-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... 67% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,94 mld kontaktów reklamowych, 79,47% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,61 mld kontaktów, ... w radiu miała w sierpniu marka Media Expert (12,25%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (5,91%) oraz Lidla (2,72%). gemiusAdReal gemiusAdReal to pierwsze na rynku badanie, które ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... , docierając do 86,34% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 79,15% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,61 mld kontaktów, 76,41% zasięgu). Zestawienie ... w wydatkach reklamowych w radiu miała we wrześniu marka Media Expert (11,18%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (5,91%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... reklamowych, docierając do 86,75% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1,6 mld kontaktów reklamowych, 83,04% zasięgu), na trzecim – MediaMarkt (0,66 mld kontaktów, 78,25% zasięgu). ... w wydatkach reklamowych w radiu miała w listopadzie marka Media Expert (12,89%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (6,74%) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... , docierając do 86,25% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (1,26 mld kontaktów reklamowych, 80,44% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,5 mld kontaktów, 75,98% zasięgu). Zestawienie ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w styczniu marka Media Expert (12,77%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (7,08%) ...
-
Zakupy online (ale nie spożywcze) wybiera już 88 proc. Polaków
... elektronikę. Mniej popularny jest zakup leków i suplementów diety (23 proc.) oraz sprzętu RTV i AGD (22 proc.). Najrzadziej w ten sposób zamawiana jest biżuteria (6 proc. ankietowanych ... zakup elektroniki w sieci. Podobnie wygląda sytuacja w odniesieniu do sprzętów RTV i AGD. Już jedna trzecia mężczyzn kupujących w sieci zamawia je online w ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... , docierając do 85,61% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się Euro RTV AGD (0,94 mld kontaktów reklamowych, 79,72% zasięgu), a na trzecim – Lidl (0,82 mld kontaktów, 79.92% zasięgu). ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w lutym marka Media Expert (9,83%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (5,02%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... kontaktów reklamowych, docierając do 87,60% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (0,99 mld kontaktów reklamowych, 82,70% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,69 mld kontaktów, 82% ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w marcu marka Media Expert (12,15%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (4,85%) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... reklamowych, docierając do 89,75% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 85,95% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,69 mld kontaktów, 83,62% ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w maju marka Media Expert (13,85%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (5,80%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... kontaktów reklamowych, docierając do 90,20% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,21 mld kontaktów reklamowych, 86,21% zasięgu), na trzecim – Allegro.pl (0,73 mld kontaktów, 85 ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w czerwcu marka Media Expert (14,59%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (5,54%) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... reklamowych, docierając do 90,29% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,16 mld kontaktów reklamowych, 87,21% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,58 mld kontaktów, 84,14% ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w lipcu marka Media Expert (15,48%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (5,34%) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... reklamowych, docierając do 87,64% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,09 mld kontaktów reklamowych, 84,62% zasięgu), na trzecim – Polo Market (0,51 mld kontaktów, 71,19 ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała we wrześniu marka Media Expert (11,61%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (6,42%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... reklamowych, docierając do 87,87% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,53 mld kontaktów reklamowych, 84,92% zasięgu), a na trzecim – Lidl (0,89 mld kontaktów, 84,01 ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w październiku marka Media Expert (11,61%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (6,42%) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... reklamowych, docierając do 88,86% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,63 mld kontaktów reklamowych, 86,13% zasięgu), na trzecim – oponeo.pl (0,86 mld kontaktów, 83 ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w listopadzie marka Media Expert (13,48%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (6,88%) oraz ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... reklamowych, docierając do 86,23% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,61 mld kontaktów reklamowych, 83,76% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,64 mld kontaktów, 81,02% ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w grudniu marka Media Expert (16,10%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (7,43%) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... reklamowych, docierając do 86,98% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,22 mld kontaktów reklamowych, 83.39% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,53 mld kontaktów, 79,53% ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w styczniu marka Media Expert (12,12%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD (5,76%) ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... kontaktów reklamowych, docierając do 86,6% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1 mld kontaktów reklamowych, 83,6% zasięgu), na trzecim – Lidl (0,7 mld kontaktów, 81,75% zasięgu). ... Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w lutym marka Media Expert (11,8%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... kontaktów reklamowych, docierając do 88,9% Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Na drugim miejscu znalazło się RTV Euro AGD (1,1 mld kontaktów reklamowych, 87% zasięgu), na trzecim – oponeo.pl (0,9 mld kontaktów, 84,9% zasięgu). ... udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w marcu marka Media Expert (12,1%). Kolejne miejsca należą do RTV Euro AGD ...
-
Smartfony serii 400 od HONOR z AI i aparatem 200 MP
... od 22 maja. Ceny i kanały sprzedaży poszczególnych modeli przedstawiają się następująco: HONOR 400 Pro: 3299 PLN (Play, Plus, Media Expert, RTV Euro AGD, X-kom, HonorStore) HONOR 400 512GB: 2299 PLN (Play, Plus, T-Mobile) HONOR 400 256GB: 1999 PLN (Media Expert ...
-
Telewizory LCD: preferencje zakupowe V 2010
... jedną z najpopularniejszych grup produktowych z segmentu RTV. Osiągnęła ona zainteresowanie na poziomie 18% oglądalności całej kategorii RTV. Wiodła również prym wśród innych typów ... LCD przypadła sklepowi Electroworld. Na niższych pozycjach uplasowały się Multi Agd Rtv i Zadowolenie.pl, w których internauci szukali telewizorów LCD o 4 punkty ...
-
Assistance domowy ma potencjał
... czy bankowego - mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance. Najczęstsze awarie sprzętu RTV i AGD Wśród posiadaczy assistance domowego największą popularnością cieszą się usługi w zakresie naprawy awarii sprzętu AGD, komputerowego oraz radiowo-telewizyjnego. Usterki usuwane są na miejscu lub w serwisie. Co istotne ...
-
Znamy najlepsze sklepy internetowe 2024 wg Ceneo.pl. Na co liczą ich klienci?
... formy płatności, jak płatności odroczone, powoli zdobywają popularność, zwłaszcza w kategoriach takich jak AGD, uroda i artykuły dla dzieci. Jest to opcja szczególnie korzystna przy ... com.pl Multimedia: czytam.pl Moda i dodatki: eobuwie.com.pl Motoryzacja: sklepopon.com RTV i AGD: maxelektro.pl Styl życia: militaria.pl Technologia: sferis.pl Uroda i ...
-
Mapa Rynku Pracy - Kwiecień 2005
... nich przewiduje nawet zwiększenie zatrudnienia. Podobne nastroje panowały w firmach produkujących sprzęt RTV, oraz meble. Ostrożniej niż w marcu oceniały koniunkturę firmy z sektora ... , żywności i aut. Wzrost sprzedaży poprawia nastroje sprzedawców mebli oraz sprzętu RTV i AGD, jednak przedsiębiorcy obawiają się, że może być on krótkotrwały. Praca w ...
-
Pasaż Gniezno jeszcze w tym roku
... w Gnieźnie salon będzie sobie liczył ponad 600 mkw. Kolejny swój salon w mieście otworzy także polska sieć RTV Euro AGD działająca na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego, gospodarstwa domowego i RTV, która w Pasażu Gniezno zajmie lokal o powierzchni 510 mkw. Zainteresowanie najemców nowym projektem nie słabnie, obecnie ...
-
Parki i centra handlowe w trudnych czasach. Podsumowanie 2022
... mody, multimediów (obejmujący prasę, książki, sprzedaż w sklepach wyspecjalizowanych) oraz meble, jak również RTV i AGD. Podaż – dominują parki handlowe W całym 2022 roku na rynek trafiło 400 ... na dobra i usługi spoza koszyka dóbr podstawowych, np. meble, sprzęt RTV, wyjścia do restauracji, podróże czy abonamenty sportowe – dodaje Paulina Bauer. ...
-
Upadłości w Polsce w 2009r.
... średnio 68% wartości należności. Wśród innych branż widocznych w statystykach upadłości warto wymienić także m.in. producentów tekstyliów i odzieży, dystrybutorów sprzętu RTV i AGD, spółdzielnie mleczarskie, producentów mebli, stolarki okiennej. Na potwierdzenie tego, że spowolnienie dotyka bardzo wielu branż przytoczyć można z bieżącego raportu ...
-
Upadłości firm w Polsce I-VI 2013 r.
