-
Polscy przedsiębiorcy a wybory do Parlamentu Europejskiego
... i średnich przedsiębiorców eurodeputowani nie bronili interesów krajowego small biznesu, w tej grupie większość, bo 54,3 proc. jest tego zdecydowanie pewna, a kolejne 24,3 proc. uważa, że posłowie „raczej nie bronili interesów MŚP”. O skuteczności europosłów było przekonanych zaledwie 0,3 proc. badanych oraz 4,3 proc. wskazujących, że ...
-
Wyniki przedsiębiorstw niefinansowych I kw. 2014
... przed rokiem (odpowiednio o 3,2% i 3,0%). Wynik finansowy ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów wyniósł 24,8 mld zł i był wyższy o 8,9% niż rok wcześniej. Wynik na pozostałej ... , towarów i materiałów ogółu badanych podmiotów zwiększył się o 0,1 p.proc. do 24,1%. Spośród jednostek eksportujących, zysk netto wykazało 75,4% przedsiębiorstw ...
-
Jeśli praca, to po znajomości
... otrzymania pracy, to gdzieś tu się rozmijamy. - analizuje Krzysztof Kirejczyk. Co czwarty kandydat (24%) uważa, że pracy nie dostał, bo jego konkurencja była zbyt mocna – pracodawca ... jednak tak by było, to po co uruchamiałby kosztowny proces rekrutacji? Fakt, że 24% kandydatów dopuszcza do świadomości to, że może mieć silną konkurencję na rynku ...
-
Smartband Acer Liquid Leap oraz smartfon Acer Liquid Jade
... w ciągłym kontakcie ze światem. Liquid Leap monitoruje takie dane, jak: liczba kroków, pokonana odległość, spalone kalorie i cykl snu. Działa przez 24 godziny na dobę, informując o przychodzących wiadomościach SMS i połączeniach. Funkcja sterowania muzyką oferuje szybki dostęp do utworów przenoszonych na smartfonie, dzięki ...
-
Phishing: trendy kwiecień 2014
... - wynika z najnowszego raportu „Online Fraud Report”. Według raportu RSA: W kwietniu 2014, RSA zidentyfikowało 52554 ataki typu phishing, co oznacza wzrost o 24% w porównaniu z marcem 2014. Ponad połowa ataków była ukierunkowana na marki w amerykańskie, brytyjskie, indyjskie, włoskie i kanadyjskie (najwięcej USA - 27% i Wielka Brytania ...
-
Najcenniejsze marki odzieżowe świata 2014
... 100 miliardów dolarów. Liderem rankingu jest marka Nike, która wypadła jeszcze lepiej niż jej rywale, podnosząc swoją wartość o 55% do 24,6 mld USD i wyprzedzając Zarę, która wzrosła zaledwie o 15%, do 23,1 mld USD. Na miejscu trzecim pojawiła się młodzieżowa marka detaliczna ...
-
Polacy a plany na wakacje 2014
... poprzednich badanich deklaruje, że przy organizacji wyjazdu skorzysta z oferty wyspecjalizowanych podmiotów (24%). Dotyczy to również wakacji w kraju. Być może licznie powstające i ... wynosi 2,5 osoby. Z roku na rok maleje ilość osób chcących wyjechać samodzielnie – z 24% do 18% w ciągu dwóch lat. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone ...
-
Wyjazd wakacyjny nie dla każdego
... przewyższa już swoją popularnością wyjazdy do dwóch najbardziej uznanych wypoczynkowo województw – pomorskie-go i zachodniopomorskiego, gdzie planuje spędzić wakacje 24% turystów (odpowiednio 11 i 13%). Drugą grupę celów wyjazdowych w Polsce stanowią miejscowości w województwie warmińsko-mazurskim (5%), małopolskim i dolnośląskim (po 4% wskazań ...
-
Najczęściej cytowane media V 2014
... miejscu sklasyfikowano onet.pl i SportoweFakty.pl. Media ekonomiczne Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu, portalem – money.pl, a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Polska Dziennik Łódzki był w maju najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 3 993 ...
