-
Jak wypromować sklep internetowy?
... produktów na ogólnej platformie aukcyjnej, ale przede wszystkim wzmocni swój podstawowy biznes, czyli sklep internetowy. Polityka cenowa Innym sposobem na promowanie oferty sklepu ... Porównywarki cenowe to bardzo popularny i skuteczny sposób na promocję produktów w Internecie, jednak tylko przy założeniu, że sklep oferuje niską cenę i marża pozwala ...
-
Jaki typ e-biznesu można zgłosić do konkursu PARP?
... ogromnie się poszerzył. Mimo istnienia Google, Bing i innych wyszukiwarek internetowych biznes nadal potrzebuje baz danych. To niezbędne „paliwo” do poszukiwania nowych ... , a jeszcze czym innym – pojawienie się na giełdzie branżowej ze stoiskiem. W Internecie koszty obecności w tych wszystkich miejscach równocześnie są znacznie niższe niż miało ...
-
Internet a elektrownie atomowe w Polsce
... pracy. Na ten temat pojawiło się niemal 150 przekazów. Gdzie ten atom?! Dyskusja o potencjalnej lokalizacji polskiej elektrowni wywołała znaczne poruszenie w Internecie i wygenerowała niemal 900 publikacji z tym związanych. Jeszcze większy szum wywołały trzy konkretne lokalizacje wskazane przez PGE: Żarnowiec, Gąski i Choczew. Informacje ...
-
Polscy internauci a podróż ze zwierzętami domowymi
... ” – na temat rosnącej popularności takich placówek w analizowanym okresie napisano prawie 20 publikacji. W internecie znaleźć można ogłoszenia osób oferujących odpłatną opiekę nad zwierzętami w okresie urlopowym. Niektórzy widzą w tym dobry pomysł na biznes: „Duże miasto = dużo mieszkańców = dużo zwierząt = dużo osób chcących jechać na ...
-
Najbardziej medialne kobiety w biznesie
... pisano o Irenie Eris, Elżbiecie Bieńkowskiej i Annie Sieńko. Menedżerki wymieniano na antenie TV Biznes, CNBC Biznes oraz w Radiu PIN i Radiu Tok FM. Prawie 135 milionów złotych warte były informacje, które opublikowano w prasie, internecie i RTV w okresie od 1 stycznia do 30 września br. na temat 50 ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2012
... (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, ... i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły ...
-
Najczęściej cytowane media I 2013
... (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, ... i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły ...
-
Najczęściej cytowane media II 2013
... (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, ... i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły ...
-
Bezpieczeństwo IT: trendy 2014
... r. nagłówki artykułów często dotyczyły tematu prywatności, co alarmowało zarówno konsumentów jak i biznes. Zwracano uwagę na dużą ilość osobistych informacji, którymi dzielimy się ... rodzaju pułapkami stosując podstawowe zasady bezpieczeństwa, niezależnie od tego, gdzie w internecie akurat jesteśmy oraz jak się z nim łączymy. Oszuści i zbieracze ...
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... nie jest już tylko biernym odbiorą komunikatów i ofert. Lubi czuć się zaangażowany. Poszukuje w Internecie potrzebnych informacji na temat sklepów, produktów i usług, ale sam też dodaje własne opinie. To ... pod znakiem synergii e-sklepu z klientem. Synergii rozumianej na zasadzie wzajemnego szacunku i partnerstwa, gdzie biznes łączy się z empatią ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2014
... Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Polska Gazeta Wrocławska była w analizowanym czasie najczęściej cytowanym ... i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2014 r.
... najczęściej w formie doniesień agencyjnych (biznes.pap.pl), oraz w serwisach tematycznych dużych portali: m.in. finanse.wp.pl oraz biznes.onet.pl. O badaniu: Wydatki ... kwietnia a 30 czerwca 2014 r. Analizie poddano także ogólnodostępne wzmianki w internecie i mediach społecznościowych z nazwami 10 reklamodawców z branży finansowej, którzy w okresie ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2014
... TVP2, TVPinfo, TVN, TVN24, TVN CNBC, TVN TURBO, POLSAT, Polsat News, TV BIZNES, TV4) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, PR4, Radio Dla Ciebie / RDC ... i telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, jeśli pojawiły ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... się w telewizjach publicystyczno-informacyjnym o charakterze biznesowym: Polsacie News 2 i TVN24 Biznes i Świat. Materiały związane z markami często emitowano również m.in. w Superstacji, ... Wyborczej”, a o Tesco - w „Financial Times” oraz „The Wall Street Journal Europe”. W internecie materiały na temat trzech największych reklamodawców pojawiały ...
