-
Smartfon Axon 7 już w Polsce
... jednokrotną wymianę uszkodzonego ekranu i jednokrotną naprawę smartfona w przypadku jego zalania przez pełen okres trwania gwarancji. Axon 7 można kupić w sieci EURO RTV AGD w cenie od 2399 zł. Specyfikacja Axon 7 System: Android 6.0 Marshmallow; Procesor czterordzeniowy Qualcomm Snapdragon 820 CPU 2,15 GHz; Transmisja danych LTE ...
-
Wakacje 2017: tylko Tunezja tańsza niż rok temu
... dynamiki sprzedaży detalicznej w 2016 roku (plus styczeń 2017) oraz o rok wcześniejszej i na tle sprzedaży istotnych grup towarów: tekstyliów, odzieży, obuwia, RTV, AGD i mebli (traktowanych łącznie). Zielone pole pokazuje przyspieszenie ogólnej dynamiki sprzedaży detalicznej (czasem nawet trzykrotne) będące w dużej mierze efektem wsparcia popytu ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... (właścicielowi marki Media Expert) z wydatkami na poziomie 71,8 mln zł. W zestawieniu TOP 10 znalazły się również Euro-Net Warszawa (właściciel Euro RTV AGD), Jeronimo Martins – właściciel sieci Biedronka, Tesco, Carrefour, Kaufland, IKEA i Rossmann. Ich wydatki na reklamę stanowiły prawie 60% inwestycji sektora w promocję ...
-
Walka o wzrost sprzedaży. 7 sposobów na komunikację in-store
... docelowej Niekwestionowaną królową wszystkich nagród jest gotówka, a księciem samochód. Z kategorii nagród popularnych. Na dworze często pierwsze skrzypce gra też sprzęt AGD, RTV, wakacje, ostatnio popularne rowery czy vouchery zakupowe. Nagrody mainstreamowe, która oczywiście też można dywersyfikować ze względu na markę nagród. To ...
-
Biznes nie boi się dobrej zmiany
... Michał Kanownik, prezes Związku Importerów i Producentów Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego Branży RTV i IT "Cyfrowa Polska". Czy uważa pan, że polityka powinna się ... europejskim, jeśli idzie o produkcję sprzętu elektronicznego. W telewizorach jesteśmy w czołówce, a w AGD – absolutnym liderem. Mamy także polskich producentów – takich jak Manta ...
-
Upadłości firm I-VI 2017
... pomorskiego. Pozostałe uprzemysłowione regiony radzą sobie z reguły lepiej: dolnośląskie, śląskie, wielkopolskie, łódzkie korzystają na dobrej koniunkturze eksportowej na sprzęt AGD, RTV, meble, wyroby metalowe i maszynowe. Na Mazowszu, gdzie dominuje handel i usługi liczba niewypłacalności była wyższa. Potwierdza to statystykę branżową – produkcja ...
-
Black Friday - prawdziwe okazje czy ściema?
... zarobić więcej niż przez cały okres pozostałych miesięcy. A Polacy? Okazuje się, że w te dni najchętniej kupujemy artykuły modowe, kosmetyki, sprzęt rtv, agd oraz komputery (dane za 2016 rok). Chociaż nadal większą świadomością cieszy się w Polsce Black Friday aniżeli Cyber Monday, coraz więcej ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... , radio i prasie ponad 31 mln zł. Na drugim miejscu w zestawieniu znalazł się Media Expert, zostawiając w tyle kolejne marki (Biedronkę, Euro RTV AGD i Media Markt). Handel: typy reklamowanych sklepów W branży handlowej – podobnie jak w poprzednim miesiącu – największy budżet został wykorzystany na reklamę sklepów z elektroniką ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
... podkreślić, że na reklamę wydał o około 10 mln zł mniej niż w marcu. Kolejne miejsca zajęły sklepy Media Expert oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów – oprócz stale obecnych dyskontów i sklepów z elektroniką – pojawiły się także kategorie związane z remontami ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... widać przewagę Lidla, który w maju zainwestował w promocję ponad 60 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się sklepy Media Expert, Euro RTV AGD, Kaufland oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów – oprócz stale obecnych na wysokich miejscach dyskontów (27 ...
