-
Rotacja pracowników wyhamowała
... przez Instytut Badawczy Randstad we współpracy z Instytutem Badań Pollster. Najczęstszymi powodami zmiany zatrudnienia jest wyższe wynagrodzenie i ... Instytutu Badawczego Randstad, jest kwartalnym sondażem realizowanym w Polsce od 2010 roku. Bieżąca, 48. edycji badania, została zrealizowana w okresie 11 – 20 czerwca 2022 r., przez Instytut Badań ...
-
TikTok w rękach polskich polityków i...chińskiego rządu?
... chronieni przez aplikację, z której korzystają - powiedział Oded Vanunu, szef działu badań nad podatnościami produktów w Check Point Software. Teraz obawy te ... masowo wykorzystują chińską aplikację, jako narzędzie dotarcia do wyborców. Jak wynika z badań Instytutu Badania Internetu i Mediów Społecznościowych, w 2022 roku przeszło 34% Polaków w wieku ...
-
Wyższe wynagrodzenie powodem zmiany pracy dla niemal połowy Polaków
... proc. pracujących (wzrost o 1. p.p.). Monitor Rynku Pracy to sondaż Instytutu Badawczego Randstad, jest kwartalnym sondażem realizowanym w Polsce od 2010 roku. Bieżąca, 51. edycji badania, została zrealizowane w okresie 07– 14 marca 2023 r. przez Instytut Badań Pollster metodą CAWI (wspomagany komputerowo wywiad realizowany za pośrednictwem ...
-
Na rynku pracy lepsze nastroje
... Pracy przygotowanego przez Instytut Badawczy Randstad we współpracy z Instytutem Badań Pollster wynika, że niemal 70 proc. z nich jest przekonanych, ... Instytutu Badawczego Randstad, jest kwartalnym sondażem realizowanym w Polsce od 2010 roku. Bieżąca, 53. edycji badania, została zrealizowana w okresie 16 – 31 sierpnia 2023 r., przez Instytut Badań ...
-
Podwyżki wynagrodzenia spodziewa się 60 proc. Polaków
... „Ekonomia i cała reszta”. Monitor Rynku Pracy to sondaż Instytutu Badawczego Randstad, jest kwartalnym sondażem realizowanym w Polsce od 2010 roku. Bieżąca, 54. edycja badania, została zrealizowana w okresie 27 listopada – 8 grudnia 2023 r. przez Instytut Badań Pollster metodą CAWI (wspomagany komputerowo wywiad realizowany za pośrednictwem ...
-
Rotacja na rynku pracy pozostaje stabilna
... dyskryminacji. Informacje o badaniu Monitor Rynku Pracy to sondaż Instytutu Badawczego Randstad, jest kwartalnym sondażem realizowanym w Polsce od 2010 roku. Bieżąca, 55. edycja badania, została zrealizowana w okresie 20–26 lutego 2024 r. przez Instytut Badań Pollster metodą CAWI (wspomagany komputerowo wywiad realizowany za pośrednictwem ...
-
Rozwój zawodowy kluczową motywacją przy zmianie pracy
... badania Monitor Rynku Pracy przeprowadzanego przez Instytut Badawczy Randstad i Instytut Badań Pollster. Jakie jeszcze wnioski dotyczące rynku pracy wyłaniają ... Instytutu Badawczego Randstad, jest kwartalnym sondażem realizowanym w Polsce od 2010 roku. Bieżąca, 56. edycja badania, została zrealizowana w okresie 10–24 maja 2024 r. przez Instytut Badań ...
Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, badania pracodawców, zatrudnienie, wynagrodzenia, podwyżki wynagrodzeń, rekrutacja pracowników, rozwój zawodowy, poszukiwanie pracy, zmiana pracy, utrata pracy, Monitor Rynku Pracy, benefity pozapłacowe, benefity dla pracowników, świadczenia socjalne, satysfakcja z pracy -
Brak ciekawych ofert pracy wyhamował rotację pracowników
... sektora transportu i logistyki. Monitor Rynku Pracy to sondaż Instytutu Badawczego Randstad, jest kwartalnym sondażem realizowanym w Polsce od 2010 roku. Bieżąca, 57. edycja badania, została zrealizowana w okresie 29 lipca –7 sierpnia 2024 r., przez Instytut Badań Pollster metodą CAWI (wspomagany komputerowo wywiad realizowany za pośrednictwem ...
