-
Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel
... jest gazetka reklamowa. To kilka wniosków płynących z badania opracowanego przez EY. Pierwszy z opracowanych przez EY ... z opcji dostawy do domu korzysta 46% badanych, 40% oddaje zakupiony towar online w sklepie stacjonarnym, a 36% ... na reprezentacyjnej dla Polski próbie 1628 osób w wieku 15-75 lat. Zastosowana metoda badawcza to wspomagany ...
-
Elastyczne formy zatrudnienia ważne jak nigdy dotąd?
... pracownikiem. Pracodawcy muszą się zmierzyć z tym faktem, ponieważ według naszego badania, tylko 32 proc. firm jest gotowych na wdrażanie tego typu rozwiązań – ... kreowanie liderów wśród obecnych pracowników, poprzez rozwój ich kompetencji przywódczych. Zdaniem 40 proc. zapytanych ich firmy potrafią kształcić kadrę kierowniczą zgodnie z nowymi ...
-
Prezenty świąteczne. Dla kogo, za ile?
... chętnie korzystamy z promocji, a budżet staramy się trzymać pod kontrolą – wynika z badania PAYBACK Opinion Poll. Wprawdzie niektórzy z nas na Boże Narodzenie planują ... Jak się okazuje, budżet staramy się mieć pod kontrolą. 40% Polaków nie przekracza ustalonej wcześniej maksymalnej kwoty, którą może ... na grupie 587 osób. Grupa badawcza w wieku 18-65 lat ...
-
To już moda na zakupy na raty przez internet?
... na szybkie i dogodne sfinansowanie najlepszej w danym momencie oferty. W ciągu ostatnich 5 lat wartość zakupów finansowanych w ten sposób wzrosła 7-krotnie. Z naszych ... , egzotyczne podróże. Jak wynika z badania „Polak w podróży – podróżowanie z eSky.pl” którego wyniki opublikowano w grudniu 2019 r., blisko 40% rodaków chciałoby więcej wyjeżdżać, ...
-
Polacy o wydatkach PiS: za dużo na programy socjalne, za mało na służbę zdrowia
... na panelu Ariadna dla serwisu ciekaweliczby.pl. Respondentów badania poproszono również o opinie na temat pomocy udzielonej ... . Co ciekawe, wśród wyborców PiS jest dużo mniej osób (40%) niż wśród elektoratu Koalicji Obywatelskiej (62%) i Lewicy ( ... losowo-kwotowa N=1097 osób w wieku od 18 lat wzwyż. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji dla płci, ...
-
Inteligentne miasta: "smart city" w dotychczasowym rozumieniu nie zdaje egzaminu
... tyle podczas zwykłej sezonowej grypy odsetek ten spada do niecałych 43%. Prawie 40% respondentów deklarowało zgodę na noszenie elektronicznej opaski przekazującej służbom medycznym nasze ... krajowym, jednak za znaczną część odpowiedzialne są samorządy. Powyższe badania, których pełne wyniki zostaną opublikowane wkrótce, pokazały zatem, że należy ...
-
Remont mieszkania i zakup samochodu. Wydatki pomimo kryzysu
... dużych wydatków, jakie zaplanowali na najbliższe miesiące respondenci badania, jest zakup samochodu lub jego naprawa - takiego wskazania ... największym entuzjazmem podchodzą najmłodsi badani w wieku 18-29 lat (20 proc.), co może mieć związek z koniecznością ... tylko nieco powyżej 4 proc. ankietowanych. Prawie 40 proc. Polaków (37,6 proc.) w ogóle nie robi ...
-
Customer experience: kto przoduje w ochronie danych osobowych?
... danych osobowych obawiamy się praktycznie wszyscy Z badania zrealizowanego przez Genesys wynika, że o bezpieczeństwo ... których zaufanie ma 48 proc. badanych. 40 proc. respondentów ufa z kolei, że o ich dane osobowe. ... wśród przedstawicieli pokolenia Z (osoby urodzone w drugiej połowie lat 90-tych minionego wieku i później) na poziomie 35 proc. ...
-
6 na 10 Polaków nie zauważa, żeby pandemia obniżyła ich dochody
... Zarządzających Funduszami i Aktywami oraz Katedry Badania Zachowań Konsumenckich SGH. Autorzy badania przyjrzeli się konsumentom z czterech krajów: Polski, ... naszym wypadków odsetek tego rodzaju odpowiedzi wynosi odpowiedni 16% i 40%. Sytuacja Niemców i Czechów, jak wynika z badań, jest nieco lepsza, ... Polski, Niemiec, Czech i Włoch w wieku 18-65 lat ...
-
Czy pandemia to dobry czas na zdrowe odżywianie?
... zdrową dietę trudno jest utrzymać? Jak wynika z badania, zdrowe odżywianie jest utożsamiane przez Polaków głównie z: spożywaniem dużej ilości ... ważna dla 89% osób z grupy 55 i więcej lat, a wśród najmłodszych ankietowanych (18-24 lata) – tylko ... dieta z reguły wymaga sporego wysiłku - niemal 40% badanych wskazuje, że utrzymanie zdrowej i zróżnicowanej ...
-
Pandemia zmieniła zachowania konsumentów. Czy na stałe?
... 2020 r.) w porównaniu do roku poprzedniego. Pod koniec lutego ruch był mniejszy o 40 proc. Kino, teatr, koncerty zastąpiliśmy usługami VOD czy aplikacjami ... na zakup odzieży, zwłaszcza oficjalnej i usługi transportowe. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor, firmy częściej ... próba 1020 osób w wieku 18-65 lat ...
-
Polacy o inflacji i podwyżkach wynagrodzeń
... Ilu Polaków otrzymało podwyżkę wynagrodzenia? W ramach badania zapytano Polaków, jaką wartość ... nabywczą pieniądza jest wśród osób z wykształceniem podstawowym (40% błędnych odpowiedzi), a najmniej – wśród osób z wykształceniem wyższym ... losowo-kwotowa N=1082 osób w wieku od 18 lat wzwyż. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji dla płci, wieku ...
-
Cyfrowe platformy usług wyrównują szanse małych sklepów
... lat, a w listopadzie przekroczył 7%. Dla porównania, NBP definiuje "stabilność cen" jako wzrost CPI o 2,5%. Dla detalistów to wielkie wyzwanie. Uwagę konsumentów coraz częściej przykuwają niskie ceny i promocje. Z październikowego badania ... pozycję. Oprócz wzrostu sprzedaży promowanych produktów (40% dla bestsellerów i 12% dla promowanej kategorii ...
-
Wakacyjny wyjazd zbyt drogi dla co trzeciego Polaka
... , odrabianie przez biznes nastawiony na turystów, miesięcy, a nawet lat straconych w pandemii, utrudniają też cieńsze portfele gości. Najczęściej wymienianą ... badania Quality Watch dla BIG InfoMonitor wynika, że dłuższy wyjazd wakacyjny planuje w tym roku ponad połowa Polaków (52 proc.). Niemal 15 proc. z nich chce wyjechać nawet więcej niż raz. 40 ...
-
Skrócony czas pracy: tydzień chcemy okroić do 4 dni
... godzin. Dłużej pracowali tylko Grecy (średnia 40,1 godzin) oraz Rumuni (39,8 godzin ... badania Badanie przeprowadzono na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna metodą CAWI (Camputer-Assister Web Interview) w terminie 8-12 lutego 2022 roku. Próbę pracowników dobrano metodą selekcji z ogólnopolskiej próby losowo-kwotowej N=1000 osób w wieku od 18-tu lat ...
-
Eurobarometr: co mówią Polacy o problemach Polski i UE?
... nasz kraj, jak i Unia Europejska. Wyniki badania wskazują również, co sądzimy o obecnej kondycji demokracji i jak ... demokracji w Polsce wyniósł 58 proc. Przeciwne zdanie wyraziło 40 proc. badanych. Więcej respondentów z Polski jest zadowolonych z demokracji ... próbie 1014 osób w wieku 15 lat i więcej techniką wywiadów bezpośrednich w domach respondentów ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... badania rynku reklamy. Jego autorzy wzięli pod lupę ... online dotarły łącznie do 87,8% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 10,1 sekundy (10,5 sekundy dla ... Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych online w marcu wyniósł 40%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,4 sekundy, a ...
-
10 najlepiej i najgorzej ocenionych zawodów 2023
... oceniony został influencer - wynika z trzeciej edycji ogólnopolskiego badania "Ranking prestiżu zawodów i specjalności" agencji SW Research. Strażak i ratownik medyczny – liderzy wyścigu Polacy ponownie zdecydowali. Ranking prestiżu zawodów obejmujący blisko 40 kategorii, realizowany od trzech lat przez instytut badawczy SW Research pokazuje pewną ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... badania gemiusAdReal. Opracowanie tradycyjnie już ... dotarły łącznie do 86,53% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 9,75 sekundy (10 sekundy dla ... której Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych online w maju wyniósł 40,6%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,21 sekundy, a ...
-
Wybory parlamentarne: o wynikach zdecydują pracownicy
... chciałby przecież mieć do dyspozycji nowoczesne narzędzia i pracować mniej niż 40 godzin, bo obecnie – według danych Eurostatu – należymy do pracusiów poświęcających na obowiązki ... zatrudniają lub chcą zatrudniać obcokrajowców – także tych z odległych kierunków. Z naszego badania wynika, że taki zamiar ma obecnie 56 proc. przedsiębiorstw, które mogą ...
-
Siła nabywcza w Polsce 2023: pogłębiają się różnice regionalne
... znaczącej poprawy poziomu życia w Polsce na przestrzeni ostatnich lat nadal istnieje znacząca przepaść między ... niż średnia krajowa. Siła nabywcza Europejczyków w górę Z badania GfK wynika, że tylko najbogatszy powiat w Polsce jest ... - mieszkańcy Luksemburga mają rozporządzalny dochód netto w wysokości 40 931 euro na mieszkańca. To ponad 2 razy więcej ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... badania gemiusAdReal - opracowania, które rzuca światło na rynek ... Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych online w grudniu wyniósł 40,7%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,11 sekundy, ... reklamowych, docierając do 94,22% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w grudniu wyniósł dla ...
-
Aktywizacja kobiet na rynku pracy to same plusy dla polskiej gospodarki
... , że tylko 62% matek dzieci w wieku 1-3 lat jest aktywnych zawodowo, podczas gdy w przypadku ojców odsetek ... pełniło funkcję prezeski zarządu (dane 30% Club Poland). Tymczasem badania McKinsey & Company dowodzą, że stworzenie warunków, które ... w organach decyzyjnych spółek. Do czerwca 2026 r. przynajmniej 40% członków organów zarządzających spółką lub ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... badania gemiusAdReal, które co miesiąc poddaje analizie rodzimy ... której Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych online w marcu wyniósł 40%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 9,88 sekundy, a ... reklamowych, docierając do 93,21% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w marcu wyniósł dla ...
-
Zadłużenie Polaków: babcia edukuje wnuczka, a wnuczek babcię
... pokoleń szerzyć edukację finansową, w której Polacy mają ciągle jeszcze spore zaległości. Badania firmy KRUK* dowodzą, że co czwarty respondent do 24 roku życia ... nich. W najstarszej grupie respondentów (55 lat i więcej) co trzecia osoba zajrzy do sieci. Zdecydowana większość z nich wiedzy poszuka u bliskich – 40 proc. respondentów. To jasno pokazuje, ...
-
4-dniowy tydzień pracy podzielił Polaków
... podobnym zakresie godzinowym tygodniowo co do tej pory (40 godzin) i z zachowaniem dotychczasowej pensji, czy też preferują ... spędzają dni wolne od pracy. Wyniki przeprowadzonego badania pokazały, że w przypadku wprowadzenia 3-dniowych weekendów ... losowo-kwotowa N=11138 osób w wieku od 18 lat wzwyż. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji dla płci, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... badania gemiusAdReal, poświęconego rynkowi reklamy w naszym ... Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych online w czerwcu wyniósł 40,2%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 9,25 sekundy, a ... reklamowych, docierając do 92,83% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w czerwcu wyniósł dla ...
-
Polacy a rosnące koszty życia: czy i gdzie poszukamy oszczędności?
... obliczu wszechobecnych podwyżek. Oto, wnioski płynące z badania "Portfele polskich gospodarstw domowych pod presją rosnących ... wiekowych i seniorzy. W grupie osób 55-64 lat takie deklaracje składa 61,1 proc. badanych, a w gronie najstarszych ... (np. zredukuje ich ilość, wykupi mniejszy karnet), a 40 proc. dosłownie zaciśnie pasa – będzie oszczędzać ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... badania rynku reklamowego. Tym razem analiza objęła przekaz reklamowy emitowany w internecie, telewizji i radio w listopadzie ... 40 mld kontaktów reklamowych). Najbardziej aktywnym reklamodawcą w radiu w listopadzie była ponownie marka Media Expert - wygenerowała ona 3,37 mld kontaktów reklamowych, docierając do 88,86% Polaków w wieku od 7 do 75 lat ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... badania gemiusAdReal, które co miesiąc poddaje ... Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online była branża „Trade” (40,21 mld), dla której Share of Voice we wszystkich kontaktach ... reklamowych, docierając do 93,64% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w grudniu wyniósł dla tej ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w III 2025
... badania kreacji reklamowych, które pojawiły się w marcu bieżącego roku ... łącznie do 87,3% populacji Polaków w wieku od 7 do 75 lat. Średni czas trwania kontaktu z kreacją wyniósł 8,8 sekundy (9,6 sekund dla ... Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych online w marcu wyniósł 40,8%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 9,30 sekundy, ...
-
Ceny w sklepach rosną mimo spadającej inflacji
... Director ASM SFA. Auchan najtańszy mimo największego wzrostu cen Z lipcowego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy wynika, że na szczycie rankingu ... sieciach hybrydowych. Pomidory w dół o 13%, szampon i herbata z wyraźną podwyżką Wśród 40 badanych produktów, które zostały uwzględnione w badaniu, najwyższą dostępność miały sklepy: Selgros Cash & Carry ...
-
Niższe wynagrodzenie za lżejszą pracę? Pracownicy stawiają jasne warunki
... aż 48% osób zatrudnionych w handlu i e-commerce, 45% w sektorze produkcji i przemysłu oraz 40% w transporcie i logistyce. To sygnał, że chociaż niewielu Polaków dziś ... badania: Badanie przeprowadzone na panelu Ariadna na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1090 osób. Kwoty dobrane według reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej ...
-
Wolniejszy wzrost gospodarczy w 2008?
... i zapytała firmy, które nie inwestowały (było ich 40%), jaka jest przyczyna braku inwestycji – 71,3% wskazało ( ... do 249 osób szukało pracowników i ich nie znalazło – badania PKPP Lewiatan) oraz wysoki stopień wykorzystania mocy ... pp więcej niż w 2006 r. Czy uda się osiągnąć porównywalny do lat 2006-2007 wzrost gospodarczy w 2008 r.? W 2008 r. – ze ...
-
Efektywność pracy wysoka u menedżera
... badania Talent Club ponad 58% menedżerów bardzo pozytywnie ocenia efektywność swojej pracy. Co czwarty respondent ... badanych osób jest aktywnych zawodowo od 5 do 10 lat. Ponad 22% pracuje od 10 do 15 lat. Niespełna 40% respondentów dopiero rozpoczyna swoją karierę zawodową i pracuje mniej niż 5 lat. Na pytanie o ilość firm, w których w czasie swojej ...


5 Najlepszych Programów do Księgowości w Chmurze - Ranking i Porównanie [2025]