-
Tworzywa sztuczne mają się dobrze
... z tworzywami termoutwardzalnymi czy też termoplastycznymi, stosuje się je w budownictwie, w przemyśle odzieżowym i obuwniczym, w motoryzacji, produkcji opakowań i innych produktów szybko zbywalnych (RTV, AGD). Plastik wykorzystywany jest również w branży medycznej i wielu, wielu innych. W zasadzie nie wiem, czy da się wymienić branżę, która nie ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
... w czerwcu przeznaczył ponad 55 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się sklepy Media Expert, Biedronka, Euro RTV AGD oraz Kaufland. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz stale obecnych z dużymi budżetami sklepów z elektroniką (30 ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
... , który w lipcu przeznaczył ponad 33,5 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się sklepy Media Expert, Euro RTV AGD, Neonet oraz Biedronka. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz sklepów z elektroniką (34 proc.) i dyskontów (26 ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
... promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się dyskont Biedronka, debiutujący w zestawieniu sklep internetowy About You, Media Expert oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz dyskontów (27 proc.) i sklepów w elektroniką (25 proc.), które mogą ...
-
Ubezpieczenie mieszkania mamy w genach?
... znalazły się włamania (42,3%), ekstremalne zjawiska pogodowe, takie jak powodzie, burze i wichury (42,1%) oraz zalania (41,4%). Zestawienie zamykają awarie sprzętu AGD, RTV, IT (20,7%) oraz stłuczenie okna (10,4%) . – Ubezpieczenia nieruchomości kojarzą się Polakom głównie z pożarami, włamaniami oraz nagłymi zjawiskami pogodowymi. Tymczasem, jak ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... we wrześniu przeznaczył ponad 67 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Biedronka, Media Expert, Euro RTV AGD oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz dyskontów (29 proc.) i sklepów w elektroniką (19 ...
-
Ferie zimowe 2019: koniunktura w turystyce dość zagadkowa
... symptomach takiego zjawiska może świadczyć zaskakująco wyraźny spadek dynamiki sprzedaży detalicznej we wrześniu, w tym w dużej mierze artykułów ogólnej potrzeby jak RTV, AGD, mebli, odzieży, czy obuwia. Konsumenckie wnioski o ostatniego sezonu w turystyce Ostatni sezon w polskiej turystyce wyjazdowej dał sporo do myślenia niektórym konsumentom ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... ponad 67 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt , Biedronka oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz dyskontów (27 proc.) i sklepów w elektroniką (24 proc.), które mogą ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... przedświątecznym przeznaczył prawie 95 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt , Euro RTV AGD oraz Biedronka. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz sklepów z elektroniką (33 proc.) i dyskontów (23 proc ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... przeznaczył prawie 615 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert (ponad 433 mln) , Euro RTV AGD (ponad 276 mln), Biedronka (prawie 269 mln) oraz Media Markt (ponad 247 mln). Handel: marki, które zainwestowały najwięcej na reklamę ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... Expert, który przeznaczył prawie 37 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Lidl, Media Markt , Euro RTV AGD oraz Biedronka. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz sklepów z elektroniką (42 proc.) i dyskontów (24 proc ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... Lidl, który przeznaczył ponad 45 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Biedronka, Euro RTV AGD oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz sklepów z elektroniką (31 proc.) i dyskontów (30 ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... prawie 138 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt, Biedronka oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów w branży handlowej – oprócz sklepów z elektroniką (31 proc.) i dyskontów (26 proc.), w zestawieniu na ...
-
Jak rozwija się e-commerce w Polsce?
... z YouTube, przez blogi – mniej niż 1 tys. Wynagrodzenia wydawców wahają się od 3 USD do 8,8 USD, w zależności od rodzaju przepływu danych. Kategoria „RTV AGD” zapewniła mniej niż 6 tys. sprzedaży. Większość zakupów dokonano na blogach – 1,6 tys. Pozostałe strony pozostają daleko w tyłu. Tak więc, na serwisach ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... kwartale o 2,4 mln (dynamika -37,5%). Słabo wypadły także finanse - 0,7 mln mniej (dynamika -34,7%). Czołowym reklamodawcą w dziennikach pozostaje właściciel sieci elektro-marketów Euro RTV AGD ze stabilnym poziomem inwestycji. Kolejne miejsca zajmuje Metro Group - właściciel sieci sklepów Media Markt oraz firma zajmują się sprzedażą wysyłkową ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... podróże i turystyka, hotele i restauracje, zaś branża motoryzacyjna zainwestowała w reklamę 0,5 mln zł więcej (+6,6%). Czołowym reklamodawcą w dziennikach pozostaje właściciel sieci elektromarketów Euro RTV AGD. Wpływy reklamowe segmentu kinowego były w całym 2019 o 11,3 mln wyższe niż przed rokiem – tym samym pod kątem dynamiki reklama kinowa ...
