-
Właściwa obsługa klienta zapewnia konkurencyjność
... badań przeprowadzonych przez Oracle wynika, że choć firmy europejskie dostrzegają skutki finansowe niskiego poziomu obsługi klienta, mają jeszcze problemy z opracowaniem skutecznych strategii. Najważniejsze fakty Firma Oracle przeprowadziła badania, z ...
-
NetTraveler wraca
... tybetańskich/ujgurskich, firmy z branży naftowej, centra i instytucje naukowo-badawcze, uniwersytety, prywatne firmy, rządy i instytucje rządowe, ambasady oraz firmy współpracujące ... zainfekowane przez osoby odpowiedzialne za NetTravelera. Eksperci z Globalnego Zespołu ds. Badań i Analiz (GReAT) z Kaspersky Lab przewidują, że osoby odpowiedzialne za ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... mld zł – szacuje Nielsen. Za 60% spadkiem wydatków w kategorii herbaty stoi znacząca redukcja wydatków firmy Unilever (-19,6 mln zł) i mimo zwiększenia wydatków pozostałych graczy nie ... Polak wypija już tyle samo kawy ile herbaty, czyli filiżankę dziennie. Według badań Euromonitor International w 2015 r. wartość rynku kawy ma wynieść już blisko 1,3 ...
-
Kaspersky Lab zdemaskował ugrupowanie Poseidon
... kampanii, a wśród głównych celów znajdowały się instytucje finansowe i rządowe, firmy telekomunikacyjne, produkcyjne, energetyczne, zakłady gospodarki komunalnej oraz organizacje z ... łączy internetowych” – powiedział Dmitrij Bestużew, dyrektor Globalnego Zespołu ds. Badań i Analiz (GReAT) na teren Ameryki Łacińskiej, Kaspersky Lab. „Ugrupowanie ...
-
Wakacje 2016: kontrowersje wokół Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego
... stanie spowodować wewnątrz branży spore komplikacje. Andrzej Betlej, dzisiejszy prezes Instytutu Badań Rynku Turystycznego TravelDATA, od lata 2012 roku co najmniej kilkanaście ... liderzy polskiej turystyki, a zyskają firmy balansujące od lat na chybotliwej krawędzi biznesowej oraz co jeszcze ważniejsze i chyba najważniejsze, te firmy, które dziś ...
-
Wakacje 2016: Turcja i Egipt wracają do łask?
... jako składników majątku spółki i do nich należy również wartość firmy (goodwill). Akcje Rainbowa cierpią nie za swoje grzechy W okresie ostatnich ... percepcja perspektyw dla turystyki wyjazdowej wzmacniana dodatkowo dość popularnymi wynikami badań ankietowych dokonanych na zlecenie działającego również w turystyce ubezpieczyciela Mondial Assistance ...
-
Optymizm firm w górę. Korzysta IT, tracą dobra luksusowe
... sektorach dają o sobie znać efekty cyklicznych sił rynkowych, które sprawiają, że firmy nie skupiają się jak w zeszłym roku na poszukiwaniu efektywności kosztowej, ... rosły za to obawy wobec gospodarki Chin – komentuje Martin Dropkin, dyrektor zespołu badań kredytowych w Fidelity International. Jednakże, od naszego ostatniego badania, polityczne ...
-
Młodzi Polacy. Spontaniczni i zaradni w finansach
... do zarabiania, wydawania, oszczędzania i pożyczania pieniędzy. Z badań wynika, że młodzi Polacy między 15. a 24. rokiem życia są zdecydowanie bardziej przychylnie nastawieni do prowadzenia własnego biznesu niż starsze pokolenia. Co piąty z nich jest zdecydowanym zwolennikiem własnej firmy, podczas gdy w całej populacji mieszkańców naszego ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2018
... tylko tokijska Ginza. Darren Yates, autor raportu i dyrektor działu badań rynku handlowego w regionie EMEA, Cushman & Wakefield, powiedział: „Nadal obserwujemy spore ... aplikacji. Za kilka lat wiele innowacji wprowadzanych obecnie przez te firmy stanie się standardem w handlu. Największy wzrost czynszów w regionie odnotowano przy Alameda Lorena w São ...
-
Jakie antidotum na brak specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa?
... procesów i rozszerzeniu programów szkoleniowych. Zlecają również zewnętrzne zadania związane z wykrywaniem zagrożeń i działaniami prewencyjnymi - wynika z badań przeprowadzonych przez Trend Micro Incorporated. Tak małe firmy, jak i duże przedsiębiorstwa stoją dziś w obliczu podobnych problemów: w ich działach bezpieczeństwa IT albo brakuje ...
Tematy: cyberzagrożenia, bezpieczeństwo IT -
Jak pozyskać do pracy inżyniera?
... ”. Opracowanie zawiera istotne wskazówki dla pracodawcy, którzy chcą pozyskać w szeregi swojej firmy inżynierów. Okazuje się, że specjaliści przywiązują szczególną wagę do jakości i ... nowych kompetencji (11%), atrakcyjna lokalizacja (11%) oraz renoma nowej firmy (4%). Z naszych badań wynika, że eksperci i managerowie wyższego szczebla nie oczekują aż ...
-
Podwyżki wynagrodzenia spodziewa się 60 proc. Polaków
... proc.) zdecydował się zmienić pracodawcę, a inne stanowisko w obrębie dotychczasowej firmy objęło 19 proc. osób (wzrost o 2 p.p.). Najczęściej pracodawcę zmieniali ... badania, została zrealizowana w okresie 27 listopada – 8 grudnia 2023 r. przez Instytut Badań Pollster metodą CAWI (wspomagany komputerowo wywiad realizowany za pośrednictwem strony ...
-
Rotacja na rynku pracy pozostaje stabilna
... poziom obu sięgał 43 proc. Trzecią najczęściej wskazywaną przyczyną odejścia z firmy jest niezadowolenie z pracodawcy (36 proc. respondentów – spadek o 3 p.p.). Nieco mniejsze ... badania, została zrealizowana w okresie 20–26 lutego 2024 r. przez Instytut Badań Pollster metodą CAWI (wspomagany komputerowo wywiad realizowany za pośrednictwem strony ...
-
E-biznes w Polsce 2005
... biznesowego wykorzystania internetu. W raporcie czytamy m. in., że wyniki najnowszych badań wskazują na zależność pomiędzy wykorzystywaniem internetu w działalności firm a ... telewizja, a na ostatnim radio. Wydawać by się mogło, że przykład zagranicy, gdzie firmy różnych branży wykorzystują sieć do kontaktów z klientami, stanowić powinien bodziec dla ...
-
Użytkowanie telefonii internetowej IP
... . Najpoważniejsze pytanie, jakie zadają sobie firmy to nie czy wprowadzić telefonię IP, ale jak to zrobić." - podsumował wyniki badań Wes Hayden, Dyrektor Generalny ... liczące 30 000 stanowisk, rozproszone w 300 lokalizacjach. Oto najważniejsze wyniki badań: • Większość respondentów wyraźnie docenia zalety rozwiązania Open IP. Umożliwia ono ...
-
Firefox rośnie w siłę
... tej pory zarezerwowany dla Internet Explorer Microsoftu - wynika z najnowszych badań. Ostatnie badania dotyczące użycia przeglądarek przeprowadzone przez OneStat.com pokazują, że ... innych popularnych przeglądarek na świecie zdaniem OneStat.com należą: Safari firmy Apple Computer Inc. z 1,84 proc. udziałów w rynku, Opera z 1 proc. i Netscape z ...
-
Homeopatia wg Polaków
... zlecenie firmy Heel Polska wykazało, że 81% Polaków słyszało o homeopatii, a 30% stosuje tę metodę leczenia. ... ten wynosi każdorazowo 6%). Wyniki badań przeprowadzonych przez TNS OBOP są porównywalne do wyników badań z innych krajów europejskich. Badania wskazały podobieństwo polskich wyników do rezultatów analogicznych badań przeprowadzonych w ...
-
Niska jakość usług w sklepach obuwniczych
... firmy badawczej INTERNATIONAL SERVICE CHECK, pracownicy sklepów obuwniczych myślą raczej o tym co teraz, niż o przyszłości. Co gorsze, sklepy obuwnicze w Polsce przegrywają z czeskimi i słowackimi praktycznie pod każdym względem. Początek stycznia był zwiastunem nadchodzących wyprzedaży i promocji cenowych w sklepach. Zgodnie z wynikami badań ...
-
Rozrywkowa reklama z marką
... informacyjno-perswazyjnych wymiarów reklamy potwierdzają nie tylko preferowane przez reklamodawców modele, ale wskazują na nie również wyniki wielu badań. Na przykład, już z wczesnych (2004 r.) badań firmy Pentor „Postawy Polaków wobec reklamy” można wywnioskować, że reklama powinna być wysoce perswazyjna. Według badanych wtedy konsumentów ...
-
Profil polskiego inwestora
... Badania firmy Acxiom przeprowadzone na zlecenie Open Finance odkrywają skłonności finansowe Polaków. Najnowszy raport ukazuje obraz ... funduszy Choć fundusze inwestycyjne przeżywają swój rozkwit dopiero w ostatnich latach, to w okresie przeprowadzania badań jednostki funduszy miało na koncie o 50 proc. więcej osób niż obligacje, które mają znacznie ...
-
Zadowolenie Polaków z pracy wg branż 2008
... dzień, a podobny odsetek badanych (31%) stwierdził również, że nie poleciłby firmy, w której pracuje swoim znajomym. Wśród pracowników niezadowolonych ze swojej pracy ... średniej wartości Indeksu TRI*M dla Europy, uzyskanego z badań pracowniczych” – komentuje Beata Durka, Lider Sektora Badań Finansowych i Usług Profesjonalnych TNS OBOP. Informacje o ...
-
Zagraniczny handel elektroniczny w UE
... w średnim wieku. Sytuacja ta dotyczy również przedsiębiorstw. Większe firmy wykorzystują potencjał biznesowy jaki oferuje elektroniczny handel zagraniczny, jednak istnieje ... z taką reklamą (39%) chętniej dokonali zakupów zagranicznych. Inne kluczowe wyniki badań Eurobarometr: 21% przedsiębiorców sprzedaje za granicę, co jest mniejszą liczbą, w ...
Tematy: -
Rynek e-commerce: personalizuj ofertę
Polskie sklepy internetowe stawiają na sprawną realizację zamówienia, amerykańskie na personalizację oferty - wynika z najnowszych badań "Polski e-commerce 2009" na temat handlu elektronicznego firmy Praktycy.com. Coraz większa liczba sklepów internetowych wprowadza mechanizmy personalizujące. Niedawno były one marketingowo-technologiczną nowinką, ...
-
Konsumenci chcą kontrolować technologie cyfrowe
... firmy Motorola opublikował wyniki badania "European Media Engagement Barometer 2010". Uzyskane rezultaty ... także lepszej jakości obrazu. 45 proc. brytyjskich respondentów chciałoby większej dostępności programów HD. „Z naszych badań wynika, że wkraczamy w nową erę telewizji. Internet, media społecznościowe i smartfony zmieniły sposób, w jaki ...
-
Działanie 6.1: Paszport do eksportu
... bezpośredni sposób marketingu, zarówno własnej firmy, jak również poprawy wizerunku Polski jako producenta wyrobów i usług najwyższej jakości. Jednym ... transport i ubezpieczenie próbek wyrobu i dokumentacji technicznej wysyłanych do badań certyfikacyjnych, przeprowadzenia badań certyfikacyjnych oraz wystawienia i wydania certyfikatu. Przedsiębiorcy ...
-
Kredyt na zakup mieszkania nie taki straszny
... mieszkaniowych zakupów w Polsce. Wolimy jednak więcej pożyczać, niż wydawać nasze odłożone pieniądze - wynika z najnowszej edycji badań "Polski Rynek Mieszkaniowy - Popyt i preferencje nabywców" firmy Nowy Adres S.A. Model obowiązujący – kredyt + oszczędności Drastyczne ograniczenie akcji kredytowania hipotecznego przez banki pod koniec 2008 ...
-
Usługi typu "mashop" zyskują na znaczeniu
... Internet Business Solutions Group (IBSG) oraz zespół ds. marketingu detalicznego firmy Cisco, wykazały, że sprzedawcy detaliczni muszą zaspokajać potrzeby klientów ... kontaktu z osobami, którym ufają, oraz dostępu do wiarygodnych informacji. W ramach badań przeprowadzono ankietę z udziałem 1000 kupujących ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii ...
-
Branża budowlana w e-commerce
... szansę na boom w tym zakresie? Agencja badawcza ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. stworzyła raport "E-commerce w budownictwie", opierający się zarówno ... Wyposażenie pozostałe Okazuje się, że w kategorii Dom i Ogród dominują firmy specjalizujące się w sprzedaży elementów wyposażenia i dekoracyjnych. Przedsiębiorstwa z tej branży ...
-
Studia wyższe nie chronią przed bezrobociem
... ale też absolwentów kierunków specjalistycznych. W drugim kwartale 2011 r., według informacji zgłoszonych przez niemieckie firmy, w przypadku wolnych 137 tys. miejsc pracy wymagane było wyższe wykształcenie - podał Niemiecki Instytut Badań nad Rynkiem Pracy i Zawodami (Institut für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung). - Niemcy przede wszystkim liczą ...
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
... pierwszy od 5 miesięcy zmalała natomiast całościowa suma depozytów lokowanych przez polskie firmy – o 4,4 mld zł (do 172,5 mld zł), co może być ... Informacje o badaniu AdBranch to cykliczna publikacja Komitetu Badań Radiowych nt. poszczególnych sektorów rynku i największych marketerów. Komitet Badań Radiowych tworzą cztery grupy radiowe: Eurozet, ...
-
Polacy a otyłość
... środki wspomagające odchudzanie sięga jedynie 20% polskiego społeczeństwa - wynika z sondażu "Demokracja wg wagi" przeprowadzonego przez pracownię badań publicznych TNS OBOP na zlecenie firmy Herbalife. Zakamuflowana dyskryminacja czy mechanizm wyparcia? Jeszcze do niedawna osoby z nadwagą powszechnie uznawane były za zdecydowanie mniej atrakcyjne ...
-
Jak zaprojektować nazwę produktu?
... sile nowej nazwy. Testy perswazyjności określą stopień użyteczności nazwy dla realizacji celów firmy. Testy lingwistyczne mówią o potencjale perswazyjnym, jaki niesie nazwa produktu. Nazwa produktu ... na temat siły jaką ma nazwa produktu, możliwe jest przeprowadzenie badań rynkowych lub badań konsumenckich. Wybór nazwy dla produktu lub usługi jest ...
-
Wysokie zarobki ważniejsze niż świadczenia pozapłacowe
... życie – czyli kolejne czynniki związane z bezpieczeństwem. Nie bez znaczenia jest dla dzisiejszego pracownika renoma firmy, w której pracuje oraz społeczna odpowiedzialność prowadzonego przez nią biznesu. Jaki wniosek płynie z badań dla pracodawcy? Zanim poniesie koszty związane z kolejnymi „motywującymi” profitami, może warto, by zastanowił się ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 18/2013
... , a także koncepcje rozwiązań oraz międzynarodowych praktyk związanych z inwestycją. Typ reaktora, jaki firmy chcą zaoferować Polsce to EPR III+. Komentarz do wydarzeń gospodarczych DREAMLINERY ZNOWU MOGĄ LATAĆ Po kilku miesiącach badań i po przeprowadzonych testach amerykański Federalny Zarząd Lotnictwa (FAA) formalnie zatwierdził certyfikat ...
-
Korporacje a podróże służbowe
... potrzebę kontaktu z drugą osobą (31%), minimalizacja kosztów (24%). Na podstawie wyników badań można stwierdzić, że większość z przebadanych firm nie posiada rozbudowanej ... raporcie skupiono się na podróżach służbowych typu: CORPO. Odpowiednio w badaniu 35% stanowiły firmy duże, 35% średnie, 25% małe i 5% mikro (zgodnie z terminologią SME stosowaną w ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność