-
Firmy logistyczne: które strony WWW najpopularniejsze?
... internautów. Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują ...
-
5 miejsc, w których niszczymy smartfony
... ponad 4 miliardy złotych. Metodologia i źródła danych 1. European Smartphone Accidents Study – badanie Square Trade przeprowadzone w sierpniu 2014 przez ResearchNow i Qualtrics (panel online). Odpowiedzi zebrano od ponad 13 000 właścicieli smartfonów w Europie. 2. Kurs wymiany walut za Bloomberg.com z 8.14.2014. 3. Badanie Global Mobile ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... ”. Te drugie łatwiej zmierzyć, analizując tzw. konwersję, czyli pożądane zachowania użytkownika strony www. Może być to wysłanie zapytania, dokonanie zakupu online, albo choćby zadzwonienie do warsztatu. - W pierwszej fazie rozważamy, czego mogą szukać użytkownicy oraz zapewniamy im widoczność reklamy dokładnie odpowiadającej na ...
-
Najpopularniejsze drogerie internetowe
... „Kupuję w Internecie 2014”, perfumy i kosmetyki to kategoria produktów, która w ciągu ostatnich pięciu lat zyskała największą popularność wśród konsumentów robiących zakupy online. Gemius postanowił sprawdzić, które e-drogerie cieszą się największym zainteresowaniem wśród polskich użytkowników sieci. Analiza objęła dane z grudnia 2014 roku oraz ...
-
Ulubione laptopy Polaków
... odbiór osobisty, a tylko 4% paczkomaty Inpost. 42% decyduje się na płatność za pobraniem, zaś 36% dokonuje wpłaty tradycyjnym przelewem. Nowoczesne płatności online przy zakupie notebooka wykorzystuje tylko 16% klientów. Czy to dowód na brak zaufania do płatności elektronicznych? A może wolimy zwyczajnie mieć ...
-
Złośliwe reklamy atakują twój komputer? Są na to sposoby
... poradzić? Firma Google, ściśle związana z Uniwersytetem Kalifornii, Berkeley i Santa Barbara, postanowiła przybliżyć użytkownikom mechanizmy działania systemu reklamowego online i niebezpieczeństwa z nim związane. Według giganta, w 2014 roku 5,5% odwiedzających witryny Google posiadało przeglądarki zainfekowane złośliwymi programami wyświetlającymi ...
-
Diety, odchudzanie, rozrywka, hobby. Co jeszcze oglądają młodzi?
... internautów. Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują ...
Tematy: plotki, życie gwiazd, styl życia, hobby, edukacja, dieta i fitness, strony tematyczne, studenci -
Kantory internetowe w opinii klientów
... i kredytobiorcy zadłużeni w obcych walutach, którzy dzięki nim mogą znacząco obniżyć wysokość rat. Zadowoleni są też importerzy i importerzy, którym kantory online pomagają sprawnie realizować transakcje z zagranicznymi partnerami. Z całą stanowczością można stwierdzić, że kantory internetowe to wygoda, oszczędność oraz bezpieczna alternatywa dla ...
-
Wakacje 2015 po polsku: w kraju i z rodziną
... wypoczywać (86%), zregenerować się (50%), lub zwiedzać (43%). Informacje o badaniu To badanie zostało przeprowadzone na uczestnikach Programu PAYBACK metodą ankiety online, na grupie 537 osób. Grupa badawcza w wieku 18-65 lat, dobrana została tak, aby odpowiadać strukturze demograficznej kraju.
-
Jeśli zakupy w sieci, to zdecydowanie na laptopie
... mobilnej (36 proc.). Jedna transakcja na kilku urządzeniach Ponad połowie internautów (52 proc.), którzy wykorzystują urządzenia mobilne do robienia zakupów online, zdarza się rozpoczynać proces zakupowy na smartfonie, a finalizować go na komputerze lub tablecie. W ten sposób najczęściej postępują osoby między 25 ...
-
Polscy internauci w e-sklepach motoryzacyjnych
... internautów. Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują. Więcej ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... FMCG przeznaczyła na komunikację w Internecie. Spadek inwestycji aż o 42% w stosunku do poprzedniego roku, może oznaczać zarówno faktyczny spadek inwestycji w promocję online jak i przesunięcie budżetów do kanałów nie monitorowanych. Reklama zewnętrzna zanotowała 14% wzrost inwestycji w porównaniu do trzeciego kwartału poprzedniego roku, osiągając ...
-
Smartfony już zdominowały nasze życie?
... pomyślenia – żyjemy w czasach, kiedy praktycznie bez przerwy musimy być online. Obecnie już blisko dwóch na trzech Polaków posiada tego typu urządzenie, a w grupie ... TNS: Mobile Life 2013, Mobile Life 2014). Zdaniem Marcina Kotarby, Dyrektora Dep. Strategii i Analiz Deutsche Bank, tak szybkie tempo przyrostu liczby smartfonów nie jest przypadkiem. ...
