-
Konsumenci wybrali: Amazon, Snapchat i TikTok potrafią robić reklamy
... 19% wskazało, że zwiększy wydatki na lokowanie produktów w telewizji i transmisjach wideo online. Ten wzrost odbędzie się równolegle do spadku wydatków na telewizję tradycyjną (linearną), w przypadku której ... . b) Globalne badanie ankietowe zrealizowane wśród 974 dyrektorów zajmujących się marketingiem (reklamodawców, agencji, firm medialnych) w ...
Tematy: reklama, działania marketingowe, marketing, social media, Amazon, Snapchat, TikTok, Prime Video, YouTube, Instagram, Google, Netflix -
Stres, zmęczenie i izolacja w pracy. Alarmujące wyniki badania Puls BHP 2025
... w wykonywaniu zadań (UE: 16%). Jednocześnie tylko 22% pracowników w Polsce widzi wzrost obciążenia pracą związany z technologiami cyfrowymi (poniżej średniej UE ... Pulse 2025) „Puls BHP 2025” to ogólnoeuropejskie badanie zrealizowane na zlecenie Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy (EU-OSHA). Objęło 28.220 pracujących osób w wieku 16+ ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność