-
Polskie kobiety a smartfony
... np. atrakcji dla dzieci w okolicy czy dentysty. Płeć piękna korzysta głównie z bezpłatnych aplikacji, selektywnie podchodząc do tematu płatności. Kobiety analizują ... mężczyzn). Polki szybko przystosowują się do dynamicznie zmieniającego się otoczenia i aktywnie podążają za trendami. Powoli zbliżamy się do poziomu konsumpcji urządzeń mobilnych ...
-
Praca zdalna wabikiem na kandydatów?
... aktywnie nowego miejsca pracy lub w ogóle nie chcą go zmieniać. Będzie to wymagało od pracodawców więcej aktywnych działań niż w przypadku grup zdecydowanych do zmiany pracodawcy. Szanse na dotarcie i rekrutacje dają media społecznościowe. Badanie Randstad pokazuje, że niemal 9 na 10 pracowników korzysta ...
-
Social media w pracy rekrutera. Są zalety, są wady
... talentów. Największy odsetek badanych HR-owców wskazał, że zawsze lub często korzysta z LinkedIn w procesie rekrutacji (34%). Relatywnie ważne miejsce w procesach rekrutacyjnych ... w inne obszary działalności. Możliwość dotarcia do osób, które nie poszukują aktywnie pracy, została z kolei wskazana przez 50,8% badanych. Media społecznościowe umożliwiają ...
-
Single w Polsce - profil
... powietrzu, film, muzyka, uprawianie sportu i kibicowanie, czy też podróże. Z takimi osobami, raczej nie da się nudzić. To osoby aktywnie wykorzystujące Internet. Co piąta korzysta z Internetu codziennie. Internet jest dla singli przede wszystkim narzędziem do sprawdzania poczty elektronicznej, poszukiwania potrzebnych w danym momencie informacji ...
-
Lubię to i kupuję to? Czy social media sprzedają?
... aktywnie korzystająca z social mediów. Aż 84% jego respondentów deklaruje posiadanie konta na co najmniej jednym portalu społecznościowym, 63% przyznaje, że regularnie korzysta ... . 46% użytkowników mediów społecznościowych poznaje dzięki nim nowe marki, a 60% aktywnie poszukuje informacji o markach i treści przez nie udostępnianych. Najczęstszym ...
-
Programmatic, aplikacje mobilne i lojalność klienta, czyli co rządzi e-reklamą?
... aktywnie poszukują informacji za pomocą smartfonów czy tabletów, to wciąż wolą finalizować sprzedaż na desktopie. Jak podaje Allegro, 10 proc. użytkowników największej platformy e-commerce w Polsce dokonuje zakupów tylko przez smartfony, a kolejne 10 proc. korzysta ... sprzedażowe Aplikacje mobilne, z których korzysta 75 proc. posiadaczy smartfonów, ...
-
M-commerce rośnie w siłę. Kto i jak kupuje przez telefon?
... miejsc zakupu (17%) i raczej nie wrócą już do sklepu, który ich zawiódł (18%). Wielofunkcyjny bank w telefonie Z dedykowanych mobilnych aplikacji bankowych korzysta co trzeci konsument mobilny, a także połowa kupujących wielokanałowo i 3/4 kupujących mobilnie. To rozwiązanie jest wciąż najpopularniejsze wśród konsumentów młodych i zamieszkujących ...
-
Polscy internauci a usługi turystyczne
... firmy turystyczne innowacji. Interpretując wyniki badań można zauważyć, że Polski internauta-turysta jest coraz bardziej wymagający; świadomie i aktywnie poszukuje, porównuje i wybiera oferty turystyczne. Przed podjęciem decyzji korzysta z wyszukiwarek i przegląda przynajmniej po kilka stron internetowych. Aby dokonać zakupu, nie musi już osobiście ...
-
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
... 90 proc. użytkowników społeczności jedynie obserwuje, 9 - wchodzi w głębsze interakcje, zaś 1 - aktywnie uczestniczy w życiu marki. Ten 1 procent jest najcenniejszy - sprawia, że profil żyje ... fanów strzeliła w górę jak młody świerk. Bardzo umiejętnie z gadżetów korzysta również Pepsi, które rozdało swoim fanom m.in. plakaty z piłkarzami - gwiazdami ...
