-
Polacy masowo "przesiadają się" na smartfony
... rezygnują z komputerów na rzecz urządzeń mobilnych. Wraz z początkiem roku warto jednak pokusić się o uaktualnienie statystyk. Tu z pomocą przychodzą najnowsze dane z badania Gemius/PBI. Coraz mniej „pecetowców”, coraz więcej „mobajlowców” O tym, że stajemy się w coraz większym stopniu mobilni i zarazem coraz mniej „pecetowi” wyraźnie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
Pojawiły się wyniki najświeższego badania gemiusAdReal rzucającego światło na rodzimy rynek reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej. Działania prowadzone online dotarły do blisko 90% Polaków. A jak ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
Są już wyniki majowego badania gemiusAdReal. Opracowanie tradycyjnie już przygląda się sytuacji panującej na rodzimym rynku reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej, wskazując m.in. poziom wydatków ...
-
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
... . Premiery poprzedzone były, zwłaszcza w przypadku pierwszej produkcji, intensywnymi działaniami marketingowymi. Czy Polacy ruszyli do kin? Oto analiza Gemius i PBI. Do analizy wykorzystano dane z badania Mediapanel, dotyczące oglądalności w lipcu stron trzech sieci kin: Cinema City, Multikino oraz Helios. Drugim źródłem danych było badanie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
Są już rezultaty najnowszego badania gemiusAdReal, opracowanie, które tradycyjnie już rzuca światło na kreacje reklamowe pojawiające się w telewizji, internecie i radiu. Tym razem pod lupę wzięto ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... najnowszego badania gemiusAdReal, w którym poddano analizie sierpniowe działania reklamowe wynika, że w internecie i radiu najaktywniejsze były marki z branży "Trade", natomiast w telewizji - "Pharmaceuticals". Z tego ...
-
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
... 106,8 mln kontaktów reklamowych. RUCH NA STRONACH Okres wakacyjny to również zwiększone zainteresowanie internautów strona i serwisami z kategorii Podróże i turystyka. W danych badania Mediapanel obserwujemy wyraźny wzrost liczby odsłon w tej kategorii w okresie lipiec – sierpień, z wyraźnym spadkiem w ostatnim tygodniu wakacji.
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals" – wynika z danych gemiusAdReal za listopad 2023. Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie poddano kreacje reklamowe emitowane w listopadzie 2023 w internecie, telewizji oraz radiu. RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W listopadzie 2023 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
Jest już najnowsza odsłona badania gemiusAdReal - opracowania, które rzuca światło na rynek reklamy w trzech ważnych mediach: w internecie, telewizji i radio. Najświeższe doniesienia dotyczą grudnia 2023 r. Wynika z ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... najnowszego badania gemiusAdReal, analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika, że w styczniu 2024 roku w internecie i radio najaktywniejsze reklamowo były marki z branży "Trade", a w ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
Pojawiły się wyniki ostatniej odsłony badania gemiusAdReal, cyklicznie analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika. Najnowsze opracowanie dowodzi, że w lutym 2024 roku - podobnie zresztą jak miesiąc ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
Są już wyniki cyklicznego badania gemiusAdReal, które co miesiąc poddaje analizie rodzimy rynek reklamy w internecie, telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in., że w marcu 2024 roku w ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
Pojawiły się wyniki najnowszego, comiesięcznego badania gemiusAdReal, które tradycyjnie już bierze pod lupę sytuację panującą na rodzimym rynku reklamy internetowej, telewizyjnej oraz radiowej. Ostatnie opracowanie wskazuje m. ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
Przed nami rezultaty najnowszej, czerwcowej edycji badania gemiusAdReal, poświęconego rynkowi reklamy w naszym kraju. Najświeższe doniesienia tradycyjnie już skupiają się na reklamie internetowej oraz przekazach reklamowych emitowanych w radio i ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
Są już wyniki najświeższej, lipcowej edycji badania gemiusAdReal. Opracowanie tradycyjnie już rzuca światło na sytuację panującą na rynku reklamy w naszym kraju, skupiając się na trzech segmentach rynku: ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
Pojawiły się wyniki najnowszego badania gemiusAdReal, które co miesiąc poddaje analizie rodzimy rynek reklamy w internecie, telewizji i radio. Ostatnie opracowanie wskazuje m.in. na dużą aktywność sieci ...
-
Dzieci i Internet
... , o wiele bezpieczniejsze niż podawanie w Sieci swoich danych osobowych – wskazują wyniki najnowszego badania zrealizowanego przez firmę badawczą Gemius SA dla Fundacji Dzieci Niczyje, organizatora kampanii społecznej "Dziecko w sieci". Celem głównym badania było określenie zagrożeń związanych z poznawaniem ludzi przez Internet wśród dzieci w wieku ...
-
E-commerce w Polsce 2022. Są najnowsze dane
... Tegoroczny Raport to efekt współpracy Gemius, Polskich Badań Internetu oraz IAB Polska, a jego wyniki wzbogacone zostały o dane z badania Mediapanel oraz ekspercką wiedzę specjalistów działających w ramach Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska. Po raz pierwszy jako Polskie Badania Internetu, wraz z Gemius i IAB Polska, braliśmy udział w opracowaniu ...
-
Dostępność - walor niezbędny witryny
... Badania dostępności oferowane są na polskim rynku przez firmę Gemius SA. Badanie to jest dostępne pod nazwą gemiusAccessibility i jego koszt zaczyna się od 5 tys. zł. Inną firmą sprzedającą badania ...
-
Czy internetowe banki zdjęć zyskują na popularności?
... , jednym z najważniejszych rynków dla internetowych banków zdjęć. O badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz ...
-
Jak dzieci i młodzież spędzają czas w sieci?