-
Strony rządowe, PZU i Dropbox. Gdzie jeszcze bywa menadżer?
... internautów. Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują ...
-
Noclegi w górach tańsze niż rok temu
... jednak kolejno o 16%, 4% i 4%. * średnie ceny za nocleg (trivago Hotel Price Index) to miarodajny wskaźnik średnich cen wśród najczęściej rezerwowanych hoteli online. Ceny noclegów kalkulowane są na podstawie danych pochodzących z ponad 250 stron rezerwacyjnych oraz systemów rezerwacji największych sieci hotelowych.
-
Gorsza kradzież danych niż inwigilacja. Czego boją się internauci?
... ds. Rozwoju w ARC Rynek i Opinia. Informacja o badaniu Badanie zostało przeprowadzone w lutym 2016 roku przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI (ankiety online na własnym panelu internetowym) na reprezentatywnej (wiek, płeć, wykształcenie, miejsce zamieszkania) grupie respondentów, N=1000.
-
Internet Rzeczy to fikcja?
... analiz wynika, że Internet Rzeczy to jeden z dominujących trendów na najbliższe lata. Być ... Requirements Planning) jest znacznie mniejsza. Jeszcze gorzej wygląda sytuacja w przypadku rozwiązań klasy MES, które zbierają informacje online bezpośrednio ze stanowisk produkcyjnych i transferują je do biznesu. Bez nich idei Przemysłu 4.0 nie da się wdrożyć ...
-
WildFire - nowy ransomware z polskim akcentem
... zawiązując No More Ransom. Pod tym hasłem kryje się projekt, w tym serwis online, który umożliwia ofiarom programów żądających okupu odzyskanie dostępu do zaszyfrowanych plików. ... komentuje Jornt van der Wiel, badacz ds. bezpieczeństwa IT, Globalny Zespół ds. Badań i Analiz (GReAT), Kaspersky Lab. „Robimy coraz większe postępy, jednak jest to dopiero ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 39/2016
... inwestować w sposób bezpieczny i będą takie instrumenty, które pozwolą na bezpieczne lokowanie tych oszczędności w dobrych inwestycjach na rynku nieruchomości. Według danych Analiz Online po II kwartale roku Polacy na depozytach terminowych, w obligacjach, akcjach, polisach inwestycyjnych i funduszach zgromadzili ponad 530 mld zł. Depozyty wciąż ...
-
Gwarancja zwrotu pieniędzy, czyli motywacja do zakupów
... planujemy kupić przez internet, warto skorzystać z finansowego zabezpieczenia transakcji. „Statystyki sugerują, że pewność i finansowe zabezpieczenie transakcji są ważne dla kupujących online. Konsumenci mogą aktywować gwarancję o wartości do 10.000 zł zaraz po złożeniu zamówienia w sklepach oferujących ją bezpłatnie. W pozostałych sklepach ...
-
E-zakupy: co najchętniej kupujemy przed świętami?
... można założyć, że jest to trend, który będzie przybierał na sile. Jest to nie tylko efekt wzrastającego zaufania do płatności online, ale również zmiany przyzwyczajeń konsumentów, dla których e-zakupy stały się czymś zupełnie naturalnym ─ mówi Marek Molicki, menedżer regionalny w Gemiusie. – Strony ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2017
... na ok. 27 mld dol., więc samo zagrożenie dla branży reklamowej jest bardzo istotne. Ponad 65 proc. członków Association of Online Publishers, czyli organizacji zrzeszającej wydawców w Wielkiej Brytanii, stwierdziło, że to jest największe zagrożenie dla branży reklamowej w przyszłości. Trzeba więc dokładnie ...
-
Wino w prezencie, piwo dla siebie
... Paweł Jurowczyk, Senior Project Manager z ARC Rynek i Opinia. Informacja o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI (ankiety online na epanel.pl) w dniach 4-14.11.2016, na reprezentatywnej (płeć, wiek, wielkość miejscowości zamieszkania i region) próbie Polaków, N=1008.
-
Bezpieczeństwo w Internecie: czas zacząć dyskusję
... jej wcale. Prawie 1/3 populacji nie ma praw do ochrony danych. Organizacja Creative Commons szacuje, że obecnie ponad miliard dzieł online zachęca do ponownego użycia, w tym teksty, zdjęcia i muzyka. Komunikacja w sieci będzie bezpieczniejsza i prawdopodobnie szybsza dzięki mającemu się pojawić protokołowi Transport ...
-
Czy dbamy o prywatność w sieci?