-
Zakupy online: liczą się koszty dostawy
... e-klienci spotkają się najczęściej. Wskazało na nie odpowiednio 48, 37 i 24 proc. internautów, którzy korzystają z serwisów oferujących zakupy w sieci. ─ Istotną rolę w ... jedna czwarta e-konsumentów nigdy nie spotkała się z żadnym problemem robiąc zakupy online (24 proc.). Informacje o badaniu Celem badania było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji ...
-
Praca w Polsce I-III 2014
... zostały utworzone najliczniej w zbiorowości podmiotów małych (38,9%). Najwięcej nowych miejsc pracy zostało utworzonych w handlu; naprawach pojazdów samochodowych (24,4%), przetwórstwie przemysłowym (21,6%), głównie w produkcji artykułów spożywczych, produkcji metalowych wyrobów gotowych, z wyłączeniem maszyn i urządzeń, produkcji wyrobów gumowych ...
-
Adam Małysz najbardziej zaufanym sportowcem
... %), Justyna Kowalczyk (16%) oraz Tomasz Majewski (8%). Najbardziej zaufanym polskim przedsiębiorcą, podobnie jak w roku ubiegłym, okazał się Jan Kulczyk, wskazany przez 24% badanych. Zdeklasował on drugiego na podium Romana Kluskę, którego wybrało 8% Polaków. W dalszej kolejności wymieniani byli Zygmunt Solorz-Żak (7%) oraz Leszek Czarnecki ...
-
Drukarka etykiet Brother P-touch P750W
... to urządzenie kompaktowe i łatwe w użyciu. Model oferuje prędkość druku wynoszącą do 30 mm/s oraz umożliwia druk na etykietach o szerokości do 24 mm, przy czym maksymalna wysokość zadruku wynosi 18 mm. Drukarka posiada także profesjonalną, automatyczną gilotynę z funkcją nacinania, pozwalającą uzyskiwać etykiety ...
-
Sprzedaż wierzytelności hipotecznych I-VI 2014 r.
... wyniósł 16,3 mld euro, czyli ponad sześciokrotnie więcej niż w analogicznym okresie 2013 r. (2,5 mld euro). Uwzględniając wartość transakcji zawartych w pierwszym kwartale (24,7 mld euro) łączny wolumen obrotów za pierwsze sześć miesięcy bieżącego roku wyniósł 40,9 mld euro, co oznacza wzrost o ponad 30 ...
-
Handel zagraniczny 2013
... 2012 r. Ujemne salda odnotowano z krajami rozwijającymi się – minus 77,8 mld zł (minus 24,8 mld USD, minus 18,6 mld EUR) i z krajami Europy Środkowo-Wschodniej – minus 28,3 mld zł ... ), w tym z krajami UE saldo osiągnęło poziom 102,3 mld zł (32,6 mld USD, 24,5 mld EUR). Udział krajów rozwiniętych w eksporcie ogółem wynosił 81,9% (w tym UE 75,0%), a w ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce II kw. 2014
... jak i I poł. 2014 roku. Ogółem rejestracje w pierwszych sześciu miesiącach 2014 roku wzrosły o 24,9%, do 8 739 sztuk. Sezon wiosenny przyniósł rozczarowanie w segmencie jednośladów ... sztuk. W segmencie motorowerów sytuacja jest trudniejsza – w I poł. 2014 roku zarejestrowano jedynie 24 090 pojazdów, o 13,7% mniej niż w I poł. 2013 roku. Wprowadzenie ...
-
Polskie firmy: portfel należności VII 2014
... 22,7%, w ostatnich trzech kwartałach obserwowany jest jego niewielki wzrost. Warto jednak podkreślić, że wartości odnotowane w kwietniu i lipcu 2014 r. (odpowiednio 24,8% oraz 24,9%) są wciąż o prawie 1 pp. poniżej średniej z dotychczasowej, pięcioletniej historii badania. Oznacza to, że udział należności przeterminowanych w portfelach należności ...
-
Jak Polacy czytają e-booki?
... próbie stosunkowo niedoreprezentowana pozostała grupa młodszych e-czytelników w wieku od 19 do 24 lat. Uczestnicy "Czytnikoliczenia" przeczytali łącznie imponującą liczbę ponad 250 ... chcą". Mają swoich ulubionych autorów i gatunek literacki, któremu są wierni. 24% wybrało opcję "połykacza książek", czyli osoby, która czyta w kółko i bez przerwy ...