-
Sektor MŚP a nowe technologie
... sukcesu Aby polskie przedsiębiorstwa mogły sprostać wymogom współczesnej sytuacji gospodarczej, aktywnie konkurować na rynku międzynarodowym i przyczyniać się do czynienia ... cloud computing w swoich przedsiębiorstwach, choć nadal 47% jeszcze z tego modelu nie korzysta. Spośród nich, przeszło połowa planuje jednak wdrożenie rozwiązań w modelu cloud w ...
-
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... Jorku powierzchnia jej sklepu flagowego wzrosła do 6000 mkw. Ponadto H&M aktywnie poszukuje możliwości wynajęcia powierzchni do 7000 mkw. przy głównych ulicach handlowych ... Zarządzający John Lewis Partnership. Z kolei firma kosmetyczna Make Up for Ever korzysta z iPadów i własnej aplikacji „My Studio”, dzięki której klientki mogą przeglądać produkty ...
-
Jak analityka biznesowa wpływa na rozwój firmy?
... podejmowania decyzji na czas. Ta sama grupa menedżerów 3,5-krotnie częściej korzysta z narzędzi raportujących przez urządzenia mobilne. 4) Firmy o najlepszych wynikach zmieniają kulturę ... w ciągu najbliższych 5 lat liczba źródeł danych, które firmy będą chciały aktywnie analizować zwiększy się o ponad 80%. Rola analityki w firmach będzie ciągle rosła ...
-
Jakie właściwie powinno być konto bankowe?
... bankowe Jak wynika z badania, większość internautów korzystających z usług bankowych posiada więcej niż jeden rachunek (66 proc.). Jednocześnie ponad 80 proc. korzysta aktywnie tylko z jednego lub dwóch z nich. Na większą liczbę posiadanych rachunków wpływa wyższy wiek, wyższy poziom wykształcenia, a także miejsce zamieszkania. Mężczyźni ...
-
Idealne oferty pracy, czyli jakie?
... kandydata sprawia, że osób aktywnie poszukujących pracy jest relatywnie niewiele. Jedynie 30% pracowników regularnie przegląda i odpowiada na ogłoszenia rekrutacyjne. Pomimo to, otwartość na rozmowę o nowych możliwościach, zwiększa się. 64% specjalistów i menedżerów nie szuka pracy aktywnie, ale korzysta z możliwości rozmowy o nowych propozycjach ...
-
Pornografia pod ostrzałem
... (poniżej 0,0001%). Tak niski udział może być wynikiem tego, że Pornhub aktywnie monitoruje i usuwa strony phishingowe oraz oferuje swoim użytkownikom uwierzytelnianie dwuskładnikowe ... jednym znakiem, masz do czynienia z oszustwem. Zawsze sprawdzaj, czy strona korzysta z bezpiecznego połączenia (HTTPS) i czy jej certyfikat cyfrowy jest ważny. Zgłaszaj ...
-
Rekrutacja pracowników: gdzie pracodawcy szukają rąk do pracy?
... pracodawcy jest publikacja ogłoszenia w internecie. Te z kolei docierają tylko do osób, które aktywnie poszukują pracy. W efekcie liczba otrzymanych aplikacji może być duża, ale ... dotarcia do kandydatów stają się rekomendacje pracowników. Z raportu Trenkwalder wynika, że korzysta z nich 17 proc. dużych, 19 proc. średnich i 10 proc. małych firm w ...
-
Pracownicy 50+ ciągle niedoceniani. Firmy muszą to zmienić
... z jakimi się stykają, aktywność zawodowa jest dla silversów istotna – co czwarty z nich aktywnie poszukuje pracy. Jak pokazują statystyki, większość z nich (54%) otrzyma tylko ... portalach społecznościowych. Aż 95% z nich posiada profil na LinkedInie, a 56% korzysta z konta na Facebooku. Za swoje atuty uważają duże doświadczenie zawodowe, lojalność ...
