-
Tydzień 38/2008 (15-21.09.2008)
... debat. W wielu opiniach dotyczących Polski jako członka Unii i kraju, który chce aktywnie uczestniczyć w kreowaniu przyszłości Wspólnoty można zauważyć duży rozrzut ocen, oraz ich ... ich nowymi. Szybko rozwija się energetyka wiatrowa, a w kilku elektrociepłowniach korzysta się z biomasy, jako uzupełnienia paliwa. Rozważana jest też budowa elektrowni ...
-
Wynagrodzenia inżynierów II 2009
... zawarte w raporcie BDI pochodzą bezpośrednio od inżynierów. Największą populację osób aktywnie aktualizujących informacje o swoim wynagrodzeniu stanowią osoby w wieku 26-30 lat (50 ... ,33% inżynierów biorących udział w analizie. Szkolenia znalazły się na 4 miejscu. Korzysta z nich 37,5% inżynierów. Bezpłatna opieka uplasowała się trochę wyżej – na 3 ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... IAB Polska (www.iabpolska.pl) dane pokazują, że przeszło 40 % Polaków korzysta z Internetu, 45 % Internautów zrobiło zakupy w sklepach internetowych, a wydatki na ... form. Z każdym dniem wzrasta liczba użytkowników Internetu, którzy wykorzystują go aktywnie, robiąc zakupy w sklepach internetowych, szukając informacji o potencjalnych kontrahentach czy ...
-
Poszukiwanie pracy: Internet najlepszy?
... napływ użytkowników. Około 92% wszystkich ankietowanych poszukuje pracy, z czego 71% - aktywnie, a pozostali jedynie od czasu do czasu przeglądają oferty. Z kolei ponad 7% ... około 9,5%, co oznacza, że blisko 1/10 studentów lub absolwentów chętnie korzysta z takich placówek, zlokalizowanych przy wszystkich większych uczelniach wyższych w kraju. ...
-
Rynek outsourcingu w Polsce rozkwita
... niezależności i szerokiego rynku Z raportu wynika, że polskie przedsiębiorstwa outsourcingowe aktywnie budują wewnętrzny rynek usług i sięgają po usługi dotychczas zarezerwowane dla ... – Nadal daleko nam do takich potęg jak Belgia, gdzie z outsourcingu korzysta blisko 80% firm, w mijającym roku odnotowaliśmy jednak wyraźny wzrost zainteresowania ...
-
Rośnie polska klasa średnia
... czyli nowa klasa średnia w Polsce dojrzewała wraz z powrotem demokracji, uczestnicząc aktywnie w budowaniu i rozwijaniu gospodarki wolnorynkowej. Według nich do rozwoju klasy średniej w ... mieszkaniec (48%), aż 80% przedstawicieli klasy średniej deklaruje, że korzysta z tego medium częściej niż rok wcześniej. Robią zakupy przez internet, korzystając ...
-
Dotacje inwestycyjne dla przedsiębiorstw w 2010 roku
Od 2004 roku Polska jest członkiem Unii Europejskiej i aktywnie uczestniczy we wszystkich formach jej aktywności politycznej, społecznej i gospodarczej. Z członkostwem wiążą się liczne obowiązki, ale i przywileje. Najważniejszym z obowiązków jest zasilanie ...
-
Budowanie marki: jakich błędów unikać?
... klientach. Niestety, wiele firm - a instytucje finansowe są tu najgorsze - korzysta z systemów CRM jako nieco bardziej zaawansowanych sposobów zbierania i przetwarzania danych, ... . Smutna prawda w większości firm jest taka, że 45 proc. klientów poszukuje aktywnie nowego dostawcy, kolejne 45 proc. jest otwartych na propozycje, a tylko 10 ...
-
Telewizja cyfrowa: Polacy niechętni
... PR Ecco Network i PBS DGA wynika, że blisko połowa (44%) Polaków nie zamierza aktywnie uczestniczyć w zmianie systemu nadawania na cyfrowy. Nie mamy też wiedzy na temat korzyści ... (14%). Z badania On Board PR Ecco Network i PBS DGA wynika, że 34% Polaków korzysta już z odbioru telewizji cyfrowej. Oznacza to, że tylko 1/3 społeczeństwa zdecydowała się ...
