-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... . Handel: marki o największych wydatkach reklamowych Nadal największym budżetem reklamowym może pochwalić się Lidl, który we wrześniu przeznaczył ponad 67 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Biedronka, Media Expert, Euro RTV AGD oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... o największych wydatkach reklamowych Nadal największym budżetem reklamowym może pochwalić się Lidl, który w październiku przeznaczył ponad 67 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt , Biedronka oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... wszystkim zakrojone na szeroką skalę kapanie dużych sieci sklepów takich jak: Lidl, EURO RTV AGD, Media Expert czy Kaufland, a także platformy zakupów online Allegro. ... walka o klientów przekłada się na duże wydatki reklamowe zarówno sieci dyskontów, takich jak Lidl, Biedronka, czy Kaufland, jak i sieci marketów RTV AGD, takich jak Media Expert ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... reklamowych Nadal największym budżetem reklamowym może pochwalić się Lidl, który w okresie przedświątecznym przeznaczył prawie 95 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt , Euro RTV AGD oraz Biedronka. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii reklamowanych ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... o największych wydatkach reklamowych W lutym 2019 roku największym budżetem reklamowym mógł pochwalić się Lidl, który przeznaczył ponad 45 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Biedronka, Euro RTV AGD oraz Media Markt. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... zasługa intensywnych kampanii reklamowych dużych sieci sklepów takich jak: Lidl, Biedronka, EURO RTV AGD czy Kaufland, a także serwisów zakupów online ... widać w opublikowanych ostatnio danych Jeronimo Martins, właściciela sieci Biedronka. Wprawdzie po wprowadzeniu zakazu dynamika sprzedaży w porównywalnych sklepach spadła z +8,6% w pierwszym kwartale ...
-
Największe sieci handlowe obawiają się o przyszłość
... dostępności produktów – mówi Michał Pieprzny. Miejsca ustąpił Amazonowi właściciel sieci dyskontów Lidl i supermarketów Kaufland – Grupa Schwarz, która spadła na piątą pozycję, pomimo wzrostu ... do góry pnie się także Jeronimo Martins. W tym roku właściciel sieci sklepów Biedronka znalazł się na 55. miejscu (rok wcześniej było to 56. miejsce). ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... wydatkach reklamowych W Q1 2019 roku największym budżetem reklamowym mógł pochwalić się Lidl, który przeznaczył prawie 138 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się: Media Expert, Media Markt, Biedronka oraz Euro RTV AGD. Handel: typy reklamowanych sklepów Wśród kategorii ...
-
Najlepsi pracodawcy w branży handlowej, czyli YouGov Reputation 2022
... Top 10 to Apart, Sephora, Lidl, Douglas, IKEA, Zara oraz W. Kruk. W osobnym rankingu wyróżniliśmy te firmy, które osiągnęły największy wzrost reputacji w stosunku do ubiegłego roku (Top Improvers). W ciągu ostatniego roku w Polsce największą poprawę ocen indeksu zanotowały sieci Biedronka (wzrost o 3,7 p.p.), Media Expert (+2,6 p.p.) oraz ...
-
Parki handlowe i nieruchomości convenience w Polsce - obraz rynku
... w projekty deweloperskie, których przykładem są obecnie realizowane przez nas inwestycje w Lubawie przy operatorze spożywczym Lidl, w Świdniku z operatorem spożywczym Biedronka, a także w Rawie Mazowieckiej z operatorem spożywczym Lidl. Mamy w planach kolejne projekty budowlane. Dzięki nim wartość naszych inwestycji w Polsce, na koniec 2022 ...
-
Ukraińcy w Polsce, wojna w Ukrainie. Co sądzą Polacy?
... Media Group. Największy odsetek badanych deklaruje, że słyszał o działaniach pomocowych prowadzonych przez markę Biedronka (78%). Badani wskazywali także znajomość akcji prowadzonych przez marki Allegro (77%), Rossmann (73%) czy Lidl (73%). Metodologia badań: Badania realizowane na ogólnopolskim panelu badawczym metodą CAWI; Próba reprezentatywna ...