-
Prawo pracy łamane przez pracodawców - 7 grzechów głównych
... miejscu pracy zdecydowanie najczęściej wskazują osoby, które ukończyły edukację na poziomie podstawowym (24%). Kobiety i mężczyźni w miejscu pracy 76% badanych uważa, że w ich ... (40%). Rzadziej wskazują na przystosowanie miejsca pracy do potrzeb osób niepełnosprawnych (24%), co zdecydowanie jest ważniejsze dla kobiet niż mężczyzn (odpowiednio 29% i ...
-
Tablet Huawei MediaPad M1 8.0
... miesięcznie (49,90 zł abonament i 20 zł brutto raty za sprzęt) w umowie na 24 miesiące. W ofercie dla firm Business Everywhere za 65 zł netto miesięcznie (45 zł abonament i 20 zł raty za sprzęt) w umowie na 24 miesiące lub 58 zł netto miesięcznie (45 zł abonament i 13 zł raty za sprzęt) w umowie ...
-
Prezent marzeń: jakie atrakcje preferują Polacy?
... widać po rosnącej liczbie realizacji w Polsce, nie brakuje. Ponad 24% osób, które zdecydowały się w czasie urlopu na przeżycie niezwykłej przygody korzystając z usług ... wybierali niestandardowe formy spędzania czasu w kategorii: za kierownicą (32% ), w powietrzu (24%) i w wodzie (18%). Kategoria relaks i uroda znalazła się na czwartym miejscu (11 ...
-
Top Marka w mediach 2014
... piątki, czyli – w kolejności od miejsca drugiego – Polsat, TVP 1, TVP 2 i TVN 24 zdobyły jednak więcej punktów za wydźwięk publikacji niż lider branży. ... Tylko TVN nie potwierdził swojej wizerunkowej dominacji w sieci, gdzie silniejszy był TVN 24. Poddane analizie publikacje zostały wyselekcjonowane na podstawie monitoringu ponad tysiąca tytułów ...
-
Polski m-commerce liderem wzrostów w Europie
... proc. respondentów. Jednak rozwiązania mobilne odpowiadają nie tylko za zwiększenie popularności e-sklepów i firm, są również narzędziem zwiększającym sprzedaż. Według 77,24 proc. przedstawicieli sklepów internetowych, jest to kolejna zaleta posiadania takiego rozwiązania. Wśród korzyści, jakie one dają, wymieniali również zwiększenie dostępności ...
-
Gmail coraz popularniejszy
... się, podczas gdy Gmail odnotował niemal 40-procentowy wzrost popularności (z 17 do 24 proc.) Internauci korzystają z kilku serwisów pocztowych Badanie Megapanel, realizowane ... ’a cieszy się największą popularnością wśród osób mających od 15 do 24 lat, internautów deklarujących co najmniej wykształcenie pomaturalne, a także wśród użytkowników sieci ...
-
Kto odwiedza strony religijne?
... . kobiet i 47 proc. mężczyzn. Największy odsetek wśród odwiedzających strony religijne stanowią osoby w wieku od 15 do 24 lat (25 proc.) oraz od 25 do 34 lat (24 proc.). Osoby w wieku powyżej 55 roku życia stanowią 12 proc. odwiedzających. Najpopularniejsze serwisy religijne w Polsce ...
-
Polskie smartfony pod dobrą opieką
... o swoje smartfony przeprowadziła firma Square Trade Inc. Pod uwagę wzięto okres ostatnich 24 miesięcy. Przeprowadzona analiza wykazała, że możemy mieć powody do dumy ... Kontynentu niszczymy swoje telefony komórkowe. W badanym okresie zniszczeniu uległo zaledwie 24,3% urządzeń posiadanych przez Polaków. Równie dobrymi wynikami, ale nie tak dobrymi jak ...
