-
Live commerce przyszłością handlu?
... chętnie korzystamy z zakupów na żywo? Jakie najczęściej produkty kupujemy w live commerce? Z badania agencji Inquiry wynika, że już 10 proc. polskich internautów skorzystało z live ... wzrosła aż o 76 proc. w stosunku do okresu sprzed pandemii. Zgodnie z raportem agencji Inquiry „Live commerce w Polsce: czy to już rewolucja?”, pionierami live ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... ) wzrosła z poziomu 20% w II kwartale 2021 r. do 23% w II kwartale 2022 r. Z badania Kantar Media Reactions 2022 wynika, że konsumenci są obecnie bardziej skłonni do ... do większej energooszczędności czy agencji, które chcą przyjrzeć się skutkom klimatycznym swoich strategii planowania, zakupu i produkcji. Warto rozważyć przykład agencji Media Figaro, ...
-
1/3 Polaków doświadczyła redukcji etatów z powodu AI. Czy sztuczna inteligencja już odbiera nam pracę?
... , które tworzy różnego rodzaju treści np. powieść sztukę lub film. Badania te obrazują, że Polacy wyrażają swoje zainteresowanie względem cyfrowego ... zaadresowanie w przygotowywanym planie komunikacji wspierającym proces wdrożenia – dodaje Iwona Kubicz, prezes Agencji PR, PRCN. Kompetencje przyszłości – co powinniśmy rozwijać? Chociaż niepewność ...
-
Sztuczna inteligencja ciągle przeraża pracowników?
... , które tworzy różnego rodzaju treści np. powieść sztukę lub film. Badania te obrazują, że Polacy wyrażają swoje zainteresowanie względem cyfrowego ... zaadresowanie w przygotowywanym planie komunikacji wspierającym proces wdrożenia – dodaje Iwona Kubicz, prezes Agencji PR, PRCN. Kompetencje przyszłości- co powinniśmy rozwijać? Chociaż niepewność ...
-
OZE zmieniają rynek pracy. Zielona energia szuka talentów
... ich do ról związanych ze zrównoważonym rozwojem. Organizacje zwiększają nakłady na badania i innowacje, co przekłada się na tworzenie nowych miejsc pracy ... są istotnymi czynnikami wzrostu popytu na energię w wielu regionach. Eksperci z Międzynarodowej Agencji Energetycznej (IEA) szacują, że w 2022 roku globalne zużycie energii w tym obszarze wyniosło ...
-
Komunikacja w biznesie: dlaczego warto postawić na LinkedIn?
... pokazać wiedzę, wartości, ludzi stojących za produktem. Jak podkreśla Sebastian Kopiej z agencji PR Commplace: Dzisiaj marki nie powinny już zastanawiać się, czy warto ... wykorzystasz je do zbudowania silnej narracji marki, czy oddasz pole konkurencji. Badania pokazują, że użytkownicy zapamiętują nawet 95% przekazu wideo, w porównaniu do zaledwie ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... rozwoju. Jak pokazują zachodnie badania i analizy, kobiety są ważnym segmentem e-klientów [7, str. 2]. Według amerykańskich agencji badawczych także w USA Internet początkowo był domeną mężczyzn, na samym początku profil demograficzny użytkowników Sieci obejmował przede wszystkim maniaków komputerowych. Jednak ostatnie badania dotyczące tego, kim ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... Koźmińskiego przeprowadził kompleksowe badania nad zastosowaniem ... badania - ponad połowa badanych spółek giełdowych nie modyfikowała gruntownie wyglądu czy funkcjonalności witryn firmowych od momentu ich uruchomienia, czyli przeciętnie od 3 lat. To duża szansa dla agencji interaktywnych, które mogą inicjować proces rozwoju." Rezultaty badania ...
-
Światowy rynek finansowy: potrzebne regulacje
... . Ponad trzy czwarte (76%) respondentów globalnie zgadza się, że konieczne są dodatkowe uregulowania dotyczące agencji ratingowych. Opinia ta jest najpowszechniejsza w Azji (86%) i Stanach Zjednoczonych (84%). Z badania wynika także, że respondenci z Europy kontynentalnej wykazują najsilniejsze poparcie dla kompleksowego przeredagowania Nowej Umowy ...