Tematy: rynek pracy, tendencje na rynku pracy, badania pracodawców, zatrudnienie, wynagrodzenia, podwyżki wynagrodzeń, rekrutacja pracowników, rozwój zawodowy, poszukiwanie pracy, zmiana pracy, utrata pracy, Monitor Rynku Pracy, benefity pozapłacowe, benefity dla pracowników, świadczenia socjalne, satysfakcja z pracy -
Kobiety wciąż dyskryminowane na rynku pracy
... Management w Randstad Polska. Monitor Rynku Pracy to sondaż Instytutu Badawczego Randstad, jest kwartalnym sondażem realizowanym w Polsce od 2010 roku. Bieżąca, 59. edycja badania, została zrealizowana w okresie 21 luty – 2 marca 2025 r., przez Instytut Badań Pollster metodą CAWI (wspomagany komputerowo wywiad realizowany za pośrednictwem ...
-
Debiut Genesys Express na polskim rynku
... klienta stanie się kluczowym czynnikiem decydującym o utrzymaniu się na rynku" – mówi Mariusz Cyganek, Genesys Country Manager na Polskę. "Jak wynika z badań Instytutu Datamonitor, małe contact centers mają obecnie 50% udziału w rynku. Do 2005 roku udział tych contact center, obejmujących od 11 do ...
-
Programy lojalnościowe w Polsce
... lojalnościowych koncernów paliwowych, hipermarketów i sieci komórkowych. Zdaniem specjalistów boom na tego typu produkty dopiero przed nami - czytamy w "Gazecie Wyborczej". Według badań Instytutu ARC Rynek i Opinia, w ciągu dwóch lat ilość klientów biorących udział w programach lojalnościowych podwoiła się. Co ciekawe, są to głównie osoby ...
-
Świąteczne zwyczaje - Boże Narodzenie 2005
Nasze zwyczaje związane z obchodzeniem Świąt Bożego Narodzenia praktycznie nie zmieniają się od lat - wynika z badań instytutu Ipsos. Podobnie często, jak przed laty w wprawie wszystkich polskich domach zasiada się do wigilijnej kolacji, rozdaje się prezenty, śpiewa się ...
-
Co się rozprzestrzenia w sieci?
... rozprzestrzenianych w internecie" - to tytuł badań przeprowadzonych przez agencję reklamową Publicis oraz instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. ... planner agencji Publicis. Badanie przeprowadzono w okresie kwiecień - maj 2006, wykorzystując panel internetowy instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia, który obejmuje 45 000 osób. W badaniu wzięło ...
-
Marketing przyszłości - raport TrendScope 2008
... w 2008 r. - wynika z raportu "TrendScope 2008" przygotowanego przez agencję Tequila\Polska. Identyfikację trendów przygotowano w oparciu o badania instytutu IQS and Quant Group oraz Pentor Research International. Jak wynika z badań przeszło 46 proc. Polaków nie wierzy reklamom a 50 proc. chętnie poleca produkty znajomym. Człowiek zaczyna być ...
-
Ryzykowne wykorzystanie danych osobowych
... badań Instytutu Ponemon realizowanych na zlecenie firmy Compuware wynika, iż w firmach wzrasta użycie danych osobowych podczas testowania i prac nad rozwojem nowych aplikacji. ...
-
Rywalizacja w pracy nie dla Polaków
... po prostu nie chcemy między sobą rywalizować. Potwierdzają to wyniki badań przeprowadzonych przez portal Praca.pl. Polscy pracownicy odpowiadali na pytanie dotyczące ... pracownikami i wspólnie cieszyć się odnoszonymi sukcesami – uważa Jerzy Roziński z krakowskiego Instytutu Psychologii Pracy. Mój przyjaciel z biura Zdecydowana większość przepytanych ...
-
Absolwenci uczelni wyższych poszukiwani
... " - komentuje Aneta Matysek, dyrektor ds. Sprzedaży internetowej giełdy pracy infopraca.pl. Większość przedsiębiorstw z optymizmem spogląda na drugą połowę roku. Z ostatnich badań Instytutu Badawczego Randstad i TNS OBOP wynika, że 44 proc. przedsiębiorców spodziewa się w nadchodzącym półroczu wzrostu obrotów. Natomiast 24 proc. z nich planuje ...
-
Polscy internauci szukają znajomości w sieci
... proc. z nich nawiązało przyjaźń z osobami napotkanymi w Internecie - wynika z najnowszego badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na Epanel.pl. Internet ... niż opisywać je w internetowym dzienniku”, komentuje Krzysztof Szczerbacz, Manager badań online z ARC Rynek i Opinia. Największą grupę osób korzystających z ...
-
Kadra zarządzająca w social media III kw. 2011
... ), na trzecim - Cezary Stypułkowski (BRE Bank). Najnowszy Kompas Social Media Instytutu Monitorowania Mediów obejmuje okres od 1 sierpnia do 31 października 2011 i ... forach internetowych – wyjaśnia Magdalena Grabarczyk – Tokaj, Kierownik ds. Rozwoju Badań w Instytucie Monitowania Mediów. W poprzednich miesiącach największy wpływ na kształtowanie się ...
-
Najczęściej cytowane media X 2011
... jej wartość informacyjną i opiniotwórczą. Z najnowszego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że to właśnie tytuły prasowe są nadal ... niż tytułów prasowych. Instytut Monitorowania Mediów wyraża zgodę na publikację raportu, wyników badań i dołączonych do nich materiałów graficznych pod warunkiem podania źródła ("Instytut Monitorowania Mediów ...
-
Media a jednorazowe torby foliowe
... i okazało się, że klienci nie są obojętni - informuje raport Instytutu Monitorowania Mediów przygotowany w ramach projektu Kompas Social Media. Dlaczego jednorazówka ... najlepiej. W tym kontekście negatywnie oceniono Polaków w 219 artykułach prezentujących wyniki badań. - Generalnie należy podkreślić, że zużyte opakowania z plastiku, czy inne ...
-
Polscy internauci o miłości
... sercowych? - te i inne kwestie związane z wyrażaniem uczuć przez internautów wyjaśnia raport Instytutu Monitorowania Mediów przygotowany w ramach projektu Kompas Social Media. Tysiące ... w sprawach miłosnych, romantycznych oraz pikantnych smsów. Wyniki różnorodnych badań dotyczących wyrażania uczuć za pomocą maili zostały opublikowane w sieci ponad ...
-
Polski Internet a literatura
... gadżeciarzy. Od miłości do nienawiści - ambiwalentne postawy wobec literatury zbadał Instytutu Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media z okazji ... „book z nami” (3 959 fanów). Drugie życie książki Alarmujące dane, m.in. wyniki badań Biblioteki Narodowej, dotyczące spadku czytelnictwa, pojawiły się w Internecie w ciągu 12 miesięcy ...
-
Polacy a III filar emerytalny
... do oszczędzania na emeryturę. Jak wynika z raportu „Słabe filary polskiej emerytury” przygotowanego przez On Board PR Ecco Network na podstawie badań Instytutu Badania Opinii Homo Homimi, 37 proc. Polaków twierdzi, że nie ma żadnej wiedzy o instrumentach emerytalnych, a kolejne 34 proc. uważa, że ...
-
Elastyczne zatrudnienie: idea flexicurity mało znana
... Badań i Analiz Rynku tylko 16,7% polskich przedsiębiorców zetknęło się z ideą elastycznego zatrudnienia - flexicurity ... flexicurity deklarują przedsiębiorcy ze wschodniej części Polski (lubelskie, podkarpackie, podlaskie) oraz z woj. zachodniopomorskiego. Wg Instytutu ASM analiza rozkładu odpowiedzi nie wykazuje przy tym, że są one zależne od ogólnego ...
-
Szukanie pracy: najłatwiej na Mazowszu
... Badań i Analiz Rynku blisko 30% pracodawców województwa mazowieckiego zamierza w okresie następnych 6 miesięcy ... nauczania zawodu. Aplikacja dostarcza również informacji kluczowych dla świadomego wyboru ścieżki kariery zawodowej. Wg Instytutu ASM wśród 30 najczęściej wskazywanych zawodów deficytowych mazowieckiego rynku pracy w 2014 roku znajdują ...
-
Polski Internet a wiosenna ramówka TV
Jednym z pierwszych corocznych zwiastunów wiosny są telewizyjne ramówki, które już od początku marca oferują widzom świeżą porcję nowości. Według badań Instytutu Monitorowania Mediów fraza „wiosenna ramówka” pojawiała się w Internecie średnio 30 razy dziennie! Największą popularnością cieszyły się jednak nie nowe propozycje, a ...
-
Aplikacje webowe zyskują popularność w biznesie
... badań przeprowadzonych przez instytut PMR Research wynika, że z tego rodzaju aplikacji korzysta już niemal 2/3 firm z ... szerokim spektrum działania, wychodzących poza utarte schematy. Trend ten potwierdzają badania instytutu PMR Research z 2013 roku, pokazujące systematyczny wzrost zainteresowania rozwiązaniami technologicznymi przeznaczonymi ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... po które sięgamy chcąc podreperować swoje zdrowie. Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów i aplikacji Admonit, od stycznia do czerwca firmy farmaceutyczne przeznaczyły ... poświęconych telekomunikacji, Facebooku i Twitterze. Czy PR jest ą-ę? Jak wynika z badań reakcji internautów na nowe kampanie promocyjne, stosując reklamę tradycyjną, ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2014 r.
... przed Twitterem, lecz wysoko swoją obecność zaznaczyły fora o profilu biznesowym i ekonomicznym: forum-kredytowe.pl oraz forum serwisu parkiet.com. Jak wynika z badań Instytutu Monitorowania Mediów, najwięcej skarg i uwag pod adresem firm i banków pada na Facebooku oraz na internetowym forum Gazety.pl. Komentarze zamieszczane ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... na promocję prawie 284 mln zł – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów za I kwartał 2015 r. To o około 49 mln mniej, niż kwartał wcześniej, ale w porównaniu ... które ukazały się między 1 stycznia a 31 marca 2015 roku. Autorzy badania: Łukasz Jadaś, Starszy Specjalista ds. Badań i Produktów oraz Sylwia Skrodzka, Młodszy Specjalista w Dziale ...
-
Nuda w pracy w mediach społecznościowych
... badań Instytutu Monitorowania Mediów wynika, że Polacy raczej nie narzekają na brak zajęć zawodowych. Na temat „Nuda w pracy” w social media w ciągu dwóch ...
-
Likwidacja gimnazjów: a co na to internauci?
... szkolnictwa podniosła wrzawę porównywalną do okrzyków z długiej przerwy w szkole. Według danych Instytutu Monitorowania Mediów, od 4 do 12 listopada na temat likwidacji gimnazjów na portalach ... 20 tys. osób, samo wydarzenie obserwuje 39 tys. Instytut badań rynkowych i społecznych (IBRiS) zbadał, jak Polacy oceniają projekt wygaszania gimnazjów. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 47/2015
... pokrycia w ujawnionych źródłach tzn. ich wysokość była zbyt duża w stosunku do tego, co mógł zarobić podatnik z ujawnionego źródła dochodu". Według badań Instytutu na Rzecz Ekorozwoju w 2013 r. aż 17,1 proc. (tj. ok. 6,5 mln) Polaków było dotkniętych ubóstwem energetycznym, tzn. miało trudności np. w utrzymaniu ...
-
Rząd Beaty Szydło na Facebooku, czyli co mówią w social media
... Beacie Szydło, a zwolennicy jej gabinetu potrafią dobrze wykorzystać potencjał social media - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. Internauci oceniając rząd najbardziej pozytywnie wypowiadają się na temat prac minister ... członków rządu w kontekście nazw ministerstw lub sprawowanych stanowisk. Łukasz Jadaś, ekspert ds. badań ...