-
Jak Zbigniew Stonoga rozgrzał polski Internet
... Facebooku. Zgodnie z danymi Instytutu Monitorowania Mediów w ciągu zaledwie tygodnia od tego zdarzenia na temat Stonogi ukazało się 64 tys. wzmianek w internecie, z czego zdecydowana większość w social mediach – w tym ponad 41 tys. na samym Facebooku. W ostatnich dwóch tygodniach maja, w okresie od 18.05 ...
-
Wakacje 2016: zamachy terrorystyczne zaszkodzą turystyce?
... mniej niż w przeszłości skłonni automatycznie klikać na rezerwacyjny guzik w Internecie, a za to często czują potrzebę konsultacji swoich zamierzeń bezpośrednio z agentami i w ... Duzi i silni staną się jeszcze silniejsi, a słabsi mogą opuścić turystyczny biznes. Nastąpi zatem przyspieszenie koncentracji branży zorganizowanej turystyki wyjazdowej. ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... , aby po zakończeniu współfinansowania mógł przekształcić się w przynoszący dochody biznes. Dobra promocja projektu charakteryzuje się komunikatami wysokiej jakości dopasowanymi ... zasygnalizować czy w dotarciu do naszych odbiorców bardziej pomogą nam działania w internecie, takie jak content marketing, SEO czy social media, czy raczej powinniśmy ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... Biznes Jędrzej Stęszewski, komentator Eleven Sports Network i prezes Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego. Ceny reklam idą w górę i będą o 11,5 proc. wyższe niż przed rokiem, kiedy za spot trzeba było zapłacić 4,5 mln dol. Reklamy będą też sprzedawane razem do transmisji telewizyjnej i relacji z wydarzenia w internecie ... ponad 1 mln w internecie ...
-
Media w Polsce wymagają repolonizacji?
... i prasa. Raczej prędzej niż później ta sytuacja jednak się odwróci, bo reklama w internecie jest i tańsza, i efektywniejsza. Internet rządzi Dlatego najważniejsze wydaje się, kto jest dziś ... silną pozycję. Jednak z drugiej strony te gazety coraz bardziej tracą czytelników – to biznes schodzący. Mimo to trzeba je wymienić, bo ciągle mają bardzo duży ...
-
Zawody przyszłości: analityk danych potrzebny od zaraz
... coraz więcej rekruterów poszukuje osób z doświadczeniem w Big Data. Zapotrzebowanie zgłasza sam biznes: według badania autorstwa InsightExpress 8 na 10 polskich menedżerów IT sądzi, ... też do personalizacji Sieci. Cyfrowy zawrót głowy Ilość danych generowanych w Internecie faktycznie może przyprawiać o zawrót głowy. Rzecz w tym, żeby tej głowy nie ...
-
8 zastosowań Big Data, które cię zaskoczą
... Data z lodówki – Współczesne urządzenia coraz częściej pracują w trybie online, wskutek czego w „Internecie Rzeczy” (The Internet of Things) zaczyna robić się tłoczno. Obok smartfonów ... a następnie ich monetyzację. Big Data to cyfrowe wskazówki, usprawniające nie tylko biznes, ale i codzienne życie. Z badań Forrester wynika, że 56 proc. decydentów w ...
-
Dane osobowe pod parasolem RODO. Koniec masowego targetowania?
... : finansową), pozwolą sobie targetować reklamy. Zrobią to bez wątpienia społeczności konkursowiczów, programów lojalnościowych i uczestników paneli badawczych, których w Polskim internecie jest nie mało. Biznes w handlu danymi osobowymi ma przed sobą świetlane lata. Z drugiej strony, jeśli faktycznie wejdzie w życie mocna interpretacja RODO, to ...
-
Obsługa klienta - ważny element cyfrowej transformacji
... zadają sobie pytanie o model, w ramach którego powinni prowadzić swój biznes. Na co kłaść szczególny nacisk, aby dawać klientom istotną wartość, a ... billingi (16%). Rezygnując z „usług kablowych” klienci jednocześnie zamawiają usługi strumieniowe oferowane w Internecie przez dostawców OTT (over the top), takich jak: Netflix, Hulu czy Amazon ...
-
M-commerce rośnie w siłę. Kto i jak kupuje przez telefon?
... i dedykowane zniżki. 3/4 konsumentów potwierdza, że informacje tego typu, znalezione w Internecie, zachęcają ich do wizyty w sklepie offline. Czytaj także: - Gwarancja zwrotu pieniędzy, ... się na pozostałe grupy wiekowe i lokalizacje, gdzie zawitał już wcześniej m-commerce. Biznes ma swoje warunki zakupowe W sieci zakupów na rzecz firmy dokonuje 30% ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2016
... wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce. Wyprzedził m.in. „Puls Biznes” oraz „Forbes”. Media regionalne Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu znalazło ... telewizyjnych lub tytuły ich programów. UWAGA: Badanie nie obejmuje cytowań, opublikowanych w internecie. Natomiast pod uwagę brane są cytowania mediów internetowych, ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2017
... internecie jest blokowanych. To nas stawia na pierwszym miejscu w całym rankingu, który został przeprowadzony przez OnAudience.com. Na kolejnych miejscach znalazły się Norwegia i Wielka Brytania, które schodzą poniżej 40 proc. – mówi agencji Newseria Biznes ... o to, by reklama była skuteczna i zwiększała ruch w internecie. Idąc tym tropem, doszliśmy do ...