-
Polski konsument lubi promocje
... zaledwie 5 procent mniej nie zwraca uwagi na metki na towarach. Sugerujemy się też promocjami. Trzy czwarte polskich klientów chętnie z nich korzysta, choć tylko jeden na 20 aktywnie szuka obniżek podczas robienia zakupów.
-
Obsługa klienta: Internet i Web 2.0
... operatorzy powinni być świadomi wyzwań związanych z wdrożeniem takich strategii i aktywnie podejmować odpowiednie środki ograniczające ryzyko. Niektóre z kluczowych wyzwań, którym muszą ... około 60% z 4,2 minut w 2007 r. do 10,8 minut w 2009 roku. 45% konsumentów online regularnie korzysta z Internetu do poszukiwania produktów, 31% dokonuje zakupów i ...
-
AVG 2011 Internet Security
... , a deinstalacja przebiega równie szybko, jak dotychczas. Ponieważ wielu użytkowników intensywnie korzysta z aplikacji multimedialnych, do AVG 2011 dołączono „tryb gier”, który ... stopnia bezpieczeństwa. AVG Business Edition zapewnia właścicielom firm, którzy aktywnie korzystają z Internetu, ochronę dostosowaną do realiów prowadzenia małego lub ...
-
Polski konsument 2009
... produktów online. Badania pokazują jednak, że wciąż spora rzesza konsumentów nie korzysta z tej możliwości – 68 proc. ankietowanych w roku 2009 twierdzi, że nigdy nie ... i więcej oraz respondentom z wykształceniem podstawowym i zasadniczym zawodowym. Informacji o produktach aktywnie poszukuje 64 proc. ankietowanych, jednocześnie aż 31 proc. przyznaje, ...
-
Fałszywy antywirus na ICQ
... o konieczności pobrania rzekomego programu zabezpieczającego o nazwie Antivirus 8 pojawiają się w oknie przeglądarki atakowanego użytkownika, nawet gdy w danym momencie nie korzysta on aktywnie z komputera” – tłumaczy Roel Schouwenberg, ekspert z Kaspersky Lab. „Zbadaliśmy sprawę i okazało się, że cyberprzestępcy wykorzystują do infekowania moment ...
-
Firmy dbają o bezpieczeństwo informacji
... w obszarze bezpieczeństwa, czyli zarówno posiada kompleksową strategię ochrony informacji, jak i aktywnie ją realizuje. Prawie 30% organizacji jest zdania, że lepiej radzi ... sprawdzenia, na ile dany dostawca chroni wrażliwe informacje, w ostatnim okresie korzysta coraz mniej firm. Problem dotyczy również Polski” – podkreśla Jeremi Gryka. ...
-
Internetowa Rewolucja w sektorze MSP
... 44% rok wcześniej). Wśród firm, które się reklamują, coraz więcej korzysta z reklamy internetowej (73% w stosunku do 68% w 2010 r.), a coraz mniej z ulotek (37% w ... do Polski przyjadą tysiące turystów. Chcemy, aby Internetowa Rewolucja pomogła im aktywnie zaistnieć w internecie i dotrzeć nie tylko do polskich, ale także zagranicznych klientów - ...
-
Szkodliwe programy Stuxnet/Duqu a platforma "Tilded"
Nowe informacje dotyczące trojanów Duqu i Stuxnet potwierdzają, że za tą rodziną szkodliwych programów stoi jednak grupa cyberprzestępców. Pozwalają również założyć, że w obu przypadkach wykorzystano tę samą platformę, która może być dostosowywana do określonych celów. Ponadto, istnieje możliwość, że platforma ta powstała na długo przed epidemią ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... Adkontekst (83%). 70% ankietowanych realizuje kampanie także w BusinessClicku, a 43% korzysta z oferty SmartContext. W 2011 roku marketerzy koncentrowali się na kampaniach, ... przeszłości lub obecnie współpracują z siecią Adkontekst oraz inne podmioty agencyjne aktywnie działające na rynku reklamy internetowej. Odpowiedzi udzielili specjaliści SEM z 44 ...
