-
Megapanel: serwisy tematyczne IX 2011
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za wrzesień 2011 roku. BIZNES, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne X 2011
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za październik 2011 roku. BIZNES, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2011
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za listopad 2011 roku. BIZNES, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2011
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za grudzień 2011 roku. BIZNES, ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne I 2012
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za styczeń 2012 roku. BIZNES, ...
-
Rosyjskie strony internetowe: gdzie są popularne?
... Yandex.ru i Vk.com wybierane są przez 3 proc. internautów. Informacje o badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji, korzystanie ...
-
79% Polaków robi zakupy online, social commerce mniej popularny
... raport „E-commerce w Polsce 2023” to efekt współpracy Gemius, Polskich Badań Internetu oraz IAB Polska, a jego wyniki wzbogacono o dane z badania Mediapanel oraz ekspercką wiedzę specjalistów działających w ramach Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska. O raporcie Celem badania, którego wyniki zaprezentowano w raporcie „E-commerce w Polsce 2023 ...
-
Bożonarodzeniowe zwyczaje internautów
... bożonarodzeniowych obyczajów i kultywowania tradycyjnego sposobu spędzania świąt. Według raportu Gemius, zdecydowana większość internautów (96,8 proc.) obchodzi święta Bożego Narodzenia. Osoby ... wiele radości, spokoju i wytchnienia od codziennych problemów. O badaniu Celem badania było określenie, w jaki sposób internauci przygotowują się do świąt ...
-
Statystyki serwisów biznesowych I-III 2007
... firma Gemius S.A. w badaniu Megapanel PBI/Gemius prezentuje autoryzowane 12 kategorii tematycznych. Przypisanie poszczególnych witryn do konkretnych kategorii tematycznych zostało dokonane po analizie każdej witryny biorącej udział w badaniu Megapanel PBI/Gemius i umieszczeniu jej w odpowiedniej kategorii zgodnie z ustalonymi przez Radę Badania ...
-
Rośnie wykorzystanie Internetu
... w naszym kraju 6,1 milionów internautów i obecnie ich liczba wynosi 15,8 milionów - w populacji All 7+ liczba ta stanowi 44,4%. Także wg Gemius Megapanel w okresie przeprowadzania badania aktywności, w których Internet zastępuje telewizję i prasę, w populacji All 7+ średnio w całej grupie faktyczna konsumpcja Internetu wyniosła 50 godzin 41 min ...
-
Kryzys a wydatki świąteczne Polaków
... wynika z badania "Preferencje Świąteczne Polaków" przeprowadzonego przez Gemius na zlecenie MyDeal.pl. Większość z nas wyda tyle samo lub więcej, ... zmniejszają swój budżet na prezenty (odpowiednio 53% i 26%). Jak pokazują wyniki badania, respondenci najchętniej kupiliby w serwisach zakupów grupowych tradycyjne prezenty, takie jak: książki (20%), ...
-
Zakupy online: najwięcej wydajemy na RTV i AGD
... Gemius wynika, że produktami kupowanymi w sieci przez największą grupę konsumentów są odzież, dodatki i akcesoria. Jednak najwięcej pieniędzy e-klienci wydają na sprzęt RTV i AGD. Badania ... 52 zł, natomiast mężczyzna ponad 160 zł. Informacje o badaniu Celem badania było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. Badanie ...
-
Seniorzy opanowują Internet
... dla mężczyzn. Wspólne dla obu płci jest zainteresowanie turystyką. Informacje o badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji ...
-
Pożyczki przez Internet: co dziesiąty internauta zainteresowany
... z wykształceniem zawodowym oraz internautów zarabiających do 1200 zł netto Informacje o badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji ...
-
Grudzień - czas na książki, płyty i muzykę
... i filmy jest więcej kobiet (2,41 mln) niż mężczyzn (1,94 mln). Informacje o badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji, korzystanie ...
-
Strony WWW poświęcone karierze odwiedza co trzeci internauta
Gemius przyjrzał się, ... badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów. Dane z badania ...
