-
Jak spędzamy czas wolny jesienią?
... czas, są media społecznościowe. Co piąty zapytany Polak przyznaje, że chętnie korzysta z serwisów realizujących usługi rozrywkowe, 9% wykorzystuje w tym celu informacje z tv i ... czas ze znajomymi, jedząc więcej słodyczy, ale także starając się aktywnie funkcjonować. Niestety często, jak pokazało badanie „Nastroje Polaków a formy spędzania czasu ...
-
Jest nowy ranking detalistów: które marki Polacy oceniają najlepiej?
... , jak rozwijać zaawansowane rozwiązania technologiczne, które wspierają wygodę klientów i wprowadzają do całego procesu trochę zabawy. Aż 7 mln użytkowników aktywnie korzysta z aplikacji mobilnej Żabki, ponieważ znajdują w niej zarówno program lojalnościowy, spersonalizowane kupony oraz promocje, jak i sezonowo udostępniane gry interaktywne ...
-
Co wpływa na rynek pracy w sektorze finansów i nieruchomości?
... sztuczną inteligencję i big data, aby przewidywać potrzeby klientów i poprawiać cyfrowe doświadczenia klienta (CX). Według McKinsey już 57% użytkowników na świecie aktywnie korzysta z urządzeń mobilnych do bankowości – to o 18 punktów procentowych więcej niż w latach 2020-2023. Klienci oczekują spersonalizowanych treści i funkcji, a aż 60% z nich ...
-
Inwestor giełdowy 2010
... ”) – 12,2% oraz TVN24 (głównie program „Fakty Ludzie Pieniądze”) – 8,4%. STRONY WWW SPÓŁEK Wyniki badania pokazują, że z korporacyjnych stron internetowych spółek giełdowych aktywnie korzysta zaledwie co piąty badany inwestor, jednak uznaje on zamieszczone tam informacje za bardzo wiarygodne. Respondenci najczęściej czerpią informacje ze stron ...
-
Ulubione produkty i usługi finansowe Polaków
... Korzysta z nich ponad 63 proc. respondentów. Prawie jedna czwarta aktywnie używa kart debetowych i płatniczych. Nieco mniej, bo 22 proc. obsługuje swoje konto osobiste za pośrednictwem Internetu. Z kart kredytowych korzysta ... ", czyli połączenie lokaty z polisą ubezpieczeniową). Na razie korzysta z nich zaledwie 2,2 proc. ankietowanych. – W przypadku ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... danych agencji We Are Social, na początku 2016 roku odsetek polskich klientów aktywnie kupujących w sieci na smartfonach lub tabletach wynosił 20% – tyle samo, ... tym komunikatorze. Zainteresowanie sprzedawców może wzbudzić także WhatsApp, z którego korzysta wprawdzie wciąż nieznaczny odsetek polskich użytkowników, jednak dla zagranicznych marek jest ...
-
Korzystanie z internetu 60+. Jak seniorzy surfują w sieci?
... aktywnie angażuje się w problem cyfrowego wykluczenia, przedstawia wyniki badania "Seniorzy w świecie cyfrowym". ... – komentuje Joanna Erdman, Prezes Zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa. Znakomita większość (85%) osób w wieku 60+ korzysta z aplikacji mobilnych na telefonie często lub czasami. Spośród nich najczęściej są to aplikacje bankowe (73%), ...
-
Polacy a nowe technologie
... . Mimo olbrzymiej popularności telefonów komórkowych w Polsce ponad 88 proc. badanych przyznaje, że nie korzysta z Internetu w „komórce“. Wśród Polaków popularność korzystania z Internetu w „komórce“ jest zróżnicowana w zależności od poszczególnych grup ... Szwecji 80 proc. gospodarstw rolnych ma stały dostęp do Internetu i wykorzystuje go aktywnie ...
