-
Polska: wydarzenia tygodnia 30/2016
... ok. 50 proc., a w grupie 65+ spada do 35 proc. – mówi agencji informacyjnej Newseria Katarzyna Fatyga, dyrektor generalna Diners Club Polska. Wakacyjne plany ... wyjeżdżają częściej, ale zamierzają wydać mniej i korzystać z finansowego wsparcia najbliższych. – Z badania przeprowadzonego przez Diners Club Polska wynika, że największą grupę stanowią ...
-
Czas wolny Polaka: piwo przed telewizorem, książka przy winie
... badania Agencji Badań Rynku i Opinii SW Research. Okazuje się również, że wódka, tak często uznawana za nasz narodowy trunek, znalazła się dopiero na czwartej pozycji. Rezultaty naszego badania ... SW RESEARCH, metodą wywiadów on-line (CAWI), na panelu internetowym SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 827 ankiet wśród osób, które ukończyły 18 lat. ...
-
Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym
... automation, dlatego zadbanie o kompetencje pracowników, jest szczególnie istotne. Jednak, jak pokazują badania mamy do czynienia ze wzrostem zainteresowania tą tematyką. ... konsumenta Inną strategią jest outsourcing wybranych procesów do zewnętrznych agencji, które specjalizują się w projektowaniu i przygotowywaniu profesjonalnych e-maili. Materiały ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 2/2018
... polityki (Paweł Kukiz) – wyjaśnia Piotr Zimolzak, dyrektor ds. Badań i Analiz z agencji SW Research. Kobiety w polityce Przeprowadzane od trzech lat badanie „Z kim ... Beata Szydło znalazła się na ósmej pozycji. Niezmienni faworyci Jak tegoroczne wyniki badania różnią się od poprzedniej edycji? Aktualny zwycięzca Andrzej Duda awansował z czwartej ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna Europy 2018
... i Turcję, 6.653 projektów. Taki wynik oznacza 10-procentowy wzrost względem poprzedniej edycji badania. – Kolejny rekordowy rok za nami. Obserwujemy jednak spowolnienie tempa wzrostu ... około 3% napływu BIZ do Unii Europejskiej. Według danych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, w 2017 roku wartość nowych BIZ w Polsce wzrosła o 19% w porównaniu do ...
-
Co 2. firma narzeka na brak pracowników
... Skąd biorą się narzekania na brak pracowników. Zdaniem 52% respondentów badania ManpowerGroup, dzisiejsze niedobory to w głównej mierze efekt braku dostępnych kandydatów. ... boleśnie odczuwa skutki rynku kandydata – komentuje Tomasz Walenczak, ekspert rynku pracy w agencji zatrudnienia Manpower. – To wszystko sprawia, że wymagania przedsiębiorców są ...
-
Jakie wartości etyczne są ważne dla specjalisty PR?
... dużych podmiotów publicznych i prywatnych, jak i pracowników agencji PR i organizacji pozarządowych. W każdej firmie przeprowadzono maksymalnie jedną ankietę. – Hierarchia wartości etycznych współczesnego specjalisty PR to zaledwie jeden z wielu obszarów przeanalizowanych w ramach badania. Rezultaty oraz wnioski mają pomóc w dokonaniu krytycznej ...
-
Plany polskich pracodawców VI 2019
... szukać w innych krajach Ukraina, a kolejne 28% skorzysta ze wsparcia agencji zatrudnienia. Z mniejszym optymizmem o polskiej gospodarce, z większa rezerwą ... %) – recesję. Rok do roku grupa optymistów stopniała o 13 p.p. (o 2 p.p. w stosunku do poprzedniego badania z końca 2018 roku). 48% respondentów uważa, że Polskę czeka stagnacja. Najbardziej ...
-
Praca zdalna wyleczy nas z bezrobocia?
... Wbrew pozorom, to nie tylko oferta dla programistów, grafików czy pracowników agencji reklamowych, ale także tłumaczy, doradców, księgowych, handlowców czy telemarketerów. ... Pomorzem i Mazowszem, Warmii i Mazur, Region Świętokrzyski i Łódzki. Duże chęci, mniejsze możliwości Z badania #RegionyNEXERY2019 wynika, że aż 64% mieszkańców zna założenia ...
-
Tik Tok coraz popularniejszy. Wiek najstarszego użytkownika zaskakuje
... najaktywniejszych miłośników aplikacji zamykają dzieciaki z grupy wiekowej 9-13 lat. Ciekawostka - w trakcie badania najmłodszy użytkownik platformy miał 9 lat, a najstarszy zbliżał się do 60-tki. ... Humanistyczno-Społecznego we Wrocławiu - mówi Magdalena Wysocka, Project Manager w agencji GetHero, ekspert komunikacji na platformie Tik Tok. Badanie ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... roku - czytamy w raporcie z ostatniego badania IAB Polska. Jakie konsekwencje pandemii odczuwa rynek reklamy? Wśród skutków krótkoterminowych respondenci badania wskazali m.in. na: ... niej wkrótce powrócić. Jednocześnie zdecydowana większość (85%) reklamodawców, a także agencji i domów mediowych planuje zmianę przekazów reklamowych. Wśród nich ponad ...
-
PARP: jak polskie firmy z sektora MŚP radzą sobie z COVID-19?
... rozpatrzenie swojego wniosku, a niespełna 15 proc. wskazywało, że w momencie badania, nie kwalifikowało się do wsparcia. Za najbardziej potrzebną pomoc ... wsparcia – mówi Paulina Zadura, dyrektor Departamentu Analiz i Strategii w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Informacja o badaniu: Badanie zostało przeprowadzone między 25 maja a 1 lipca ...
-
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
... . Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy.
-
Szukanie pracy: połowa Polaków myśli o zmianie branży
... rozwojem w swojej branży lub zawodzie – takie deklaracje składa 21% respondentów badania Pracuj.pl. Są również oczywiście pobudki ekonomiczne, dla których pracy ... myślą o zmianie specjalizacji, nie rozważa przy tym porzucenia obecnego pracodawcy. Usługi agencji pracy są popularne wśród 24% respondentów, którzy szukają profesjonalnego wsparcia w ...
-
Blogi w służbie PR
... dlaczego?" wydaje się sformułowanie "dlaczego tak późno?" - pisze Małgorzata Woźniakowska z agencji interaktywnej MindChili. Trochę historii Historia blogowania zaczyna się 14 ... . Oczywiście w takim celu - i jest to jak najbardziej właściwe - przeprowadza się badania rynkowe. Jednak blog jest tutaj narzędziem pomocniczym, którego koszty w porównaniu ...
-
Bezpieczny flirt online
... jest ogromny, zarówno jeżeli chodzi o liczbę flirtujących partnerów, jak i internetowych agencji organizujących randki. Chociaż poszukiwanie partnera przy własnym biurku może ... wykorzystywać do czatowania online oraz przeglądania profili potencjalnych partnerów. Według nowego badania opublikowanego przez Accenture w czerwcu 2008 roku, 8% ponad 2000 ...
-
Praca w kraju czy za granicą ?
... mają w Niemczech rodziny i znają język niemiecki.” – mówi Dawid Seifert, Prezes Ogólnopolskiego Konwentu Agencji Pracy. „Polacy są doświadczeni latami emigracji zarobkowej i wiedząc, że są ... w związku z otwarciem kolejnych europejskich rynków pracy polskich obywateli. Celem badania było zdobycie informacji o skali zainteresowania emigracją zarobkową ...
-
Kandydaci w wyborach nieprzygotowani do rekrutacji
... zabiegający o etat w Sejmie czy Senacie, sprawdzili specjaliści ds. rekrutacji agencji Work Express. Wybory, poza stopniem przygotowania kandydata i zainteresowania pracodawcy ... – mówi Artur Ragan. Kandydacie dbaj o swój wizerunek w sieci! Według najnowszego badania Net Track, przeprowadzonego przez MillwardBrown SMG/KRC w okresie od stycznia do ...
