-
Zakupy online muszą być bezpieczne
... wykazały bezpośrednią zależność pomiędzy ilością dokonywanych zakupów on-line, a poziomem korzystania z bankowości elektronicznej. Z badań firmy CBRE wynika, że obecnie 40% konsumentów w Europie dokonuje zakupów on-line. Co ciekawe, badania firmy CBRE wykazują, że to właśnie mężczyźni, a nie kobiety, będą dokonywali ich najwięcej w najbliższej ...
-
Atrakcyjność inwestycyjna miast na świecie 2012
... najważniejsze czynniki wpływające na sukces miasta takie jak kwalifikacje pracowników, innowacyjność i jakość życia. David Hutchings, dyrektor europejskiego działu badań firmy Cushman & Wakefield, powiedział: „Podstawowe elementy sukcesu globalnego miasta zawsze były związane z wielkością i dostępnością, ale we współczesnym świecie cyfryzacji ...
-
Quishing w Polsce: jak fałszywe kody QR wyłudzają dane użytkowników smartfonów
... niebezpieczne, że może nas dopaść zarówno w biurze jak i na ulicy czy w domu…. Z badań firmy Check Point wynika, że ponad 10 proc. wiadomości phishingowych e-mail ... potrafią analizować nie tylko linki, ale i grafiki – mówi Wojciech Głażewski, dyrektor firmy Check Point Software Technologies w Polsce. Według badania, z próbą wyłudzenia danych poprzez ...
-
Zabawki idą najlepiej
Rozpoczął się już oficjalnie świąteczny sezon zakupów, tak więc firmy analityczne zabierają się za badanie rynku. Jak wynika z najnowszych badań firmy Nielsen//NetRatings największym powodzeniem w sektorze zakupów online cieszą się zabawki. Firma podała także, że od drugiego tygodnia listopada ruch w sklepach internetowych ...
Tematy: zakupy świąteczne, zakupy online -
Rynek energii - wybierzmy dostawcę
... Energetycznym uwalniające rynek energii i umożliwiające im m.in. wybór sprzedawcy energii elektrycznej. Jak wynika z badań firmy doradczej On Board PR zrealizowanych przez PBS DGA, tylko ... elektryczną na potrzeby swoich gospodarstw domowych. Informacje o badaniu Badanie firmy doradczej On Board PR zrealizowane przez PBS DGA wykonano w czerwcu 2007 ...
-
Cyberslacking w opinii pracowników
... zawodowo i korzystający w pracy z Internetu ma do niego ograniczony dostęp - pokazują wyniki badania firmy Gemius. Z ograniczeniami najczęściej spotykają się pracownicy dużych firm, zatrudniających ponad 250 osób. Jak wynika z badań firmy Gemius dotyczących korzystania z Internetu w pracy, pracodawcy zwykle nie ograniczają pracownikom dostępu do ...
-
Polscy menedżerowie mocno zestresowani
... badań firmy Extended DISC wynika, że Polska należy do krajów o najwyższym poziomie stresu ... kojarzą z kulturą protestantyzmu – pewnego niezadowolenia ze status quo i dążenia do usprawnień” – twierdzi Romeo Grzębowski z firmy Extended DISC, ekspert programu Talent Club. Większość Polaków żyje w stresie, szczególnie osoby które piastują wysokie ...
-
Nieruchomości komercyjne w regionie EMEA I kw. 2013
... fundusze emerytalne, fundusze specjalizujące się w inwestowaniu w nieruchomości (REIT), a także zamożni inwestorzy indywidualni. David Hutchings, dyrektor europejskiego działu badań firmy Cushman & Wakefield, powiedział: „Dzięki nieznacznie lepszej dostępności finansowania dłużnego inwestorzy będą w kolejnych miesiącach raczej poszerzać horyzonty ...
-
Handel internetowy na świecie
... prowadzące tradycyjne sklepy nie powinny być w gorszej sytuacji niż ich konkurenci w sieci, którzy płacą niższe podatki”. David Hutchings, dyrektor działu badań firmy Cushman & Wakefield w regionie EMEA, powiedział: „Dzięki połączeniu handlu tradycyjnego i internetowego najlepsze sieci i centra handlowe mogą znacząco zwiększyć swoją przewagę ...
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
... Sprawdzili to eksperci z firmy Semcore, a wyniki analizy opublikowali w ramach raportu "Raport SXO & E-commerce dla branży kosmetycznej w Polsce". "Raport SXO ... Semcore tłumaczą, że sytuacja nie jest jednak tak prosta. Jak bowiem wynika z badań firmy PMR - w 2022 roku 83% Polaków kupujących kosmetyki częściej niż sklepy internetowe wybierało drogerie ...
-
Badania rynkowe i marketingowe - paradoksy
... , choć zwykle w różnych cenach, najczęściej im większa agencja, tym koszty badań większe. Im większa firma, tym większa świadomość i potrzeba badań Z raportu przygotowanego przez wrocławską Agencję Badań Rynku Investzoom wynika, że tylko duże firmy, zatrudniające co najmniej kilkaset pracowników są skłonne zlecać badania wyspecjalizowanym firmom ...