-
Czy programy lojalnościowe spełniają swoją rolę?
... nowej aplikacji należącej do sieci dyskontów „Biedronka”, która przyciągnęła kilka milionów użytkowników ze wszystkich grup wiekowych. Mówiąc o bieżącym roku w kontekście aplikacji programów lojalnościowych, warto zaznaczyć kilka innych znaczących wzrostów liczby uczestników, których przedstawicielami są: Lidl Plus, Żappka, Vitay, Monety Allegro ...
-
Świąteczny koszyk zakupowy droższy o 18% niż rok temu
... rocznym dwucyfrowy wzrost cen zaobserwowano we wszystkich 10 analizowanych sieciach. Były to min.: Lidl (19,42%), Kaufland (19,31%) czy Intermarché (19,31%). Największy wzrost ... , a drugim i trzecim sklepem w rankingu wyniosły odpowiednio więcej o 8,17 zł (Lidl) i 26,92 zł (Biedronka). W listopadzie 2022 roku po raz kolejny najdroższy okazał się ...
-
Jest nowy ranking detalistów: które marki Polacy oceniają najlepiej?
... szczególną uwagę na najniższe ceny. Wejście do Polski chińskich platform – Shein i Temu – zmieniło punkt odniesienia w tym obszarze. Czołowe dyskonty – Lidl i Biedronka - dotychczas intensywnie rywalizujące o palmę pierwszeństwa, nie znalazły się nawet w pierwszej dziesiątce najlepiej ocenianych sklepów – mówi Bartek Krawczyk, Partner Zarządzający ...
-
Handel detaliczny w Polsce odporny na kryzys
... wiadomo było jak długo potrwa. Konsumenci mogą nadal poszukiwać tańszych produktów, będą ograniczać wydatki robiąc zakupy w dyskontach takich jak Biedronka, Netto czy Lidl. Na zakupy w dyskontach zdecydowało się już 57 proc. Polaków. Konsumenci w naszym kraju kochają też promocje. Akcje tego typu to ...
-
Czy małe sklepy przetrwają?
... tygodniu. Ważne jest również sąsiedztwo. Jeśli obok małego punktu pojawi się LIDL lub Polo Market, oferujące produkty w większej gamie i po niższej cenie, ... osiedlowego w Koszalinie. Placówka radziła sobie dobrze dopóki w jej pobliżu nie została otwarta Biedronka. Obroty w sklepie spadły i po około 2 miesiącach właściciel musiał go zamknąć. Zaczął ...
-
Wybieramy polskie produkty
... można mnożyć. Wśród sieciowych detalistów też niewiele jest firm z przewagą rodzimego kapitału. Bardzo ekspansywna Biedronka jest portugalska, Carrefour - francuski, Tesco - brytyjskie, Netto - duńskie, a Lidl i Kaufland - niemieckie. W Marketingowym Rankingu Sieci Detalicznych (Firma badawcza Kondej Marketing) polska sieć delikatesów Piotr ...
-
Najtańsze dyskonty I 2011
... mąka, cukier kosztują dokładnie tyle samo we wszystkich sieciach. Niższy w porównaniu z grudniem rachunek, jaki wystawiła Biedronka i Netto wynika z promocji dotyczących np. serka wiejskiego, sera żółtego oraz jabłek. Konkurenci, którzy nie ... dyskontach: Netto - 96,29 zł (mniej o 2,31 zł), Biedronka- 102,15 zł (mniej o 2,92 zł), Lidl - 103,22 ...
Tematy: dyskonty, sklepy dyskontowe, ceny żywności, sieci dyskontowe, POLOmarket, biedronka, lidl, Netto, Kaufland -
Sklepy osiedlowe I 2011
... przychodzi tu na zakupy, również ze względu na funkcjonujący wokół bazarek. W okolicy sklepów uwzględnionych w aktualnym Barometrze cen znajduje się m.in. Biedronka i Lidl. Mieszkańcy pobliskich osiedli dobrze wiedzą jakie zakupy najtaniej można zrobić w dyskoncie, a gdzie wybrać się po świeże owoce i warzywa lub wędliny ...