-
Siła reklamy a wybór marki
... półce. Jak dotychczas nie udało się wypracować potwierdzonego modelu badania oraz sensownej analizy wielości przykładowych zależności i istniejących pomiędzy nimi ... poziomów decyzyjnych ponad podejmującym decyzję, siła relacji towarzyskich z zespołem przedstawicieli agencji reklamowej, wysiłek i trud, jaki należy włożyć w uzyskanie akceptacji co ...
-
Niskie zaufanie do banków i rządu w Polsce
... W Polsce od zeszłego roku „osoba taka jak ja” utrzymuje stabilną pozycję (44%). Z badania wynika, iż raporty analityków rynku (59%) i komunikacja korporacyjna (43%) są w ... będzie wymagał kilkuletniej perspektywy.” powiedziała Barbara Kwiecień, Prezes i Dyrektor Generalny agencji Edelman Polska, podsumowując wyniki Edelman Trust Barometer 2010 dla ...
-
Nowe oferty pracy III 2010
... niż zaledwie miesiąc wcześniej, nadal jeszcze dość sporo brakuje do poziomów z okresu ostatniego szczytu koniunktury. Badania wskazują na rosnący optymizm przedsiębiorców, który ma poważne szanse przełożenia się na decyzje o zwiększeniu zatrudnienia ... wyłącznie w oparciu o płatne ogłoszenia, głównie ze średnich i dużych przedsiębiorstw oraz agencji ...
-
Nowe oferty pracy VIII 2010
... o zatrudnieniu – przedsiębiorstwa dużo chętniej niż jeszcze kilka miesięcy temu przyjmują nowych pracowników. Wyniki badania Barometr Manpower Perspektyw Zatrudnienia dla IV kwartału 2010 r. wskazują jednak na niewielkie pogorszenie się ... powstały wyłącznie w oparciu o płatne ogłoszenia, głównie ze średnich i dużych przedsiębiorstw oraz agencji ...
-
Rynek pracy w 2011 r. - prognozy
... pracodawcy, wybiera prace na zlecenie dla wielu podmiotów. Jak wynika z badania „Freelancer w Polsce 2010” przeprowadzonego przez Infakt.pl, większość polskich freelancerów zarabia ... zatrudniać do tego celu grafika na etat. Zlecenie tego zadania agencji reklamowej będzie zaś droższe, niż wynajęcie freelancera. Po trzecie, freelancing przyciąga ...
-
Czy istnieje język przywództwa politycznego?
... jakiej sędziowie bokserscy punktują pojedynki na ringu. Jak dowiodły liczne badania, debaty polityczne mają nikłą wartość perswazyjną w przypadku zdeklarowanych zwolenników ... poprzednik Merkel, Gerhard Schröder, złożył do sądu przeciwko agencji informacyjnej Deutsche Depeschendienst, domagając się zaprzestania rozpowszechniania sugestii (wyrażanej ...
-
Marketingowcy tracą czas pracy
... traci bezproduktywnie czas. Nigdy nie doświadcza tego jedynie 2% uczestników badania. Jednocześnie tylko niespełna 1/10 firm korzysta ze specjalistycznych narzędzi do ... Management) zostało przeprowadzone w marciu na grupie 582 pracowników firm marketingowych: agencji reklamowych, interaktywnych, PR oraz eventowych, a także firm consultingowych i ...
-
Plany polskich pracodawców IX 2011
... nurt ten będzie się umacniał.” - komentuje Agnieszka Bulik. Otwarta granica czeka… Wyniki ostatniej edycji badania Randstad pokazują, że pomimo zbliżającego się zakończenia sezonu letniego, będącego tradycyjnie okresem ... . Publikacja wyników „Planów Pracodawców” odbywa się w kooperacji z Departamentem Informacji Gospodarczej Państwowej Agencji ...
-
Dyskryminacja ze względu na wiek ciągle obecna
... również na wysokość zarobków osób na tym samym stanowisku. Wskazują tak badania przeprowadzone na potrzeby projektu Równe Traktowanie Standardem Dobrego Rządzenia, realizowanego przez ... do lat 25”, „energiczną panią w wieku 30-35”, „osobę do 30 lat do agencji reklamowej” lub pośrednio: „oferujemy pracę w młodym dynamicznym zespole”. Podczas rozmów ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 7/2013
... na to, że nasze przedsięwzięcie spotkało się z bardzo dużym zainteresowaniem – mówi Agencji Informacyjnej Newseria dyrektor Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. – Mamy w czym wybierać – ... Pilotażowy program adresowany jest do osób z inicjatywą, z pomysłem, które same prowadzą badania naukowe, albo wiedzą, jak z sukcesem wcielić w życie ich efekty. Są ...
-
Polacy a zwyczaje żywieniowe
... „Podano do stołu” - kolejna grupa internautów, którą można wyróżnić na podstawie badania, to mężczyźni zamieszkujący głównie mniejsze miasta. Segment ten stanowi 18% respondentów. ... przygotowania i spożywania posiłków – mówi Zofia Bugajna, dyrektor nowoutworzonej specjalizacji Food&Beverages w agencji Ciszewski MSL. – Dane te mogą być istotne dla ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków: klasa średnia
... “podglądaniu” tych, którzy o różnych porach, w różnych dniach robili zakupy. Kontynuacją badania były rozmowy z konsumentami “ad hoc”. Takie rozmowy potoczne miały na ... “w ciemno”, żeby później bezproblemowo zwrócić, czy konieczność odwiedzenia agencji ubezpieczeniowej, aby wykupić polisę - w dobie internetu. Bardzo istotną i interesujacą kwestią ...
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... badania GetResponse „E‑mail marketing oczami internautów” z marca 2013 roku ponad 70 proc. respondentów przyznało, iż regularnie przegląda newslettery, na które wyrazili zgodę? Nic więc dziwnego, że według badania agencji ... do zbierania danych osobowych. Według wspomnianego badania GetResponse, zniżki, promocje i rabaty są drugim najczęstszym ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... mężczyzn. Inaczej przebiega też próba zainteresowania produktem w stosunku do obu płci. Z badań agencji badawczej ABR SESTA wynika, że w drogeriach kosmetycznych to mężczyźni (50%) ... na płeć. Dzięki temu nowe produkty będą kierowane do właściwych segmentów. Badania są również wyraźnym sygnałem dla sklepów wielkopowierzchniowych, które dzięki analizom ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... pracochłonne i wymaga nieco więcej umiejętności, dlatego najczęściej lepiej jest powierzyć działania agencji niż wykonywać je samodzielnie – mówi Artur Pajkert, ekspert z Blink.pl. Naprawiasz samochody tej marki? Na potrzeby badania specjaliści zdefiniowali listę reprezentatywnych fraz branżowych wykorzystywanych w czasie szukania usług serwisowych ...
-
Facebook rządzi turystyką?
... czynnikiem jest cena” – mówi ekspert Deloitte. Respondenci badania przy planowaniu wakacji szukali przydatnych informacji przede wszystkim na stronach i forach z opiniami innych internautów (42 proc.), stronie internetowej biura podróży (31 proc.) oraz serwisach biur i agencji podróży, działających jedynie w Internecie (21 proc.). Najważniejszym ...
-
Pokolenie Y zaangażowane społecznie
... „pokolenia Y” w Polsce Jacy są polscy millenialsi? Jak wskazuje raport Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, osoby urodzone w latach 1980-2000 stanowią ok. 32% polskiego ... do osób, które w momencie przeprowadzania badania nie ukończyły 35 roku życia O raporcie Raport pt. „Essence of Enterprise” prezentuje wyniki badania przeprowadzonego ...
-
Dlaczego Kraków? Co buduje potencjał inwestycyjny dawnej stolicy?
... młode, otwarte, międzynarodowe społeczeństwo – mówi Tomasz Latocha, Wiceprezes Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA. Ponad 1 mln m2 nowoczesnych powierzchni ... oraz dyrektorów departamentów. Badanie było prowadzone metodą CATI oraz CAWI. Partnerzy badania: CBRE, BPCC, ASPIRE, Adaptive. Badanie jest prowadzone równolegle na rynku czeskim ...