-
5 kroków do efektywnego wdrożenia AI w produkcji przemysłowej
... badania EY, już teraz 49% ankietowanych zajmujących się zaawansowaną produkcją aktywnie finansuje innowacje oparte na sztucznej inteligencji, a w przeciągu roku planuje to zrobić ... firmy wdrażają AI – wynika, że co piąta średnia i duża firma produkcyjna (21%) korzysta już z tego rozwiązania wewnątrz organizacji, zaś kolejne 41% właśnie je wdraża. ...
-
Oczekiwania pracowników i pracodawców to 2 różne światy?
... już wpływają na decyzje zawodowe kandydatów. 3 na 10 pracowników deklaruje, że korzysta z AI w swojej obecnej roli, a ponad połowa (52%) uważa, że będzie ... stwierdzili, że są niezadowoleni ze swojego obecnego wynagrodzenia, ponad połowa (53%) aktywnie rozważa przejście na nowe stanowisko w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. Pośród utrzymującej ...
-
Polacy oblewają test z cyberbezpieczeństwa?
... zapewnia dodatkowy poziom zabezpieczeń. Popularne są również programy antywirusowe, z których regularnie korzysta 60 proc. respondentów. Ponadto 53 proc. osób unika korzystania z nieznanych, ... podejmowanie działań mających na celu ochronę danych, jedynie 27 proc. aktywnie edukuje się na temat najnowszych zagrożeń i metod oszustw internetowych - Adam ...
-
Płatności odroczone albo porzucony koszyk w sklepie internetowym
... coraz większą popularność także w tradycyjnych punktach sprzedaż. Obecnie 15,7% badanych korzysta z tej metody płatności podczas zakupów stacjonarnych, a kolejne 43,3% planuje wdrożyć BNPL ... metody płatności na rzecz fintechowych rozwiązań. Co więcej, ponad 58% konsumentów aktywnie poszukuje i testuje nowe formy płatności, często jeszcze przed ich ...
-
Działania marketingowe i PR w 2013 r.
... działań marketingu i PR. Podczas rozmowy respondentów poproszono o wskazanie, które z nich są aktywnie realizowane w ich dziale. W ramach działań strategicznych, główny akcent położony jest ... przez polskie firmy – tylko 1/3 firm deklaruje, że z niego korzysta (spośród dużych firm 37%, spośród średnich 30%). - To najbardziej zaskakujące wnioski ...
-
Profil polskiego inwestora
... grupy obecnych inwestorów. Wyniki analizy pokazują, że z tych form lokowania kapitału korzysta coraz szersza grupa klientów – nie są to już tylko osoby ... tygodnie – dość kapryśnym rynkiem. Nie potrafimy w tej chwili ocenić na ile indywidualni inwestorzy aktywnie zarządzają swoim portfelem akcji, musimy jednak pamiętać, że część z nich to posiadacze ...
-
Usługi typu "mashop" zyskują na znaczeniu
... % z Wielkiej Brytanii zawsze korzysta z Internetu, aby zdobyć informacje potrzebne do podjęcia decyzji o zakupie. Osoby te aktywnie wykorzystują technologię jako pomoc w dokonywaniu zakupów. Większość z nich woli wyszukiwać produkty online niż rozmawiać z personelem sklepowym. Co trzeci klient kalkulujący korzysta ze stron sprzedawców detalicznych ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... swój profil w jednym bądź większej liczbie portali społecznościowych. Wśród firm aktywnie kreujących wizerunek w sieci dominują branże HR, Kadry i Płace – 22,22% oraz ... Dyrektor Strategiczny, Socializer S.A. Ponad 80% firm biorących udział w badaniu korzysta z portali społecznościowych jako narzędzi wspierających procesy rekrutacyjne lub/i budowania ...
-
Smartfony opanowują rynek
... . Przyjrzeliśmy się także upodobaniom tych nowoczesnych urządzeń. Posiadacze smartfonów aktywnie biorą udział w wydarzeniach kulturalnych. Aż 34% z osób regularnie ... Line, a mniej Naszą Klasę. Co ciekawe, prawie połowa z nich korzysta z portali społecznościowych codziennie lub prawie codziennie. Posiadacze smartfonów są najczęściej abonamentami ...