-
Facebook czeka na pośredników nieruchomości
... badanie sondażowe, w postaci telefonicznej ankiety, w której wzięło udział 100 osób aktywnie wykonujących zawód pośrednika. Chcemy, ale nie wiemy jak Główne ... z badania przeprowadzonego przez Domiportę. Z narzędzi do automatycznego umawiania spotkań korzysta zaledwie 6% badanych aktywnych w mediach społecznościowych. Badanie zostało przeprowadzone ...
-
Polacy docenili bankowość internetową
... wynoszą odpowiednio – 57% i 25%, a dla kredytu hipotecznego – 28% i 5%. Z funduszy inwestycyjnych korzysta 25% posiadaczy kont internetowych i tylko 7% osób, którym obca jest bankowość ... były nasze oddziały. Śledząc potrzeby rynkowe w ubiegłym roku zdecydowaliśmy się aktywnie budować Direct Bank. Pierwszym krokiem było wprowadzenie ponad rok temu ...
-
Niepopularna bankowość mobilna
... zaledwie kilka razy w miesiącu. Taką częstotliwość deklaruje co trzeci badany. Co czwarty obsługuje swoje konto mobilnie raz w miesiącu. Zaledwie 6 procent korzysta z takiej możliwości codziennie - wynika z badania instytutu badawczego MANDS na zlecenie Money.pl i Interaktywnie.com. - Rodacy najczęściej stosują w bankowości telefonicznej operacje ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 33/2017
... w celu zwiększenia wygody i łatwości korzystania z sieci. Tymczasem każdy, kto korzysta z bezpłatnych aplikacji w telefonie czy z portali społecznościowych udostępnia o sobie ... użytkownika do określonej grupy np. mieszkańców dużych miast w wieku 30-40 lat aktywnie spędzających swój czas z rodziną. Te dane są oczywiście istotne dla marketingowców ...
-
Millenialsi w MŚP. Jak oni leasingują?
... znaczenie Większość milenialsów prowadzących swoje firmy wie, czym jest leasing i aktywnie z niego korzysta - 65 proc. wskazań. Tylko co czwarty przedsiębiorczy Y nie miał do czynienia z tą formą finansowania. Im starszy milenials, tym chętniej korzysta z tej formuły. W grupie powyżej 31 lat, 68 proc. badanych deklaruje ...
-
Aktywność Europejczyków w Internecie rośnie?
... aktywnie korzystało z internetu. Oznacza to wzrost o 33% w stosunku do roku 2004. Ponad 80% internautów dysponuje szybkim łączem internetowym. Codziennie z internetu korzysta ...
-
Polacy 50+ a korzystanie z Internetu
... , że wśród starszych Polaków z wykształceniem wyższym lub policealnym z sieci korzysta 59%, wśród tych z wykształceniem średnim 32%, natomiast wśród osób z wykształceniem ... jedne z ostatnich pozycji wśród krajów Unii Europejskiej. „Ważne jest, aby aktywnie przeciwdziałać wykluczeniu cyfrowemu, nie myśląc tylko o technologii, ale o ludziach, ...
-
Polscy konsumenci na zakupach
... konsultowania się w tej kwestii z bliskimi. Choć 44% mężczyzn przyznaje się, że korzysta ze wsparcia partnerek. Od dynamicznych z kasą do domatorów z tradycjami „Wyniki ... przy zakupie artykułów codziennego użytku kierują się ceną. Kupują, kiedy muszą, aktywnie szukają informacji o promocjach i wyprzedażach. Do tej grupy należą kobiety po 46 roku ...
-
Byli prezydenci RP w Internecie
... zdjęcia na Blipie przesyłał nawet ze szpitala podczas choroby. Prezydent Kwaśniewski aktywnie prezentuje w sieci swoją działalności m.in. w ramach własnej fundacji i strony personalnej - podaje ... kilka lat temu Wałęsa zaczął chwalić się, że sam obsługuje komputer i korzysta z sieci. Od tego momentu stał się przysłowiowym ,,hard userem" sieci. Jednak ...