-
Ratując budżet domowy, 2/3 Polaków zaciska pasa
... wdrożeniu, które będzie miało dziś trudny do oszacowania wpływ na obroty wszystkich detalistów i producentów z sektora fmcg, dóbr trwałych, elektroniki użytkowej, RTV, AGD. Badanie dowodzi również, że innym sektorem, który z pewnością odczuje zmiany w zachowaniach konsumentów, będzie bankowość i usługi finansowe. W tym jednak przypadku zmiany ...
-
Centra handlowe powiększą się o 420 000 mkw.
... ” (z 26,8% przed miesiącem do 19,5%), a także podmioty z grup „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (odpowiednio z 25,2% do 21,8%) oraz „meble, rtv, agd” (z 15,6% do 14,1%). Jednocześnie sprzedaż detaliczna ogółem w czerwcu 2020 roku była niższa niż przed rokiem o 1,3%. Jednak w porównaniu z majem 2020 roku ...
-
BIG InfoMonitor: 1/2 sektora MŚP poradziła sobie z pandemią, co z resztą?
... pandemią. W sprzedaży o kondycji w znacznym stopniu decyduje profil i oferta firmy. Trudno porównać notowany w ostatnich tygodniach popyt na art. spożywcze, sprzęt IT, RTV, AGD czy materiały budowlane ze sprzedażą odzieży, obuwia, biżuterii czy samochodów – mówi Sławomir Grzelczak. - Z kolei w usługach obiekty fitness i kina mają się ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... w 2020 r. aż o 74 mln zł więcej niż przed rokiem. Duże wzrosty budżetów odnotowaliśmy w przypadku takich firm jak Żabka, Vinted, Euro RTV AGD czy OBI. Po dwunastu miesiącach 2020 r. wartość budżetów radiowych wyniosła 681,5 mln zł i spadła o 9,5%. W drugim kwartale radio mocno odczuło skutki ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
... trzech miesiącach 2021 r. aż o 51,3 mln zł więcej niż przed rokiem. Duże wzrosty budżetów odnotowaliśmy w przypadku takich firm jak Euro RTV AGD, Grupa OLX czy Media Expert. Po trzech miesiącach 2021 r. wartość budżetów radiowych wyniosła 162,2 mln zł i wzrosła o 0,5% względem analogicznego okresu ...
-
PIE: globalizacja ma się dobrze, podobnie polski eksport
... beneficjentami zwiększonego światowego popytu na dobra konsumpcyjne trwałego użytku, które miały relatywnie duże znaczenie w polskim eksporcie. Można tu wymienić sprzęt AGD, RTV, elektronikę oraz meble. Ponadto Polska aktywnie włączyła się w globalne łańcuchy dostaw związane z elektromobilnością, która podczas pandemii zyskała na znaczeniu ...
-
Pandemia napędza e-commerce. Korzystają m.in. magazyny
... się prowadzić sprzedaż poprzez platformy sprzedażowe (tzw. marketplace). W trakcie pierwszej fali największe wzrosty odnotowały kategorie: odzież i obuwie, a także RTV, AGD, książki oraz meble. Wygodniej i bliżej domu Pandemia przyśpieszyła wiele procesów zachodzących w handlu. Pokazała, jakie znaczenie mają: technologia, cyfryzacja, tempo ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... o 26,6% wobec 2020 r. i blisko 35% w porównaniu z rokiem 2019. Wśród firm z tego sektora, w pierwszej piątce znalazły się sieci marketów oferujących sprzęt RTV AGD, Euro-Net i Mediaexpert, a także Lidl, Biedronka i przedstawiciel e-commerce Grupa Allegro. Kolejnym filarem rynku reklamy jest sektor produkty farmaceutyczne i leki, który w 2021 ...
-
E-commerce powoli hamuje
... na poziomie 8,9 proc. Spadek w lipcu dotyczył grup: „prasa, książki, pozostała sprzedaż w wyspecjalizowanych sklepach” (z 22,0% przed miesiącem do 21,5%) oraz „meble, rtv, agd” (odpowiednio z 16,4% do 16,1%), natomiast wzrost udziału odnotowano w grupie „tekstylia, odzież, obuwie” (z 21,7% do 22,8%). Na zmniejszenie dynamiki rozwoju branży ...