-
YouTube ważniejszy niż telewizja?
... wideo na stronach YouTube, 14 proc. odwiedza serwis regularnie. Przedstawiciele Harris Interactive zwracają szczególną uwagę na fakt, że 73 proc. badanych wymienia krótkie reklamy wyświetlane przed filmami na YouTube jako powód, dla którego zrezygnują z regularnych odwiedzin serwisu. W badaniu firmy Harris Interactive ...
-
Najbardziej ryzykowne domeny internetowe
... wartości np. 0.1 % dla Finlandii (.fl) do bardzo wysokich takich jak 10.1 % dla archipelagu wysp Tokelau (.tk). Ogółem biorąc aż 4.1% wszystkich badanych stron oznaczonych zostało jako czerwone lub żółte. Niektóre zwykłe czynności takie jak rejestracja na stronie WWW lub ściąganie plików, są ...
-
Profil polskiego inwestora
... osoby młodsze – 60 proc. jest przed pięćdziesiątką. Co ważne, znacznie więcej jest osób skłonnych inwestować w fundusze niż faktycznie inwestujących. 5,2 proc. badanych stwierdziło, że chętnie wpłacałoby co najmniej 50 PLN miesięcznie do funduszy, gdyby tylko znalazł się ktoś, kto w miarę szybko i przystępnie ...
-
Polacy lubią wiadomości SMS
... , aktywnych zawodowo osób, które lubią nadążać za trendami. Każdy SMS niemal natychmiast generuje wzmożony ruch w sieci operatorów komórkowych. Ericsson zapytał badanych, co robią po otrzymaniu wiadomości. 57 proc. od razu odpowiada, również SMS-em. 17 proc. oddzwania, a kolejne 11 proc. odpowiada na ...
-
Turystyka polskich internautów
... podróży zdecydowało się około 7 proc. respondentów. Najwięcej z nich (średnio 56 proc.) wyjechało do jednego z państw europejskich, następnie około 29 proc. badanych wyjechało poza granice Europy i tylko 14 proc. skorzystało z wypoczynku w Polsce. Wśród państw europejskich najbardziej popularne okazały się być Włochy i Wielka ...
-
Operatorzy GSM a lojalność klientów
... klienta, długi czas obsługi spraw, liczne problemy z zasięgiem oraz zbyt wysokie ceny usług i produktów. Najwięcej klientów straciła PTC ERA – 43% badanych, którzy zmienili operatora, zdecydowało się na rezygnację z usług tego operatora. Polkomtel opuścił co trzeci ankietowany klient, a PTK Centertel co piąty ...
-
Wakacje przez Internet
... jednak nieliczni. Aż 40 proc. użytkowników czerpie wiedzę o usługach turystycznych głównie z Internetu, podczas gdy prasa stanowi wskazówkę dla jedynie 5 proc. badanych – czytamy w raporcie „E-commerce 2007”, przygotowanym przez Gemius. Jeszcze więcej internautów, bo niemal co drugi (47 proc.), szuka w sieci informacji o biletach ...
-
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
... za punkt wyjścia do dalszych badań. Każdy klient wyraził także swoją osobistą opinię na temat odwiedzonej placówki. Pomimo wielu niedociągnięć w badanych sklepach 83,3% klientów uznało, że opierając się wyłącznie na wrażeniach z odbytej wizyty, chętnie poleciłoby odwiedzony sklep innym klientom – znajomym czy ...
-
Telefonia mobilna a obawy konsumentów
... do czynienia z wirusami komórkowymi, które zaatakowały ich samych bądź ich znajomych. Świadomość tego zagrożenia poważnie narusza zaufanie klientów i w efekcie 80% badanych obawia się możliwości infekcji wirusem komórkowym. Rośnie również zagrożenie niepożądaną korespondencją. Ponad jedna trzecia abonentów (38,6%) przyznaje, że co najmniej ...
-
Branża budowlana a media
... stopniu ankietowani to użytkownicy Internetu, przeglądający informacyjne strony WWW oraz porozumiewający się za pośrednictwem poczty elektronicznej. Blisko trzy czwarte badanych korzysta również z prasy branżowej. Wśród periodyków specjalistycznych liderem pozostaje Murator, natomiast wśród pism dekoratorskich najchętniej wybierany jest magazyn ...
-
Internet w Polsce XI 2007-I 2008
... , że korzysta z niego codziennie lub prawie codziennie, a 18 proc. kilka razy w tygodniu. Biorąc pod uwagę okres korzystania z połączenia internetowego najwięcej badanych przyznało, że korzysta z niego od 3 do 5 lat (28,5 proc.) oraz powyżej 5 lat (25,9 proc.). Większość ankietowanych korzysta z Internetu w domu (taką ...
-
Atak spamu Meeting Invite
... ostrzega przed nowym rodzajem niepożądanej poczty elektronicznej o nazwie "Meeting Invite" (zaproszenie na spotkanie). W żadnej z odmian niepożądanej poczty elektronicznej, badanych przez firmę Trend Micro w ciągu ostatnich 12 miesięcy, nie wykorzystywano jeszcze narzędzi kalendarzowych Google. Niektóre filtry antyspamowe zostały zaprojektowane ...
-
Umiejętności informatyczne wg płci
... danych. Panowie, tak jak panie, w pierwszym momencie po utracie danych próbowali korzystać z programów do samodzielnego odzyskiwania danych. Ponad 70 proc. badanych mężczyzn i kobiet jest świadomych możliwości utraty danych. Zabezpieczają się przed taką sytuacją tworząc kopie zapasowe informacji. - Różnice między poziomem świadomości ...
-
Internet w Polsce IV-VI 2008
... , że korzysta z niego codziennie lub prawie codziennie, a 17 proc. kilka razy w tygodniu. Biorąc pod uwagę okres korzystania z połączenia internetowego najwięcej badanych przyznało, że korzysta z niego od 3 do 5 lat (28,4 proc.) oraz powyżej 5 lat (29,3 proc.). Większość ankietowanych korzysta z Internetu w domu (taką ...
-
Życie w sieci: co robią internauci?
... w Stanach Zjednoczonych podawała dane swojej karty kredytowej (największy odsetek na świecie), w porównaniu z tylko 13% użytkowników w Brazylii. Większość dorosłych użytkowników w badanych krajach zainstalowała oprogramowanie zabezpieczające (Stany Zjednoczone – 71%, Wielka Brytania – 82%, Australia – 84%, Niemcy – 85%, Francja – 75%, Brazylia – 85 ...
-
Banki europejskie: sposób na kryzys
... niż na rozwoju lepszego zrozumienia klienta, którego zachęcić może większe zróżnicowanie i elastyczność standardów usług czy technologii IT. Jak stwierdził jeden z badanych: „Banki mówią, że są zorientowane na potrzeby klienta ale nie są.” Wykorzystując sugestie i komentarze zdobyte dzięki badaniom, a także wiedzę odnośnie ...
-
Internet w Polsce VI-VIII 2008
... , że korzysta z niego codziennie lub prawie codziennie, a 17,6 proc. kilka razy w tygodniu. Biorąc pod uwagę okres korzystania z połączenia internetowego najwięcej badanych przyznało, że korzysta z niego od 3 do 5 lat (27,2 proc.) oraz powyżej 5 lat (32,6 proc.). Większość ankietowanych korzysta z Internetu w domu (taką ...
-
Satysfakcja z pracy menedżera: co ma wpływ?
... , a także zajmowane stanowisko i poziom zarobków. Na zadowolenie z pracy ma wpływ również czas, jaki jest niezbędny do jej wykonywania. Jedynie połowa badanych przyznała, że pracuje do 8 godzin dziennie, w tym poniżej ustawowej granicy (tylko 10% odpowiedzi). Drugą połowę stanowią osoby pracujące znacznie więcej ...