-
Na zakupy online najczęściej po obuwie, płacimy szybkim przelewem
... , zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. Przedmiotem badania były m.in. zachowania zakupowe e-konsumentów, rozpoznawalność marek, czynniki, które zachęcają internautów do zakupów w sieci, ale też napotykane przez użytkowników problemy. Raport przygotowała firma Gemius. Prezentowane w raporcie badanie zostało zrealizowane w formie ...
-
Niebezpieczne surfowanie
... słowa z reklamy społecznej Fundacji Dzieci Niczyje, organizatora akcji "Dziecko w Sieci", znają niemal wszyscy. Jednak, jak pokazują wyniki najnowszego badania zrealizowanego przez firmę badawczą Gemius SA dla Fundacji Dzieci Niczyje, dzieci i młodzież, chociaż zdają sobie sprawę z zagrożeń, coraz chętniej spotykają się z osobami poznanymi ...
-
Zakupy online: Polska wyprzedza Rosję
... Rumunii, na Ukrainie i Litwie. Dane dla rynku polskiego uzupełniają wyniki badania firm zajmujących się handlem internetowym w Polsce, które zrealizowano przy współpracy ... zainteresowanie polskich internautów zakupami w Internecie. Jak pokazują wyniki badań Gemius, aż 66 proc. internautów w Polsce, którzy słyszeli o możliwości robienia zakupów przez ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... wyniósł 22,44%. Informacje o badaniu gemiusAdMonitor to cykliczny raport przygotowywany przez firmę Gemius w oparciu o wyniki danych na temat kampanii online realizowanych na rynku polskim, pochodzących z badania gemiusDirectEffect (ad server dla agencji i reklamodawców). Raport gemiusAdMonitor prezentuje ranking najpopularniejszych formatów ...
-
Najmniejszy ruch w sieci z opolskiego
... na stronach internetowych. W tej liczbie – prawie 2,5 miliarda odsłon to ruch z województwa mazowieckiego, a z opolskiego – 100 milionów. Dane pochodzą z badania ruchu na stronach internetowych (gemiusTraffic), które Gemius prowadzi w piętnastu krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w Danii, Izraelu, Turcji oraz siedemnastu krajach Bliskiego Wschodu.
-
Internet mobilny: Apple wciąż na topie
... pokazuje grudniowy pomiar ruchu na stronach www, prowadzony przez firmę badawczą Gemius, różnica w udziale w ruchu internetowym między Apple i Samsungiem wynosi 2 punkty ... rok temu było to 0,03 proc.). Dane pochodzą z badania ruchu na stronach www (gemiusTraffic), które firma Gemius prowadzi w ponad 20 krajach Europy oraz na Bliskim Wschodzie ...
-
Branża spożywcza rządzi reklamą oline
Branża spożywcza zdecydowanie stawia na reklamę internetową - z badania przeprowadzonego przez Gemius w Europie Środkowo-Wschodniej wynika, że to właśnie ten sektor ma największy udział w polskim rynku reklamy online. Taki wynik w dużej mierze jest ...
-
Media społecznościowe a wiek ich użytkowników
... 24 lat jest około 30 proc., podczas gdy w pozostałych analizowanych krajach – 20 proc. O badaniu Megapanel PBI/Gemius Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego w firmie Gemius w około 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników ...
-
Kobiety czy mężczyźni? Kto dominuje na LinkedIn?
... Z kolei mężczyźni na stronie Linkedin.com przeważają na Ukrainie (57 proc.) i Węgrzech (54 proc.). O badaniu Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego w firmie Gemius w około 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników ...
-
Apteki internetowe: średnio wydajemy 139 złotych
... Gemius w sposób kompleksowy przygląda się polskiemu rynkowi e-commerce. Badania prowadzone na jego potrzeby objęły również apteki internetowe. Co z ... kupuje sześć lub siedem produktów. To uzasadnione. Jak tłumaczy Karolina Karaś z firmy Gemius, wybór wielu produktów podczas jednego zamówienia w wielu przypadkach gwarantuje możliwość darmowej dostawy ...
