-
Bezpieczeństwo danych: jest wiele do zrobienia
... to jedynie 18% uwzględniło w swojej polityce bezpieczeństwa przepisy dotyczące chmury. Wyniki badania wykazały, że choć większość respondentów wdrożyła tradycyjne środki ostrożności ... z Bliskiego Wschodu i Afryki. Margines błędu jest mniejszy niż jeden procent.Globalne badanie zostało uzupełnione o część polską, w której udział wzięło ponad 70 firm ...
-
Najlepsze reklamy telewizyjne X 2013
... – 5 spontanicznie wskazywanych jako najbardziej lubiane reklamowanych marek W drugiej części badania, respondenci nie mieli do wyboru listy reklam, sami spontanicznie przypominali sobie ... aktor”). Ewidentnie w reklamie Polacy cenią najbardziej rodzimych celebrytów. Metodologia: Badanie dla Lowe Media zrealizował IPSOS w dniach 12-26 listopada. ...
-
Branża wydawnicza a e-mail-marketing
... z bazą odbiorców czy realizację wysyłek. - komentuje wyniki badania Maciej Górski, Ekspert ds. Edukacji w GetResponse. SZCZEGÓŁOWE WYNIKI BADANIA - wydawnictwa Subskrypcja 68% z przebadanych wydawnictw ... najczęściej powtarzały się w adresach email, znajdujących się w polu nadawcy: mailing@... powiadomienia@... newsletter@... księgarnia@... Badanie ...
-
Zakupy online: serwisy płatności zyskują na znaczeniu
... wpłaty przez sprzedającego. Serwisy e-płatności gwarantują natychmiastową finalizację zlecenia ─ dodaje Staniszewska. Informacje o badaniu Celem badania było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. Badanie zostało zrealizowane przy pomocy ankiet CAWI (ang. Computer-Assisted Web Interview) na grupie 1500 internautów ...
-
Koniunktura gospodarcza wg MŚP III kw. 2014
... . To najlepszy wynik w trzyletniej historii tego badania. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono we wrześniu 2014 na reprezentatywnej pod względem zatrudnienia liczbie firm z sektora MSP N:515. Metoda CAWI. Związek Przedsiębiorców i Pracodawców oraz Dom Badawczy Maison prowadzą badania wśród reprezentatywnej pod względem ilości zatrudnianych ...
-
Dyrektor finansowy: zawód z przyszłością?
... najważniejszym zasobem ludzkim warunkującym zdolność firmy do zmiany i adaptacji. Jak pokazuje badanie, wzrost znaczenia i zakresu kompetencji przekłada się równocześnie na większe zadowolenie dyrektorów finansowych. Wielowymiarowa rola współczesnego CFO Według badania Michael Page, obecnie CFO coraz częściej działają jako liderzy zmian, odgrywając ...
-
Strony mobilne to ciągle rzadkość
... nie jest nią strona główna. Punkt za duży logotyp odsyłający do strony głównej. Metodologia badania W trakcie badania sprawdzono 2937 stron internetowych małych i średnich firm zlokalizowanych w 30 największych miastach Polski, ... Opera Mobile Classic Emulator, służącego do wyświetlania stron internetowych w rozdzielczości ekranu smartfona. Badanie ...
-
Bibby MSP Index X 2014
... na relatywnie lepszą sytuację na tle pozostałych branż. Po raz kolejny badania Bibby MSP Index potwierdzają, że większość małych i średnich przedsiębiorców otrzymuje w Polsce ... ograniczania ryzyka występującego w relacjach handlowych na nowych rynkach. Informacje o badaniu Badanie Bibby MŚP Index prowadzone jest od 2011 przez Instytut Keralla ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... nich ekranu. Jakie korzyści płyną z synchronizacji mediów? Niezliczone badania zrealizowane przez Millward Brown wskazują na korzyści płynące z dobrze skonstruowanego mediaplanu ... w zakresie promowania marek. Firma Millward Brown zrealizowała w ostatnim czasie badanie na temat preferencji mieszkańców USA przy korzystaniu z wielu ekranów. Wynika ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Małe firmy bez własnego biura
... wybierane miejsce spotkań biznesowych. Taką opcję preferuje grubo ponad połowa ankietowanych przedsiębiorców – wynika z badania sondażowego przeprowadzonego przez Idea Bank na próbie 300 osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Badanie wykonano metodą wywiadu telefonicznego w dniach 19-24 lutego. Z ankiety wynika również, że zaledwie ...
-
Wakacje 2015: Grecos z niższymi cenami
... tym tygodniu poznaliśmy wyniki kolejnego, tym razem większego niż zwykle (2000 osób), badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen Polska na zlecenie firmy Mondial ... badania np. preferencji wyborczych dają błędy zazwyczaj mniejsze od 3 procent, to badanie preferencji turystycznych są nieraz nawet o rząd wielkości mniej dokładne. Jak te badania ...
-
Praca w Polsce I-III 2015
... rodzajach działalności. Informacje o badaniu Źródłem zaprezentowanych danych jest reprezentacyjne badanie popytu na pracę, realizowane z częstotliwością kwartalną w podmiotach zatrudniających co najmniej 1 osobę. Podstawowymi informacjami, jakie uzyskujemy z badania przedsiębiorstw na formularzu Z–05, jest popyt zrealizowany i niezrealizowany ...
-
Monitor Rynku Pracy V 2015
... z poprzednich okresów mogą być nie do końca porównywalne z aktualną i kolejnymi edycjami badania. Infromacje o badaniu “Monitor Rynku Pracy” jest kwartalnym sondażem realizowanym w 33 ... Singapur, Słowacja, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Holandia, Turcja, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone). Badanie po raz pierwszy przeprowadzono w Polsce na początku ...
-
Prywatność w sieci: ile jej jeszcze zostało?
... mają niewielki wpływ na to, jak wykorzystywane są zebrane informacje”. Wyniki badania dowiodły również wyjątkowo niskiego poziomu zaufania do instytucji, które przechowują ... (90%) twierdzi, że kontroluje, jakie ważne informacje są o nich zbierane. Jednocześnie, badanie mówi, że ludzie cenią sobie możliwość podzielenia się poufnymi informacjami ...
-
Jaki jest polski e-commerce?
... . To o 9 punktów procentowych więcej niż w roku ubiegłym. Dzięki cykliczności naszego badania widzimy, jak dynamicznie zmienia się polski e-konsument, a razem z nim jego potrzeby ... Izby Gospodarki Elektronicznej. Informacje o badaniu Prezentowane w raporcie badanie zostało zrealizowane w formie ankiety elektronicznej z wykorzystaniem techniki CAWI ...
-
Praca w domu czy dom w pracy?
... chętniej wykorzystują wolne chwile na sprawy zawodowe. Jak wynika z badania, pracownicy zdecydowanie częściej deklarują chęć realizowania obowiązków służbowych poza biurem ... . Granica między tymi dwiema sferami ulega dalszemu zatarciu. Wspomniane wcześniej badanie pokazuje, że pracownicy z małych i średnich firm w wielu przypadkach wykonują niektóre ...
-
Innowacje w MSP pod lupą
... że termin „innowacje” jest doskonale znany polskim przedsiębiorcom. Respondenci badania wiedzą, że są one jednym z czynników budujących przewagę konkurencyjną, a także ... finansowy, specjalista ds. inwestycji lub inne z wskazane jako odpowiedzialne za rozwój). Badanie wykonano metodą ilościową, techniką CATI (wywiad telefoniczny) wśród mikro-, małych ...
-
B2B: klient biznesowy jak zwykły
... . Na prowadzenie wyłącznie sprzedaży stacjonarnej decyduje się zaledwie 4% firm B2B. Z badania wynika również, że własny dział e-commerce posiada 27% respondentów, a sprzedażą internetową ... również zapytani o doświadczenia i preferencje klientów biznesowych wobec dostawców. Badanie zostało zrealizowane przy pomocy ankiet on-line, emitowanych od ...
-
Na co stawia polski CIO 2015?
... jest więc elastyczność” – podsumowuje Stanisław Bochnak. Informacje o badaniu/ metodologia: Badanie „2015 global CIO survey. Creating legacy” przeprowadzone zostało w okresie kwiecień – lipiec 2015 roku. Wielkość firm, z których pochodzili respondenci trzeciej edycji badania Deloitte: najwięcej, bo 27% respondentów reprezentuje firmy z przychodami ...
-
Praca w Polsce VII-IX 2015
... rodzajach działalności. Informacje o badaniu Źródłem zaprezentowanych danych jest reprezentacyjne badanie popytu na pracę, realizowane z częstotliwością kwartalną w podmiotach zatrudniających co najmniej 1 osobę. Podstawowymi informacjami, jakie uzyskujemy z badania przedsiębiorstw na formularzu Z–05, jest popyt zrealizowany i niezrealizowany ...
-
Rynek pracy specjalistów 2015 i 2016
... aktywność specjalistów i menedżerów na rynku pracy. Zrealizowane przez Antal badanie „Aktywność specjalistów i menedżerów na rynku pracy w Polsce” dowodzi, że ... menedżerów w kluczowych sektorach w Polsce i na świecie, wynika, że w okresie przeprowadzania tego badania specjalistów i menedżerów rekrutowało aż 70% polskich firm, a 63% miało plany ...
-
Rozwój przedsiębiorstw przez wzrost płac?
... Polski w długim okresie powinniśmy przeprowadzić reformy strukturalne w obszarze infrastruktury i edukacji a także zwiększyć inwestycje i nakłady na badania i rozwój – podsumowuje Michał Grzybowski. O badaniu: Badanie „Wzrost przedsiębiorstw przez wzrost płac” przeprowadzono we wrześniu 2015 roku na próbie 100 przedsiębiorców zatrudniających ...
-
Mikro i małe firmy 2015
... Banku Pekao odpowiedzialny za Pion Bankowości Detalicznej. Wskaźnik Koniunktury oparty jest o badanie opinii w 8 obszarach, które wpływają na sytuację firmy oraz jej otoczenia. W ... po tym okresie firmy prawdopodobnie nie będzie już na rynku. - Wyniki naszego badania pokazują, że najmłodsze firmy dysponują dużym potencjałem rozwojowym. Atutem ...
-
Praca w Polsce X-XII 2015
... rodzajach działalności. Informacje o badaniu Źródłem zaprezentowanych danych jest reprezentacyjne badanie popytu na pracę, realizowane z częstotliwością kwartalną w podmiotach zatrudniających co najmniej 1 osobę. Podstawowymi informacjami, jakie uzyskujemy z badania przedsiębiorstw na formularzu Z–05, jest popyt zrealizowany i niezrealizowany ...
-
Czy polskie firmy są gotowe na Przemysł 4.0?
... Czwarta rewolucja nie tylko przemysłowa Z badania przeprowadzonego przez firmę ... badania przeprowadzonego wśród uczestników Advanced Manufacturing Expo & Conference (głównie managerów) przez LNS Research wynika, że aż 86 proc. badanych wskazało, że nie zna, nie rozumie i nie potrafi ocenić wpływu „Internetu rzeczy” na ich biznes. Z kolei badanie ...
-
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
... przyznaje, że wpływają one pozytywnie na skuteczność reklamy. Bieżąca edycja badania Netsprint - lidera marketingu technologicznego w Polsce i twórcy polskiego ekosystemu reklamowego - ... reklamy w atrakcyjnych miejscach na stronie, bezpośrednio pod artykułami. Badanie Netsprinta potwierdza, że reklamodawcy poszukują takich form przekazu, dzięki ...
-
Praca w Polsce I-III 2016
... rodzajach działalności. Informacje o badaniu Źródłem zaprezentowanych danych jest reprezentacyjne badanie popytu na pracę, realizowane z częstotliwością kwartalną w podmiotach zatrudniających co najmniej 1 osobę. Podstawowymi informacjami, jakie uzyskujemy z badania przedsiębiorstw na formularzu Z–05, jest popyt zrealizowany i niezrealizowany ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - usługi B2B
... uwagę na budowanie własnych marek i tworzenie niepowtarzalnego customer experience. Analiza danych z badania BrandZ pokazuje, że ludzie postrzegają marki sektora B2B jako bardziej ... i badaniami marek, istnieje już od dziesięciu lat. Jest to jedyne badanie, które łączy w sobie wskaźniki wartości marek oparte na wywiadach przeprowadzanych z ...
-
Monitor Rynku Pracy II kw. 2016 r.
... pewnością nie brakuje nam otwartości na zmianę pracy: indeks mobilności w najnowszej edycji badania skoczył aż o 4 punkty i osiągnął wynik 111 punktów. Polska wyścignęła więc ... , Singapur, Słowacja, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Wielka Brytania, Węgry i Włochy). Badanie po raz pierwszy przeprowadzono w Polsce na początku 2010 roku. ...
-
Polskie firmy: portfel należności VII 2016
... jednak nic na to nie wskazuje. Jak wspomniano przy opisie INP, badanie przeprowadzone w lipcu 2016 r. wykazało pogorszenie subiektywnej oceny sytuacji w obszarze portfela ... od długookresowej średniej i, co więcej, obecnie firmy oczekują najkrócej w całej historii badania Portfel należności polskich przedsiębiorstw. Na ten spadek największy wpływ ...
-
Praca w Polsce I-IX 2016
... prac w niektórych rodzajach działalności. Źródłem zaprezentowanych danych jest reprezentacyjne badanie popytu na pracę, realizowane z częstotliwością kwartalną w podmiotach zatrudniających co najmniej 1 osobę. Podstawowymi informacjami, jakie uzyskujemy z badania przedsiębiorstw na formularzu Z–05, jest popyt zrealizowany i niezrealizowany, czyli ...
-
Edelman Trust Barometer 2016: mamy kryzys zaufania
... ufności. Przed nami najnowsza, 17. już edycja corocznego międzynarodowego badania Edelman Trust Barometer. Analizie poddano tym razem 28 krajów i poziom ... 37%). O badaniu Edelman Trust Barometer Edelman Trust Barometer to coroczne międzynarodowe badanie zaufania i wiarygodności realizowane od 17 lat przez Edelman – największą na świecie sieciową ...
-
Pokolenie Z żyje wirtualnie
... MMS i SMS oraz popularność, jaką cieszą się poszczególne aplikacje. Badanie dowodzi, że w każdej z przebadanych grup najpopularniejszą aplikacją jest YouTube. Korzysta z niego 8 ... odwrotnie! Pokolenie Z to grupa nastawiona na komunikację tekstową. Badania Spicy Mobile pokazują wyraźnie, że młodzi użytkownicy wysyłają o wiele więcej wiadomości ...
-
Czy to już moda na suplementy diety?
... ich właściwości terapeutyczne. Potwierdzeniem tej tezy mogą być wyniki badania SW Research, które pokazują, że to najczęściej w aptekach badani ... Badanie, pt. „Polacy a suplementy diety”, zrealizowane zostało w dniach 20.02-21.02.2017przez agencję SW RESEARCH, metodą wywiadów on-line (CAWI), na panelu internetowym SW Panel. W ramach badania ...
-
Małe firmy - duże kłopoty
... , a bierność nie jest tu najbardziej pożądaną z postaw. Najnowsza edycja badania „Portfel należności polskich przedsiębiorstw”, które już od ośmiu lat realizowane jest ... płatności mają naturalnie również inne konsekwencje. Jak pokazuje najnowsze badanie „Portfel Należności Polskich Przedsiębiorstw”, blisko co trzecia firma (27,8%) przyznaje, że ...