-
Marketing telefoniczny a reklama SMS
... użytkowników społeczności internetowych w telefonach komórkowych (w stosunku do całkowitej liczby posiadaczy telefonów) z pośród 5 krajów Europejskich (Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Włochy i Hiszpania) badanych przez comScore.
-
Sytuacja ekonomiczna MSP w III kw. 2008
... aż 79% właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw uważa, że sytuacja ekonomiczna ich firm w IV kwartale 2008 r. nie ulegnie większym zmianom, a 12% oczekuje nawet ... ich zastępcy i inne osoby zajmujące najwyższe stanowiska w firmie. Z badania wynika, że 1/4 badanych przedsiębiorców jest zdania, że w ciągu ostatniego roku sytuacja gospodarcza Polski ...
-
Zagrożenia dla dzieci w Internecie wg dorosłych
... badany deklaruje brak wiedzy na temat skali występowania tych zagrożeń. Zachowań związanych z pornografią dziecięcą i pedofilią zabroniłoby średnio ponad 80 proc. badanych. Opinie na temat rzeczywistych regulacji prawnych wśród internautów są natomiast podzielone. Ponad połowa (53 proc.) respondentów sądzi, że oglądanie dziecięcej ...
-
Aplikacje wideo w pracy popularniejsze
... operatorzy telekomunikacyjni, oferowały możliwość zastosowania połączeń wideo w kontaktach z pracownikami telecentrum lub ekspertami. Z badania wynika, że najpopularniejszym serwisem wideo wśród badanych decydentów okazało się Youtube, z którego korzysta ponad dwie trzecie ankietowanych. Niektórzy respondenci korzystają ponadto z Onet TV i TVN24.pl ...
-
Świąteczne zakupy online w 2008
... %). Z handlu elektronicznego skorzystało w ciągu minionego roku ponad 4,2 mln klientów – to o milion więcej niż w 2007 roku, gdy zakupy w sieci deklarowało 28% badanych internautów. Szczyt zakupów internetowych przypada na dwa ostatnie miesiące w roku. W listopadzie i grudniu sklepy online muszą obsłużyć prawie dwa miliony klientów ...
-
Europa Środkowa: sieci handlowe 2008
... konkurować z przybyszami. Podobnie ma się sytuacja na Ukrainie, z tym, że do tego kraju obcy kapitał zaczął napływać jeszcze później. W obu badanych przez PMR wschodnioeuropejskich krajach, Rosji i Ukrainie, liderem rynku ogólnospożywczego jest miejscowy detalista. W Rosji jest to X5 Retail Group, zarejestrowany w Holandii ...
-
Wyniki wyszukiwania Google wg internautów
... dla agencji search engine marketing - Bluerank przez firmę IMAS International. Na pytanie - czy wyniki wyszukiwania Google są przydatne, ponad 80% badanych odpowiedziało pozytywnie („trochę się zgadzam”, „zdecydowanie się zgadzam”). Natomiast już przy pytaniu - czy wyniki są wiarygodne, pozytywnie wypowiedziało się tylko ...
-
Polski rynek mieszkaniowy 2008
... zamienić swoje mieszkania na większe – tak swoje działania wyjaśniało 19 proc. ankietowanych. Transakcje przeprowadzone jako inwestycje były udziałem 13 proc. badanych, a po 11 proc. wskazań padło na odpowiedzi „chcę zamienić mieszkanie na dom”, „kupuję dla dzieci” i „chcę się usamodzielnić i zamieszkać na ...
-
Plany wakacyjne internautów
... kwestie podczas wyboru wyjazdu organizowanego przez biuro podróży, internauci planujący taki wyjazd, uznali miejsce wycieczki oraz jej cenę. Prawie 2/3 badanych zamierza wydać na planowany wyjazd z biurem podróży od 1 000 zł do 4 000 zł w przeliczeniu na jedną dorosłą osobę. W przypadku wyjazdów ...
