-
Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie
... tradycyjnych sieci sprzedaży raportu z 2017 roku, jest Walnut Unlimited - światowa agencja badań rynku, która wyspecjalizowała się w zagadnieniach z zakresu neurobiologii, ... spożywcze z Generacji Z na całym świecie potwierdza, że dowiedzieli się o produkcie lub promocji z ekranów umieszczonych w sklepie 25% klientów aptek na świecie mówi, że zostało ...
-
Inflacja zmienia zachowania konsumentów. Polowanie na niskie ceny?
... m.in.: Jak inflacja wpływa na zachowania konsumentów? Czy kupujący szukają promocji? Czemu ma służyć tworzenie listy zakupów? Jakie mamy wymagania dotyczące ... kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o zarządzanie marżami i oczekiwaniami klienta. Badanie przeprowadziła agencja badawcza Untold Insights; wzięło w nim udział 8107 konsumentów w 11 różnych krajach ...
-
Ruch w centrach handlowych powoli się odbudowuje
... w centrach handlowych korzystamy? Jakie są oczekiwania Polaków wobec centrów handlowych? Agencja Inquiry już po raz czwarty przeprowadziła badanie dotyczące zwyczajów związanych ... wobec centrów handlowych. Na pierwszych miejscach klienci wymieniali większą ilość promocji i wyprzedaży (40% badanych), a także więcej tanich sklepów (31%). Potrzebę ...