-
Protekcjonizm coraz bardziej odczuwalny
... od lat mogą liczyć ich zagraniczni konkurenci ze strony swoich agend państwowych”, mówi prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu Tomasz Pisula. Co dodaje, a co podcina skrzydła? Respondenci badania przeprowadzonego na zlecenie HSBC zostali poproszeni o ocenę wpływu, jaki różnego rodzaju międzynarodowe projekty i działania polityczne ...
-
Rekrutacja 2.0. Employer branding i co jeszcze?
... jak pokazuje doświadczenie wielu firm, najlepsze efekty przynoszą programy poleceniowe. Badania Zielonej Linii – Centrum Informacyjnego Służb Zatrudnienia pokazują, że prawie ... takie rozwiązanie, mogą pozyskać wartościowych pracowników bez konieczności angażowania agencji rekrutacyjnych, co wiąże się po prostu z niższymi kosztami i skróceniem całego ...
-
Niewłaściwe zarządzanie danymi w chmurze? 20 mln USD rocznie i utrata zaufania
... perspektywie oraz wydobyć potencjał z zarządzania danymi w chmurze. Informacje o raporcie Firma Veeam zleciła agencji Vanson Bourne, jednej z czołowych firm analitycznych w sektorze technologicznym, opracowanie i przeprowadzenie badania stanowiącego podstawę dla prezentowanego raportu. Wiosną 2019 r. analitycy Vanson Bourne zrealizowali kompleksową ...
-
BrandZ: najcenniejsze fast foody świata
... konsumentów, którzy reprezentują przeszło 50 rynków z całego świata. W tegorocznej edycji badania liderem kategorii fast food okazał się McDonald’s. Umiejętne wykorzystanie trendów ... ™ Top 100. Ranking łączy w sobie rygorystycznie analizowane dane rynkowe agencji Bloomberg z obszernymi informacjami od ponad 3,7 mln konsumentów z całego świata, ...
-
Bezrobotni chcą szybkiej rekrutacji
... i planów każdej ze stron - pracodawców, osób aktywnych zawodowo oraz bezrobotnych. Partnerami badania zostały osoby, organizacje i instytucje, którym sektor rynku pracy jest bardzo bliski – Gdański Urząd Pracy, Konfederacja Lewiatan, Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna, Strateg Biznesowy Anna Stachniuk oraz Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia.
-
Inwestycje w dzieła sztuki. Rynek (teoretycznie) ma się dobrze
... zabezpieczają dzieła sztuki. Kiedy rynek sztuki zacznie rosnąć? Respondenci badania Deloitte zgodnie przyznają, że dzieła sztuki potrzebują jednolitych uregulowań prawnych. ... i nowoczesnych narzędzi analiz. Wielu oczekuje utworzenia instytucji o charakterze agencji ratingowej dla rynku sztuki – komentuje Kamil Kucharczyk, wicedyrektor w dziale ...
-
Rekrutacje pracowników w czasie pandemii. Nowe realia
... i inne pytania dostarcza najnowsze badanie Lee Hecht Harrison Polska. Główne wnioski z badania Prowadzenie równie intensywnej aktywności, jak przed wybuchem pandemii, deklaruje tylko ... (35%). Mniej niż 1/3 ankietowanych (30%) deklaruje korzystanie z usług agencji rekrutacyjnych. Narzędzia rekrutacji Respondentom zadano także pytanie o to, z jakich ...
-
Jakie benefity pracownicze dla specjalisty z sektora finansów?
... powiedziała Aleksandra Trzcińska, Project Coordinator, Antal. Z przeprowadzonego przez Antal badania[1] wynika, że pandemiczna potrzeba zachowania dystansu społecznego ... ankiecie satysfakcji pracownika czy badaniu komunikacji wewnętrznej – powiedziała Marta Adamska z Neuron Agencji PR. Aby pozyskać najlepszych specjalistów, firmy muszą podążać za ...