-
Dzień Ojca: profil polskiego taty
... ojcowie czują się w świecie online? Prawie 90% ojców wykorzystuje Internet do sprawdzanie swoich maili. Co piąty tata aktywnie zagląda na strony Naszej Klasy, a ponad połowa korzysta z Facebook'a. Trzeba zaznaczyć, że tatusiowie bardziej są aktywni w świecie online niż panowie nie posiadający dzieci. Być ...
-
Synology DiskStation DS213+
... – podczas uśpienia systemu aktywnie analizuje ruch sieciowy i w razie potrzeby przywraca pełne działanie urządzenia. System Hiberantion – w porównaniu do stanu całkowitego wyłączenia serwera − zapewnia większą równowagę pomiędzy inteligentnym zarządzaniem energią a zdolnością systemu do reakcji. DS213+ korzysta z dwurdzeniowego procesora 1,067GHz ...
-
Polacy a usługi turystyczne
... wyjeżdżają, by odpoczywać w sposób bierny, o tyle rodziny z dorosłymi dziećmi spędzają wyjazdy bardziej aktywnie - np. poznając walory przyrodnicze. W obu podgrupach czynnikiem wpływającym na ... uwagę, że nadal istnieje duża grupa społeczeństwa, która nie korzysta z usług turystycznych, w tym biur podróży, co ma liczne przyczyny, najczęściej o ...
-
Sektor MSP: tylko 12% firm stosuje faktoring
... Kuniewicz, Dyrektor Generalny Bibby Financial Services komentuje: „W Polsce z faktoringu korzysta obecnie około 6500 - 7500 firm. Jak wskazują wyniki branży ... kierunku zmian w małych i średnich firmach, które stanowią 98 proc. wszystkich aktywnie działających przedsiębiorstw w Polsce. Przyjmowane przez Bibby MSP Index wartości znajdują się ...
-
Urządzenia elektroniczne niezbędne na wakacjach
... na wakacje, będzie dzięki niemu robić zdjęcia, a co trzecia osoba aktywnie korzystała z internetu, w poszukiwaniu np. rekomendacji restauracji czy atrakcji turystycznych. Laptop ... wraz z wiekiem. Wakacyjne zdjęcia w sieci Co piąta osoba, która korzysta z aparatu fotograficznego lub telefonu z aparatem fotograficznym, dzieli się wakacyjnymi zdjęciami ...
-
Budowanie osobistej marki
... w firmie. Pracownik pyta: „Jakie szkolenia państwo zapewniają?”, a później i tak zazwyczaj z nich nie korzysta. Marka pracuje nad ważnymi projektami. Jeśli projekt nie jest kluczowy, czyni ... ważnego. Twoja praca to usługi świadczone pracodawcy. Aby być skutecznym, musisz je aktywnie promować. Bo która usługa leży w kącie i czeka, aż ktoś ją zauważy? ...
-
Ferie zimowe w Polsce: jakie miasta odwiedzimy?
... najpopularniejszym ośrodkiem zimowym w Polsce. Z pomocy wyszukiwarki e-podróżnik.pl miesięcznie korzysta ponad 4 miliony użytkowników, którzy poszukują dogodnych połączeń komunikacji ... pasażerowie mimo niepewnych warunków pogodowych uznali, że ferie najlepiej spędzić aktywnie, jeżdżąc na nartach lub desce snowboardowej właśnie w polskich górach.” – ...
-
Ubezpieczenie turystyczne: przezorność pomaga
... - oprócz terminu i lokalizacji - na ogół zakresem oferty i ceną. Część z nas korzysta też z ofert last minute, licząc na jeszcze niższą cenę za wczasy. Biura ... modele spędzania wakacji. I tak, można wybrać pakiety ubezpieczeń dla osób aktywnie spędzających wakacje, w tym uprawiających sporty ekstremalne, dla "zwykłych" turystów wyjeżdżających np. ...