-
Rosną wydatki w e-commerce
... pieniędzy. Zamiar zwiększenia wydatków w e-sklepach formułuje 25% respondentów badania zrealizowanego przez Gemius. Częściej są to mężczyźni i osoby w wieku 35–49 lat. Jak wynika z najświeższego raportu przygotowanego dla Izby Gospodarki Elektronicznej przez Gemius, w nadchodzącym roku ponad 1/4 internautów zamierza powiększyć budżety przeznaczone ...
-
eBay czy Aliexpress? Jaki jest wybór Polaków?
... dostępne jest w ofercie polskich e-sprzedawców. Dane zawarte w raporcie „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” potwierdzają, że na wizytę w zagranicznym e-sklepie ... przesadnie martwić się o swoją przyszłość ─ dodaje Molicki. ─ Wyniki najnowszego badania Gemiusa jednoznacznie pokazują, że choć zakupy online stały się powszechne, ...
-
Internauci wybrali Mistrza
... poprzez smsy, audiotele, kupony z gazet oraz - w tym roku po raz pierwszy - plebiscytu przeprowadzonego w Internecie przez firmę badawczą Gemius SA. Realizacja plebiscytu przebiegła zgodnie z metodologią badania gemiusAdHoc, które pozwala w krótkim czasie uzyskać opinie internautów na każdy zadany przez zlecającego temat. Badanie w Sieci objęło ...
-
Bezpłatna reklama społeczna
... efektywność akcji promocyjnych oraz ich przekazu. Wpłynęło też na zwiększenie oglądalności stron internetowych poszczególnych organizacji. Inicjatywa Gemius SA, stat.pl oraz spółki Polskie Badania Internetu jest elementem konsekwentnie realizowanej strategii wspierania kampanii społecznych. Reklamy fundacji wyświetlane są na przestrzeni witryn ...
-
Internauci planują kupno samochodu
... skuteczna, potrzebna jest rzetelna wiedza o potrzebach i preferencjach potencjalnych nabywców. Z taką myślą Gemius po raz kolejny zrealizował badanie "Plany internautów a rynek samochodów nowych i używanych", dostarczające kompleksowych informacji na ten temat. Z rezultatów badania wynika, że co trzeci polski internauta (32,8 proc.) planuje w ciągu ...
-
Ubezpieczenia online: wady i zalety
... Gemius SA, na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego Allianz, sprawdziła, jak kształtuje ... metodą jakościową gemiusInsight, czyli jakościowej analizy treści wspomaganej komputerowo. Podstawą dla analizy są wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za sierpień 2007 r. Ranking dotyczy witryn zgrupowanych w kategorii “Finanse i ubezpieczenia”. Liczebność próby ...
-
Serwisy biznesowe a dzielenie się wiedzą
38% osób zarejestrowanych w biznesowych portalach społecznościowych deklaruje, że dzieli się wiedzą i doświadczeniami zawodowymi z innymi użytkownikami - wynika z badania przeprowadzonego przez Gemius na zlecenie Profeo.pl. Internauci pytani o powody, dla których udostępniają swoją wiedzę w grupach dyskusyjnych, odpowiadali najczęściej: „ponieważ ...
-
Szukanie pracy: księgowość domeną kobiet
... Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl Płeć a mobilność Jak pokazują wyniki najnowszego badania Gemius na zlecenie Pracuj.pl, respondenci korzystający z Internetu, bez względu na płeć, wskazują sieć ... w okresie od 01.2009 do 12.2009. Analizie poddano również wyniki XI fali badania „Pracuj.pl w oczach internautów” przeprowadzonego przez Gemius na ...
-
Region CEE: portale rekrutacyjne a kryzys
... gdzie wartości dla tych serwisów zanotowały znaczące spadki - podaje firma Gemius SA. Kryzys, który rozpoczął się wiosną 2008, znacząco wpłynął na ... decydowało się na grupowe zwolnienia spowodowane cięciem kosztów? W oparciu o dane z badania gemiusAudience przeprowadzono analizę fluktuacji zasięgów największych serwisów rekrutacyjnych z Republiki ...