-
Polski rynek pracy a obcokrajowcy
... na pracę w Polsce, z czego ponad 1/3 stanowiły zezwolenia dla robotników wykwalifikowanych. Badania przeprowadzone przez CBOS w ubiegłym roku, pokazały że już co ... by mieć szansę w procesie rekrutacji – mówi Dagmara Żuromska, Interim Brand Manager z agencji pracy tymczasowej i doradztwa personalnego Start People. Biorąc pod uwagę branże, największe ...
-
Wizerunek medialny specjalisty PR
Powszechna opinia na temat zawodu piarowca nie znajduje odzwierciedlenia w mediach. Z badania agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wynika, że analizowana profesja opisywana jest w większości neutralnie (58 ...
-
Ataki DDoS II poł. 2011
... ataku była o 57% większa niż na początku ubiegłego roku. W wynikach swojego badania eksperci z firmy przedstawiają także informacje o krajach, w których występuje najwięcej ... działa znacznie więcej agencji niż operatorów, a zatem konkurencja między tymi pierwszymi jest znacznie bardziej zacięta. Liczba ataków na strony agencji turystycznych była ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 43/2012
... r. wyniosą nieco ponad 5 mld zł. Do tego doliczone zostały środki unijne na badania (1,4 mld). Łącznie więc na naukę w przyszłym rok zaplanowano w budżecie 6,7 mld zł ... może być surowcem schodzącym i jego udział w miksie energetycznym będzie malał – mówi Agencji Informacyjnej Newseria Mirosław Taras, prezes Bogdanki. Kopalni, która mimo że osiągnęła ...
-
Zatrudnianie cudzoziemców 2012
... zaś aż 65 procent z nich chce pozostać w Polsce na dłużej. W raporcie "Perspektywy zatrudnienia cudzoziemców 2012" agencji pracy EWL i szkoły językowej Edu & More poddane zostały analizie najnowsze badania atrakcyjności polskiego rynku pracy i perspektyw aktywności zawodowej cudzoziemców. Polska stała się dla obywateli Ukrainy czołowym ...
-
Wakacje 2014: Egipt i Polski Bus superbohaterami Polaków
... praktycznie nie prowadzą takiej komunikacji – komentuje wyniki Kamil Sokołowski, dyrektor zarządzający agencji Re:buzz. Badanie wykazało, że Polacy w planowaniu podróży coraz chętniej ... dodaje CEO SentiOne Kamil Bargiel. Informacje o badaniu Na cele badania przetworzono prawie 194 433 opinii pochodzących z okresu styczeń - czerwiec 2014 roku, ...
-
Trzy czwarte Polaków pomaga uchodźcom z Ukrainy
... się do pomagania uchodźcom z tego kraju. Z badania agencji Inquiry wynika, że w różnego rodzaju formy pomocy zaangażowało się trzy czwarte Polaków. W ... mówi Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry. Odrębne badanie przeprowadziła też firma YouGov, globalny partner agencji Inquiry, koncentrując się przede wszystkim na ocenie działań podjętych na arenie ...
-
Rozmowy i życzenia świąteczne. O czym mówią Polacy?
... nam życzenia świąteczne, a także pogawędki z najbliższymi. SW Research na zlecenie Agencji Noise PR przyjrzała się zwyczajom, jakie towarzyszą świątecznym rozmowom Polaków. ... planujemy składać sobie przede wszystkim podczas osobistych wizyt w gronie najbliższych. Wyniki badania pokazują też ciekawą ewolucję medium, jakim jest telefon. O ile może ...
-
Czy bezrobocie wzrośnie a wynagrodzenia i zatrudnienie spadną?