... to medium jako przestrzeń publiczną bądź częściowo publiczną. W roku 2016 postanowiono pogłębić to zagadnienie i dopytać o konkretne typy serwisów online. Spośród wszystkich ocenianych środowisk cyfrowych jedynie w przypadku prywatnych stron internetowych dominowały odpowiedzi określające tę przestrzeń jako prywatną. W pozostałych przypadkach ...
Tematy: prywatność w sieci, bezpieczeństwo w sieci -
Ataki DDoS: milionowe straty za 7 dolarów
... . To oznacza, że za atak DDoS można zapłacić od 5 dolarów, jeśli trwa 300 sekund, do 400 dolarów, jeśli dany serwis online ma być „bombardowany” przez 24 godziny. Średnia cena ataku kształtuje się w granicach 25 dolarów za godzinę. Eksperci z Kaspersky Lab obliczyli ...
-
Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje?
Zachowania konsumentów w sieci nieustannie niemal są brane pod lupę. Rezultaty tych analiz są szczególnie cenne dla firm działających w branży e-commerce. Kto zatem, jak i kiedy kupuje przez internet? Z badania "Polski konsument w sieci" wynika, ...
-
Piractwo komputerowe kosztuje nas krocie. Ile tracimy?
... opłat Z kolei do korzystania z legalnych serwisów zachęca konsumentów głównie łatwość obsługi i nawigacji. Cecha ta dotyczy zwłaszcza rynku wideo, muzyki, transmisji online oraz artykułów prasowych. Duży odsetek respondentów ceni sobie również wysoką jakość treści oferowanych w serwisach legalnych. Co ciekawe duża część internautów ...
-
Oto topowe miejsca na wakacje
... ale również mniejsze miasta, o czym świadczy rosnąca popularność lotnisk zlokalizowanych w okolicach Phuket, Krabi, czy też Kantonu” - mówi Marta Krywult, Online Marketing Manager w momondo. W bieżącym roku zdecydowanie najczęściej wyszukiwanym miejscem na świecie była Tajlandia, której popularność zwiększyła się przeszło dwukrotnie. Zgodnie z ...
-
Fake news a poglądy polityczne. Kto upowszechnia nieprawdę?
... podstawie badania F-Secure przeprowadzonego w kwietniu 2017 roku na próbie 600 osób – internautów, którzy w ciągu roku udostępnili przynajmniej jedną informację. Wywiady online na panelu (CAWI). Celem badania było określenie postaw i przekonań użytkowników internetu na temat fałszywych informacji.
-
Ransomware w 2017 r.: coraz węcej ataków na firmy
... ataki (WannaCry, ExPetr oraz BadRabbit), jak również inne mniej znane rodziny, np. AES-NI czy Uiwix, wykorzystywały wyrafinowane exploity, które wyciekły online wiosną 2017 r. za sprawą ugrupowania o nazwie Shadow Brokers. Nastąpił znaczący spadek liczby nowych rodzin oprogramowania ransomware: w 2017 r. ich liczba wynosiła ...
-
Zaatakowane aplikacje mobilne 14 banków!
... celem było przechwycenie wprowadzanych za ich pośrednictwem loginów i haseł. Złośliwe aplikacje potrafiły również przechwytywać SMS-y zawierające kody autoryzacyjne do transakcji online. O całym procederze ESET natychmiast powiadomił Google, który usunął zagrożenie. Nie zmienia to jednak faktu, że „CryptoMonitor” i „StorySaver” doczekały się ze ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 51/2017
... tych produktów zostały wyszukane oraz podłączone do codziennego monitoringu. Łącznie przebadano 156 produktów, które znajdują się w ofercie ponad 800 sklepów online. Ocenie podlegała tylko cena bez jakości serwisu, warunków zwrotu towaru, siły marki sklepu czy kosztów transportu. Wysoko w porównywarkach W ramach „Świątecznego ...
-
Firmowa strona www. Czego oczekują klienci?
... firma chciała, aby użytkownicy mogli rejestrować się na stronie, a dla 8% (tak samo jak przed rokiem) istotne było wprowadzenie systemu płatności online. Strona potrzebna „na już” Aż 84% firm składających zlecenie w Oferteo.pl chce, żeby ich strona była gotowa najdalej w ciągu miesiąca ...
-
Jak nam upłynęła pierwsza niedziela bez handlu?
... br. nie wskazuje raczej, aby tak miało się stać. Z analizy Selectivv wynika, że w pierwszą wolną niedzielę w tym roku na zakupy online zdecydowało się zaledwie 3% osób ujętych w badaniu. W porównaniu z poprzednimi niedzielami z ostatnich 12 miesięcy wzrost sięgnął jedynie 5%. − Pierwsza niedziela bez handlu za ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem