-
Nowości Google: AI i VEO 3 zmieniają strategie PPC w e-commerce
... łatwiejszą współpracę marek z twórcami treści, co znacząco zwiększa zasięg i angażowanie odbiorców. Ekspertyza w AI jako przewaga konkurencyjna Z danych Google i Boston Consulting Group wynika, że agencje marketingowe są średnio o 35% bardziej zaawansowane w wykorzystaniu AI w marketingu niż reklamodawcy. Współczesne podejście do marketingu, oparte ...
-
Gospodarka obiegu zamkniętego: czy GOZ to szansa czy iluzja?
... do 2017 r. Oznacza to, że jedynie 6,9% równowartości zużytych surowców materialnych zostało w jakiś sposób odzyskanych do powtórnego wykorzystania. Zgodnie z informacjami CSR Consulting, ten wskaźnik dla Polski wynosi aktualnie 9,8% i jest niższy od średniej unijnej (11,9%). Co poszło nie tak? Czy w gospodarce obiegu zamkniętego ...
-
Ceny energii, brak pracowników, biurokracja - z czym mierzą się polskie firmy?
... zaakceptowali nowe rozwiązania i z własnej woli chcieli się ich uczyć oraz wykorzystywać w codziennej pracy – mówi Katarzyna Ellis, Partnerka, Liderka zespołu People Consulting, EY Polska. Przedsiębiorcy o warunkach biznesowych w Polsce: korzystne, neutralne czy trudne? Mimo trudności 36% przedsiębiorców uważa, że w Polsce warunki działalności ...
-
Firmy widzą AI jako przewagę, konsumenci jako zagrożenie - gdzie leży prawda?
... z bezpieczeństwem i odpowiedzialnym wykorzystaniem AI. Te które tego nie zrobią stracą w efekcie przewagę zbudowaną dzięki swoim wcześniejszym działaniom – mówi Radosław Frańczak, Consulting Sales Leader, EY Polska. Im większa adopcja, tym większe rozbieżności Badanie EY pokazuje, że poziom zaawansowania we wdrażaniu sztucznej inteligencji ...