-
Analiza rynku kosmetycznego 2011
... kosmetycznych najczęściej wskazywane były drogerie Rossmann, Natura, Sephora i Super–Pharm. W kategorii hipermarketów Tesco, Real i Carrefour. W kategorii dyskontów Biedronka i Lidl. Kryteria wyboru miejsca zakupów Raport wskazuje, że w spontanicznych odpowiedziach najczęściej wymienianym kryterium wyboru miejsca zakupu kosmetyków była wygodna ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2011
... promocyjnych czy dostosowania placówek handlowych do potrzeb i oczekiwań polskich konsumentów. Biedronka imponuje wprawdzie tempem rozwoju sieci, jednakże jej koncepcja strategiczna ... w tym - wprowadzenie konceptu Tesco Express. W czołowej dziesiątce największy postęp zanotował Lidl (o jeden punkt), który awansował z szóstej na piątą pozycję ...
-
Marki godne zaufania 2011
... Ciasta/desery), Winiary (Producent żywności), Żywiec Zdrój (Sok/woda), Pedigree (Karma dla zwierząt), Biedronka (Mój sklep), Casio (Zegarki i biżuteria), TVN (Stacja ... Ciasta/desery), Winiary (Producent żywności), Nałęczowianka (Sok/woda), Whiskas (Karma dla zwierząt),Lidl (Mój sklep), Apart (Zegarki i biżuteria), Polsat (Stacja telewizyjna). ...
-
Rynek wina w Polsce
... być obarczona dużym błędem. Wynika to stąd, że niektóre supermarkety (np. Biedronka) prowadzą promocje wyprzedażowe. Przez pewien okres wprowadzają wina z określonego ... zainteresowania importowanymi winami – bezpośrednio z Niemiec, gdzie wina sprzedawane w sklepach sieci Lidl czy Aldi i często charakteryzują się dobrą jakością przy atrakcyjnej cenie ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w II kw. 2011 r.
... między innymi sieci: Carrefour, Tesco, Kaufland, Billa, Piotr i Paweł, Intermarché i Stokrotka. Wśród dyskontów spożywczych dominującą pozycję zajmuje Biedronka. Rozwijają się także Lidl, Aldi i Netto. Jak podaje Cushman & Wakefield, ograniczenie rozwoju wielkopowierzchniowych sieci spożywczych spowodowało spadek czynszów w sektorze. Czynsze dla ...
-
Marki godne zaufania 2012
... o Zdrowie (Apteka),Falvit (Suplement diety), Herbapol Lublin (Preparat ziołowy), Biedronka (Sklep spożywczy),Kujawski (Olej jadalny/margaryna), Algida (Lody), Żywiec Zdrój (Woda ... ), Dbam o Zdrowie (Apteka), Falvit (Suplement diety), Herbapol Lublin (Preparat ziołowy), Lidl (Sklep spożywczy), Delma (Olej jadalny/margaryna), Koral (Lody), Cisowianka ( ...
-
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
... synergii i prowadzili kampanie reklamowe w trakcie trwania turnieju, to Coca-Cola, McDonald’s, KIA, Biedronka oraz Orange. Wszystkie te marki uzyskały dodatkowo pozareklamową ekspozycję ... kampanie, oprócz piwa Tyskie, prowadził m.in. bank ING, Pepsi oraz Lidl. Nie-sponsorzy często wydawali na reklamę w czasie mistrzostw więcej niż sponsorzy, tak ...
-
Dania gotowe mniej popularne w 2013 roku
... produktów markowych w rynku pakowanych dań gotowych szacuje się na poziomie 60 proc. Wśród marek własnych największe znaczenie mają produkty sieci Biedronka i Lidl. W 2013 roku produkty markowe w kategorii dań gotowych zakupiło 23 proc. polskich gospodarstw domowych (spadek z 27 proc. w roku 2012). Marki własne ...
-
Marki godne zaufania 2014
... Pasta do zębów (39%), Olej Kujawski – zwycięzca w kategorii Olej jadalny/margaryna (38%), Biedronka – zwycięzca w kategorii Sklep spożywczy (35%) i Algida – zwycięzca w kategorii Lody ( ... ), Koral (Lody), Delma (Olej jadalny/margaryna),Reserved (Sklep z odzieżą), Lidl (Sklep spożywczy), Play (Operator telefonii komórkowej), Casio (Zegarki i biżuteria ...
-
Wakacje 2016: gospodarka kontra terroryzm w walce o turystów
... 14 tysięcy pracowników sieci IKEA, podwyżki o 12,5 procent (od kwietnia) zapowiedziała zatrudniająca 55 tysięcy osób sieć Biedronka, a do podobnych przymierza się zatrudniający 15 tysięcy pracowników Lidl. Trend podwyższania wynagrodzeń przybiera na sile zwłaszcza w słabo dotychczas płacących firmach z województw wschodnich i północnych. Jest to ...
-
Wakacje 2016: Agencja Moody’s nie zaszkodzi turystyce?
... teraz w naszym kraju swoistą „rezerwę” potencjału dla wzrostu wynagrodzeń. Uwidacznia się to obecnie w bardzo znacznych podwyżkach płac w wielu firmach (IKEA, Lidl, Biedronka itd.), w których dotychczas wzrosty płac nie były zbyt powszechne. Również badania pracodawców w tym zakresie dokonywane np. przez instytut Randstad wskazują ...
-
E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych
... Treuhand KG, który polskim klientom może być znany jako właściciel sieci dyskontów Lidl i supermarketów Kaufland. Na piąte miejsce aż o pięć pozycji, dzięki aktywności na ... pierwszej dziesiątki wypadła niemiecka grupa Metro AG, właściciel Makro. Właściciel sieci sklepów Biedronka Jeronimo Martins znalazł się w tym roku na 64 miejscu (rok wcześniej ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... 2 spolaryzowanych grupach: Ewidentnie użytkownicy iOS preferują aplikacje marek odzieżowych, z kolei posiadacze Androida cenią agregatory promocji oraz aplikacje sieci spożywczych [np. Lidl] i drogerii [np. Rossmann]. Oczywiście pod kątem wolumenu instalacji dominuje Android. Biorąc pod uwagę, że model sprzedażowy powszechnie obowiązujący w branży ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2018
... , który polskim klientom może być znany jako właściciel sieci dyskontów Lidl i supermarketów Kaufland. Na piątym miejscu ponownie znalazła się sieć drogerii i aptek ... oHG, Carrefour i CVS Health Corporation, który awansował z 12 miejsca. Właściciel sieci sklepów Biedronka Jeronimo Martins znalazł się w tym roku na 56. miejscu (rok wcześniej było ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 31/2018
... kosztowej i minimalnej marży. Warto dodać, że w Polsce działa wiele sieci dyskontów, super- i hipermarketów. Największe firmy dyskontowe to: portugalska Biedronka (ok. 2830 sklepów), niemiecki Lidl (ok. 650 placówek) oraz duńskie Netto (ok. 360 sklepów). Co nas czeka w sierpniu na rynku paliw. Prognoza cen ...
-
Branża handlowa vs zakaz handlu. Jest 1:0?
... . Zmiana ta wynika m.in. z intensywnej polityki reklamowej największych sieci handlowych. Według danych Kantar, suma wydatków reklamowych pięciu graczy o największym budżecie (Lidl, Biedronka, Kaufland, Carrefour i Tesco) wzrosła w pierwszym kwartale o 20 proc. r/r. W sierpniu tego roku handel był sektorem, który na reklamę w mediach wydał ...