-
Jednolity Rynek Cyfrowy. To musisz o nim wiedzieć
... użytkowników. Te i inne elementy rozwoju technologicznego silnie wpływają na biznes. Wszystkie opisane powyżej nowe zjawiska rewolucjonizują sposób prowadzenia działalności ... platformy ODR wiążą się obowiązki dla przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w Internecie. Konieczne jest podanie na stronie internetowej przedsiębiorcy łącza do ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... : 29 i 31 proc. Za mniej wiarygodne i rzetelne Polacy uznali poradniki i przewodniki w internecie (łącznie 44 proc. pozytywnych wskazań), prasie (łącznie 37 proc. pozytywnych ... i uzupełniona innymi przekazami na temat produktu, może być skuteczna – mówi ekspertka. Biznes mówi do ludzi Tradycyjnie przedsiębiorstwa dzielone są na te, które działają w ...
-
Ze stadionów do Internetu, czyli jak rośnie e-sport
... wartość miliarda USD. Z jakimi wyzwaniami musi mierzyć się współczesny biznes sportowy? Z raportu Deloitte wynika, że są to przede wszystkim różnego rodzaju ... internecie – mówi Marcin Diakonowicz, Partner w Deloitte Lider Sport Business Group. VR w domu, AR na stadionie Wśród technologii, które wywierać będą najbardziej przemożny wpływ na biznes ...
-
Kadra Nawałki za miliard
... 1 mld złotych. W 2016 r. Arskom Group sprawdziła, ile warta była ekspozycja w internecie 23 reprezentantów kraju, czyli ile warte były publikacje na ich temat ... meczach reprezentacji. „Ci drudzy są nowym typem kibica-konsumenta, celowo produkowanym przez wielki biznes, by maksymalizować zyski. Wyznacza im się ramy zachowania, przypisuje do miejsc” ...
-
Mikro i małe firmy poczuły się bezpiecznie. Chcą więcej
... przedsiębiorca, szybko, intuicyjnie i bezpiecznie - mówi Agnieszka Porębska-Kość z Nest Banku Drobny biznes rośnie w siłę Dane publikowane przez GUS dowodzą, że liczba firm zatrudniających ... dajemy dodatkowe usługi, jak np. pakiet 1000 zł na rozwój firmy w Internecie czy pakiet związany z finansowaniem faktur. Jako jedni z pierwszych na rynku ...
-
Multiwyzwania, czyli jak wygląda polski e-handel?
... wejścia w życie RODO i zakazu handlu w niedzielę, premiery Allegro Smart i debiutu w internecie wielu globalnych marek. Jednak żadne z tych zdarzeń nie wywróciło internetowego ... do sukcesu Twórcy raportu przyjrzeli się inwestycjom właścicieli sklepów we własny biznes. Podejmują szereg działań - od dbania o bezpieczeństwo danych (36 proc. kupiło ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 13/2019
... , co z całą pewnością nie przysporzy głosów Trumpowi w zbliżających się wyborach. Współczesny biznes nie może obejść się bez technologii, a sztuczna inteligencja w firmach jest ... , np. leasing. W Polsce wciąż tylko 9 proc. transakcji zakupowych przebiega w internecie. Dla przykładu w Wielkiej Brytanii online dokonywany jest co piąty zakup. ...
-
W T-Mobile pakiety usług IT dla biznesu
... Security Online (licencja na 3 urządzenia), zapewniający proaktywną ochronę w internecie, czyli powstrzymujący zagrożenia jeszcze przed wystąpieniem ataku, a także ... 30 zł netto. Dla firm poszukujących maksymalnie kompleksowego pakietu T-Mobile przygotował wersję Biznes EXPERT w cenie 50 zł netto za miesiąc. W zestawie znalazły się wszystkie ...
-
Wydatki na reklamę: pandemia przyspiesza trendy
... dzisiaj biznes myśli o budowaniu komunikacji i relacji z odbiorcami. Większość ekspertów weCAN wskazuje, że po początkowym szoku i zamrożeniu budżetów reklamowych, biznes ... konsumenckich, przenosząc się na platformy internetowe lub wzmacniając swoją obecność w Internecie. W rezultacie wydatki na reklamę cyfrową wzrosły o 100 milionów euro (lub 1% ...