-
Jak wspólnie realizować badania
... , jak laptopy i telefony komórkowe przedstawicieli handlowych. Nowoczesny system informatyczny wykorzystywany do badań pozwala na stałe gromadzenie informacji z różnych źródeł przy wykorzystaniu różnorodnych technik będących aktualnie w dyspozycji firmy. Każdy z elementów dotychczas działających oddzielnie może zostać włączony w jeden spójny system ...
-
Kim jest polski respondent badania CAWI?
... firmy. Wyniki badania wykazały, że wynagrodzenie za udział w badaniach jest tylko jedną z kilku, a nie jedyną i najważniejszą motywacją respondentów. Uczestnicy badań online oczekują ... , nie zaproszą firm badawczych do swojego świata. Z perspektywy firmy technologicznej traktujemy respondenta jako naszego Klienta i odbiorcę naszych rozwiązań. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 4/2018
... firmy wyraża aż 75 proc. Polaków wieku 18-24 lata. Środowisko mniej znaczące Z wyników badań ...
-
Kryzys osłabia innowacyjność przedsiębiorstw
... firmy mogą dziś być równie innowacyjne, jak duże przedsiębiorstwa. 73% twierdzi, że głównym motorem innowacji będzie ludzka kreatywność i badania naukowe. Wyniki badań ...
-
Utrata danych z laptopa słono kosztuje
... w firmie Intel uważa, że wyniki badań jasno demonstrują, że w oparciu o własne doświadczenia firmy z krajów Europy Środkowo-Wschodniej bardzo podobnie postrzegają zagrożenia ... laptopa ma miejsce podczas podróży. Wskazują na to wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Intel wśród 726 firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE): Czech ...
-
Pracujący Polacy 2006
... - w większym bądź mniejszym stopniu - podejmowania samodzielnej działalności). Najczęściej z tych różnorodnych form korzystają firmy zagraniczne oraz średnie polskie firmy prywatne. • Co ósmy pracownik w związku zawodowym W świetle wyników badań należy uznać, że skala "uzwiązkowienia" w Polsce nie ulega w ostatnich latach ograniczeniu. Nieco ponad ...
-
Centra danych: walka z kryzysem
... i zarządzać rosnącymi kosztami i złożonością, stosując standaryzację na poziomie wspólnej infrastruktury oprogramowania”. Informacje o badaniu Raport o centrach danych firmy Symantec jest wynikiem badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych we wrześniu 2007 roku przez firmę Ziff Davis Enterprise w formie ankiet wypełnianych przez menedżerów ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... rynek outsourcingu rozwija się dynamicznie. Według badań Instytutu Outsourcingu, jego wartość wynosi obecnie prawie 4 mld zł. Rodzime firmy umocniły swoje marki na ... firmy dają stabilne zatrudnienie Dynamika rozwoju BPO w Polsce przekłada się na sytuację na rynku pracy. Firmy outsourcingowe generują dużą liczbę nowych etatów. Według badań Instytutu ...
-
Trend BYOD coraz powszechniejszy
... partnerem ds. bezpieczeństwa, który rozumie jak odpowiednio chronić urządzenia w obrębie całej sieci, firmy mogą czerpać korzyści z nowego trendu i nie utonąć w nawale informacji” – dodaje Cesare Garlati. Metodologia badań Obie serie badań dotyczących konsumeryzacji zostały przeprowadzone na zlecenie Trend Micro w pierwszej połowie 2012 roku. Ponad ...
-
Ergonomia stanowiska pracy w Polsce 2007
... firmy zagraniczne (47%), nie najgorzej – firmy polskie (50%). Czynnikiem różnicującym wyniki badań jest też wielkość firmy ...
-
Czy dojazd do pracy wpływa na lojalność pracownika?
... Centralnej i Wschodniej w firmie Regus. Niniejszy artykuł firmy Regus omawia ogólnoświatowy problem braku wykwalifikowanych pracowników oraz prezentuje nowe wyniki badań dowodzące korelacji pomiędzy czasem dojazdu do pracy i prawdopodobieństwem rezygnacji kluczowych pracowników ze swojej posady. Wyniki badań pokazują, jak ważna dla firm i kadry ...
-
Leki generyczne i innowacyjne w Europie Środkowej 2011-2013
... się w tempie około 10% w euro, wynika z informacji zawartych w najnowszym raporcie firmy badawczej PMR pt. "Generic and innovative drug market in Central Europe ... w Polsce rekrutować uczestników badań. Potencjał badań klinicznych nie jest jednak w Polsce w pełni wykorzystany, ponieważ podobna liczba badań (450-500 rocznie) jest również przeprowadzana ...
-
Dziennikarze kontra specjaliści od public relations
... firmy. Brak specjalistów ds. PR jest tym bardziej zaskakujący, że to właśnie firmy IT podążają za nowymi trendami i można by było się spodziewać, że równie zaawansowane będą w swoim podejściu do komunikacji biznesowej. Jak wynika z badań ...
-
Polski konsument odpowiedzialny na niby
... na zachowania rasistowskie u właściciela firmy wyraża aż 75 proc. Polaków wieku 18-24 lata. Środowisko mniej znaczące Z wyników badań można również wywnioskować, ... z najniższym wykształceniem (podstawowe), w wieku 25-43 lata, zamieszkujące tereny wiejskie. - Wyniki badań co prawda nie napawają optymizmem, ale na pewno nie należy wyciągać ...
-
Zrównoważony rozwój przyciąga pracowników
Dlaczego “zielone” organizacje przyciągają młodych, ambitnych pracowników? Jakie są wyniki wielu przeprowadzonych badań? Dlaczego tak ważne jest, aby firmy i ich pracownicy wdrażali zasady zrównoważonego rozwoju? Dlaczego firmy, które traktują środowisko odpowiedzialnie, mają i będą miały przewagę na rynku pracy i będą bardziej wartościowe dla ...
-
Portale społecznościowe a ochrona danych
... zablokowanie portali społecznościowych z pewnością nie jest najlepszym rozwiązaniem, ale firmy powinny rozważyć opracowanie i wdrożenie regulaminu określającego, jak należy z nich korzystać, zwłaszcza w odniesieniu do działalności przedsiębiorstwa. Wyniki badań przeprowadzonych niedawno przez IESE Business School z Hiszpanii, E. Philipa Saundersa ...
-
Jakie są współczesne polskie kobiety?
... jest bardzo wysoki odsetek pań decydujących się na założenie własnej firmy. Według badań Eurostat z 2005 roku, Polska plasuje się na trzecim miejscu, po ... badań nie pozostawiają złudzeń, jakim postawom musi stawić czoła kobieta decydująca się na otwarcie firmy. Wprawdzie większość Polaków twierdzi, że płeć nie ma znaczenia przy zakładaniu firmy ...
-
Sektor BPO w Polsce zyskuje coraz większe znaczenie
... , Dyrektor ds. Marketingu i PROutsourcing Experts, Grupy zrzeszonej w Instytucie Outsourcingu. Polskie firmy BPO przykładają bardzo dużą wagę do jakości dostarczanych usług i technologii – cała branża jest jednym z liderów we wprowadzaniu innowacji. - Jak wynika z badań przeprowadzonych przez PKPP Lewiatan i Deloitte w 2010 roku, około 20% polskich ...
-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... . Pomocne w tych działaniach mogą okazać się badania, które niektóre firmy wykonują na potrzeby swoje i swoich klientów (np. „Badanie skuteczności merchandisingu w polskich bankach” zrealizowane przez PMT Marketing System). Publikacja wyników takich badań pomoże upowszechnić prawidłowe rozumienie terminu w świadomości masowego odbiorcy. Konieczna ...
-
Zarządzanie informacją: istotna strategia
... , zastępca dyrektora Economist Intelligence Unit ds. badań nad przemysłem i zarządzaniem na obszar Ameryki. Wyniki badań EIU ukazują istotne różnice między 62% respondentów, których firmy nie posiadają programów zarządzania informacjami, a 38% tych, którzy takie programy wdrożyli: Firmy, które nie posiadają strategii zarządzania mogą ponosić ...
-
Klastry i parki technologiczne - źródła innowacji
... badań i odkryć naukowych. W obu przypadkach kluczową rolę odgrywa zaufanie i wzniesienie się ponad jednostkowe potrzeby dla dobra całego segmentu. Klaster to grupa składająca się z konkurujących ze sobą firm z tej samej branży oraz z innych podmiotów działających w danym regionie. Firmy ... . Klaster sieciowy tworzą małe firmy, których przedmiot ...
-
Koszty drukowania: brak kontroli w firmach
Firma Samsung Electronics ujawniła wyniki paneuropejskich badań, które jednoznacznie wykazały, że firmy nie podejmują proaktywnych działań, mających na celu ograniczenie liczby drukowanych stron i zużytych tonerów przez ich środowiska biurowe. Badaniu poddani zostali ...
-
Świadczenia medyczne dla pracowników: słaba efektywność
... potencjalnych chorób.” – powiedział Krzysztof Nowak, szef Mercer w Polsce. Według badań przeprowadzonych przez Mercer jedynie 30% firm prowadzi programy ochrony zdrowia w ramach polityki prozdrowotnej przedsiębiorstwa. Spośród najczęściej wskazywanych programów firmy wymieniają edukację zdrowotną oraz promocję zachowań prozdrowotnych (np. rzucanie ...
-
Polscy przedsiębiorcy: nastroje 2011
... planują zwiększenie inwestycji w stosunku do producentów. Z badań wynika także, iż w 2011 roku nastąpi poprawa na rynku pracy. Firmy deklarują zamiar zatrudniania pracowników, ... reprezentujący firmy mikro (zatrudniające od 1 do 9 pracowników); 31% - firmy małe (10-49 pracowników); 21% - firmy średnie (50-249 pracowników) i 7% - firmy duże (ponad 250 ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność