-
Neostrada tp tanieje
... Urząd Komunikacji Elektronicznej), najchętniej wybieranym przez internautów sposobem uzyskiwania połączenia komputera domowego z Internetem jest właśnie neostrada tp. Już co trzeci (32,3%) internauta w Polsce korzysta usługi TP.
-
Wtórny rynek nieruchomości w Polsce - raport
... we Wrocławiu gonią czołówkę. W I kwartale Wrocław odnotował najwyższy % wzrost cen rzędu 13%, w II kwartale jest on jeszcze szybszy i wynosi 16.32%. Wynika to z dynamicznego rozwoju miasta, poprawny wskaźników makroekonomicznych: spadku stopy bezrobocia, wzrostu poziomu średnich płac. Można przewidywać że dwucyfrowe tempo ...
-
Biuro numerów i spis abonentów w TP SA
... przekazanie danych teleadresowych o ich abonentach na potrzeby świadczenia przez TP ogólnopolskiego biura numerów oraz spisu abonentów. Do końca czerwca 2006 r. 32 operatorów (w tym 31 sieci stacjonarnych oraz 1 sieci komórkowej) już przekazało dane o swoich abonentach do TP. Kolejnych dwóch operatorów sieci stacjonarnych ...
-
Ceny produktów rolnych VI 2006
... ,26 zł/dt, tj. o 5,5% mniej niż w maju br., ale o 21,8% więcej w skali roku. Ceny targowiskowe żyta obniżyły się do poziomu 37,32 zł/dt, tj. o 0,6% w stosunku do poprzedniego miesiąca, wzrosły natomiast o 9,5% w odniesieniu do czerwca ub. roku. W czerwcu za ziemniaki w skupie płacono 53,23 ...
-
Produkcja samochodów VI 2006
... polski rynek motoryzacyjny. Największym producentem jest Fiat, drugą pozycję zajmuje Opel, a trzecią Volkswagen. W czerwcu wyprodukowano 54 tys. 179 samochodów osobowych, o 0,32 proc. mniej niż w poprzednim miesiącu i o 12,73 procent więcej niż w czerwcu 2005 roku. Całkowita produkcja w ciągu całego pierwszego półrocza 2006 ...
-
Ulubione media internautów
... robią to za pośrednictwem internetu. Od października 2004 do czerwca br. liczba internautów oglądających telewizję w sieci wzrosła prawie dwukrotnie i wynosi 32,3 proc. Z podobną sytuacją mamy do czynienia w przypadku radia. Coraz więcej internautów porzuca tradycyjne odbiorniki radiowe, na rzecz tych dostępnych on-line ...
-
Tydzień 30/2006 (24-30.07.2006)
... się stać właścicielem 100% akcji Stoczni Gdańskiej za kwotę poniżej 80 mln zł. Zrealizowano pierwszy etap tej transakcji - zakup 32% udziałów w Gdańskiej Stoczni. Koszty tej transakcji pokryto długami, jakie Stocznia Gdynia ma wobec agencji (nie spłacona pożyczka). Resztę udziałów ...
-
Samochody używane VI 2006
... poziom 61,4 proc. Udział samochodów młodszych, w wieku od 4 do 10 lat, zwiększył się w stosunku do maja o 0,9 pkt proc do wartości 32,8 procent, natomiast samochody eksploatowane nie dłużej niż 4 lata stanowiły w czerwcu 5,8 procent wszystkich sprowadzanych aut, o 0,2 pkt proc więcej niż w maju. Największą ...
-
Tydzień 31/2006 (31.07-06.08.2006)
... euro. Deficyt handlowy wyniósł 731 mln euro i był niższy o 79 mln euro wobec tego okresu w 2005 r. W maju polski eksport wzrósł o 32,9% r/r i wyniósł 7,8 mld euro, a import zwiększył się o 31% do niemal 8,3 mld euro. Polska przekroczyła wielkość przyznanych nam kwot produkcji mleka ...
-
Energia z Rosji problemem Europy
... handlowe zawładnęło infrastrukturą, która powinna być dostępna także dla konkurencyjnych firm" - mówi. Jako krajowy monopolista, w ciągu ostatnich 5 lat Gazprom zainwestował 32 miliardy dolarów (17 miliardów funtów) w pozapodstawową działalność: w media, rolnictwo i hotele, a tylko 12 miliardów dolarów w produkcję gazu. Lord Browne, dyrektor ...
-
Co sądzimy o tegorocznej pogodzie?
... kiedyś padało więcej deszczów, jednocześnie co dziesiąty (11%) badany uważa przeciwnie, że kiedyś padało mniej deszczów. Natomiast według jednej trzeciej (32%) respondentów, kiedyś padało tyle samo co teraz. Różnice w opiniach najczęściej zależą od regionu zamieszkania respondentów. Trzy czwarte (75%) mieszkańców regionu ...
-
Tydzień 32/2006 (07-13.08.2006)
... . budowę rurociągu Galsi z Algierii do Włoch i budowę rurociągu Medgaz do Hiszpanii. Oba koncerny dostarczają gaz do Włoch (Gazprom - 37%, a Sonatrach - 32%). Gazprom ma największe na świecie rezerwy gazu sięgające 1,03 bln m³ Sonatrach - 149 mld m³, lecz do Europy Gazprom dostarcza 125 mld ...
-
MMS-y coraz popularniejsze
... ilość zdjęć wysyłanych przez sieć telefonii komórkowej. Ujawnione analizy pokazują, że w Stanach Zjednoczonych ilość zdjęć wysłanych komórką wzrosła od lutego o 32 proc., a w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech od 16 do 20 proc. Ten wzrost związany jest z polepszeniem się jakości zdjęć: właściciele komórek ...
-
Gospodarka polska VI 2006
... wzrost produkcji sprzedanej przemysłu – o 12,4 proc. (wobec 6,9 proc. przed rokiem), wysoki wzrost sprzedaży w przedsiębiorstwach produkujących głównie dobra konsumpcyjne trwałe – o 32,8 proc. oraz zaopatrzeniowe – o 15,9 proc., a także inwestycyjne – o 15,1 procent. Wzrost produkcji budowlano-montażowej wyniósł 15,7 proc. (wobec 29,9 proc. przed ...
-
Tydzień 33/2006 (14-20.08.2006)
... . To wzrost o 8,7% r/r. W pierwszych 6 miesiącach 2006 roku chiński import netto ropy zwiększył się o 17,6%, do 70,33 mld ton, wartości 32 mld USD. Pogarszają się stosunki USA-Rosja. Po decyzji Białego Domu o odebraniu Rosji uprzywilejowanej pozycji (ulg na amerykańskim rynku) Rosja zapowiedziała ...
-
Konkurs Google Code Jam 2006
... zamknięta 5 września br. Tego samego dnia rozpocznie się runda kwalifikacyjna. W zeszłym roku w Google Code Jam wzięło udział ponad 14500 zawodników z 32 krajów. Główną nagrodę zdobył Marek Cygan z Polski. Rozegraną w tym roku po raz pierwszy europejską edycję konkursu Code Jam wygrał również ...
-
Leworęczność: informacje online
... " TVP2, "Wydarzenia" Polsatu), 26 audycjach radiowych (emisja informacji w: Pr I PR, Pr III PR, Radio WAWa, RMF FM, Radio Zet itp.), 32 wydaniach prasy codziennej (min. Gazeta Wyborcza, Dziennik, Głos Wielkopolski, Dziennik Zachodni, Express Ilustrowany) i 34 publikacjach w Internecie.
-
Reklama w motoryzacji VII 2006
... ,8 mln zł). Pierwszą piątkę uzupełniają kolejno Toyota Motor Poland (39,8 mln zł), Fiat Auto Poland (38,6 mln zł), Citroen Polska (32,1 mln zł) oraz Renault Polska (30,1 mln zł). W rankingu samochodowych reklam telewizyjnych, na których emisję wydano w lipcu najwięcej, zwyciężył 60-sekundowy ...
-
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
... cieszą się takie kreacje, jak: toplayer, pop-under, pop-up, interstitial i brandmark. Do formatów reklamowych lubianych przez użytkowników sieci należą natomiast: button (32 proc.), link sponsorowany (29 proc.), banner (29 proc.) oraz billboard (27 proc.).* Warto podkreślić, że najbardziej znanymi w siedmiu badanych krajach ...
-
Bezrobocie w Polsce VII 2006
... . osób, tj. 75,3% stanowiły osoby rejestrujące się po raz kolejny (przed miesiącem 72,7%, przed rokiem 70,1%). Spośród osób nowo zarejestrowanych 32,8% stanowiły osoby dotychczas niepracujące (przed miesiącem 34,6% i 36,4% przed rokiem). Osoby do 25 roku życia stanowiły 40,4% ogólnej liczby nowo ...
-
Rynek wewnętrzny 2005
... mniejszy udział odnotowano w Belgii, Wielkiej Brytanii i Francji, gdzie wyniósł on około 74,0%. W okresie 2000-2005 wartość dodana sektora usług w Polsce wzrosła o 32,3%, podczas gdy w całej gospodarce wzrost ten osiągnął 30%. Tym niemniej, tempo wzrostu w poszczególnych latach było zróżnicowane. W latach 2003 i 2004 sektor ...
-
MNI przejmuje MoCoHub
... akcji serii L. Nabycie wszystkich akcji przysługujących z tytułu prawa poboru zadeklarował już com.Investment Sp. z o.o., największy akcjonariusz MNI, w którego posiadaniu jest 32,6% akcji. Datę prawa poboru wyznaczono na 15 września br. Zarząd MNI S.A. planuje osiągnięcie w 2006 roku ponad 140 mln zł przychodów ...
-
Telefony komórkowe pod markami operatorów?
... . Dodatkową zaletą posiadania usług telefonicznych i aparatu tej samej firmy będzie zwiększenie zgodności między telefonem, a siecią – twierdzi około połowa (48%) ankietowanych. 32 % twierdzi, że dzięki temu całościowe koszty będą mniejsze. Konsumenci nie są jednomyślni Około jedna trzecia badanych (29%) myśli o takim pomyśle ...
-
Ożywienie na rynku czasopism
... TNS OBOP - w okresie od maja 2005 r. do czerwca 2006 r. - znacząco zwiększyło się zainteresowanie czasopismami. Rok temu, co trzeci dorosły Polak (32%), nie kupował ani nie czytał żadnych czasopism, dziś jest ich tylko 19 %. W zeszłym roku, po więcej niż jeden tytuł, sięgało ...
-
Klienci spamerów w Rosji
... , w zależności od tego, kto był dostawcą tego typu usług. Najmniejsza liczba adresów wynosiła 100, największa 3 700 000. Jak pokazuje wykres, 32,5% klientów spamerów dąży do jak największego zasięgu, zamawiając masowe wysyłki wysyłane do ponad miliona adresów. Oczywiście, oznacza to, że zainteresowanie ...
-
Ile kosztuje szkolna wyprawka?
... do szkoły podstawowej. Jak pokazują wyniki badania Gemius, 27 proc. badanych rodziców zakupiło już wszystkie niezbędne materiały szkolne, a co trzeci (32 proc.) ma częściową skompletowaną wyprawkę dla swoich pociech. Nie brakuje jednak osób, które nie zabrały się jeszcze za wydawanie pieniędzy ...
-
Wirus atakuje procesory AMD
... istnieje wirus, który atakuje procesory, a nie dany system operacyjny. Celem są produkty firmy AMD. Wirus atakuje dwie wersje sprzętu zarówno 32 - bitowy jak i 64-bitowy, które noszą nazwę odpowiednio w32.bounds i w64.bounds. Na razie wirus zakwalifikowany jako stosunkowo niegroźny, jednak może ...
-
Tydzień 35/2006 (28.08-03.09.2006)
... powstanie ok. 12 tys. miejsc pracy. Dell ma siedzibę koło Austin w Teksasie. Roczne obroty przekraczają 9 mld USD. Firma sprzedaje ponad 32 mln pecetów rocznie i posiada 20% udziału w światowym rynku komputerów osobistych, wyprzedzając Hewlett-Packarda i IBM. Dell zatrudnia teraz ponad 60 tys. pracowników ...
-
Wyniki finansowe banków I-VI 2006
... wcześniej). Wynik działalności bankowej osiągnął wartość 17317,3 mln zł, co oznacza wzrost o 9,1% w stosunku do analogicznego półrocza 2005 r. Wynik ten stanowił 32,1% przychodów z działalności operacyjnej (33,4% rok wcześniej). W strukturze wyniku z działalności bankowej zwiększyły się udziały wyniku z tytułu odsetek (z 55,9% do 57,4%), wyniku ...
-
Internauci planują kupno samochodu
... "Plany internautów a rynek samochodów nowych i używanych", dostarczające kompleksowych informacji na ten temat. Z rezultatów badania wynika, że co trzeci polski internauta (32,8 proc.) planuje w ciągu najbliższego roku dokonać zakupu samochodu. Osoby z tej grupy znacznie częściej decydują się na zakup samochodu używanego (62 ...
-
Europejczycy zadowoleni z UE
... %) i Austrii (24%) - krajach od początku sceptycznych wobec integracji europejskiej. Interesujący jest również spadek liczby osób negatywnie oceniających członkostwo w UE w Szwecji (32% w listopadzie 2005, obecnie 19%). Nie ma już dużego zróżnicowania pomiędzy krajami strefy euro a pozostałymi. Po pierwsze Dania dołączyła do grupy ...
-
Telepraca mało popularna
... telepracy w przyszłości (7% wszystkich przedsiębiorstw) podano konkretne przykłady zadań, jakie mogliby wykonywać telepracownicy. Prace najchętniej powierzane telepracownikom - usługi finansowe - 32,50% - grafika komputerowa - 28,10% - księgowość - 25,40% - usługi prawnicze - 21,60% - sprzedaż, przedstawicielstwo handlowe - 18,70% - projekty ...
-
Produkcja samochodów VIII 2006
Całkowita produkcja samochodów osobowych i dostawczych w sierpniu zamknęła się liczbą 32 tys. 710 sztuk, o prawie 13 proc. większą w porównaniu do sierpnia ubiegłego roku - podaje Instytut Samar, monitorujący polski rynek motoryzacyjny. Największym ...
-
Branża PR w mediach VIII 2006
... prowadzony przez Kazimierza Marcinkiewicza często komentowany przez specjalistów ds. kreowania wizerunku. Wśród analizowanych przekazów znalazło się 21,68% przekazów pozytywnych i 32,53% negatywnych. Najwięcej nieprzychylnych materiałów ukazało się, tak jak w dwóch poprzednich miesiącach, w kategorii PR-u Polski - stanowiły one 41,17% przekazów ...
-
Samochody używane VIII 2006
... lat), a trzecie do Forda (54 265 sztuk, średni wiek 11 lat). Dalsze lokaty zajmują kolejno Audi (38 115 sztuk), Renault (32 519 sztuk), BMW (20 035 sztuk), Mercedes (18 886 sztuk), SEAT (14 560 sztuk), Nissan (12 502 sztuki) i Peugeot (11 ...


Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei