-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
... końcu zestawienia promocja regionów turystycznych (13%, 23 miliony) i miejsc noclegowych (12% i 22 miliony). Biura podróży najchętniej reklamują usługi turystyczno-wypoczynkowe. W przypadku gastronomii dominują reklamy restauracji, a spośród miejsc noclegowych najchętniej promują się hotele. W kategorii transport publiczny, koleje i linie lotnicze ...
-
Promocja w segmencie B2B
... dobra może to być zarówno prezes firmy, jak i dyrektor handlowy czy kierownik biura. Na poziomie marketingu często popełniany bywa duży błąd w definicji. Grupa ... coraz większe uzasadnienie. Przykłady takiego myślenia widać coraz częściej na rynku. Reklamy telefonii komórkowych czy oferty samochodów dla biznesu doczekały się zasięgowych reklam w ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... , zwraca uwagę na szereg detali. Takie cechy jak położenie, wygląd biura, wystrój wnętrza wpływają na pierwsze wrażenie i budują wizerunek firmy. Podobnie jest ... usługi czerpią zyski z wyświetlania reklam na stronach użytkowników. W przypadku strony firmowej, reklamy mogą negatywnie wpłynąć na jej wizerunek. Każdy przedsiębiorca wie, że ...
-
Ewolucja spamu IV-VI 2012
... kuponowy zawłaszczył część legalnej reklamy zawartej wcześniej w spamie. Nie powinno to nikogo dziwić – serwisy kuponowe są legalne, a ten rodzaj reklamy jest skuteczniejszy. ... albo przymierza się do tego. Można przyjąć, że w Rosji biura podróży niemal całkowicie zaprzestają zlecania kampanii spamowych i wykorzystują teraz serwisy kuponowe. W II ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... Wzrost ten będzie wynikał z silnej dynamiki sektora mobilnego, mediów społecznościowych oraz segmentem reklamy VOD. Kino i radio raczej nie mogą liczyć na wzrosty ... kina, teatry i tzw. czas wolny (-6,4%). Wydatki ograniczą również producenci odzieży (-6%), biura podróży (-4%) i branża motoryzacyjna (-2,8%). Stabilne pozostaną wydatki takich branż ...
-
Małe firmy na bakier z IT
... osiągnięcia konkretnych efektów biznesowych. Czytaj także: - Małe firmy bez własnego biura - Dotacje unijne nie dla mikrofirmy? Głównym kryterium wyboru technologii (dla ... marketing. Połowa ankietowanych przyznaje, że korzysta z reklamy w social mediach (51%), email marketingu (37%), czy innych form reklamy online (21%). Co piąta firma korzysta ...
-
Wakacje 2016: zamachy terrorystyczne zaszkodzą turystyce?
... to przy bardzo wysokich wydatkach na promocję sprzedaży (w tym na reklamy telewizyjne) w rezultacie czego najprawdopodobniej krótkoterminowe koszty z tym związane ... poprzednim zestawieniu cen (z końca października), a także na początku listopada niektóre biura podróży nie miały jeszcze całkowicie wprowadzonej lub były w trakcie uzupełniania swojej ...
-
Biuro Google w Polsce
... oddziale Google. Z oficjalnych informacji wynika, że celem biura Google będzie wzmocnienie pozycji programów reklamowych Google na polskim rynku reklamy internetowej, wprowadzone mają zostać nowe programy partnerskie dla polskich firm, głównie internetowych sieci reklamowych. Otwarcie biura Google w Polsce podkreśla fakt, iż Polska staje się ...
Tematy: google, wyszukiwarki internetowe -
Sekrety wielkich handlowców
... nie poprosi. Są bardziej skłonni powiedzieć "tak" podczas osobistego spotkania. Dlatego Rainmakerzy wychodzą z biura i idą do biura klienta. Nie sprzedasz piwa, siedząc przy biurku. Nie sprzedasz w ten sposób również reklamy, ubezpieczenia, urządzeń do rezonansu magnetycznego, książki, oprogramowania komputerowego. Nie sprzedasz wiele, jeśli nie ...
-
Mapa Rynku Pracy - Maj 2003
... i mają już komplet zatrudnionych. Z drugiej strony branża turystyczna przeżywa kryzys - biura podróży spodziewają się w tym roku spadku wpływów w związku z zagrożeniem ... skierowały media - mogło mieć na to wpływ sezonowe ożywienie na rynku reklamy co potwierdzają tytuły najbardziej poszukiwanych stanowisk w tej grupie zawodowej - Art Director i ...
Tematy: -
Siedem Mitów o Biznesie
... ale to fakt. Reklama jest w wielu wypadkach bardziej szkodliwa niż jej brak. Z niewystarczającej reklamy poza tym można się stosunkowo łatwo wygrzebać - przereklamowanie zaś może naprawdę ... , stanowi czasem wartość. Ale nawet taki pomysł nie jest łatwy do sprzedania. Biura patentowe w Stanach roją się od ludzi z dobrymi pomysłami, których nikt jakoś ...
Tematy: -
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... to nie tylko koszty poniesione na inwestycje, ale także koszty reklamy i zdobycia reputacji. Zasoby strategiczne wynikające z poniesionych kosztów nieodwracalnych są bardzo ... spółki handlowej wejście na nowe rynki związane jest z otwarciem oddziału, biura czy też przedstawicielstwa. Jest to dużo bardziej kosztowne i czasochłonne. Wykorzystują ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... Facebook już to robi, pytanie tylko kiedy Twitter i Pinterest otworzą swoje biura reklamowe nad Wisłą? – dodaje. – Wszystkie zmiany algorytmu Facebooka, gdzie ... pieniędzy będzie nam towarzyszył też w 2014 r. – dodaje. Konieczność zwiększania budżetów na reklamy, żeby dotrzeć do nowych użytkowników zachęci marketerów do budowania mniejszych, ale ...
-
Crowdfunding. Jak internauci finansują firmę?
... (np. robot dla dzieci) lub coś wyjątkowego, np. podróż do biura założycieli danej firmy, wspólne zdjęcia czy dany produkt w wersji unikalnej (np. z grawerem ... zasięg kampanii. Z kolei segmentację i grupy potencjalnych klientów, do których skierujemy reklamy, warto przygotować co najmniej dwa miesiące wcześniej. Równie istotny jest film promujący ...
-
Manipulacje i socjotechniki to najpopularniejsze metody wyłudzania danych w 2024 roku
... ? Na czym polega "metoda na PIT"? Jak oszuści wykorzystują fałszywe reklamy? Jakie sztuczki stosują oszuści? Złodzieje wykorzystujący techniki manipulacji, bazują na ludzkiej ... wspomagające przeciwdziałaniu wyłudzeniom. To kompendium wiedzy eksperckiej Biura Informacji Kredytowej oraz analiz z badań o tematyce cyberbezpieczeństwa w opinii konsumentów ...
-
Scam finansowy zbiera obfite żniwo
... , Instagram, YouTube czy TikTok, a także w wyszukiwarkach i na stronach internetowych. Reklamy te kuszą hasłami o „braku ryzyka” i „łatwych zyskach”. Aby zyskać zaufanie ... przez IMAS International w pierwszej połowie 2024 r. na zlecenie Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Z kolei na zlecenie serwisu ChronPESEL.pl badanie „Czy ...
-
Nowe przełączniki D-Link xStack
... na następny dzień roboczy. D-Link rozbudował też strukturę polskiego biura, które obecnie zatrudnia inżynierów wsparcia sprzedaży oraz grupę menedżerów odpowiedzialnych za współpracę ... pod hasłem „xStack - Przełącz się najlepiej”. Składają się na nią m.in. reklamy w prasie branżowej, działania public relations, marketing bezpośredni oraz eventowy ...
-
Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta
... postanowiła zmierzyć poziom obsługi oferowany przez polskich dostawców Internetu. Analizując reklamy firm oferujących usługi internetowe można wysnuć wniosek, że podłączenie się do ... dostępu do Internetu. Wyznaczone zadanie polegało na odwiedzeniu biura obsługi lub salonu sprzedaży w poszukiwaniu najlepszego, indywidualnie dopasowanego ...