... , Informacji i Bibliologii UW a także Sejm RP. Raport powstał na podstawie danych z badania Mediapanel oraz panelu badawczego Gemius, reprezentatywnego dla populacji Polaków 7-75. Dostępny jest w wersji cyfrowej pod adresami: www.cyfroweobywatelstwo.pl/internetdzieci www.gemius.com/pl/internetdzieci www.pbi.org.pl/raporty/raport-internet-dzieci
Tematy: dzieci w sieci, dziecko w sieci, dzieci, dziecko, młodzież, bezpieczeństwo dzieci w sieci, bezpieczeństwo dzieci w internecie, bezpieczeństwo w internecie, zagrożenia w internecie, serwisy społecznościowe, social media, Tik Tok, Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp, komunikatory internetowe -
Jaki jest polski e-commerce?
... na dostawę produktu (38 proc.) i niezadowolenie z otrzymanych produktów wynikające z niespełnienia oczekiwań (20 proc.). Celem badania, którego wyniki zostały zaprezentowane w raporcie „E-commerce w Polsce 2015. Gemius dla e-Commerce Polska” było poznanie postaw, zwyczajów i motywacji związanych z kupowaniem online. Opracowanie dostarcza wiedzy ...
-
E-handel w Polsce 2005
... zakupionych on-line towarów do domu. Dochodowe na świecie i w Polsce Jak wynika z badania Jupiter Research w Europie i USA, firmy z sektora e-commerce notują ogromne zyski. ... niedogodności w trakcie dokonywania zakupów, o których wspomniało 24,2 proc. przebadanych przez Gemius osób. Dla polskich internautów ważna jest też częsta aktualizacja treści ...
-
Lidl kontra Biedronka: która strona internetowa popularniejsza?
... korzystających z witryn nie są jednak takie same. Kilka tygodni temu Gemius postanowił sprawdzić popularność strony sklepu Ikea.com – w związku z zapowiedziami dotyczącymi ... pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. ...
-
Rynek reklamy w czasie pandemii. Ofensywa marketerów?
... - w drugiej połowie marca we wszystkich kanałach mediowych mierzonych przez Gemius (telewizja, radio, internet) odnotowano istotny wzrost aktywności. Zaznaczył się on zarówno po stronie twórców komunikatów reklamowych, jak i ich odbiorców. Jak wynika z badania, różnica w liczbie reklam, z którymi zetknęli się konsumenci w pierwszym tygodniu ...
-
Trudno dogonić polski rynek e-commerce
... zł. Na podobne wartości wskazały także badania Forrester Research „Centre for ... Badania brytyjskiej firmy Kelkoo potwierdzają prognozy Forrester’a i 24% wzrost rynku e-commerce. Wskazują także, że polski e-handel jest najszybciej rozwijającym się rynkiem tego typu w Europie, a w 2012 roku Polacy wydadzą na internetowe zakupy 5,6 mld euro. Gemius ...
-
Promocja w internecie: lepszy Twitter czy Facebook?
... , wynik badania ... badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów. Dane z badania ...
-
Najwyższe wydatki w e-commerce na artykuły spożywcze, najniższe na kulturę
... raport „E-commerce w Polsce 2023” to efekt współpracy Gemius, Polskich Badań Internetu oraz IAB Polska, a jego wyniki wzbogacono o dane z badania Mediapanel oraz ekspercką wiedzę specjalistów działających w ramach Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska. O raporcie Celem badania, którego wyniki zaprezentowano w raporcie „E-commerce w Polsce 2023 ...
-
Polscy internauci a e-mail marketing
... odwrocie. Wręcz przeciwnie - jak wynika z badania firmy Gemius dziś 98% polskich firm, promujących się w jakikolwiek sposób w sieci, wykorzystuje do tego celu pocztę elektroniczną. I nic nie wskazuje na to, żeby w miało się to zmienić. Z jednego adresu e-mailowego korzysta tylko 20% uczestników badania ...
-
Prognoza pogody: które portale najpopularniejsze?
... też z pogodowych aplikacji mobilnych – – komentuje Krzysztof Majkowski, doradca biznesowy firmy Gemius Informacje o badaniu Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... dobrą wiadomością dla operatorów logistycznych obsługujących ten rynek. Z wrześniowego badania opublikowanego przez Gemius, PBI oraz IAB Polska wynika, że Polacy ... – mówi Katarzyna Sawińska, Senior Logistics and Transport Manager w Sephora. Potwierdzają to badania realizowane wśród e-konsumentów w Europie. Według Nielsen i Sendcloud aż 74% klientów ...
-
Strony erotyczne najpopularniejsze w Polsce i na Węgrzech
... kategorii tematycznej stron www w wybranym okresie). Analizą objęto kraje, w których badanie prowadzone przez Gemius uwzględnia kategoryzację stron www. Informacje o badaniu Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego w firmie Gemius w ponad 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest ...
-
Internet mobilny: Samsung zwycięża, Apple z dużym spadkiem
... do korzystania jednej z marek – komentuje Krzysztof Majkowski, doradca biznesowy z firmy Gemius. Jego zdaniem to właśnie różnice w wizerunku, szczególnie cenowym, obu ... 0,09 proc.). Informacje o badaniu Dane pochodzą z badania ruchu na stronach WWW (gemiusTraffic), które firma Gemius prowadzi w ponad 20 krajach Europy oraz na Bliskim Wschodzie ...
-
Wyniki Megapanel IX 2005
PBI (Polskie Badania Internetu) oraz firma Gemius opublikowały najnowsze wyniki badania Megapanel PBI/Gemius, mierzącego oglądalność witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Badanie dotyczyło danych za wrzesień 2005 roku. W rankingu pod względem zasięgu zwyciężył ...
-
Wyniki Megapanel II 2006
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2006 roku. Tym razem witryną o największym ...