-
Internet w Polsce IX-XI 2008
... , że korzysta z niego codziennie lub prawie codziennie, a 17,5 proc. kilka razy w tygodniu. Biorąc pod uwagę okres korzystania z połączenia internetowego najwięcej badanych przyznało, że korzysta z niego powyżej 5 lat (32,2 proc) oraz od 3 do 5 lat (28,6 proc.). Większość ankietowanych korzysta z Internetu w domu (taką ...
-
Mieszkania w stolicy: nabywcy w 2008
... bezpośrednia okolica budynku. Według ekspertów dla zdecydowanej większości nabywców podstawowe znaczenie przy wyborze mieszkania ma dostępność komunikacyjna. Dla 37 proc. badanych pierwszoplanowym kryterium wyboru lokalizacji jest dostępność środków komunikacji miejskiej, a dla 17 proc. łatwy dojazd samochodem. Istotne znaczenie dla 14 proc ...
-
Polscy menedżerowie najlepsi w regionie
... dokonał się w dziedzinie zarządzania. Jeden z francuskich respondentów twierdzi, że polscy menedżerowie dorównują zachodnim. Tę deklarację może poprzeć stwierdzenie przeważającej części badanych, iż obcokrajowców cieszy życie i praca w Polsce. „Często się zdarza, że wyszukani przez nas zagraniczni specjaliści, chwalą sobie współpracę z Polakami ...
-
Dzienniki telewizyjne II 2009
... , jak i legislacyjnym – skuteczności prawa). Dziennikarze zainteresowali się ponadto delegacją Polski na unijny szczyt w Brukseli. Podobnie jak w poprzednich badanych miesiącach, najbardziej medialną partią okazało się Prawo i Sprawiedliwość. Przedstawiciele PiS-u najchętniej pokazywali się w „Faktach” oraz „Panoramie”. Natomiast wypowiedzi ...
-
Internet w Polsce XII 2008 - II 2009
... , że korzysta z niego codziennie lub prawie codziennie, a 16,2 proc. kilka razy w tygodniu. Biorąc pod uwagę okres korzystania z połączenia internetowego najwięcej badanych przyznało, że korzysta z niego powyżej 5 lat (33,0 proc.) oraz od 3 do 5 lat (28,6 proc.). Większość ankietowanych korzysta z Internetu w domu (taką ...
-
Elastyczna praca ważniejsza od płacy
... sposób na zwiększenie produktywności i zatrzymanie utalentowanych pracowników. Przekonanie, że elastyczne formy zatrudnienia mogą ożywić rynki pracy, jest powszechne we wszystkich badanych krajach, najbardziej jednak w Rosji (91%), Hiszpanii (87%) i Wielkiej Brytanii (88%). Ponad 1/3 respondentów (35%) uważa, iż na poziomie mikroekonomicznym ...
-
Rynek nieruchomości w Europie II kw. 2009
... r. Sytuacja na rynkach najmu jest nadal bardzo niekorzystna w wyniku spadku czynszów w 26 z 32 badanych krajów. Jednak tempo spadku czynszów nieco spadło - podaje Cushman & Wakefield ... w wyniku ożywienia gospodarczego pobudzanego przez handel oraz presję firm dążących do zapewnienia sobie najnowocześniejszych obiektów logistycznych”. W kwestii ...
-
Branża turystyczna a potencjał Internetu
... , że co piąty internauta (21%) deklaruje, że wolałby zrezygnować z seksu na miesiąc, niż nie mieć dostępu do Internetu. Z kolei 60% badanych nie wyobraża sobie życia bez Internetu. wirtuale.pl uważa, iż ten zabawny fakt obrazuje skalę zjawiska szybkiego wzrostu znaczenia Internetu ...