-
Nawet wakacje budzą obawy
... 5 proc. aranżuje kolejne wyjazdy z rocznym, a 37 proc. z półrocznym zapasem. Tylko 8 proc. z nas korzysta z ofert last-minute. Urlop pod kontrolą Na wakacjach cenimy sobie spokojne ... z wypoczynkiem w SPA. Tylko 23 proc. badanych lubi spędzać wolny czas aktywnie. W tej grupie jako najchętniej uprawianą wakacyjną „aktywność” 66 proc. wskazało ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 29/2014
... dla Banku Światowego... Niezależnie od wyżej zaprezentowanych przedsięwzięć, Chiny od dekady aktywnie działają na rzecz przekształcenia swojej waluty - jeszcze kiedyś niszowej, do roli ... na zlecenie HSBC przez Nielsena mówią, że ponad 20 proc. respondentów korzysta z chińskiej waluty w kontraktach z chińskimi firmami. Nie ulega wątpliwości, że taki ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... swoją atrakcyjność dla konsumentów. Chińska platforma wideo iqiyi.com już teraz korzysta z danych wyszukiwarki Baidu – na ich podstawie podejmowane są decyzje o kierowaniu ... , wykorzystując takie systemy można byłoby kierować spersonalizowany przekaz do osób aktywnie rozważających konkretne marki konkurencji. Jak będzie wyglądała ta ewolucja? W ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Polska: wydarzenia tygodnia 10/2015
... że za kilka dni oficjalną premierę będą miały dwa nowe modele. Chce też aktywnie walczyć o rynki zagraniczne. Komentarz do wydarzeń gospodarczych A. FURGALSKI (TOR): TYLKO WARSZAWĘ ... metra. Stolica, w której każdego dnia jedynie z pierwszej linii tego środku transportu korzysta średnio 550 tys. osób, musi dopłacać tylko do niego ponad 300 mln ...
-
JA+ LTE i JA+ Internet na Kartę od Plusa
Plus przygotował specjalną ofertę dla osób korzystających aktywnie z internetu mobilnego. Klienci abonamentowi oczekujący dużych pakietów danych mogą zdecydować się na taryfę JA+ LTE w wersji ze sprzętem lub bez, z ...
-
Płatności online: strach o bezpieczeństwo i brak zabezpieczeń
... tablety, 29% korzysta ze smartfonów, a 12% właścicieli telewizorów smart TV przyznało się do dokonywania płatności online za pośrednictwem tych urządzeń. Jednocześnie, jak wynika z badania, jeden na pięciu użytkowników nie robi nic w celu zabezpieczenia swoich danych finansowych online. „Osoby, które aktywnie korzystają z bankowości ...
-
Polowanie na prezenty pod choinkę rozpoczęte. Jak to robią Polacy?
... aby choć trochę odciążyć swój budżet. – Żeby zmniejszyć świąteczne wydatki, Polacy aktywnie szukają okazji zakupowych – z roku na rok stając się coraz ... korzystnymi ofertami” pokazuje, że w przypadku zakupów z kategorii „Uroda” zaledwie 7% Polaków nie korzysta z okayjnych cen. Żywo zainteresowanych promocjami produktów drogeryjnych jest aż 52% osób. ...
-
Trendy HR: nowe technologie i pracownik jak klient
... i treści CV. Ponad jedna czwarta badanych szefów firm (29 proc.) korzysta z gier i symulacji jako narzędzi umożliwiających zainteresowanie i ocenę potencjalnych kandydatów, ale tylko 6 ... – znaczna część firm faktycznie dostrzega taką potrzebę i w różnym dla siebie czasie aktywnie reaguje na zmiany na rynku pracy. Taką gotowość wyraża aż 39 proc. ...
-
System finansowy w Polsce. Nie można popełnić błędu
... do końca zdają sobie sprawę. To są nowe wyzwania. Sektor bankowy też korzysta z innowacji, jak chociażby płatności zbliżeniowe, biometria czy mikropożyczki. To cały ... o tym, jak zmobilizować miliony Polaków oszczędzających na swoje emerytury, by faktycznie aktywnie korzystali z tego wehikułu. Jeśli mówimy o wyzwaniach, a także o innowacjach i ...