... tylko firmom budowlanym, ale również np. do przemysłu motoryzacyjnego lub AGD. W branży stalowej i hutniczej zauważalne jest wydłużanie okresu spłaty należności przez odbiorców. ... gospodarcze będzie widoczna nieco później niż w branży budowlanej. Przedsiębiorstwa produkcyjne z branży RTV oraz AGD mają za sobą niezły 2012 rok, ale w 2013 roku należy ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... się na poziomie 30,6 mld zł, w branży remontowo-budowlanej (DIY) niecałe 26 mld zł, a w RTV, AGD i IT – niespełna 23 mld zł. Branża spożywcza jest więc najbardziej łakomym kąskiem w „ ... 15 proc. Elektro-obrót Nieco inaczej sprawy mają się w przypadku obrotu elektroniką i AGD. W tej branży ponad 80 proc. podmiotów to nasze rodzime sieci sprzedaży, ...
-
Internet Rzeczy. Co o IoT mówią media?
... łatwo namierzyć, gdy zostanie ukradziony? Internet rzeczy w praktyce Z artykułów publikowanych w prasie możemy się natomiast dowiedzieć, że zaciera się granica między RTV i AGD. Bardzo możliwe, że całkiem niedługo w firmach badawczych powstaną nowe działy, zajmujące się analizą informacji pochodzących właśnie z artykułów gospodarstwa domowego. Te ...
-
Black Friday, czego oczekują klienci?
... , która również nie będzie mogła narzekać na brak zainteresowania jest elektronika, AGD oraz komputery - te produkty interesować będą przede wszystkim panów. Karty lojalnościowe ... co trzeci konsument, na sprzęt RTV ok. 26 proc. Nieco wiecej niż co piąty będzie chciał zostać właścicielem nowego sprzętu AGD (22 proc.). Podobna grupa stawia na ...
-
7 nieoczywistych skutków epidemii COVID-19
... , że siedząc w domach postanowiliśmy podnieść ich standard potwierdzają też dane GUS na temat sprzedaży detalicznej. Od stycznia do listopada meble, RTV i AGD były jedyną kategorią wyodrębnioną w urzędowym badaniu, która zaliczyła wzrost względem sytuacji sprzed roku i to o 5% (w cenach stałych). 5. Mniej rozwodów Pozytywnym zaskoczeniem ...
-
Ranking e-commerce: gdzie Polacy robią zakupy online?
... zasięgu). Wśród sklepów multibrandowych działających nie tylko online, ale i stacjonarnie, dominują te oferujące elektronikę i AGD. Zarówno pod względem liczby wzmianek, jak i zasięgu największą popularnością cieszy się RTV EURO AGD (584 tys. wzmianek i 678 mln zasięgu). Jeśli chodzi o liczbę wzmianek, to na drugim miejscu ...
-
Zakupy online: plusy i minusy oczami Polaków
... Co piąty ankietowany przez Santander Consumer Bank twierdzi, że na sprzęt RTV lub AGD (kolejno 20 i 18,6 proc.) i najchętniej zapłaciłby za to kredytem ratalnym. ... (12,5 proc.). Limit kredytowy za to najczęściej wykorzystalibyśmy na zakup sprzętu AGD (8,7 proc.). Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Santander Consumer Banku – banku od kredytów ...
-
Polski przemysł: branża metalowa apeluje o pomoc
... Na obniżony popyt wpływa także długotrwały spadek sprzedaży sprzętu RTV, AGD i mebli. W efekcie metale odnotowały w grudniu 2024 roku spadek produkcji sprzedanej o 5,7 proc. w stosunku ... odbiorców, takich jak sektor budowlany, motoryzacyjny czy sprzętu AGD. W skrajnych przypadkach brak płynności finansowej może zagrozić funkcjonowaniu całego ...
-
Czy amerykańskie cła powstrzymają polskie rekrutacje? Bez paniki
... się też firmy z branży motoryzacyjnej, których komponenty są częścią większych łańcuchów dostaw do amerykańskich producentów, a także producenci mebli czy sprzętu RTV i AGD. Ograniczenie eksportu oznacza również spadek zapotrzebowania na usługi transportowe i logistyczne, co z kolei może wpłynąć na sytuację zatrudnieniową w portach, firmach ...
-
Taniej.pl w Wirtualnej
... . Agencja Cenowa Taniej.pl wyszukuje, na zlecenie klienta, najbardziej atrakcyjne cenowo oferty sprzedaży. Szuka najkorzystniejszej ceny aut, sprzętu AGD, RTV, czy komputerów…"Współpracujemy z dealerami wielu marek samochodów, komisami samochodowymi oraz hurtowniami sprzętu elektronicznego, negocjując wyjątkowe rabaty dla naszych zleceniodawców ...