... omówionych w styczniowym wydaniu opracowania na temat rynku pracy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), znalazły się m.in. raport na temat ... a wśród mężczyzn – 5,7%. W Polsce jest to odpowiednio 2,8% i 3,2%. Polscy przedsiębiorcy w obliczu kryzysu Z badania „Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia”, na I półrocze 2023 r., wynika ...
-
Usługi HR: agencje zatrudnienia czeka trudny rok
... usługi HR powinny przygotować się na niełatwy rok. Na położenie agencji zatrudnienia wpływać może m.in. ostrożność pracodawcy, rosnące koszty pracy i stagnacja w ... ze znalezieniem pracowników posiadających niezbędne kompetencje i doświadczenie. Jednocześnie badania obrazujące nastroje pracowników wskazują rosnącą obawę o utratę zatrudnienia. ...
-
Rynek mediów i reklamy I 2006
... respondentów (dyrektorów marketingu firm reprezentujących różne branże oraz prezesów agencji reklamowych i domów mediowych) na temat obecnej sytuacji branży oraz oczekiwanych zmian w ciągu najbliższych trzech miesięcy. Pomysłodawcą i inicjatorem BriefIndexu jest magazyn "Brief". Badania na zlecenie Magazynu prowadzi instytut badawczy SMG/KRC.
-
Rynek mediów i reklamy VII 2006
... konkursach branżowych są efektywnym narzędziem w pozyskiwaniu budżetów reklamowych. Szczegóły badania znajdują się na załączonych wykresach. BriefIndex obliczany jest na podstawie deklaracji respondentów (dyrektorów marketingu firm reprezentujących różne branże oraz prezesów agencji reklamowych i domów mediowych) na temat obecnej sytuacji branży ...
-
Sytuacja materialna Polaków 2009
... badania, które prowadzone cyklicznie co roku, ma pokazać postawy Polaków wobec pieniędzy oraz możliwość oceny ewolucji postaw w tym zakresie. MoneyTrack jest wspólnym przedsięwzięciem Centrum im. Adama Smitha, domu badawczego Maison oraz agencji ...
-
Bloki reklamowe oglądane niechętnie
... z dużym zainteresowaniem nierzadko się w nie angażując. To już jednak wyzwanie dla agencji reklamowych – jak robić ciekawe reklamy, przykuwające uwagę, z jednoczesnym budowaniem wizerunku marki i relacji konsumenta z marką. W oparciu o inne badania dotyczące produktów reklamowanych w TV, widać wyraźnie, że produkt, nieobecny w telewizji, jest ...
-
Rośnie polska klasa średnia
... Trendy, czyli zaciskać czy nie zaciskać pasa? Raport z badania podkreśla, że przedstawiciele polskiej nowej ... badania została przeprowadzona na reprezentatywnej grupie 1000 Polaków w wieku 25-54 lata, zarabiających rocznie od 66 do 220 tys. złotych brutto. Druga część objęła szeroki desk research, pogłębione wywiady z polskimi korespondentami agencji ...
-
Budownictwo w Polsce I poł. 2010 r.
... agencji CEEC Research, polski sektor budowlany w roku 2010 odnotuje umiarkowany wzrost (o 4,7%). Wykorzystanie ... w Polsce w I półroczu 2010, który został przygotowany przez CEEC Research we współpracy z KPMG i Norstat. „Obecne badania odzwierciedlają wzrost optymizmu wśród firm budowlanych działających w Polsce. Mimo, że w ciągu najbliższych ...
-
Praca sezonowa szansą dla absolwentów
... , ale bez doświadczenia zawodowego ma niewielkie szanse na zdobycie pracy – wynika z badania „Pierwsze kroki na rynku pracy”, przeprowadzonego przez firmę Deloitte oraz Katedrę ... zatrudnienie większej liczby osób” – mówi Magdalena Błaszczyk-Moryń, Brand Manager Start People, Agencji Pracy i Doradztwa Personalnego. Dobra koniunktura na rynku pracy daje ...