-
Przedsiębiorczość - tego można się nauczyć
... grupy reprezentatywnej dla tego kraju pozytywnie ocenia zakładanie własnej firmy), Austria (24%) oraz Niemcy (25%). Wzrasta pozytywne nastawienie Polaków do samozatrudnienia. W tym roku 76% ... czasu przeznaczonego na życie rodzinne, czasu wolnego i kariery zawodowej (24%). Warto zwrócić uwagę, iż niezależność od pracodawcy i możliwość bycia ...
-
ESET: zagrożenia internetowe X 2014
... stronach HTML. 2.Win32/Bundpil Pozycja w poprzednim rankingu: 2 Odsetek wykrytych infekcji: 2.24% Robak internetowy, który rozprzestrzenia się za pośrednictwem nośników danych, np ... systemu. 9. HTML/Iframe Pozycja w poprzednim rankingu: 8 Odsetek wykrytych infekcji: 1.24% Zagrożenie ukrywające się w kodzie HTML stron WWW. Powoduje przekierowanie do ...
-
Koniunktura przemysłowa XI 2014
... ogólny klimat koniunktury w budownictwie kształtuje się na poziomie minus 14 (w październiku minus 11). Poprawę koniunktury sygnalizuje 10% przedsiębiorstw, a jej pogorszenie 24% (przed miesiącem odpowiednio 11% i 22%). Pozostałe przedsiębiorstwa uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Oceny bieżące i prognozy portfela zamówień, produkcji ...
-
Bezrobocie w Polsce X 2014
... osób (przed miesiącem 7,3 tys., przed rokiem 1,8 tys.). W związku z rozpoczęciem szkolenia i stażu wyłączono z rejestru bezrobotnych 26,9 tys. osób (we wrześniu 2014 r. – 24,8 tys., w październiku 2013 r. – 15,8 tys.). Z pozostałych osób wykreślonych z ewidencji 73,1 tys. utraciło status bezrobotnego w wyniku niepotwierdzenia gotowości do pracy (we ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... udział w tej kwocie ma ING Bank Śląski, który na promocję w TV przeznaczył 24,5 mln zł. Do telewizji równie dużą wagę przyłożył Vivus (20,5 mln zł), ... mln zł) oraz Bank Millennium (18 mln zł). Promocja w radiu kosztowała finansistów niemal 24 mln zł, w tym czołowych reklamodawców - 6 mln zł. W rozgłośniach najczęściej można było usłyszeć spoty Banku ...
-
Instrumenty finansowe przedsiębiorstw 2013
... po stronie aktywów wyniosły 228,6 mld zł, zaś o liczbie pracujących do 249 – 24,6 mld zł. Przedsiębiorstwa notowane na GPW wykazały instrumenty finansowe w aktywach ... więcej banków – 62,3%. Na korzystanie z usług dwóch banków wskazało 24,6% respondentów, a z jednego banku – 13,1%. Najwięcej przedsiębiorstw o liczbie pracujących powyżej 249 wskazało ...
-
Cyberataki kosztują firmy 575 mld USD
... podmiotów zewnętrznych to hakerzy są najczęściej wskazywanym źródłem incydentów bezpieczeństwa - ok. 35% w Polsce (24% na świecie), podmioty i organizacje zagraniczne są wymieniane przez ok. 17% badanych (9% na świecie), podczas gdy konkurencja jest źródłem w 9% (na świecie 24%) przypadków. Co istotne, w polskim badaniu prawie 40% firm wskazuje ...
-
Zakupy świąteczne: o jakich prezentach huczą social media?
... najczęściej kupowanych w serwisie produktów. Allegro przygotowało zestawienie najbardziej popularnych fraz na podstawie analizy trendów za okres 15 listopada – 24 grudnia 2012, 15 listopada – 24 grudnia 2013 oraz trendów produktowych za okres 1–30 listopada 2014. Monitoring fraz, przekazanych przez Allegro Instytutowi Monitorowania Mediów ...
-
Koniunktura przemysłowa XII 2014
... kształtuje się na poziomie minus 19 (w listopadzie minus 14). Poprawę koniunktury sygnalizuje 9% przedsiębiorstw, a jej pogorszenie 28% (przed miesiącem odpowiednio 10% i 24%). Pozostałe przedsiębiorstwa uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Oceny bieżące i prognozy portfela zamówień, produkcji budowlano-montażowej oraz sytuacji finansowej są ...