-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... BrandZ pierwsze miejsce w regionie zajmuje Corona (marka piwa z Meksyku). Większość ludzi widziała reklamy piwa Corona, w których znajdziemy słoneczną plażę, delikatny ... dysponowały zbyt szeroką wiedzą o taktykach, które apewniają skuteczność działań marketingowych. Branża badawcza odpowiedziała na to wyzwanie, tworząc inteligentne, choć nie ...
-
Mapa Rynku Pracy - Czerwiec 2003
... również coraz więcej piwa i wody mineralnej. Do najbardziej aktywnych branż dołączyła w czerwcu, zwiększająca systematycznie od kilku miesięcy udział w rynku, branża logistyczna. W ... logistycznym, które dzięki temu dynamicznie się rozwijają. Uaktywniła się także branża ho-re-ca - co jest zrozumiałe i wiąże się z trwającym sezonem turystycznym. ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2003
... pracodawcy z branży mediów i reklamy (wzrost z 6,4% do 9,3% wszystkich ogłoszeń). Niewątpliwie przyczyniło się do tego zniesienie zakazu reklamy piwa. Na ulicznych bilboardach znowu pojawiły się reklamy piwa, a branża reklamowa powiększa szeregi swoich pracowników. Browary jeszcze niedawno należały do największych reklamodawców; ich powrót na rynek ...
Tematy: -
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... Tradycyjnie największym wzięciem cieszą się lagery z niższej półki, jednak branża odnotowuje stagnację. Odpowiedzią jest wzrost segmentu premium, kierowanego do zdecydowanie innych grup docelowych – w Wielkiej Brytanii segmenty premium i super-premium odpowiadają za 40 proc. rynku piwa. W Polsce trend wygląda podobnie, czego dowodem są pojawiające ...
-
DOOH jak gorąco, czyli co marketer może zrobić z pogodą
... w sezonie letnim. Sektory, które najchętniej wykorzystują dostosowywanie komunikatów do aktualnej pogody to branża spożywcza i gastronomiczna. W końcu, kto w upalne dni nie ma ochoty na orzeźwienie w postaci lemoniady, pysznego deseru lub piwa? Mieszkańcy Liverpoolu w tym sezonie mieli okazję obejrzeć reklamę OREO wyświetlaną w oparciu o pomiar ...
-
Mapa Rynku Pracy - Maj 2005
... branża mediów i reklamy oraz FMCG. Dla tej drugiej sezon letni jest okresem wytężonej pracy i realizacji zysków: rośnie bowiem sprzedaż kosmetyków do opalania, napojów oraz piwa ...
-
Mapa Rynku Pracy - Maj 2003
... do opalania i inne. Po drugie po liberalizacji przepisów o reklamie piwa w telewizji i na billboardach agencje mogą się spodziewać zwiększenia nakładów na reklamę w ... zatrudnianych na miesiące letnie i mają już komplet zatrudnionych. Z drugiej strony branża turystyczna przeżywa kryzys - biura podróży spodziewają się w tym roku spadku wpływów w ...
Tematy: -
Markowe wydarzenia
... . Oczywiście lojalność wygląda różnie w różnych branżach. Ciekawym przykładem jest branża piwna. Rysunek 1 obrazuje, jak kształtowała się lojalność wobec marek piw ... nie odbywałyby się eventmarketingowe imprezy, promujące którąś z marek piwa. Dzięki temu, że jest to branża zamożna i profesjonalnie zarządzająca marketingiem - branding podczas ...
Tematy: -
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... . Tradycyjnie już największa część budżetu marek alkoholowych przeznaczona została na reklamę piwa. Producenci produktów mlecznych ulokowali w reklamę ponad 23 miliony złotych (10% ... na promocję w magazynach Ponad 9,5 miliona złotych (co stanowi 4% udziału SOS), branża FMCG przeznaczyła na komunikację w Internecie. Spadek inwestycji aż o 42% w ...
-
Mapa Rynku Pracy - Maj 2004
... wakacyjny, gdy firmy świadczące np. usługi turystyczne zwiększają obroty. Z drugiej strony branża ta przez pierwsze cztery miesiące roku 2004, była drugą pod względem ... do niego przedsiębiorstw - m.in. browarów. W pierwszym kwartale 2004 browary sprzedały o 6,2% więcej piwa niż przed rokiem. Wzrost ogłoszeń w tym sektorze może się wiązać również ...
-
Tydzień 48/2006 (27.11-03.12.2006)
... zmniejszające opodatkowanie rodzimych napojów i utrzymujące większe obciążenie podatkowe win i piwa z Unii Europejskiej, to Komisja Europejska zaskarży je. Telekomunikacyjny ... , by w kolejnych branżach wykazać swoją wyższość. Wśród wielu dziedzin branża lotnicza zajmuje wyjątkową pozycję. Tu powstają i są testowane nowe materiały, technologie ...
-
Handel tradycyjny: spada sprzedaż
... cena papierosów (na skutek podwyżek akcyzy) wzrosła o 20 proc., średnie ceny wódki i piwa wzrosły po około 6 proc. Kategorie produktowe, które w styczniu 2009 zaraportowały ... do narzekań, klienci kupowali częściej i więcej niż w grudniu 2007. W obecnej chwili branża FMCG wyczekuje pierwszych oznak wpływu spowolnienia gospodarczego na sprzedaż ...
-
Wymiana handlowa z Wielką Brytanią 2008
... aż o 34% do ponad £21m. Sprzedaż brytyjskiego piwa skoczyła nawet bardziej dynamicznie w stosunku do 2007 r., aż o 36%, ale jej wartość jest niska (tylko £404 tys.). Najsilniejszym filarem handlu polsko-brytyjskiego (do czasu obecnego kryzysu) była branża motoryzacyjna. „Polskie” Fiaty, Ople, Volkswageny wymieniamy z „brytyjskimi ...
-
Cross marketing wabi panie
... Kampania została poparta specjalnym portalem społecznościowym CafePlus.pl. W kobiety inwestuje również branża samochodowa. Firma Volvo Polska na ambasadora modelu C30 wybrała Małgorzatę Kożuchowską ... ibupromu zachęca kobiety do realizacji swoich pasji na DlaNiepokonanych.pl. Marka piwa Redds kieruje swoją komunikację do kobiet z duszą – inspiruje je ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... „Dziecko”, „Mam Dziecko”, „Twój Maluszek”, „Twoje Dziecko” oraz „M jak Mama” lub „Branża Dziecięca”. Dopiero za nimi znajdują się tytuły o innym profilu, z czego większość stanowią pisma ... 20.00) pojawiały się jedynie sporadycznie reklamy jednej z marek piwa. Na antenie telewizji TVN emisji filmów familijnych towarzyszyły najczęściej spoty firm ...
1 2