-
Roszada na rynku. E-sklepy i dyskonty wypierają hipermarkety?
... w jednym miejscu. Choć model ten w Europie funkcjonuje już od dawna, to przybrał on na atrakcyjności w ostatnich latach. W Polsce tylko Lidl i Biedronka mają łącznie ponad 30 proc. udziałów w rynku. E-handel w górę. Rozwój nowych technologii powodujący zwiększenie popularności smartfonów i tabletów przekłada się na ...
-
Świąteczny koszyk zakupowy droższy o 13% niż rok temu
... dla przedsiębiorców i detalistów; E-grocery - sklep prowadzący działalność wyłącznie w Internecie; Dark Store - wirtualny sklep oferujący szybką dostawę do domu; Dyskont (Biedronka, Lidl, Netto, Aldi) - sklep sprzedający towar w ograniczonym asortymencie i w obniżonych cenach; Supermarket (Dino, Polomarket) - samoobsługowy sklep o powierzchni ...
-
Rynek spożywczy zyska 40 mld złotych
... PMR, do 60 sklepów dyskontowych na milion mieszkańców w 2010 roku. Obecnie na jeden dyskont przypada 16 tysięcy osób, trzy lata temu – 23 tysiące. „A przecież warto ... publikowane przez TNS OBOP. Łącznie, w ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy dwie największe sieci, Lidl i Biedronka, wydały na ten cel ponad 100 mln zł, ponad połowę całości wydatków ...
-
Jak płacą sieci spożywcze?
... . Dokładnie tyle ile miała otworzyć sama Biedronka, która w sumie otworzyła nie więcej niż 200 ... Biedronka, Lidl, Netto i Aldi w 2013 roku łącznie wykazały 46,6 mld zł przychodu, co w porównaniu do roku 2012 stanowi wzrost o ponad 15 proc. Liderem w tym formacie jest Jeronimo Martins Polska S.A. właściciel m.in. Hebe i Biedronki. Obecnie dyskont ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... optymalizacji” podatkowej – np. w 2013 r. Lidl nie zapłacił ani złotówki podatku CIT, Biedronka zaś – równowartość 0,92 proc. swojej sprzedaży ogółem. To pchnęło wielu ... architektonicznej jest takim samym obiektem handlowym jak hala hipermarketu czy dyskont. Władze lokalne nie dysponują ponadto narzędziami prawnymi umożliwiającymi negocjowanie z ...
-
Świąteczny koszyk zakupowy 2024 droższy o 4,6% w skali roku
... rokiem 2023 i 2024. Rodzaje analizowanych sklepów: Cash & Carry (Makro, Selgros) - wielkopowierzchniowy sklep/hurtownia, przeznaczona dla przedsiębiorców i detalistów; Dyskont (Biedronka, Lidl, Netto, Aldi) - sklep sprzedający towar w ograniczonym asortymencie i w obniżonych cenach; Supermarket (Dino, Polomarket, Intermarché) - samoobsługowy sklep ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
... może pochwalić się Lidl, który w sierpniu przeznaczył ponad 39 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się dyskont Biedronka, debiutujący w zestawieniu sklep internetowy About You, Media Expert oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych produktów ...
-
Miliardowe inwestycje w nieruchomości handlowe
... Będzie to wzrost o 2 punkty procentowe w stosunku do bieżącej sytuacji. Ile kosztuje dyskont? Jak wynika z szacunków, koszt budowy (nie uwzględniając kosztów zakupu ziemi) ... remontują swoje sklepy - zauważa Wojciech Stramski z Lab4Motion. W całym 2017 Biedronka przeprowadziła remonty w 226 placówkach własnych, a w pierwszej połowie tego roku, w 87 ...
1 2