-
Polacy a zakupy w sieci
... oferty internetowej, ale ci użytkownicy, którzy spróbowali tej formy zakupów, aktywnie ją wykorzystują, kupując nawet kilkanaście produktów rocznie (aż 18,3% mieszkańców wsi ... klientów wciąż rośnie i dokonuje transakcji coraz bardziej świadomie: umiejętnie korzysta z narzędzi ułatwiających zakupy w sieci, takich jak porównywarki cenowe i fora ...
-
Zakupy online: serwisy płatności zyskują na znaczeniu
... laty) kupujących w sieci. Popularnymi metodami są również internetowe przelewy bankowe (korzysta z nich 28 proc. internautów, czyli tyle samo, co przed rokiem ... płatności elektronicznych oraz rosnąć liczba transakcji zawieranych przez osoby, które już aktywnie korzystają z e-handlu – przekonuje Czajkowski. Dla kogo e-płatności? Okazuje się, że ...
-
E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości
... bankowych bezpośrednio przez ich strony. Według najnowszego raportu NetB@nk publikowanego cyklicznie przez Związek Banków Polskich, już 14,6 mln Polaków korzysta aktywnie z bankowości internetowej. Według danych Gemiusa, strony internetowe banków odwiedza 60 proc. osób posiadających dostęp do internetu. Coraz powszechniejsze staje się ...
-
Co myśli polski rowerzysta?
... trasy są o 10 km dłuższe niż w przypadku osób zamieszkujących małe miejscowości i wsi. Co dość zaskakujące, najmniej aktywnie jeżdżą uczniowie i studenci. Choć zdecydowana większość badanych rowerzystów (93%) korzysta z roweru w celach rekreacyjnych, ponad połowa wykorzystuje rower w codziennych obowiązkach – jeździ nim do pracy, na uczelnię ...
-
5 kroków do bezpieczeństwa dzieci w sieci
... tylko podstawową ochronę przed wirusami. Dla rodziców, którzy chcą aktywnie uczestniczyć w cyfrowym życiu swoich dzieci i jednocześnie zapewnić im ... korzystania z Internetu w nocy. Bądź obecny w cyfrowym życiu dziecka – sprawdzaj, z jakich aplikacji korzysta, w co gra, co ogląda. Rozmawiaj o zagrożeniach i ucz krytycznego myślenia – pokazuj przykłady ...
-
Numer dostępowy w Interii
... Internet (VISP) jest częścią strategii restrukturyzacji działalności spółki oraz różnicowania jej źródeł przychodów, aktywnie wdrażanej przez Zarząd INTERIA.PL od listopada 2001 r. "Cieszymy się, iż udało się ... .PL oraz Energis Polska. Onet.pl zaprezentował podobną usługę we wrześniu 2002, obecnie z tej usługi korzysta ok. 250.000 użytkowników. ...
Tematy: -
Firmowe biuletyny elektroniczne
... internetowej. Ich celem jest promowanie strony, produktu lub usługi. Aby aktywnie wykorzystać właściwości reklamowe tego mechanizmu w celu pozyskania kolejnych adresów poczty ... foldery do skrzynek subskrybentów powinna uwzględnić fakt, iż większość odbiorców korzysta z nadal kosztownych połączeń modemowych. W związku z tym autor biuletynu powinien ...
-
Wiadomości wideo w ofercie Play
Telefonia Play wprowadziła nową usługę multimedialną - pocztę wideo. Od września br. grupa najbardziej aktywnie korzystających z usług multimedialnych użytkowników PLAY będzie mogła nieodpłatnie korzystać z wideo poczty głosowej. Od października br. usługa będzie dostępna dla wszystkich ...
-
Linki sponsorowane w pasku wyszukiwania?
Linki sponsorowane zwane potocznie Google Adwords stanowią jedną z najmniej inwazyjnych form reklamy w sieci. Korzysta z niej już kilka milionów użytkowników aktywnie promując swoje witryny. O skuteczności tego narzędzia przekonało się już tysiące reklamodawców, a setki Internautów zakupiło produkt dzięki szybkiemu dotarciu do oferty - ...
-
Onet.pl partnerem przeglądarki Flock
... 2.5 można pobrać bezpłatnie ze strony flock.onet.pl. Oparta na silniku Mozilla, przeglądarka Flock jest dedykowana dla tych użytkowników, którzy aktywnie uczestniczą w życiu internetowych społeczności. "Flock to przeglądarka dedykowana współczesnym społecznościom internetowym. Cieszymy się, że wspólnie z Onetem możemy udostępnić polskim internautom ...
-
Bezpieczny Internet na urlopie
... serwisy społecznościowe, aby nie można było cię namierzyć. Nie używaj funkcji geolokacji na Twitterze ani telefonie komórkowym. Nie dziel się aktywnie swoimi planami wakacyjnymi w czat-roomach, na kanałach IRC, grupach itp. Jeśli w czasie wakacji spędzasz czas w czat-roomach, nie ujawniaj żadnych osobistych lub ...
-
Jakie są polskie kobiety biznesu?
... . Prawie połowa przebadanych kobiet prowadzących firmę pozycjonuje swoje strony w Internecie, dla porównania – tylko 23% panów. Z portali społecznościowych, jako kanału komunikacji korzysta aktywnie 23% pań i 16% panów. Kobiety stawiają na nowoczesną komunikację Kobiety większą wagę przykładają do komunikacji ogólnie i być może z tego powodu ...
-
Serwisy społecznościowe groźne dla firm
... 315 firm zatrudniających do tysiąca osób, wykazał, że aż 77 proc. pracowników korzysta z sieci społecznościowych w godzinach pracy. Niestety efektem ubocznym takiego ... (31 proc.) i instalowanie niedozwolonych aplikacji (25 proc.). Ponadto 25 proc. firm aktywnie blokuje pracownikom dostęp do popularnych serwisów społecznościowych, głównie przez ...
-
World Wide Web a kontrola rodzicielska
... nie tylko kontrola rodzicielska nad zasobami internetowymi, ale również ochrona rodzicielska w wirtualnym środowisku internetowym. Według statystyk, 25% dzieci w wieku przedszkolnym korzysta z Internetu bez nadzoru rodziców. Ponad 30% dzieci w wieku poniżej 14 lat przypadkiem weszło na strony zawierające treści pornograficzne, podczas gdy ...
-
Polscy internauci a firmy w social media
... . Zdecydowana większość użytkowników tego serwisu (94 proc.) w ogóle nie korzysta z opcji kupowania na profilach sklepów. Głównym powodem rezygnacji z dokonywania tego typu ... grupie internautów. Zrealizowano 1707 ankiet, w tym 1194 wśród osób deklarujących, że obecnie aktywnie korzystają z serwisów społecznościowych (korzystają przynajmniej raz ...
-
Pakiety Internetowe w Orange na kartę
Od 11 stycznia w taryfach Orange na kartę są dostępne trzy Pakiety Internetowe, dzięki którym można aktywnie korzystać z Internetu w telefonie, bez obawy o koszty transmisji danych. Z pakietów może korzystać każdy użytkownik taryf Orange One, Orange POP oraz Nowe ...
-
Bezpieczeństwo w sieci 2010
... nie odbiega od światowych średnich. Jak wynika z badania, którego wyniki pod koniec stycznia opublikował serwis 123people, aż 66 procent ankietowanych korzysta z ustawień prywatności w serwisach społecznościowych, jednak prawie połowa respondentów przyznaje, że zdarzyło im się żałować umieszczenia osobistych informacji w internecie. Jak podają ...
-
Co czwarty Polak robi zakupy przez Internet
... Polsce to ciągle niewielki procent rynku. Okazuje się jednak, że co czwarta osoba korzysta z tej formy zakupu. Z badania wynika, że do sklepów online i na aukcje ... to, co mają inne osoby w ich otoczeniu. Tradycyjni domatorzy kupują wtedy, kiedy muszą. Aktywnie szukają informacji o promocjach oraz wyprzedażach. Rzadko kupują w sieci, ale jeśli już, to ...