-
Branża turystyczna radzi sobie w m-commerce
... urządzeń mobilnych wynika z najnowszego raportu firmy zanox. Lider rynku reklamy efektywnościowej w Europie podsumował zakupy usług turystycznych na swoich kluczowych ... mimo to odnotowały niewielki spadek o 2 procent. Wirtualne biura podróży i linie lotnicze na czele Największe zyski w Polsce generują internetowe biura podróży oraz linie lotnicze. ...
-
5 zasad cyberbezpieczeństwa
... systemem operacyjnym. Ważne, aby był włączony i codziennie aktualizowany (automatycznie). Uważajmy na reklamy oraz na różnego rodzaju ankiety i ogólnodostępne bardzo atrakcyjne oferty pracy. ... rozwiązanie, które informuje SMS-em lub mailem o każdym zapytaniu do bazy Biura Informacji Kredytowej oraz Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. Takie zapytanie ...
-
Jak zdobyć zaufanie w Internecie
... produktami, za usługami. Pomyśl, kiedy ktoś wchodzi do twojego sklepu, zakładu, biura - może stworzyć dziesiątki ocen na podstawie otoczenia, wnętrza, twojego własnego wyglądu i ... Daj ludziom wystarczająco dużo informacji na temat siebie i swojej firmy - nie w formie reklamy, nie na pierwszej stronie, ale gdzieś gdzie to łatwo znaleźć Powiedz kim ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Październik 2003
... przede wszystkim zwiększająca się ilość kredytów hipotecznych. Swoje wyniki poprawiają także biura maklerskie. Poprawa ich kondycji dobrze wpływa na sytuację całej branży. ... miesiącem zamieścili także pracodawcy z branż: hotelarsko - gastronomicznej, usług oraz mediów i reklamy. Praca - Stanowiska W październiku nie zmieniły się trendy w ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Wrzesień 2004
... w krajach Europy Zachodniej. Na razie rzeczywistość pozostaje mniej różowa. Wg danych unijnego biura statystycznego Eurostat na 16 europejskich miast, w których stopa bezrobocia ... o 69 więcej miejsc pracy niż w sierpniu. Więcej wakatów oferowali pracodawcy z mediów i reklamy. Przyrost ogłoszeń w tej branży wyniósł 34 oferty. We wrześniu wzrosła także ...
-
Pirat? I co w tym złego?
... i prasie trafiają na reklamy, w których podkreślona zostaje ekonomiczna szkodliwość piractwa, padają też argumenty na temat zasilania pieniędzmi zorganizowanych grup przestępczych. Okazuje się jednak, że większość osób nie kupuje nielegalnych kopii na ulicach od podejrzanych typów, a raczej od znajomych z biura czy szkoły. D o ankietowanych ...
-
Budowa Cross Point Łódź dobiega końca
... zapewnia ekspozycję budynku, dodatkowo podkreśloną jego nocnym oświetleniem. Najemcy będą mieli możliwość reklamy i budowania marki poprzez umieszczenie swojego logo na dachu biurowca Cross Point ... wygoda osób w nim pracujących. Zachowanych zasad ergonomii i zdrowego biura można doświadczyć w biurze pokazowym, które jest dostępne dla zainteresowanych ...
-
Spam a gospodarka globalna
... reklamować, a wiele małych i średnich firm, które wykorzystywały spam jako narzędzie reklamy, nie przetrwało w trudnej sytuacji gospodarczej. Tylko jedna kategoria spamu oparła się ... to dość logiczne. Wiele firm, które zbankrutowały, musiały opuścić swoje biura. Organizacje, które przetrwały, szukały tańszych lokali. Sytuacja zmusiła wynajmujących do ...
-
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
... produktów w celu wyrażenia swojej opinii. Dla firmy recenzje są doskonałą formą reklamy. Dodatkowo stanowią informację zwrotną dla firmy. Informacje o nowościach Blog firmowy to ... firmy od kuchni. MoŜe to być film z taśmy montazowej czy biura. Odrobina humoru w tych filmach będzie skutecznie przyciągała internautów. Pozwoli to w sposób ciepły i ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... historyczne, kulturowe, religijne i społeczne w strategii marketingowej. Warto w takim przypadku skorzystać z profesjonalnego biura tłumaczeń. Tłumaczenie z błędami (lub po prostu przekład słabej jakości) może zniweczyć wszelkie wysiłki z zakresu reklamy w Internecie. Google to nie jedyna wyszukiwarka na świecie Przy ekspansji zagranicznej warto ...
-
Urzędy skarbowe w Warszawie tropią podatników
... więc kopie dokumentów i udała się do wskazanego pokoju swojego urzędu. Zdenerwowana, ponieważ PIT wypełniła pani z biura rachunkowego. Urzędniczka lakonicznie poinformowała panią M., że nie odprowadziła podatku dochodowego od reklamy wiszącej na ścianie bloku, w którym mieszka (nie otrzymała z firmy reklamowej PIT-u, uznała więc, że ...
-
Smartfony a udostępnianie danych
... z tych reklam korzysta z danych dotyczących naszej sfery prywatności, aby wyświetlić odpowiednie reklamy. Po co aplikacji informacja o mojej lokalizacji? Rzadko kto wychodzi z domu ... zmiany kraju pobytu mogą zainteresować z kolei linie lotnicze lub biura podróży. Ostatecznie informacja o tym, gdzie przebywamy w ciągu dnia może świadczyć również o ...
-
Branża piwowarska liczy na wzrost
... Mundialem w Brazylii, połączona ze sprzyjającą pogodą może wpłynąć na poprawę naszych wyników o około 1% - mówi Danuta Gut, Dyrektor Biura Zarządu ZPPP Browary Polskie. Rok 2013 był niezaprzeczalnie rokiem piw specjalnych i innowacji. Oddaje ... działań było dobrowolne wprowadzenie kolejnego znaczka „W ciąży nie piję alkoholu” na opakowania i reklamy ...
-
Polska Afryka Jana Kulczyka
... media tzw. mainstreamu, którym zresztą też nie szczędził grosza na reklamy. Dzięki temu wkradł się w łaski polskiego rządu, co z kolei umożliwiło mu ... na stałe mieszka w Szwajcarii. Jego najważniejsza firma Kulczyk Investments ma siedzibę w Luksemburgu, biura w Londynie, Kijowie, Dubaju i Warszawie. Według dziennika „Financial Times”, 70 proc. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... procesy mają duży wpływ na poziom życia Rosjan. Według federalnego biura statystycznego Rossat poziom inflacji w 2015 r. wyniósł 12,9 proc., a realne wynagrodzenie ... . wyższe niż przed rokiem, kiedy za spot trzeba było zapłacić 4,5 mln dol. Reklamy będą też sprzedawane razem do transmisji telewizyjnej i relacji z wydarzenia w internecie. ...
-
Outsourcing w sprzedaży coraz szerzej znany
... wśród przedsiębiorców powoli się zwiększa – komentuje Karolina Makijewska z Biura Polityki Gospodarczej Krajowej Izby Gospodarczej. Rzeczywiście, jak podaje najnowszy ... podobnie – źródłem informacji są w głównej mierze pracodawcy i współpracownicy, znajomi oraz internet. Reklamy zamieszczane w prasie, radio czy telewizji nie odgrywają tutaj natomiast ...
-
Branża IT: 10,5 tys. wynagrodzenia to za mało, żeby odczuwać komfort?
... w prowadzeniu biznesu, elastyczność czasu pracy, wybór projektu) - 65%; oraz komfort pracy (m.in. podróże służbowe czy lokalizacja biura) - 67%. Kobiety notują wyższy średni komfort pracy, komfort czasu pracy, komfort współpracy oraz komfort rozwoju ... z całej Polski. Projekt dla Ework Group przygotowała i poprowadziła agencja Biuro Podróży Reklamy ...