-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... się w zasadzie tylko do reklamy. Z Wirtualnych Spacerów korzysta zaledwie 20 proc. deweloperów ogłaszających się w portalu RynekPierwotny.com. Jeszcze mniej, bo około 1 proc. prowadzi w Internecie działania z zakresu marketingu szeptanego, wirusowego czy udziela się aktywnie w mediach społecznościowych, takich jak YouTube, Facebook, Goldenline ...
-
Polscy internauci na tle innych. Do czego służy nam internet?
... oraz zaglądają na serwisy społecznościowe (69%). Użytkownicy social media aktywnie nawiązują kontakt z innymi osobami, wysyłając wiadomości i wystawiając komentarze (59 ... (78%). Niezależnie od miejsca z sieci korzysta 17% osób, a w pracy online jest 14% internautów. Najmniej osób korzysta z internetu w miejscach publicznych tj. restauracje, kawiarnie ...
-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... , Słowacji, Węgier, Rumunii, Ukrainy, Rosji. Łącznie na tym obszarze aktywnie działa 235 reklamodawców z regionu i aż 2877 wydawców. Dane o rynku: 192 miliony użytkowników Internetu średnio 37% dorosłych obywateli posiada smatrfon średnio 70% korzysta z Androida, 28% z iOS Google jest najpopularniejszą przeglądarką Podział sprzedaży według ...
-
Jakie benefity pracownicze oferują firmy w czasie pandemii?
... w 2019 roku były jednym z najpopularniejszych benefitów. 49% badanych potwierdziło, że korzysta z tego rodzaju świadczenia dodatkowego. Inaczej sytuacja wygląda w 2020 roku. ... alternatywę. Z pomocą przyszły zajęcia prowadzone online, dzięki którym pracownicy mogą aktywnie spędzać czas nie wychodząc z domu. Kursy online Innym rodzajem benefitu ...
-
Czy programy lojalnościowe spełniają swoją rolę?
... że aplikacje mobilne to już standard w rozległym świecie programów lojalnościowych, z którego chętnie korzysta ciągle rosnąca rzesza konsumentów, zachęcana udanymi appkami swoich ulubionych sklepów i marek. ... w pierwszym etapie badania); pogłębione wywiady telefoniczne (TDI), N=10 – osoby aktywnie uczestniczące w co najmniej 3 programach. Realizacja ...
-
Sen, seks i smartfony, czyli nocne zwyczaje Polaków
... Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Ile godzin przesypia statystyczny Polak? Jak często korzysta z telefonu w porze nocnej? Które aplikacje zyskują na popularności po zmroku? ... 15% seniorów, osób w wieku 60-75, również korzysta z tego typu treści, co jest porównywalne z odsetkiem wśród aktywnie używających aplikacji do komunikowania w nocy, właśnie tej ...
-
eBay już w Polsce
... środowiska użytkowników handlu elektronicznego. Wiele z tych osób już teraz aktywnie handluje zarówno na giełdzie niemieckiej, jak i na innych ... Według tych samych badań, z handlu elektronicznego korzysta co trzeci Internauta i co piąta Internautka. Ponadto, co drugi użytkownik Internetu korzysta z Sieci codziennie. „Skala wykorzystania Internetu w ...
-
Studenci w USA preferują Internet
... właśnie tą grupą konsumentów? Obecnie w USA jest 15 milionów studentów aktywnie korzystających z Internetu.. Aby określić sposób, w jaki marketerzy mogliby nawiązać relacje ... proc.) przyznaje, iż ogląda telewizję i jednocześnie korzysta z komputera, zaś 60,2 proc. twierdzi, że w tym samym czasie korzysta z komputera i słucha radia. Jeśli zaś chodzi ...
-
Prosument - konsument przyszłości
... 94 proc. posiada telefony komórkowe, 76 proc. używa komunikatorów oraz korzysta z serwisów społecznościowych, 75 proc. ma konto na Facebook’u i większość sprawdza ... produkt. I tak konsument stał się niejako producentem. Powstał prosument – klient aktywnie współtworzący produkty i usługi. Polem tej współpracy stał się internet, dzięki któremu ...