ze skorelowaną temperaturą barwową (CCT). Motorola razr ma kartę ...
-
Nowe technologie, które zmienią biznes w 2020
... osiągnąć wzrost przychodów 17 razy szybciej od tych, które takich działań nie podejmą. Ponadto, wielkość globalnego rynku rozwiązań afektywnych wzrośnie z 22 mld dolarów w 2019 r. do 90 mld dolarów w 2024 r., osiągając roczny wzrost na poziomie 32,3 proc. – Połączenie badań neurobiologicznych, czyli pomiaru ...
-
Relacje międzyludzkie w pracy. Czy jest miejsce na przyjaźń i akceptację?
... się również pytanie o stosunek do pochodzenia lub koloru skóry współpracowników. 25% Polaków odpowiedziało, że nie chciałoby pracować z osobą pochodzenia arabskiego. 22% ma również zastrzeżenia do współpracowników pochodzących z Ukrainy.
-
Linki dofollow i nofollow - jakie są różnice i czy linki nofollow mają sens?
... , sponsorowane, z linkami dofollow i nofollow. Doradzimy w doborze tematów najlepszych do promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl